andrei belcic Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 SalutSa va spun povestea: Am mers un sezon cu un scuter de 80cc Am dat examenul anul trecit si gata vreau motor acum,din iarna tot m-am documentat ce sa-mi iau La Yamaha diversion am renuntat,pana azi vroiam honda transalp,m-am urcat pe unul mi-a placut,apropos era lasat din amortizor la ultima treapta,putem pune toata talpa pe jos Am 172cm 60 kg La f650 cum este? Se poate lasa jos l;a fel ca la transalp? Ceva motive in plus sa-mi iau un funduro? Diferenta majora fata de transalp e ca f650 are un singur cilindru. Prin urmare e mai bun in offroad. Iar saua e destul de joasa la f650. Nu cred ca mai trebuie lasat pt inaltimea ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 LUME, LUME, OCAZIE!!! in semnatura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 nu e mai bun cu nimic in off road f ul decat transalp ul eventual mai putin potent,dar diferentele sunt destul de mici TA are un motor care intra mai fin in sarcina,deci e mai controlabil,ciclistica o idee mai buna,suspensii mult mai bune si frane mai bune nu e nici semnificativ mai greu deci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 (editat) ta cu rezervorul plin are 205 kile f-ul cat are? Si parca transalpu' e mai vaca decat bmw Editat Martie 12, 2010 de florinelu30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 si TA consuma cu ceva mai mult,la aceasi performanta,bmw are 48 de cai,TA are 49 de cai,nesemnificativ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 (editat) Nam mers cu nici unul dintre modele dar : F650 e monocilindru - cuplu mai de jos (util in offroad) dar vibratii puternice TA e bicilindru - cuplu mai de sus (chiar daca e V) dar mai comod pe sosea. Amandoua au inaltime sa mica (pt enduro touring-uri). Raport putere/greutate favorabil pt F650 Amandoua au motor Rotax. Florinelu30, eu zic sa te hotarasti la nr de cilindri in primul rand. Pe urma cauti marca si implicit modelul de mobra. PS Pt 90% sosea si 10% offsosea - TA Pt 80-20 - F650 Pt 70-30 - LC4 Pt 60-40 - XR Pt 100-100 - Simson Editat Martie 12, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 am mers cu 3 bmw uri si cu vreo 5-6 TA uri. monocilindrul de pe f nu are cuplu mai de jos decat 2v ul de pe TA,sub 3000 de ture nici nu ai ce cauta si are ceva viata in el de la 3.500-4.000 pina pe la 5-6.000.in off road nici nu stii in ce treapta de viteza sa l mai tii,odata e prea subturat,odata smuceste ca naiba cand cresc turatiile,e greu de mers pe teren accidentat sau de reglat fin acceleratia la vreo urcare la TA poti accelera de la 2.000 fara mari proteste din partea motorului pina la 7.000,e mult mai elastic motorul de pe TA nu e rotax iar hartia e una,soseaua alta avantajele bmw ului ar fi doar:consum mai mic,ceva mai confortabil,mai usor de servisat,mai ieftin si parca si ceva mai frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Kevin tradatorul . Bmw e cel mai bun la orice. Si pe circuit si pe strada si pe off. Deci ia-l si gata. Oricum o sa iubesti mai mult Bmw-ul decat o alta 'onda. P.S. A fost un pamflet si trebuie tratat ca atare. P.S.1 - am glumit mai sus ( nu zic care mai sus) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Stiu ca honda-i honda dar si bmwu-i bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Bmw-ul doar este. Si atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pufarinu_11 Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Spre deosebire de alte marci de japoneze... nu dau nume, BMW nu au facut orgi electronice si alte instrumente, au facut numai motoare!. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 am mers cu 3 bmw uri si cu vreo 5-6 TA uri. monocilindrul de pe f nu are cuplu mai de jos decat 2v ul de pe TA,sub 3000 de ture nici nu ai ce cauta si are ceva viata in el de la 3.500-4.000 pina pe la 5-6.000.in off road nici nu stii in ce treapta de viteza sa l mai tii,odata e prea subturat,odata smuceste ca naiba cand cresc turatiile,e greu de mers pe teren accidentat sau de reglat fin acceleratia la vreo urcare la TA poti accelera de la 2.000 fara mari proteste din partea motorului pina la 7.000,e mult mai elastic motorul de pe TA nu e rotax iar hartia e una,soseaua alta avantajele bmw ului ar fi doar:consum mai mic,ceva mai confortabil,mai usor de servisat,mai ieftin si parca si ceva mai frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Spre deosebire de alte marci de japoneze... nu dau nume, BMW nu au facut orgi electronice si alte instrumente, au facut numai motoare!. Rotax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Tot eu deranjez Am gasit ceva: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...995-272239.html Va place? Inca o intrebare: La 140km/h pe autostrada trepideaza? , te furnica la oua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Am gasit ceva: Hm ...28000 km in 15 ani.Dubios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Tot eu deranjezAm gasit ceva: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...995-272239.html Va place? Inca o intrebare: La 140km/h pe autostrada trepideaza? , te furnica la oua? Ce intrebare stupida.. Da, trepideaza indiferent de viteza, ca e monocilindru.. iti zic un secret daca tot ai intrebat.. toti ne-am luat F650 sa ne dam cu 140 km/h sa simtim vibratii la oua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Hm ...28000 km in 15 ani.Dubios. a mea arata pe bord 9700 cand am luat-o iar de atunci am mers 20000km fara probleme. cred ca e irelevant nr de km pe care il afiseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Tot eu deranjezAm gasit ceva: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...995-272239.html Va place? Inca o intrebare: La 140km/h pe autostrada trepideaza? , te furnica la oua? Motoreta asta nu e de autostrada, cel putin din punctul meu de vedere. Te bate vantul de te ia naiba la 140 km/h, cu parbriz cu tot, si dupa jumatate de ora de mers constant la aceasta viteza simti in picioare toate vibratiile. Singurul lucru pe care l-am dorit dupa o ora de autostrada a fost sa ies sau sa incetinesc. Am oprit pana la urma intr-un refugiu si am avut impresia ca si urina imi trepida cand ma usuram. Am stat c-am vreo 20 de minute ca sa treaca vibratiile din picioare, dupa care am continuat, insa cu un alt still de mers. In jur de 90-100 constant, cu izbucniri de 140 pentru perioade scurte de timp. Noroc ca la noi in tara nu prea exista autostrazi, asa ca merg pe unde ii place mobrei mai mult: drumuri cu viraje multe si drumuri pietruite. Bafta, MM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 a mea arata pe bord 9700 cand am luat-o iar de atunci am mers 20000km fara probleme. cred ca e irelevant nr de km pe care il afiseaza. adevarat,pentru ca a ta are acum aproape 30.000 dar poate aia are 60.000, si atunci devine relevant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 subscriu! in alta ordine de idei flywheelu meu e clar pe duca. azi am stat 10 min sa o pornesc si in loc sa-mi invarta ansamblu mesteca acolo ca o rasnita infundata! orisicum e in plan sa-l schimb dar daca aveti vreo idee de unde sa-l comand ceva mai ieftin da-ti un buzz ps: am incercat sa-l inspectez acu 3 luni dar nu am reusit sa trec de piulita aceea f mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 subscriu!in alta ordine de idei flywheelu meu e clar pe duca. azi am stat 10 min sa o pornesc si in loc sa-mi invarta ansamblu mesteca acolo ca o rasnita infundata! orisicum e in plan sa-l schimb dar daca aveti vreo idee de unde sa-l comand ceva mai ieftin da-ti un buzz ps: am incercat sa-l inspectez acu 3 luni dar nu am reusit sa trec de piulita aceea f mare! De ce crezi ca e volantul de vina ?Poate e bendixul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 pai initial am zis ca bendixu ii de vina da mo contrazis lumea si mi-o zis bendixu e fly wheel la moto asa ca ii zic fly wheel http://dillypoint.shopmania.biz/product.ht...94&p=227204 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Stiti cumva daca una din 1996 se mai poate lasa mai jos? daca da , cum ? din fata , din spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Salutare. Si-a modificat careva seaua la motocicleta? A mea e foarte zgariata si agatata in 2 locuri. Daca aveti ceva idei plz Help! Sanatate, numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Userul Darian mi-a schimbat husa la a mea Âşi a ieÂşit perfect. Ieftin Âşi bun. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.