BikerXX Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 Referitor la protectie pentru furca, eu am facut niste "sosetele" dintr-o fasie de vinilin. Am facut ca un manson in jurul furcii, l-am lasat largut ca sa poata sa se miste in sus si in jos dupa cum se misca furca si functioneaza impecabil. poze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Salut! Are careva o schema (cu dimensiuni) pentru suporti side-case si side-case pentru un F din 1999? Vreau sa le fac in regim propriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Salut!Are careva o schema (cu dimensiuni) pentru suporti side-case si side-case pentru un F din 1999? Vreau sa le fac in regim propriu. Salut! Schema nu am dar pot sa fac ceva poze si la suport si la cutii. BMW F 650 1996. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shutterbug Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Salut!Are careva o schema (cu dimensiuni) pentru suporti side-case si side-case pentru un F din 1999? Vreau sa le fac in regim propriu. Am un 650St din '98 toamna cu suporti originali. Daca vrei, poti sa vii sa ii masori/fotografiezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Am un 650St din '98 toamna cu suporti originali. Daca vrei, poti sa vii sa ii masori/fotografiezi ma abonez si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shutterbug Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 ma abonez si eu Nici o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Am un 650St din '98 toamna cu suporti originali. Daca vrei, poti sa vii sa ii masori/fotografiezi Poate isi face cineva pomana si dupa ce masoara pune schita aici sa ramana pentru posteritate Mesaj completat Vreau sa vopsesc jentile si pentru asta trebuie sa scot spitele.Cred ca m-as chinui foarte tare cu o cheie fixa de 5 ca e mica si nu am parghie. Exista chei speciale dar nu stiu de unde sa iau.Nu vreau sa fac comanda si sa astept.Aveti idee de unde pot cumpara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Vreau sa vopsesc jentile si pentru asta trebuie sa scot spitele.Cred ca m-as chinui foarte tare cu o cheie fixa de 5 ca e mica si nu am parghie.Exista chei speciale dar nu stiu de unde sa iau.Nu vreau sa fac comanda si sa astept.Aveti idee de unde pot cumpara? Cheia fixa va strica niplurile spitelor. Poti sa le slabesti cu o cheie franceza apoi sa le desurubezi de tot cu o surubelnita. Dar la spitat iti va fi mai greu. http://www.dirtbikestore.co.uk/acatalog/Di...m_Tools_31.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 (editat) Poate isi face cineva pomana si dupa ce masoara pune schita aici sa ramana pentru posteritate Mesaj completat Vreau sa vopsesc jentile si pentru asta trebuie sa scot spitele.Cred ca m-as chinui foarte tare cu o cheie fixa de 5 ca e mica si nu am parghie. Exista chei speciale dar nu stiu de unde sa iau.Nu vreau sa fac comanda si sa astept.Aveti idee de unde pot cumpara? Nu te grabi cu desfacutul spitelor. Degripeaza-le intai cu WD40 sau gaz, udandu-le la piulite sistematic, cateva zile daca este cazul. Pot sa-ti imprumut un cleste mic cu piedica care este bun pt slabirea spitelor la inceput, apoi o cheie simpla. Editat Decembrie 8, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Poate isi face cineva pomana si dupa ce masoara pune schita aici sa ramana pentru posteritate Mesaj completat Vreau sa vopsesc jentile si pentru asta trebuie sa scot spitele.Cred ca m-as chinui foarte tare cu o cheie fixa de 5 ca e mica si nu am parghie. Exista chei speciale dar nu stiu de unde sa iau.Nu vreau sa fac comanda si sa astept.Aveti idee de unde pot cumpara? Cheie pentru spite gasesti pe la magazinele de biciclete, dar nu-s sigur ca s-o si potrivi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Nu incerca cu cheia de bicicleta. O sa strici niplurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 (editat) Nu te grabi cu desfacutul spitelor. Degripeaza-le intai cu WD40 sau gaz, udandu-le la piulite sistematic, cateva zile daca este cazul. Pot sa-ti imprumut un cleste mic cu piedica care este bun pt slabirea spitelor la inceput, apoi o cheie simpla. Merci Bogdan,o sa le degripez pana Sambata ,iar in weekend o sa trec la desfacut.Daca vi diseara te rog sa imi aduci clestisorul,iar daca nu , trec Sambata dimineata pe la tine sa-l iau. Nu incerca cu cheia de bicicleta. O sa strici niplurile. Nu prea ma intereseaza niplurile pentru ca as vrea sa le schimb. Sunt foarte oxidate si ar fi pacat sa le pun la niste jenti vopsite frumos. Dar la spitat iti va fi mai greu. Crede-ma Andrei ca nu ma bag la spitzat. Pentru asta exista Rabinul.Sa se chinue el Editat Decembrie 9, 2010 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 sa nu-ti bati joc de spite si piulite(nipluri). ele merg reconditionate! in tm cunosc pe cineva care zincheaza(cred ca e corect cum zic) spitele si arata ca noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irip Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 (editat) Voi cam la cat timp schimbati lichidul de racire? Trebuie pus Loctite neaparat la surubul ala pe unde se face scurgerea (sub pomba de apa)? Si alta problema: De mai mult timp aveam problema cu pedala de frana ( spate), in urma numeroaselor cazaturi s-a strambat surubul si pedala se balanganea. Am desfacut si am constatat ca, camasa aia de plastic de sub alunecatorul pentru lant e crapata, o saiba din aia de cauciuc rupta. Acum problema e cu "master cylinder" si cu pistonasul ala de la pedala care intra in el, pistonasul e plin de rugina (care poate fi indepartata). Eu nu stiu , si nu am inteles exact din manual ce face master ciylinder asta, doar ca nu se poate repara daca e phutut, no acum cum imi dau eu seama daca e phutat, presupunand ca are rugina pe acolo. Editat Decembrie 9, 2010 de irip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 intrebare: am schimbat suportul manetei de ambreiaj,cea veche avand o crapatura dupa ce am montat o am observat ca indiferent de reglajul manetei(sau cel putin ce am reusit eu la rece),daca era bagata in viteza,cu maneta de ambreiaj trasa complet spre ghidon roata spate nu se invarte nu cred ca e ok mentionez ca bateria e data jos,mobra e pusa la iernat,desi nu vad vreo legatura,nu cred sa aiba vreun senzon pe acolo care sa fie dependent de curent idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 intrebare:am schimbat suportul manetei de ambreiaj,cea veche avand o crapatura dupa ce am montat o am observat ca indiferent de reglajul manetei(sau cel putin ce am reusit eu la rece),daca era bagata in viteza,cu maneta de ambreiaj trasa complet spre ghidon roata spate nu se invarte nu cred ca e ok mentionez ca bateria e data jos,mobra e pusa la iernat,desi nu vad vreo legatura,nu cred sa aiba vreun senzon pe acolo care sa fie dependent de curent idei? Ulei vascos pt ca e rece. Bag-o intr-o treapta superioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Poate isi face cineva pomana si dupa ce masoara pune schita aici sa ramana pentru posteritate Mesaj completat Vreau sa vopsesc jentile si pentru asta trebuie sa scot spitele.Cred ca m-as chinui foarte tare cu o cheie fixa de 5 ca e mica si nu am parghie. Exista chei speciale dar nu stiu de unde sa iau.Nu vreau sa fac comanda si sa astept.Aveti idee de unde pot cumpara? la mag de biciclete sau in piata la astia cu rusesti si chinezesti gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Ulei vascos pt ca e rece. Bag-o intr-o treapta superioara. nu as crede,desi e 20w50,dar o sa incerc si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 intrebare:am schimbat suportul manetei de ambreiaj,cea veche avand o crapatura dupa ce am montat o am observat ca indiferent de reglajul manetei(sau cel putin ce am reusit eu la rece),daca era bagata in viteza,cu maneta de ambreiaj trasa complet spre ghidon roata spate nu se invarte nu cred ca e ok mentionez ca bateria e data jos,mobra e pusa la iernat,desi nu vad vreo legatura,nu cred sa aiba vreun senzon pe acolo care sa fie dependent de curent idei? incearca sa dai jos motorul de pe cric si sa o impingi putin...trebuie sa se invarte roata..banui ca merge mai greu daca incerci sa invarti cu mana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 (editat) la mag de biciclete sau in piata la astia cu rusesti si chinezesti gasesti. Spitele moto sunt mai groase .Nu se potrivesc niplurile de bicicleta sa nu-ti bati joc de spite si piulite(nipluri). ele merg reconditionate! in tm cunosc pe cineva care zincheaza(cred ca e corect cum zic) spitele si arata ca noi daca era in bucuresti..... Dar cat poate sa coste un set de nipluri noi? Editat Decembrie 10, 2010 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 S-ar putea sa gresesc, dar la F650 modelul vechi spitele si piulitele sunt din inox. Daca sunt putin coclite se dau la perie. Totul este ca piulitele sa nu se deterioreze in zona patratului daca se forteaza cu o cheie nepotivita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 S-ar putea sa gresesc, dar la F650 modelul vechi spitele si piulitele sunt din inox. Daca sunt putin coclite se dau la perie. Totul este ca piulitele sa nu se deterioreze in zona patratului daca se forteaza cu o cheie nepotivita. spitele sunt sigur de inox dar niplurile nu par Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 Am un lant nou de vanzare DID520V cu 110 zale, pentru Bmw f650 classic. L-am luat din greseala pentru gs-ul meu, dar este mai scurt cu 2 zale. Este deja inchis prin nituire, asa ca pentru montare trebuie data jos bascula (va uitati si la rulmenti cu ocazia asta ). Pretul este de 2mil cu montaj gratis, la garajul vostru sau al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 (editat) Am un lant nou de vanzare DID520V cu 110 zale, pentru Bmw f650 classic. L-am luat din greseala pentru gs-ul meu, dar este mai scurt cu 2 zale. Este deja inchis prin nituire, asa ca pentru montare trebuie data jos bascula (va uitati si la rulmenti cu ocazia asta ). Pretul este de 2mil cu montaj gratis, la garajul vostru sau al meu. m-ar interesa pe mine...dar nu ai detalii contact si nu spui nimic de pinioane Editat Decembrie 11, 2010 de flor!n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 (editat) pinioanele le-am montat pe motorul meu, pretul este doar pt lant. daca vi se pare mult spuneti voi un pret. tel 0721.238.350 stefan Editat Decembrie 11, 2010 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.