Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Salut

Sa va spun povestea:

Am mers un sezon cu un scuter de 80cc

Am dat examenul anul trecit si gata vreau motor acum,din iarna tot m-am documentat ce sa-mi iau

La Yamaha diversion am renuntat,pana azi vroiam honda transalp,m-am urcat pe unul mi-a placut,apropos era lasat din amortizor la ultima treapta,putem pune toata talpa pe jos

Am 172cm 60 kg

La f650 cum este?

Se poate lasa jos l;a fel ca la transalp?

Ceva motive in plus sa-mi iau un funduro?

 

Diferenta majora fata de transalp e ca f650 are un singur cilindru. Prin urmare e mai bun in offroad. Iar saua e destul de joasa la f650. Nu cred ca mai trebuie lasat pt inaltimea ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

nu e mai bun cu nimic in off road f ul decat transalp ul :wacko:

eventual mai putin potent,dar diferentele sunt destul de mici

TA are un motor care intra mai fin in sarcina,deci e mai controlabil,ciclistica o idee mai buna,suspensii mult mai bune si frane mai bune

nu e nici semnificativ mai greu

deci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nam mers cu nici unul dintre modele dar :

F650 e monocilindru - cuplu mai de jos (util in offroad) dar vibratii puternice

TA e bicilindru - cuplu mai de sus (chiar daca e V) dar mai comod pe sosea.

Amandoua au inaltime sa mica (pt enduro touring-uri).

Raport putere/greutate favorabil pt F650

Amandoua au motor Rotax.

Florinelu30, eu zic sa te hotarasti la nr de cilindri in primul rand. Pe urma cauti marca si implicit modelul de mobra.

 

PS

Pt 90% sosea si 10% offsosea - TA

Pt 80-20 - F650

Pt 70-30 - LC4

Pt 60-40 - XR

Pt 100-100 - Simson

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers cu 3 bmw uri si cu vreo 5-6 TA uri.

monocilindrul de pe f nu are cuplu mai de jos decat 2v ul de pe TA,sub 3000 de ture nici nu ai ce cauta si are ceva viata in el de la 3.500-4.000 pina pe la 5-6.000.in off road nici nu stii in ce treapta de viteza sa l mai tii,odata e prea subturat,odata smuceste ca naiba cand cresc turatiile,e greu de mers pe teren accidentat sau de reglat fin acceleratia la vreo urcare

la TA poti accelera de la 2.000 fara mari proteste din partea motorului pina la 7.000,e mult mai elastic

motorul de pe TA nu e rotax

iar hartia e una,soseaua alta

avantajele bmw ului ar fi doar:consum mai mic,ceva mai confortabil,mai usor de servisat,mai ieftin si parca si ceva mai frumos :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kevin tradatorul :wacko: . Bmw e cel mai bun la orice. Si pe circuit si pe strada si pe off. Deci ia-l si gata. Oricum o sa iubesti mai mult Bmw-ul decat o alta 'onda. ;)

P.S. A fost un pamflet si trebuie tratat ca atare.

P.S.1 - am glumit mai sus ( nu zic care mai sus)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers cu 3 bmw uri si cu vreo 5-6 TA uri.

monocilindrul de pe f nu are cuplu mai de jos decat 2v ul de pe TA,sub 3000 de ture nici nu ai ce cauta si are ceva viata in el de la 3.500-4.000 pina pe la 5-6.000.in off road nici nu stii in ce treapta de viteza sa l mai tii,odata e prea subturat,odata smuceste ca naiba cand cresc turatiile,e greu de mers pe teren accidentat sau de reglat fin acceleratia la vreo urcare

la TA poti accelera de la 2.000 fara mari proteste din partea motorului pina la 7.000,e mult mai elastic

motorul de pe TA nu e rotax

iar hartia e una,soseaua alta

avantajele bmw ului ar fi doar:consum mai mic,ceva mai confortabil,mai usor de servisat,mai ieftin si parca si ceva mai frumos ;)

:wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot eu deranjez

Am gasit ceva:

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...995-272239.html

Va place?

Inca o intrebare: La 140km/h pe autostrada trepideaza? , te furnica la oua?

;) Ce intrebare stupida..

Da, trepideaza indiferent de viteza, ca e monocilindru.. :)

iti zic un secret daca tot ai intrebat.. toti ne-am luat F650 sa ne dam cu 140 km/h sa simtim vibratii la oua. :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot eu deranjez

Am gasit ceva:

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...995-272239.html

Va place?

Inca o intrebare: La 140km/h pe autostrada trepideaza? , te furnica la oua?

Motoreta asta nu e de autostrada, cel putin din punctul meu de vedere. Te bate vantul de te ia naiba la 140 km/h, cu parbriz cu tot, si dupa jumatate de ora de mers constant la aceasta viteza simti in picioare toate vibratiile. Singurul lucru pe care l-am dorit dupa o ora de autostrada a fost sa ies sau sa incetinesc. Am oprit pana la urma intr-un refugiu si am avut impresia ca si urina imi trepida cand ma usuram. Am stat c-am vreo 20 de minute ca sa treaca vibratiile din picioare, dupa care am continuat, insa cu un alt still de mers. In jur de 90-100 constant, cu izbucniri de 140 pentru perioade scurte de timp.

Noroc ca la noi in tara nu prea exista autostrazi, asa ca merg pe unde ii place mobrei mai mult: drumuri cu viraje multe si drumuri pietruite.

Bafta,

MM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea arata pe bord 9700 cand am luat-o iar de atunci am mers 20000km fara probleme. cred ca e irelevant nr de km pe care il afiseaza.

adevarat,pentru ca a ta are acum aproape 30.000 dar poate aia are 60.000, si atunci devine relevant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

subscriu!

in alta ordine de idei flywheelu meu e clar pe duca. azi am stat 10 min sa o pornesc si in loc sa-mi invarta ansamblu mesteca acolo ca o rasnita infundata!

orisicum e in plan sa-l schimb dar daca aveti vreo idee de unde sa-l comand ceva mai ieftin da-ti un buzz

ps: am incercat sa-l inspectez acu 3 luni dar nu am reusit sa trec de piulita aceea f mare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

subscriu!

in alta ordine de idei flywheelu meu e clar pe duca. azi am stat 10 min sa o pornesc si in loc sa-mi invarta ansamblu mesteca acolo ca o rasnita infundata!

orisicum e in plan sa-l schimb dar daca aveti vreo idee de unde sa-l comand ceva mai ieftin da-ti un buzz

ps: am incercat sa-l inspectez acu 3 luni dar nu am reusit sa trec de piulita aceea f mare!

De ce crezi ca e volantul de vina ?Poate e bendixul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...