nick 85 Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Am Âşi eu câteva întrebări, pentru cei care au de destul timp această motocicletă, ca să-Âşi poată forma o părere: 1: Cam care este balanța fiabilitate/costuri de întreținere? Adică, e destul de rezistentă pentru uzul cotidian - drumuri oarecum soft-enduro (străzi proaste, pietruite cu macadam de râu) ocazional ieÂşire pe dealuri, versus costuri piese ? 2: Care este consumul mediu - trafic urban lejer + înafara localității, neîncărcată, doar cu conducător aprox. 75 kg; 3: Manevrabilitate, frână, stabilitate. Mulțumesc. Sa-ti raspund eu cate ceva: 1. Motocicleta o am din septembrie 2006 ( an fabricatie 1996 ). Am luat-o la 20 350km si acum am in jur de 42 000km. Costuri in acesti 22 000km au fost: placute frana fata + spate ( 30+ 30 euro ), cauciucuri fata+ spate ( aproximativ 700 lei ), lichid frana, racire, lubrifianti lant si ulei motor + filtru-in jur de 100 lei/an. Anul acesta v-a primi kit de lant nou, regulator de tensiune nou, baterie noua, bujii noi + saua modificata la DARIAN ( Costuri 90 euro+ 587 lei+ 200 lei+ 30 lei+ 150 lei). De rezistenta e rezistenta, asta depinde si cum o ingrijesti. Pe mine nu m-a lasat balta niciodata. 2 Consumul mediu este in jur de 4,5l/100km la mine. Daca merg mai mult la drum lung se apropie de 4l/ 100 km iar daca o folosesc mai mult intern se apropie de 5-5,5l/ 100km. 3. Foarte manevrabila, frane destul de bune ( asta daca ai placute de frana OK ) si stabila cu cauciucuri potrivite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Mulțumesc! Singurul lucru care nu-mi place la el este carenajul. Mult mai adaptat este cel de pe Transalp, de exemplu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Blasfemie. Stai jos 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 Sa-ti raspund eu cate ceva: 1. Motocicleta o am din septembrie 2006 ( an fabricatie 1996 ). Am luat-o la 20 350km si acum am in jur de 42 000km. Costuri in acesti 22 000km au fost: placute frana fata + spate ( 30+ 30 euro ), cauciucuri fata+ spate ( aproximativ 700 lei ), lichid frana, racire, lubrifianti lant si ulei motor + filtru-in jur de 100 lei/an. Anul acesta v-a primi kit de lant nou, regulator de tensiune nou, baterie noua, bujii noi + saua modificata la DARIAN ( Costuri 90 euro+ 587 lei+ 200 lei+ 30 lei+ 150 lei). De rezistenta e rezistenta, asta depinde si cum o ingrijesti. Pe mine nu m-a lasat balta niciodata. 2 Consumul mediu este in jur de 4,5l/100km la mine. Daca merg mai mult la drum lung se apropie de 4l/ 100 km iar daca o folosesc mai mult intern se apropie de 5-5,5l/ 100km. 3. Foarte manevrabila, frane destul de bune ( asta daca ai placute de frana OK ) si stabila cu cauciucuri potrivite. Salutare! Unde schimbi tu uleiul cu 100 de lei pe an? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 Salutare! Unde schimbi tu uleiul cu 100 de lei pe an? in fata blocului. daca iti iei tu uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 Salutare! Unde schimbi tu uleiul cu 100 de lei pe an? In curte la mine. Ulei 20W-50 de la BMW cu 44 lei/l ( 2L- 88 lei ) si filtrul Champion de pe Louis cu 25 de lei. Cost total 113 Lei. Anul acesta s-a scumpit uleiul. Anul trecut in primavara era in jur de 37 lei/L daca nu ma insel. Mesaj completat In curte la mine. Ulei 20W-50 de la BMW cu 44 lei/l ( 2L- 88 lei ) si filtrul Champion de pe Louis cu 25 de lei. Cost total 113 Lei.Anul acesta s-a scumpit uleiul. Anul trecut in primavara era in jur de 37 lei/L daca nu ma insel. Rectific: 2L ulei 20 W-50 de la BMW costa 82 lei. Astazi mi-a venit uleiul si regulatorul de tensiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magiaru Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Salutare, are cineva un semnal fata de F650 de pana in 2000 "de prisos"? Am inteles ca e acelasi ca si la Aprilia Pegaso. Chiar si sticla goala de la el e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 eu am avut bmw f 650 an 98, am gasit intamplator un semnal de la el,,,geamul intact, carcasa neagra rupta,,, e moca,,,intersectia bd basarabia - nicolae grigorescu - bd chisinau,in pantelimon 0722564401 da-mi un tel cand te hotaresti , seara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 ma bate gandu sa-i pun janta de 19 ST-ului meu atunci cand va trebui reincaltat. evident ca nu va incapea fara modificari. asadar, ce difera la F-ul normal? este piesa de metal pe care se prinde aripa mai inalta / diferite sliderele? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 de ce ai vrea sa faci asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Pt enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 ma bate gandu sa-i pun janta de 19 ST-ului meu atunci cand va trebui reincaltat. evident ca nu va incapea fara modificari. asadar, ce difera la F-ul normal? este piesa de metal pe care se prinde aripa mai inalta / diferite sliderele? multumesc! Fa-i schimbarea fara frica, nu va trebui sa schimbi nimic! Ce nu am incercat, si nu-s sigur, daca ar incapea cauciucuri cramponate de 19"...dar cu un cauciuc normal de enduro merge sigur (la limita, ce-i drept!). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Salutare, are cineva un semnal fata de F650 de pana in 2000 "de prisos"? Am inteles ca e acelasi ca si la Aprilia Pegaso. Chiar si sticla goala de la el e ok. Salut, Ce se afla in pozele alea e semnal de 94-96, cele incluse in carena, celelalt nu merg de la 97-00. Gasesti unu la mine, ai PM. o zi buna tuturor, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Salutare, are cineva un semnal fata de F650 de pana in 2000 "de prisos"? Am inteles ca e acelasi ca si la Aprilia Pegaso. Chiar si sticla goala de la el e ok. Salut, Ce se afla in pozele alea e semnal de 94-96, cele incluse in carena, celelalt nu merg de la 97-00. Gasesti unu la mine, ai PM. o zi buna tuturor, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 de ce ai vrea sa faci asta? cum spunea si Patrick, enduro. de fapt, nu prea se gasesc cauciucuri enduro pe 18, ca daca s-ar gasi nu m-as mai gandi la schimbare.. Fa-i schimbarea fara frica, nu va trebui sa schimbi nimic! Ce nu am incercat, si nu-s sigur, daca ar incapea cauciucuri cramponate de 19"...dar cu un cauciuc normal de enduro merge sigur (la limita, ce-i drept!). poate intra la limita, dar mie si la distanta actuala roata-aripa s-a adunat noroi relativ repede... stiu ca funduro are distanta asta mai mare din start, cu janta de 19, nu stiu in schimb de cine e data.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Probabil e mai lunga aparatoareaa sau mai scurta bucata metalica ce uneste telescoapele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 cum spunea si Patrick, enduro. de fapt, nu prea se gasesc cauciucuri enduro pe 18, ca daca s-ar gasi nu m-as mai gandi la schimbare.. Cauciucuri enduro de 18 si 19 gasesti de spate. 100/100R18 sau 19 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Cauciucuri enduro de 18 si 19 gasesti de spate. 100/100R18 sau 19 nu zici rau ce zici . initial nu prea am luat in considerare varianta asta, dar vad ca sunt cateva cauciucuri 110/80-R18 de spate. thread mai agresiv decat tkc-ul n-am de gand sa pun, deci va trebui sa fac o lista cu ce se gaseste pe 110 mai "soft". camere heavy duty cu carne serioasa pe la ce producatori gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irip Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Salut, se pare ca problemele stau pe capul meu asa ca poate ma lamureste cineva. Am luat baterie noua, pentru ca cea veche imi facea figuri, am crezut ca asa voi scapa de probleme si voi fi happy, insa a aparut o noua problema. Dupa cativa km, si dupa folosirea semnalizatoarelor de cateva ori, aceastea incep sa palpaie mai repede decat e normal, iar dupa un timp nu mai palpaie deloc, nici macar indicatorul din bord nu imi arata ca ar functiona. Dupa ceva timp, acestea dau semn ca si-ar revinii, insa sunt foarte slabe. Tind sa cred ca incarcarea e buna, desi nu am masurat, insa porneste fara probleme. Ce ar putea fi, e clar ca e ceva electric dar ce anume? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Salut, se pare ca problemele stau pe capul meu asa ca poate ma lamureste cineva. Am luat baterie noua, pentru ca cea veche imi facea figuri, am crezut ca asa voi scapa de probleme si voi fi happy, insa a aparut o noua problema. Dupa cativa km, si dupa folosirea semnalizatoarelor de cateva ori, aceastea incep sa palpaie mai repede decat e normal, iar dupa un timp nu mai palpaie deloc, nici macar indicatorul din bord nu imi arata ca ar functiona. Dupa ceva timp, acestea dau semn ca si-ar revinii, insa sunt foarte slabe. Tind sa cred ca incarcarea e buna, desi nu am masurat, insa porneste fara probleme. Ce ar putea fi, e clar ca e ceva electric dar ce anume? Contacte imperfecte, in special cele la masa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Salut, se pare ca problemele stau pe capul meu asa ca poate ma lamureste cineva. Am luat baterie noua, pentru ca cea veche imi facea figuri, am crezut ca asa voi scapa de probleme si voi fi happy, insa a aparut o noua problema. Dupa cativa km, si dupa folosirea semnalizatoarelor de cateva ori, aceastea incep sa palpaie mai repede decat e normal, iar dupa un timp nu mai palpaie deloc, nici macar indicatorul din bord nu imi arata ca ar functiona. Dupa ceva timp, acestea dau semn ca si-ar revinii, insa sunt foarte slabe. Tind sa cred ca incarcarea e buna, desi nu am masurat, insa porneste fara probleme. Ce ar putea fi, e clar ca e ceva electric dar ce anume? ceva asemanator mi s-a intamplat mie cand aveam regulatorul de tensiune stricat... dar imi descarca bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Si eu credcam acelasi lucru ca Andro. A bateria nu se descarca, "se incarca" asa de tare ca a fiert pana a ramas fara lichid. Cam asta fac regulatoarele de tensiune de la BMW. Asta e, astea sunt fiarele noastre, Seara buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 (editat) postez si aici aveti idee care dintre posesorii de BMW - F650 ST( rosu) s-a accidentat ieri in Bucuresti- Sector 2 pe Agricultori colt cu Tepes Voda? /index.php?...638608&st=0 motocicleta este la mine in curte si nu m-a sunat inca nimeni de aseara, ora 17,00 ( ora accidentului). telefonul meu este scris pe procesul verbal intocmit de Politie am dat numarul meu de telefon si pasagerei accidentate (ca era mai in firea ei). cu motociclistul nu am vorbit numarul motocicletei nu l-am retinut, o sa il scriu deseara cand ajung acasa astept vesti popp 0744374260 Mesaj completat postez si aici aveti idee care dintre posesorii de BMW - F650 ST( rosu) s-a accidentat ieri in Bucuresti- Sector 2 pe Agricultori colt cu Tepes Voda? /index.php?...638608&st=0 motocicleta este la mine in curte si nu m-a sunat inca nimeni de aseara, ora 17,00 ( ora accidentului). telefonul meu este scris pe procesul verbal intocmit de Politie am dat numarul meu de telefon si pasagerei accidentate (ca era mai in firea ei). cu motociclistul nu am vorbit numarul motocicletei nu l-am retinut, o sa il scriu deseara cand ajung acasa astept vesti popp 0744374260 numarul de inmatriculare: B--XYD Editat Martie 14, 2011 de popp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Am nevoie de clema placutelor de la frana fata. Am pierdut-o si zornaie placutele. De la AB nu o pot lua pt ca se vinde ca si kit . PM sau aici. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Salutare Am nevoie urgent de o piulita si de o saiba blocanta pentru pinion. Sunt pentru un BMW F650 din 1998 Mesaj completat Salutare Am nevoie urgent de o piulita si de o saiba blocanta pentru pinion. Sunt pentru un BMW F650 din 1998 Hehe S-a rezolvat cu un drum pan' la BMW info: Piulita si saiba blocanta pt pinionul de atac = 32lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.