flor!n Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 sa inteleg ca nu merge lucrat de dedesubt cu tarozi?...pt refacerea filetului de la baia de ulei, sau nah.... facerea unui filet mai mareva rog spuneti-mi ce si cum! ps: tarozii ce i-am luat de acasa sunt exact cat era filetul...imi trebe mai mari o solutie propusa de userul madqoqums "S-a dus naibii filetul de la baia de ulei(am patit si eu). Nu e sfarsitul lumii trebuie doar facuta alta gaura de 19 si filetat la 20 dar si facut alt buson pe filetul pe care il vei face pe baia de ulei pentru ca cel vechi nu iti mai e de folos. Succes wink.gif" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 ......- am pus ventilator pe releu ..... si eu vreau sa fac acelasi lucru, dar nu m-am hotarat asupra ventilatoarelor, acolo nefiind un spatiu prea generos. daca poti pune o poza-doua, ar fi super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 o solutie propusa de userul madqoqums "S-a dus naibii filetul de la baia de ulei(am patit si eu). Nu e sfarsitul lumii trebuie doar facuta alta gaura de 19 si filetat la 20 dar si facut alt buson pe filetul pe care il vei face pe baia de ulei pentru ca cel vechi nu iti mai e de folos. Succes wink.gif" deci.. solutii am gasit vreo 3(am inclus si optiunea search, numa ca pentru sufletul meu explicatiile trebe sa fie ca la copii prosti). printre ele se numara si cea de mai sus. vreo cateva persoane de incredere mi-au spus ca trebuie dat carterul jos si lucrat pe banc pt precizie. nu pot face asa ceva si de aceea cer info suplimentare! cea mai confortabila pt mine momentan ar fi asta http://faq.f650.com/FAQs/Photos/EnginePhotos/SumpPluggim.jpg ..dar ...daca in uk in london la 3 magazine auto mhaaaaari nu s-a gasit ,in tara nici nu sper. celalate ar fi un buson cu un numar mai mare de spire pen ca zice lumea buna ca mai sunt spire, cica de r sau k bike(trebuie sa verific daca mai sunt ca la prima vedere nu or fost, busonul ce l-am avut nu fu original) sailalta presupune un nou filet cu tarozii de 20 (acuma eu am mai lucrat in alu cu tarozi la bitzicleta dha.. vreau eu explicatiile acelea despre care ziceam mai sus). multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madgogums Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 deci.. solutii am gasit vreo 3(am inclus si optiunea search, numa ca pentru sufletul meu explicatiile trebe sa fie ca la copii prosti). printre ele se numara si cea de mai sus. vreo cateva persoane de incredere mi-au spus ca trebuie dat carterul jos si lucrat pe banc pt precizie. nu pot face asa ceva si de aceea cer info suplimentare!cea mai confortabila pt mine momentan ar fi asta http://faq.f650.com/FAQs/Photos/EnginePhotos/SumpPluggim.jpg ..dar ...daca in uk in london la 3 magazine auto mhaaaaari nu s-a gasit ,in tara nici nu sper. celalate ar fi un buson cu un numar mai mare de spire pen ca zice lumea buna ca mai sunt spire, cica de r sau k bike(trebuie sa verific daca mai sunt ca la prima vedere nu or fost, busonul ce l-am avut nu fu original) sailalta presupune un nou filet cu tarozii de 20 (acuma eu am mai lucrat in alu cu tarozi la bitzicleta dha.. vreau eu explicatiile acelea despre care ziceam mai sus). multumesc anticipat Poti sa incerci solutia propusa de mine(experimentata pe propria piele). Merge la fix fara nici o problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 asa m-am decis sa fac ! dar i zimi cum ai facut cu spanul, sau ai dat jos motorul si l-ai desfacut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Eu nu am probleme cu surubul asta de la baie, dar am gasit prin catalogul BMW asa ceva Repair kit, oil drain plug 1 11112343436. Are cineva idee daca repara problema cu surul de jos si cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madgogums Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 asa m-am decis sa fac ! dar i zimi cum ai facut cu spanul, sau ai dat jos motorul si l-ai desfacut! Nu am dat jos nici un motor am pus doar niste vaselina pe gaura pentru a retine spanul. Totodata exista acolo o sita care impiedica patrunderea acestuia in baie(neamtul s-a gandit ca s-ar putea sa se intample si astfel de incidente) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Eu nu am probleme cu surubul asta de la baie, dar am gasit prin catalogul BMW asa ceva Repair kit, oil drain plug 1 11112343436. Are cineva idee daca repara problema cu surul de jos si cat costa? am citit despre asta pe f650.com. la costuri zicea acolo undeva intre 100 si 150 usd. si mai zicea ca nu se dau indicatii de utilizare...bla bla, e bun dar merge si altfel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 salut. vreau ajutor cu o sursa rapida si ieftina de regulator de tensiune. la un prieten incarca cu 13,2 fara consumatori, e cam dus ... mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 salut.vreau ajutor cu o sursa rapida si ieftina de regulator de tensiune. la un prieten incarca cu 13,2 fara consumatori, e cam dus ... mersi. www.motobins.co.uk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Dupa un drum de vreo 500 km cu incarcatura "ca la carte", fara evenimente neplacute, am realizat un consum mediu de 5%. Am mers cu viteze cuprinse intre 5 km/h (urcus in unele zone spre Herculane prin gropi sau spre Girnic, ori portiuni de drum spart ca dupa bombardament) si 160 km/h (pe Clisura Dunarii, unde nu s-a inventat radarul auto si cu mici exceptii drumul este ca in basme). Ce-i drept, la intoarcerea spre casa, din Orsova, am venit insotit de un prieten motoveteran cu pasager si viteza medie a fost mai scazuta fata de ritmul meu (cred ca viteza medie la intoarcere nu a trecut de 80 km/h, iar reprizele de sprint au fost scurte). Las citeva poze care dovedesc greutatea "incarcaturii" duse de camiloiu' meu! Postez asta ca sa demonstrez celor care sustin ca in coburi si top-casse-uri greutatea nu trebuie sa depaseasca "x" kg. Merg frecvent incarcat la capacitate si cu pasager, viteza medie este undeva spre 90-100 km/h si in afara unor fisuri rezolvate cu sudura (fisuri aparute la "codita" metalica de la portbagaj inca de cind nu aveam top-casse), nu am avut probleme. Gropile pe care le observ tardiv le iau in plin, fara sa frinez violent, iar suspensia vad ca se comporta decent. Deci pentru mine, F-ul reprezinta motocicleta ideala care imi suporta orice moft! Inca vreo citeva poze cu dihania incarcata gasiti aici: /index.php?...t&p=2409914 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Dupa un drum de vreo 500 km cu incarcatura "ca la carte", fara evenimente neplacute, am realizat un consum mediu de 5%. Am mers cu viteze cuprinse intre 5 km/h (urcus in unele zone spre Herculane prin gropi sau spre Girnic, ori portiuni de drum spart ca dupa bombardament) si 160 km/h (pe Clisura Dunarii, unde nu s-a inventat radarul auto si cu mici exceptii drumul este ca in basme). Ce-i drept, la intoarcerea spre casa, din Orsova, am venit insotit de un prieten motoveteran cu pasager si viteza medie a fost mai scazuta fata de ritmul meu (cred ca viteza medie la intoarcere nu a trecut de 80 km/h, iar reprizele de sprint au fost scurte). Las citeva poze care dovedesc greutatea "incarcaturii" duse de camiloiu' meu! Postez asta ca sa demonstrez celor care sustin ca in coburi si top-casse-uri greutatea nu trebuie sa depaseasca "x" kg. Merg frecvent incarcat la capacitate si cu pasager, viteza medie este undeva spre 90-100 km/h si in afara unor fisuri rezolvate cu sudura (fisuri aparute la "codita" metalica de la portbagaj inca de cind nu aveam top-casse), nu am avut probleme. Gropile pe care le observ tardiv le iau in plin, fara sa frinez violent, iar suspensia vad ca se comporta decent. Deci pentru mine, F-ul reprezinta motocicleta ideala care imi suporta orice moft! Eu zic ca se pierde mare parte din farmecul mersului pe motor cand ai incarcatura. Eu personal nu imi dau seama de ce ai nevoi de atata greutate dupa tine atunci cand mergi solo (chiar si daca stai la cort). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Poate că e gurmand Âşi îÂşi cară o bucătărie mică. Sau un atelier ( pt preparat băuturi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Sincer, nu cred ca pierd nimic si farmecul este amplificat de siguranta pe care mi-o dau resursele de tot felul din bagaj (mancare, bautura, scule, piese si haine de schimb, ustensile pentru "ingrijirea" personala si a caprei, elemente de semnalizare in cazuri extreme...etc.)... Am fost invatat inca de mic sa ma descurc in orice situatie si ca atare is prevazator la absolut orice. Exista si exceptii, normal, dar mizez pe faptul ca poate nu voi avea chiar atita nesansa. Avand tot ce-mi trebuie dupa mine, niciodata nu am ramas pe coclauri si de cele mai multe ori mi-am ajutat amicii de drum sau pur si simplu necunoscutii aflati la ananghie (pe doua sau chiar pe patru roti)! Iar greutatea asa cum o am repartizata imi da siguranta unei bune aderente si echilibru chiar si in situatii critice. Inconvenientul apare atunci cind trebuie sa traversez mlastini sau terenuri foarte accidentate...dar cu asta nu ma confrunt la fiecare iesire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Sau aÂşa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 (editat) Dupa un drum de vreo 500 km cu incarcatura "ca la carte", fara evenimente neplacute, am realizat un consum mediu de 5%. Am mers cu viteze cuprinse intre 5 km/h (urcus in unele zone spre Herculane prin gropi sau spre Girnic, ori portiuni de drum spart ca dupa bombardament) si 160 km/h (pe Clisura Dunarii, unde nu s-a inventat radarul auto si cu mici exceptii drumul este ca in basme). Ce-i drept, la intoarcerea spre casa, din Orsova, am venit insotit de un prieten motoveteran cu pasager si viteza medie a fost mai scazuta fata de ritmul meu (cred ca viteza medie la intoarcere nu a trecut de 80 km/h, iar reprizele de sprint au fost scurte). Las citeva poze care dovedesc greutatea "incarcaturii" duse de camiloiu' meu! Postez asta ca sa demonstrez celor care sustin ca in coburi si top-casse-uri greutatea nu trebuie sa depaseasca "x" kg. Merg frecvent incarcat la capacitate si cu pasager, viteza medie este undeva spre 90-100 km/h si in afara unor fisuri rezolvate cu sudura (fisuri aparute la "codita" metalica de la portbagaj inca de cind nu aveam top-casse), nu am avut probleme. Gropile pe care le observ tardiv le iau in plin, fara sa frinez violent, iar suspensia vad ca se comporta decent. Deci pentru mine, F-ul reprezinta motocicleta ideala care imi suporta orice moft!Inca vreo citeva poze cu dihania incarcata gasiti aici: /index.php?...t&p=2409914 Buna ziua/seara, domnule Ivan! Din toata povestea am doua comentarii si o intrebare. Un comentariu e ca cei 5 km/h imi amintesc de 1 mai 2009 cand pe-o curba in Rarau am culcat dulaul si am crapat incuietoarea la un sidecase. Al doilea comentariu e ca 160 km/h mi se pare viteza de maxima necesitate intr-o depasire pentru F650, nicidecum viteza de tinut pentru cateva minute in sir(nici nu e rigida motocicleta, nici nu sunt cauciucuri de strada de obicei, nici monocilindrul asta nu e facut sa mearga in mod constant cu viteza maxima constructiva). Dar sa trecem la lucruri mai serioase: consumul ala de 5% ma intereseaza si pe mine... Momentan eu am cica reglajul facut la carburatoare. Relantiul imi e reglat sus din cauza ca sufa ce pleaca din surub a fost inlocuita cu una artizanala si la care impletitura de sarma s-a dat peste cap facandu-i rotatiile imposibile, chiar si cu patentul. Sezonul trecut facut reglajul, iar bujiile aratau bine. Dar cred ca imi consuma prea mult si oricum nu sta cu socul tras peste jumatate. Se ineaca. Si chiar si dupa mers normal...(socul il tin numai cateva secunde la pornire, iar eu nu plec niciodata cu motorul neincalzit de pe loc, decat daca arde ceva) langa motorul meu miroase a benzina ca la o Nepra... Acestea fiind spuse v-as ruga mult sa-mi uploadati o poza, ceva... dupa care sa refac saptamana viitoare reglajul la nivelul plutitoarelor(l-am facut vara trecuta dupa o carte tehnica frantuzeasca - motorul e adus din Franta) si pozitia recomandata pentru sigurantele de pe cuie si turele la jigleurul aer. Mai poate fi si altceva in neregula? Aerul e super deschis-cred ca mai multe ture decat scrie in carte. Daca bujiile arata caramizii totusi, atunci ma intreb daca nu e ceva in neregula, vreo piesa lipsa sau ceva pe traseul socului. Am sa verific si bujiile cat de curand. Toate bune! Vic Editat Mai 4, 2010 de TVA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 (editat) Nu-mi prea pot da seama care este cauza problemei tale, dar in mod cert nu cred ca lipseste ceva la motor...ci este vorba doar de reglaje. La carburatorul meu (cumparat second hand dupa ce ala originalu' dadea sa moara subit), reglajele au fost deja facute si nu am facut nimic altceva decat sa reglez aerul, dar nu ca la carte, ci prin tatonari multiple...asta pana l-am dibuit pe cel bun. Cred ca asta se datoreaza uzurilor inerente, deci reglajele este bine sa se faca individual in functie de fiecare motor in parte. Ca la carte recomand reglajele doar cand motorul este reparat capital sau carburatorul este nou. Cat priveste viteza maxima constructiva a caprelor noastre, am mai discutat-o cu ceva ani in urma...si pot spune ca a mea nu a prea avut noroc de un stapan care s-o menajeze si s-o foloseasca in limite medii, asa ca inca de la cumparare am fortat limita superioara astfel ca acul turometrului este obisnuit cu zona rosie si vad ca inca merge binisor. Testul suprem l-am facut acum un an cand am traversat autostrada Bucuresti-Pitesti avand incarcatura maxima si pasager, viteza maxima ajungand undeva spre 180 km/h pe distanta scurta si cea medie a fost de 150 km/h. Martor mi-a fost prietenul meu Nicu din Birca-Dolj cu BMW-ul 1200 LT care si-a cuplat sistemul "cruise-control" pe 150 km/h si am mers aproape tot drumul in paralel. E drept ca singur am atins de mai multe ori acel "top" de viteza, dar in general viteza la care simt ca dihania nu geme si merge placut este de 150 km/h sau undeva pina la aceasta. Nu-mi place sa merg la turatii pina in 3500 rot./min. fiindca am impresia ca motorul se rupe in doua, fapt pe care l-am intalnit si la altii cu acest model. Editat Mai 4, 2010 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Nu-mi prea pot da seama care este cauza problemei tale, dar in mod cert nu cred ca lipseste ceva la motor...ci este vorba doar de reglaje. La carburatorul meu (cumparat second hand dupa ce ala originalu' dadea sa moara subit), reglajele au fost deja facute si nu am facut nimic altceva decat sa reglez aerul, dar nu ca la carte, ci prin tatonari multiple...asta pana l-am dibuit pe cel bun. Cred ca asta se datoreaza uzurilor inerente, deci reglajele este bine sa se faca individual in functie de fiecare motor in parte. Ca la carte recomand reglajele doar cand motorul este reparat capital sau carburatorul este nou.Cat priveste viteza maxima constructiva a caprelor noastre, am mai discutat-o cu ceva ani in urma...si pot spune ca a mea nu a prea avut noroc de un stapan care s-o menajeze si s-o foloseasca in limite medii, asa ca inca de la cumparare am fortat limita superioara astfel ca acul turometrului este obisnuit cu zona rosie si vad ca inca merge binisor. Testul suprem l-am facut acum un an cand am traversat autostrada Bucuresti-Pitesti avand incarcatura maxima si pasager, viteza maxima ajungand undeva spre 180 km/h pe distanta scurta si cea medie a fost de 150 km/h. Martor mi-a fost prietenul meu Nicu din Birca-Dolj cu BMW-ul 1200 LT care si-a cuplat sistemul "cruise-control" pe 150 km/h si am mers aproape tot drumul in paralel. E drept ca singur am atins de mai multe ori acel "top" de viteza, dar in general viteza la care simt ca dihania nu geme si merge placut este de 150 km/h sau undeva pina la aceasta. Nu-mi place sa merg la turatii pina in 3500 rot./min. fiindca am impresia ca motorul se rupe in doua, fapt pe care l-am intalnit si la altii cu acest model. Am zambit... Din nou, nu-mi ramane decat sa va dau dreptate. Motorul asta toarce si trage frumos de la 4000rot/min in sus. Am auzit si eu ca prinde 180km/h. Cu 150 mai merg si eu foarte rar. Eu fac Cruising cu 100-110km/h maxim. O tin undeva la 3800-4200rot/min. Despre reglaje...am sa va mai povestesc dupa ce mai mesteresc. Multumesc si toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Nu-mi prea pot da seama care este cauza problemei tale, dar in mod cert nu cred ca lipseste ceva la motor...ci este vorba doar de reglaje. La carburatorul meu (cumparat second hand dupa ce ala originalu' dadea sa moara subit), reglajele au fost deja facute si nu am facut nimic altceva decat sa reglez aerul, dar nu ca la carte, ci prin tatonari multiple...asta pana l-am dibuit pe cel bun. Cred ca asta se datoreaza uzurilor inerente, deci reglajele este bine sa se faca individual in functie de fiecare motor in parte. Ca la carte recomand reglajele doar cand motorul este reparat capital sau carburatorul este nou.Cat priveste viteza maxima constructiva a caprelor noastre, am mai discutat-o cu ceva ani in urma...si pot spune ca a mea nu a prea avut noroc de un stapan care s-o menajeze si s-o foloseasca in limite medii, asa ca inca de la cumparare am fortat limita superioara astfel ca acul turometrului este obisnuit cu zona rosie si vad ca inca merge binisor. Testul suprem l-am facut acum un an cand am traversat autostrada Bucuresti-Pitesti avand incarcatura maxima si pasager, viteza maxima ajungand undeva spre 180 km/h pe distanta scurta si cea medie a fost de 150 km/h. Martor mi-a fost prietenul meu Nicu din Birca-Dolj cu BMW-ul 1200 LT care si-a cuplat sistemul "cruise-control" pe 150 km/h si am mers aproape tot drumul in paralel. E drept ca singur am atins de mai multe ori acel "top" de viteza, dar in general viteza la care simt ca dihania nu geme si merge placut este de 150 km/h sau undeva pina la aceasta. Nu-mi place sa merg la turatii pina in 3500 rot./min. fiindca am impresia ca motorul se rupe in doua, fapt pe care l-am intalnit si la altii cu acest model. Asta trebuie trimisa in Germanica la mama lui sa vada si ei. Ca poate nu stiu. Respecte, Nea Ivane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Multam @Patrick M, dar daca le mai zic nemtilor si faptul ca fac schimbul de ulei la 10.000 km (uneori chiar depasit)...cred ca ma vor coopta in lotul de incercari motoare! Aveam un foarte bun prieten motociclist care avea o vorba :" daca un motor rezista de la vanzator pana acasa la Ivan, apai sa stii ca ala e un motor reusit!"...Singura conditie era ca distanta intre cei doi sa nu fie prea mare! Chiar si troaca de masina pe care o am de vreo 9 sau 10 ani ( o Dacia Nova pe injectie Bosch sau "perfuzie" cum imi place s-o alint, cumparata la 16.000 km) daca stia ce-o asteapta din momentul in care a incaput pe mana mea, cred ca ar fi fugit din targul auto! Are peste 200.000 km facuti in regim de masina sport-enduro, primul reglaj la tacheti a fost pe la vreo 150.000 km, refacut motorul la fix 190.000 km dupa ce s-a facut varza tot, mai putin blocul...iar intretinerea este mai mult decat minimalista! Trebuie totusi sa recunosc faptul ca imi place sa fac "corp comun" cu masina sau motocicleta pe care o conduc si durerea ei o simt imediat si eu...Orice zgomot suspect sau defectiune care imi pune in pericol integritatea mea, a lor, sau a altora, ma face sa le doftoricesc si sa le alin batranetile, facandu-le sa se simta mereu tinere si in forma! Hai pe cai...si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Garnitura de evacuare: 07 Gasket 1 18112345037 $21.99 (65 lei la Dilly). Pai po' sa'tz phutz valvele.. Am cumparat garnitura, a costat 60 ron la AB; Cum trebuie montata?Cu partea la 45 de grade spre exterior? Suna destul de penibil intrebarea mea, insa nu vreau sa o stric(pare destul de fragila). Va multumesc anitcipat pentru raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Garnitura se introduce cu partea tesita in interior...altfel nici nu cred ca vei reusi s-o bagi! Partea mai dreapta va fi la exterior si acel colier cu opritori o va impiedica sa iasa, dupa strangere! Spor si atentie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Am cumparat garnitura, a costat 60 ron la AB; Cum trebuie montata?Cu partea la 45 de grade spre exterior?Suna destul de penibil intrebarea mea, insa nu vreau sa o stric(pare destul de fragila). Va multumesc anitcipat pentru raspunsuri! am cautat seria asta pe realoem si nu am gasit nimic. Cand a fost cumparata garnitura mai exact? Si unde vine ea pusa? pe mine, unul, ma intereseaza cea dintre cotul care pleaca din cilindru si teava tobei; mi s-a dus garnitura de klingerit a3-a oara si parca as cumpara originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 am cautat seria asta pe realoem si nu am gasit nimic. Cand a fost cumparata garnitura mai exact? Si unde vine ea pusa? pe mine, unul, ma intereseaza cea dintre cotul care pleaca din cilindru si teava tobei; mi s-a dus garnitura de klingerit a3-a oara si parca as cumpara originala. Piesa 7 sau piesa 5 (mult mai probabil, asta e "consumabila" la Funduro)?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 On topic: Asa se incarca cu bagaje un F650 Relatii la proprietar (in planul secund) P.S- i-am dat constant 150 pe A1 si partial 165 (cu pasager si bagaje)Am avut senzatia ca e la maxim.Vreau sa o duc sa verifice supapele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.