Patrick_M Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Poti incepe cu roata, sa o verifici sa fie stransa si sigurantele la fel. Treci dupa la juguri, le slabesti toate 6 suruburile, si incpei si strangi de sus in jos. Prima data strangi sus in ambele parti ( asta cu roata in aer, zic) si le masori sa fie aceeasi distanta sus adica. Dupa, treci la cele 4 de la jugul inferior. Daca nici asa nu s-a indreptat, atunci verifici si rulmentii ( roata, jug). Ultimele 2 locuri in care te mai uiti ( dar nu vrei sa te uiti) sunt jug stramb sau cadru stramb ( minim dar conteaza fiecare centimetru). Daca nu te stii cu cazaturi si lovituri puternice, atunci nu ar trebui sa fie asta problema si revii la roata si telescoape. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 (editat) motoreta mea se inclina spre dreapta cand iau mainile de pe ghidon. nu stiu daca e asa de cand o am sau s-a dereglat intre timp.la viteza nu sunt indicii ca ar fi roata stramba... sau poate nu se simte... oricum merge bine cu mainile pe ghidon. ce e de facut si unde? mergi cu mainile pe ghidon si mai umfla rotile Editat Aprilie 27, 2011 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Salut Are careva pe acasa o scarita de pasager dreapta completa, inclusiv suportul ala ce se fixeaza pe cadru? Ma intereseaza una buna, nu care a fost rupta si apoi sudata ca asa am avut si eu si e de tot rahatul. Bafta, MM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 am observat ca imi penduleaza bordul stanga dreapta cand e moto incarcata cu pasager, la viteze de pana in 60 km/h. dupa aia se stabilizeaza. ritmul pendularii este proportinal cu viteza. o fi de la roata fata sau spate... ati patit asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Poti verifica cele 2 suruburi cu care este prins bordul de cadru. Le vezi chiar sub, langa numarul sasiului. Si eventual verifica si presiunea in roti si dasca sunt echilibrate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Poti verifica cele 2 suruburi cu care este prins bordul de cadru. Le vezi chiar sub, langa numarul sasiului. Si eventual verifica si presiunea in roti si dasca sunt echilibrate. multumesc mult de sfat!... presiunea era cam scazuta in roti. in ambele... le-am umflat in parametri si problemna s-a rezolvat. oricum o sa fac si o echilibrare la roti cand o veni vremea... Mesaj completat iar cu semnalele care palpaiau aiurea am rezolvat-o schimband releul de semnal. slava domnului ca nu aveam scurt in instalatie ca ma si vedeam schimband fir cu fir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Mai 4, 2011 Share Postat Mai 4, 2011 Salut! Am o intrebare pentru voi.La mobra mea(BMWf650gs) s-a stricat senzorul de ulei.Fiind tot motor rotax ma gandeam ca se potriveste de la voi, asa ca va intreb unde gasesc un senzor?Daca are careva din dezmembrari si e bun, ma intereseaza.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 4, 2011 Share Postat Mai 4, 2011 Poti sa iti comanzi unul nou pt Funduro care va veni intreg nu pe bucati. Potrivesc perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Salut! Am o intrebare pentru voi.La mobra mea(BMWf650gs) s-a stricat senzorul de ulei.Fiind tot motor rotax ma gandeam ca se potriveste de la voi, asa ca va intreb unde gasesc un senzor?Daca are careva din dezmembrari si e bun, ma intereseaza.Multumesc. Cand l-am schimbat la mine (in 2008) era 50 de lei. Parerea mea e ca nu merita sa cauti SH, nu faci mare afacere, e o piesa care cedeaza usor si relativ frecvent la f. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyca Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 sal. am si eu o itrebare. mi-am comadat un parbriz pt F meu de la kappamoto si as dori sa stiu daca este bun de ceva. ca la bani aia..e ceva !ce parere aveti? mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 sal. am si eu o itrebare. mi-am comadat un parbriz pt F meu de la kappamoto si as dori sa stiu daca este bun de ceva. ca la bani aia..e ceva !ce parere aveti? mersi mult Mi-am luat si eu in iarna si de atunci am mers cam 5.000 de km. E bun... arata bine! ))) Oricum e mai bun decat cel original, pe care l-am avut, d-ala mare. Parca nu mai baga asa tare curentul de aer sub casca. Si mai e bun la ceva, mi-am dat seama abia acum, cand am facut vreo 1.000 de km pe la Bulgari: opreste toate gazele care altfel se lateau pe geaca. De asemenea, schimba presiunea aerodinamica pe roata fata, ceea ce face ca motorul sa se incline mai tare la curbe, deci atentie. Adica mai repede. In rest e ok! Sa-l stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Pana la urma am luat tot TRW, dar codul MCL103S. E mai ingust decat cel de la louis (750 mm fata de 800), orientat mai in spate si mai jos. E tot din aluminiu, dar nu e pentru enduro, ei il pun la superbike. Sper sa fie cat mai aproape de asta pe care il am acum, m-am inteles de minune cu el. Saptamana viitoare in principiu il am, asa ca vedem atunci ce si cum. Am pus ghidonul cu codul de mai sus. Nu a fost nevoie sa fie taiat la capete asa cum ma asteptam, a trebuit doar data gaura pentru acceleratie. Capetele de ghidon le-am fixat, la sugestia unui prieten, cu niste suruburi numite conexpand. A mers super, fara prea mult chin. Pozitia e un pic diferita fata de ghidonul de ST original, cred ca e putin mai inalt, dar dupa 10 minute de mers m-am invatat. Bafta, MM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Poti sa iti comanzi unul nou pt Funduro care va veni intreg nu pe bucati. Potrivesc perfect O sa incerc .Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyca Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Mi-am luat si eu in iarna si de atunci am mers cam 5.000 de km. E bun... arata bine! ))) Oricum e mai bun decat cel original, pe care l-am avut, d-ala mare. Parca nu mai baga asa tare curentul de aer sub casca. Si mai e bun la ceva, mi-am dat seama abia acum, cand am facut vreo 1.000 de km pe la Bulgari: opreste toate gazele care altfel se lateau pe geaca. De asemenea, schimba presiunea aerodinamica pe roata fata, ceea ce face ca motorul sa se incline mai tare la curbe, deci atentie. Adica mai repede. In rest e ok! Sa-l stapanesti sanatos! multumesc mult pt informati sal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 am probleme cu supraincalzirea in oras. pompa de apa nu curge, circuitul e ok, daca ma opresc (las motorul mergand) si ud manual cu apa radiatorul de apa motorul se raceste, ventilatorul se opreste. cu toate astea daca am drumuri mai lungi in oras, stau la stop etc, tinde ca temperatura uleiului sa sara de 80 iar ventilatorul de la radiatorul de apa merge intr-una aparent fara a face fata. am inteles ca o solutie ar fi sa-i montez un radiator de ulei. v-ati intalnit cu problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyca Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 sal Ma itereseaza de unde as putea gasi CRASH-BAR pt f 650 din 95.Dar sa nu fie asa scumpe.Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 (editat) sal Ma itereseaza de unde as putea gasi CRASH-BAR pt f 650 din 95.Dar sa nu fie asa scumpe.Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi? mersi Daca afli vreau si eu Editat Mai 10, 2011 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Daca afli vreau si eu Am cautat si eu de mi-au iesit ochii din cap la melc. Nu am gasit decat la Hepco&Backer, cu 150 de euro, comercializate prin KappaMoto. Zicea unul ca le poate fabrica el, iti da si garantie, dar cere 8 mulioane juma. Asa ca tot prima varianta ramane in picioare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 incercati la HD de la cluj! pentru africa twin mi-au luat 70euro(si sunt meseriase si facute cu specs-urile mele)! pe site-ul lor puteti vedea poze cu crashbar pt f650 http://www.heavyduties.ro/hdprodro.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 recomand si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyca Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 dar trebuie dus motoru acolo sau le face si le trimite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 eu am reusit sa ma inteleg cu ei! am asteptat ceva pana au gasit un rd04 dar a iesit la fix! poate vreun f650-ist de prin cluj pune la bataie mobra pentru masuratori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vmm Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 eu am reusit sa ma inteleg cu ei! am asteptat ceva pana au gasit un rd04 dar a iesit la fix! poate vreun f650-ist de prin cluj pune la bataie mobra pentru masuratori Salut, Uite aici de vanzare unul: http://f650.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=522 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 nu stiu cati dintre voi stiati, dar niste nemti au cateva kituri impresionante pt motoarele rotax de pe vacile noastre.. team pami de ei este facut si kitul cu care s-a concurat la dakar cu 650rr? daca aveti poze/filmari, share some Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 nu stiu cati dintre voi stiati, dar niste nemti au cateva kituri impresionante pt motoarele rotax de pe vacile noastre.. team pami de ei este facut si kitul cu care s-a concurat la dakar cu 650rr? daca aveti poze/filmari, share some Pai kit-urile or fi impresionate dar te tin fix o curasa. 8500 rpm la un monocilindru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.