Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Poti incepe cu roata, sa o verifici sa fie stransa si sigurantele la fel. Treci dupa la juguri, le slabesti toate 6 suruburile, si incpei si strangi de sus in jos. Prima data strangi sus in ambele parti ( asta cu roata in aer, zic) si le masori sa fie aceeasi distanta sus adica. Dupa, treci la cele 4 de la jugul inferior. Daca nici asa nu s-a indreptat, atunci verifici si rulmentii ( roata, jug). Ultimele 2 locuri in care te mai uiti ( dar nu vrei sa te uiti) sunt jug stramb sau cadru stramb ( minim dar conteaza fiecare centimetru). Daca nu te stii cu cazaturi si lovituri puternice, atunci nu ar trebui sa fie asta problema si revii la roata si telescoape. Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

motoreta mea se inclina spre dreapta cand iau mainile de pe ghidon. nu stiu daca e asa de cand o am sau s-a dereglat intre timp.

la viteza nu sunt indicii ca ar fi roata stramba... sau poate nu se simte... oricum merge bine cu mainile pe ghidon.

 

ce e de facut si unde?

mergi cu mainile pe ghidon si mai umfla rotile :P

Editat de Enduristul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am observat ca imi penduleaza bordul stanga dreapta cand e moto incarcata cu pasager, la viteze de pana in 60 km/h. dupa aia se stabilizeaza. ritmul pendularii este proportinal cu viteza.

o fi de la roata fata sau spate... ati patit asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti verifica cele 2 suruburi cu care este prins bordul de cadru. Le vezi chiar sub, langa numarul sasiului. Si eventual verifica si presiunea in roti si dasca sunt echilibrate.

 

multumesc mult de sfat!... presiunea era cam scazuta in roti. in ambele... le-am umflat in parametri si problemna s-a rezolvat. oricum o sa fac si o echilibrare la roti cand o veni vremea... :P

Mesaj completat

iar cu semnalele care palpaiau aiurea am rezolvat-o schimband releul de semnal. slava domnului ca nu aveam scurt in instalatie ca ma si vedeam schimband fir cu fir :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am o intrebare pentru voi.La mobra mea(BMWf650gs) s-a stricat senzorul de ulei.Fiind tot motor rotax ma gandeam ca se potriveste de la voi, asa ca va intreb unde gasesc un senzor?Daca are careva din dezmembrari si e bun, ma intereseaza.Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am o intrebare pentru voi.La mobra mea(BMWf650gs) s-a stricat senzorul de ulei.Fiind tot motor rotax ma gandeam ca se potriveste de la voi, asa ca va intreb unde gasesc un senzor?Daca are careva din dezmembrari si e bun, ma intereseaza.Multumesc.

Cand l-am schimbat la mine (in 2008) era 50 de lei. Parerea mea e ca nu merita sa cauti SH, nu faci mare afacere, e o piesa care cedeaza usor si relativ frecvent la f.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal. am si eu o itrebare. mi-am comadat un parbriz pt F meu de la kappamoto si as dori sa stiu daca este bun de ceva. ca la bani aia..e ceva !ce parere aveti? mersi mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal. am si eu o itrebare. mi-am comadat un parbriz pt F meu de la kappamoto si as dori sa stiu daca este bun de ceva. ca la bani aia..e ceva !ce parere aveti? mersi mult

 

 

Mi-am luat si eu in iarna si de atunci am mers cam 5.000 de km. E bun... arata bine! :)))) Oricum e mai bun decat cel original, pe care l-am avut, d-ala mare. Parca nu mai baga asa tare curentul de aer sub casca. Si mai e bun la ceva, mi-am dat seama abia acum, cand am facut vreo 1.000 de km pe la Bulgari: opreste toate gazele care altfel se lateau pe geaca. De asemenea, schimba presiunea aerodinamica pe roata fata, ceea ce face ca motorul sa se incline mai tare la curbe, deci atentie. Adica mai repede. In rest e ok! Sa-l stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma am luat tot TRW, dar codul MCL103S. E mai ingust decat cel de la louis (750 mm fata de 800), orientat mai in spate si mai jos. E tot din aluminiu, dar nu e pentru enduro, ei il pun la superbike. Sper sa fie cat mai aproape de asta pe care il am acum, m-am inteles de minune cu el. Saptamana viitoare in principiu il am, asa ca vedem atunci ce si cum.

Am pus ghidonul cu codul de mai sus. Nu a fost nevoie sa fie taiat la capete asa cum ma asteptam, a trebuit doar data gaura pentru acceleratie. Capetele de ghidon le-am fixat, la sugestia unui prieten, cu niste suruburi numite conexpand. A mers super, fara prea mult chin. Pozitia e un pic diferita fata de ghidonul de ST original, cred ca e putin mai inalt, dar dupa 10 minute de mers m-am invatat. Bafta,

MM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat si eu in iarna si de atunci am mers cam 5.000 de km. E bun... arata bine! :)))) Oricum e mai bun decat cel original, pe care l-am avut, d-ala mare. Parca nu mai baga asa tare curentul de aer sub casca. Si mai e bun la ceva, mi-am dat seama abia acum, cand am facut vreo 1.000 de km pe la Bulgari: opreste toate gazele care altfel se lateau pe geaca. De asemenea, schimba presiunea aerodinamica pe roata fata, ceea ce face ca motorul sa se incline mai tare la curbe, deci atentie. Adica mai repede. In rest e ok! Sa-l stapanesti sanatos!

 

multumesc mult pt informati sal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am probleme cu supraincalzirea in oras. pompa de apa nu curge, circuitul e ok, daca ma opresc (las motorul mergand) si ud manual cu apa radiatorul de apa motorul se raceste, ventilatorul se opreste. cu toate astea daca am drumuri mai lungi in oras, stau la stop etc, tinde ca temperatura uleiului sa sara de 80 iar ventilatorul de la radiatorul de apa merge intr-una aparent fara a face fata.

am inteles ca o solutie ar fi sa-i montez un radiator de ulei. v-ati intalnit cu problema asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal Ma itereseaza de unde as putea gasi CRASH-BAR pt f 650 din 95.Dar sa nu fie asa scumpe.Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi? mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal Ma itereseaza de unde as putea gasi CRASH-BAR pt f 650 din 95.Dar sa nu fie asa scumpe.Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi? mersi

Daca afli vreau si eu

Editat de Enduristul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca afli vreau si eu

 

Am cautat si eu de mi-au iesit ochii din cap la melc. Nu am gasit decat la Hepco&Backer, cu 150 de euro, comercializate prin KappaMoto. Zicea unul ca le poate fabrica el, iti da si garantie, dar cere 8 mulioane juma. Asa ca tot prima varianta ramane in picioare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am reusit sa ma inteleg cu ei! am asteptat ceva pana au gasit un rd04 dar a iesit la fix! poate vreun f650-ist de prin cluj pune la bataie mobra pentru masuratori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cati dintre voi stiati, dar niste nemti au cateva kituri impresionante pt motoarele rotax de pe vacile noastre..

team pami

de ei este facut si kitul cu care s-a concurat la dakar cu 650rr?

daca aveti poze/filmari, share some :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cati dintre voi stiati, dar niste nemti au cateva kituri impresionante pt motoarele rotax de pe vacile noastre..

team pami

de ei este facut si kitul cu care s-a concurat la dakar cu 650rr?

daca aveti poze/filmari, share some :rolleyes:

 

Pai kit-urile or fi impresionate dar te tin fix o curasa. 8500 rpm la un monocilindru! :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...