Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Mda nu e vorba de intrat in viteza ca intra relativ frumos (pentru o motocositoare d-asta monocilindrica) cam ca DR-ul, insa scapa clar intr-a 2-a. Fenomenul l-am vazut/simtit la DR-ul unui prieten caruia i se uzasera furcile care muta pinioanele pe tren. Deci exact la fel facea: turai si pe la 2500 - 3000 rpm incepea clonc-clonc-clonc-clonc si scapa, te zgaltaia bine, se succedau rapid momente in care tragea cu momente in care nu tragea pe fondul cloncaniturilor alea. Daca lasai gazul si apoi continuai nu mai facea.

Sunt sigur ca exista si un BMW in stare buna pe care sa merite sa schimb polizorul nipon. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am rezolvat problema furtunului de frana :) m-am dus la baietii de la racing nick, am luat un metru si ceva de furtun pentru frana, bucatile de metal din capete, suruburile si cam aia a fost... le-am pus in fata blocului intr-o ora.

Total=110 ron ;)

Cand imi schimb si furtunul pe spate o sa fac un tutorial pentru oamenii cu doua maini stangi :D

Editat de bogdan!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat problema furtunului de frana :) m-am dus la baietii de la racing nick, am luat un metru si ceva de furtun pentru frana, bucatile de metal din capete, suruburile si cam aia a fost... le-am pus in fata blocului intr-o ora.

Total=110 ron ;)

Cand imi schimb si furtunul pe spate o sa fac un tutorial pentru oamenii cu doua maini stangi :D

asta merita pusa si la topicul idei cu bani putini :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

El Croco are acu flywheel nou si porneste la un push de start! :)

pentru cei ce se lupta cu aceeasi problema va spun ca flywheelu este 100euro, exista posibilitatea ca cel vechi sa fie reconditionat(la mine eu am considerat ca nu e cazul si am tinut sa-l schimb...am boala cu pornirea..fie vrem rea buna italobavarezu tre sa sara) prin luarea unui arc de simering..sau doua si punerea acestuai/acestora in locul celui uzat. cand am desfacut arcul de la mine ra pe afara si cateva bile erau tare de tot polizate.

pentru inlocuire eu am folosit un pistol pneumatic pentru deschiderea acelei piulite de 30mm si un puller home made dar la fel de bun ca originalul(l-am imprumutat si tin sa multumesc prin aceasta cale userului johhan ). mai mult m-am chinuit cu pullerul. de pus la loc....imi faceam griji ca nu stiu cum sa o gadil insa am reusit. bujia fiind scoasa , treapta 1 miscat de roata spate fata spate cat sa se miste axul incetisor si impins cu succes ansamblul. restul...am pus la loc ca si atunci cand am dat jos.

sincer sa fiu a mers treaba struna cu exceptia faptului ca ma puse dracu sa dau cu un spray pe flywheelu cel nou ca-l scapasem in nasip si dupa ce l-am curatat cica tantalau de mine sa-l zavant...si zvarrrr tati bilele prin curte. noroc ca le-am gasit pe toate

si ca treaba sa fie treaba la intoarcerea acasa un dobitoc de pe banda 1, eu pe 2..taie linia dubla continua prin fata mea ca sa treaca pe celalat sens. noroc...mare noroc ca m-am infipt in frane si nu m-am aruncat sa o alerg asa de bun simt ca aveam liber in fata. a fost efectiv o chestie de ezitare pt gaz

cam asa arata flywheelu cel vechi. post-43689-1269958448_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

El Croco are acu flywheel nou si porneste la un push de start! :)

pentru cei ce se lupta cu aceeasi problema va spun ca flywheelu este 100euro, exista posibilitatea ca cel vechi sa fie reconditionat(la mine eu am considerat ca nu e cazul si am tinut sa-l schimb...am boala cu pornirea..fie vrem rea buna italobavarezu tre sa sara) prin luarea unui arc de simering..sau doua si punerea acestuai/acestora in locul celui uzat. cand am desfacut arcul de la mine ra pe afara si cateva bile erau tare de tot polizate.

pentru inlocuire eu am folosit un pistol pneumatic pentru deschiderea acelei piulite de 30mm si un puller home made dar la fel de bun ca originalul(l-am imprumutat si tin sa multumesc prin aceasta cale userului johhan ). mai mult m-am chinuit cu pullerul. de pus la loc....imi faceam griji ca nu stiu cum sa o gadil insa am reusit. bujia fiind scoasa , treapta 1 miscat de roata spate fata spate cat sa se miste axul incetisor si impins cu succes ansamblul. restul...am pus la loc ca si atunci cand am dat jos.

sincer sa fiu a mers treaba struna cu exceptia faptului ca ma puse dracu sa dau cu un spray pe flywheelu cel nou ca-l scapasem in nasip si dupa ce l-am curatat cica tantalau de mine sa-l zavant...si zvarrrr tati bilele prin curte. noroc ca le-am gasit pe toate

si ca treaba sa fie treaba la intoarcerea acasa un dobitoc de pe banda 1, eu pe 2..taie linia dubla continua prin fata mea ca sa treaca pe celalat sens. noroc...mare noroc ca m-am infipt in frane si nu m-am aruncat sa o alerg asa de bun simt ca aveam liber in fata. a fost efectiv o chestie de ezitare pt gaz

cam asa arata flywheelu cel vechi. post-43689-1269958448_thumb.jpg

 

Salut,

De unde ai luat flywheelu?

Am nevoie pentru Aprilia mea, se screme sa porneasaca.

Stie cineva daca se potriveste la modelul pe injectie (pegaso IE)?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

De unde ai luat flywheelu?

Am nevoie pentru Aprilia mea, se screme sa porneasaca.

Stie cineva daca se potriveste la modelul pe injectie (pegaso IE)?

Multumesc

de la dillo dilly.http://www.dillypoint.ro/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ignora ce scrie pe site, Dilly aduce orice pesa de F650 de pe RealOEM sau Maxbmwmotorcycles, si e foarte serios! :)

 

Bisaidz, e bembeist, are un k100 cu care a rupt un Pejo 206 (parca).. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte tare dar cam prost intretinuta. Daca sta din toamna merita si ea o husa pe ea si eventual niste ulei pe lant inainte sa se odihneasca. Ca lant auriu imi imaginez ca nu e iar rugina aia nu cred ca-l tine in forma maxima.

Ma uitam mai azi prin mesajele vechi din telefon...si dau peste mesajul d-lui si doamnei Melciu care imi urau drum bun intr-o calatorie vara trecuta. Astazi ajungand pe motociclism.ro mi-a trasnit ca trebuie sa va urez un sezon plin de bucurii (si celorlalti de pe forum)! Si ar fi cazul sa ne punem in acord cu o intrevedere din aprilie incolo.

Toate bune!

Mesaj completat

Motorul meu are vreo doua probleme de inceput de sezon: stop pe frana(fata si spate-detaliez imediat) si faptul ca ma bate gandul sa iau altceva. Trecand rapid peste a doua problema, a carei rezolvare numai eu pot sa mi-o dau, va voi intreba cum sa procedez pentru repararea contactului pe frana fata(se manifesta prin aprindere stop la prima calcare a levierului si ramane aprins pana la urmatoare apasari cu scop de "deblocare") si cum sa-l repar pe cel de pe spate care se aprinde numai cand trec prin pedala aia de frana(atat de jos face contactul)-evident neputand face asta si-n trafic...:-p sau de unde pot cumpara rezonabil piesa(second hand sau aftermarket la preturi mai bune)? Multam' baietani. In continuare am ceva suruburi/jigleure(asa se scrie?) noi sigilate pentru carburatoare ramase de pe o comanda de anul trecut pe care le pot da cuiva daca ii sunt necesare(am uploadat poze cu ele si seriile anterior...le puteti cauta) si astept cu drag intrebari despre pregatiri de sezon prin care sa fi trecut si eu deja, dar mai cu seama astept sa ne vedem pe strasse si la intruniri.

Sper din tot sufletul ca enduristii sa-si pastreze spiritul si sa continuam sa tinem rata de accidente joasa, ca ma strange-n spate cand ma gandesc la cei ce au...stiti si voi ca sezonul a inceput urat de tot(Bucurestiul, acum Onestiul, mai stiu si-n Iasi accidente)... Asfalt uscat, dar mai ales constiinte limpezi(alea fac fata si pe ud)!

Toate bune!

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru contactul stopului de pe fata se foloseste din belsug WD 40 si daca defectiunea persista se inlocuieste acel contact, care nu-i mare inginerie si nici nu costa o avere.

Pentru contactul frinei pe spate se desface tablita de la contact din spatele pedalei de frina, undeva sub motor, jos, dreapta, se curata contactul cu WD 40 si tablita se indoaie incit sa atinga mai devreme contactul la apasarea pedalei.

Cam atit, simplu din cuvinte si mai greu la fapte...

Spor! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru cei cu bube la fly wheel... de curiozitate acum dupa ce am dat o caruta de bani am reanalizat optiunile home made, am studiat uzura flywheelului si m-am dus sa vad daca se gaseste acel arc nenorocit care fute meciu(din ce am vazut rolele uzate sunt cam rotunjite. ale mele nu sunt rotunjite insa sunt polizate bine sus si jos ca sa ma exprim). in fine ideea la care vreau sa ajung este urmatoarea: - daca mobra da semne de oboseala la flywheel merita aruncat un ochi pe acolo si inspectat. daca sunt rolele rotunjite trebuie unul nou...insa daca este arcul de vina acesta se poate inlocui cu unul de la un simering ce are urmatoarele cote(scriu ce se vede pe el ca are multe cifre) 110665 52 65 8 4 sog . are sa prelungeasca nitel viata piesei! nu ai bine

ps: multumesc pentru ajutor tuturor si continuati cu idei bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
pentru cei cu bube la fly wheel... de curiozitate acum dupa ce am dat o caruta de bani am reanalizat optiunile home made, am studiat uzura flywheelului si m-am dus sa vad daca se gaseste acel arc nenorocit care fute meciu(din ce am vazut rolele uzate sunt cam rotunjite. ale mele nu sunt rotunjite insa sunt polizate bine sus si jos ca sa ma exprim). in fine ideea la care vreau sa ajung este urmatoarea: - daca mobra da semne de oboseala la flywheel merita aruncat un ochi pe acolo si inspectat. daca sunt rolele rotunjite trebuie unul nou...insa daca este arcul de vina acesta se poate inlocui cu unul de la un simering ce are urmatoarele cote(scriu ce se vede pe el ca are multe cifre) 110665 52 65 8 4 sog . are sa prelungeasca nitel viata piesei! nu ai bine

ps: multumesc pentru ajutor tuturor si continuati cu idei bune !

 

Raoul, ia un subler si masoara la semeringul respectiv diametrul interior, diametrul exterior si latimea.

Inclin sa cred ca ai un diametru interior de 52mm, unul exterior de 65mm si o grosime de 8 mm...

 

 

... Dilly aduce orice pesa de F650 de pe RealOEM sau Maxbmwmotorcycles...

Bisaidz, e bembeist, are un k100 cu care a rupt un Pejo 206 (parca).. :lol:

 

Imi cer scuze de off-topic, dar as dori sa intreb si eu un lucru aici (in mod special bucurestenii ma pot lamuri mai repede):

Dilly Point nu este de fapt Dan Popescu?

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze de off-topic, dar as dori sa intreb si eu un lucru aici (in mod special bucurestenii ma pot lamuri mai repede):

Dilly Point nu este de fapt Dan Popescu?

Nu am idee.. Dar daca vorbesti de Dan Popescu al "Amoro", ma indoiesc sincer ca s-ar obosi Dilly cu d'astea.. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tranzitati Gorjul pe directia Nord-Sud sau invers, va astept sa ciocnim cite un ou rosu in batatura personala...asa ca nu ezitati sa dati de stire (locuiesc pe Europeanul Tg-Jiu - Filiasi, la jumatatea distantei intre capete). :lol:

Detalii pe P.M.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta este flywheelu, post-43689-1270233794_thumb.jpg

gresit, 2

http://www.answers.com/topic/flywheel

Mesaj completat

Sa explic

IGNITION UNIT - COMPONENTS

 

1 Stator

2 Magneto flywheel

3 External trigger

4 Electronic box

5 Ignition Coil

6 Spark plug connector

7 Sprag clutch

8 Electric starter

9 Ignition cover

post-16372-1270299426_thumb.jpg

Piesa aratata de tine face parte din intreg ansamblul care poate fi numit Flywheel respectiv de la pct. 2 pana la volant.

De fapt ,conform linkului de mai sus,termenul e folosit mai ales pt. volant.Ca sa fac o traducere,acolo zice ca flywheel este o roata dintata cu greutatea orienta catre diametrul exterior.

Daca dam sarci pe goagal si-i cerem sa ne arate imagini cu Flywheeluri o sa ne dea doar ,sau aproape numai roti dintoase,volante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...