Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut!

Are careva o schema (cu dimensiuni) pentru suporti side-case si side-case pentru un F din 1999?

Vreau sa le fac in regim propriu.

Salut!

Schema nu am dar pot sa fac ceva poze si la suport si la cutii. BMW F 650 1996.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Are careva o schema (cu dimensiuni) pentru suporti side-case si side-case pentru un F din 1999?

Vreau sa le fac in regim propriu.

Am un 650St din '98 toamna :) cu suporti originali. Daca vrei, poti sa vii sa ii masori/fotografiezi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un 650St din '98 toamna :D cu suporti originali. Daca vrei, poti sa vii sa ii masori/fotografiezi

Poate isi face cineva pomana si dupa ce masoara pune schita aici sa ramana pentru posteritate :)

Mesaj completat

Vreau sa vopsesc jentile si pentru asta trebuie sa scot spitele.Cred ca m-as chinui foarte tare cu o cheie fixa de 5 ca e mica si nu am parghie.

Exista chei speciale dar nu stiu de unde sa iau.Nu vreau sa fac comanda si sa astept.Aveti idee de unde pot cumpara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa vopsesc jentile si pentru asta trebuie sa scot spitele.Cred ca m-as chinui foarte tare cu o cheie fixa de 5 ca e mica si nu am parghie.

Exista chei speciale dar nu stiu de unde sa iau.Nu vreau sa fac comanda si sa astept.Aveti idee de unde pot cumpara?

 

Cheia fixa va strica niplurile spitelor. Poti sa le slabesti cu o cheie franceza apoi sa le desurubezi de tot cu o surubelnita. Dar la spitat iti va fi mai greu.

http://www.dirtbikestore.co.uk/acatalog/Di...m_Tools_31.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate isi face cineva pomana si dupa ce masoara pune schita aici sa ramana pentru posteritate :)

Mesaj completat

Vreau sa vopsesc jentile si pentru asta trebuie sa scot spitele.Cred ca m-as chinui foarte tare cu o cheie fixa de 5 ca e mica si nu am parghie.

Exista chei speciale dar nu stiu de unde sa iau.Nu vreau sa fac comanda si sa astept.Aveti idee de unde pot cumpara?

Nu te grabi cu desfacutul spitelor. Degripeaza-le intai cu WD40 sau gaz, udandu-le la piulite sistematic, cateva zile daca este cazul. Pot sa-ti imprumut un cleste mic cu piedica care este bun pt slabirea spitelor la inceput, apoi o cheie simpla.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate isi face cineva pomana si dupa ce masoara pune schita aici sa ramana pentru posteritate :)

Mesaj completat

Vreau sa vopsesc jentile si pentru asta trebuie sa scot spitele.Cred ca m-as chinui foarte tare cu o cheie fixa de 5 ca e mica si nu am parghie.

Exista chei speciale dar nu stiu de unde sa iau.Nu vreau sa fac comanda si sa astept.Aveti idee de unde pot cumpara?

 

Cheie pentru spite gasesti pe la magazinele de biciclete, dar nu-s sigur ca s-o si potrivi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te grabi cu desfacutul spitelor. Degripeaza-le intai cu WD40 sau gaz, udandu-le la piulite sistematic, cateva zile daca este cazul. Pot sa-ti imprumut un cleste mic cu piedica care este bun pt slabirea spitelor la inceput, apoi o cheie simpla.

Merci Bogdan,o sa le degripez pana Sambata ,iar in weekend o sa trec la desfacut.Daca vi diseara te rog sa imi aduci clestisorul,iar daca nu , trec Sambata dimineata pe la tine sa-l iau.

 

Nu incerca cu cheia de bicicleta. O sa strici niplurile.

Nu prea ma intereseaza niplurile pentru ca as vrea sa le schimb. Sunt foarte oxidate si ar fi pacat sa le pun la niste jenti vopsite frumos.

 

Dar la spitat iti va fi mai greu.

Crede-ma Andrei ca nu ma bag la spitzat. Pentru asta exista Rabinul.Sa se chinue el :)

Editat de Enduristul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi cam la cat timp schimbati lichidul de racire? Trebuie pus Loctite neaparat la surubul ala pe unde se face scurgerea (sub pomba de apa)?

Si alta problema: De mai mult timp aveam problema cu pedala de frana ( spate), in urma numeroaselor cazaturi s-a strambat surubul si pedala se balanganea. Am desfacut si am constatat ca, camasa aia de plastic de sub alunecatorul pentru lant e crapata, o saiba din aia de cauciuc rupta. Acum problema e cu "master cylinder" si cu pistonasul ala de la pedala care intra in el, pistonasul e plin de rugina (care poate fi indepartata). Eu nu stiu , si nu am inteles exact din manual ce face master ciylinder asta, doar ca nu se poate repara daca e phutut, no acum cum imi dau eu seama daca e phutat, presupunand ca are rugina pe acolo.

Editat de irip
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare:

am schimbat suportul manetei de ambreiaj,cea veche avand o crapatura

dupa ce am montat o am observat ca indiferent de reglajul manetei(sau cel putin ce am reusit eu la rece),daca era bagata in viteza,cu maneta de ambreiaj trasa complet spre ghidon roata spate nu se invarte

nu cred ca e ok

mentionez ca bateria e data jos,mobra e pusa la iernat,desi nu vad vreo legatura,nu cred sa aiba vreun senzon pe acolo care sa fie dependent de curent

idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare:

am schimbat suportul manetei de ambreiaj,cea veche avand o crapatura

dupa ce am montat o am observat ca indiferent de reglajul manetei(sau cel putin ce am reusit eu la rece),daca era bagata in viteza,cu maneta de ambreiaj trasa complet spre ghidon roata spate nu se invarte

nu cred ca e ok

mentionez ca bateria e data jos,mobra e pusa la iernat,desi nu vad vreo legatura,nu cred sa aiba vreun senzon pe acolo care sa fie dependent de curent

idei?

 

Ulei vascos pt ca e rece. Bag-o intr-o treapta superioara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate isi face cineva pomana si dupa ce masoara pune schita aici sa ramana pentru posteritate :angryfire:

Mesaj completat

Vreau sa vopsesc jentile si pentru asta trebuie sa scot spitele.Cred ca m-as chinui foarte tare cu o cheie fixa de 5 ca e mica si nu am parghie.

Exista chei speciale dar nu stiu de unde sa iau.Nu vreau sa fac comanda si sa astept.Aveti idee de unde pot cumpara?

la mag de biciclete sau in piata la astia cu rusesti si chinezesti gasesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare:

am schimbat suportul manetei de ambreiaj,cea veche avand o crapatura

dupa ce am montat o am observat ca indiferent de reglajul manetei(sau cel putin ce am reusit eu la rece),daca era bagata in viteza,cu maneta de ambreiaj trasa complet spre ghidon roata spate nu se invarte

nu cred ca e ok

mentionez ca bateria e data jos,mobra e pusa la iernat,desi nu vad vreo legatura,nu cred sa aiba vreun senzon pe acolo care sa fie dependent de curent

idei?

incearca sa dai jos motorul de pe cric si sa o impingi putin...trebuie sa se invarte roata..banui ca merge mai greu daca incerci sa invarti cu mana...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mag de biciclete sau in piata la astia cu rusesti si chinezesti gasesti.

Spitele moto sunt mai groase .Nu se potrivesc niplurile de bicicleta

 

sa nu-ti bati joc de spite si piulite(nipluri). ele merg reconditionate! in tm cunosc pe cineva care zincheaza(cred ca e corect cum zic) spitele si arata ca noi

daca era in bucuresti.....

Dar cat poate sa coste un set de nipluri noi?

Editat de Enduristul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa gresesc, dar la F650 modelul vechi spitele si piulitele sunt din inox. Daca sunt putin coclite se dau la perie. Totul este ca piulitele sa nu se deterioreze in zona patratului daca se forteaza cu o cheie nepotivita.

spitele sunt sigur de inox dar niplurile nu par

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un lant nou de vanzare DID520V cu 110 zale, pentru Bmw f650 classic. L-am luat din greseala pentru gs-ul meu, dar este mai scurt cu 2 zale. Este deja inchis prin nituire, asa ca pentru montare trebuie data jos bascula (va uitati si la rulmenti cu ocazia asta :angryfire:). Pretul este de 2mil cu montaj gratis, la garajul vostru sau al meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un lant nou de vanzare DID520V cu 110 zale, pentru Bmw f650 classic. L-am luat din greseala pentru gs-ul meu, dar este mai scurt cu 2 zale. Este deja inchis prin nituire, asa ca pentru montare trebuie data jos bascula (va uitati si la rulmenti cu ocazia asta :angryfire:). Pretul este de 2mil cu montaj gratis, la garajul vostru sau al meu.

m-ar interesa pe mine...dar nu ai detalii contact

si nu spui nimic de pinioane

Editat de flor!n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...