Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

de ce nu?

argumenteaza si tu daca stii ca sunt cu probleme!..Poate sunt mai multi cu aceasta problema..

fiindca cuiul are in varf un materal de cauciuc, care banui ca imbatraneste in timp si problema practic apare la motoarele de aceeasi varsta..

de unde ai luat cuiul? bucata e la 5 euro?

am luat odata unul de pe louis pt ca mesterul mi-a zis ca ar trebui inlocuit, la montaj a constatat ca ala vechi inchide si ala nou nu.

Acum, dupa inca 3 ani ala vechi isi face treaba, totusi obisnuiesc ca inchid si robinetul , iar dupa o perioada mai mare de stationare daca nu porneste din prima trebuie sa ciocanesc putin in corpul carburatorului ca sa isi dea drumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vreau sa aduc cateva imbunatatiri la f650-ul meu ,ma ajutati cu ceva sfaturi:)

Se poate schimba filtrul de aer cu alt fitru sa respire mai bine motorul?Ce parere aveti de doua filtre sport in locul cutiei ?

A doua modificare ar fi sa-i schimb stopul de pe spate cu unul pe leduri ,aveti idee unde gasesc asa ceva?

Editat de Ninu 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate schimba filtrul de aer cu alt fitru sa respire mai bine motorul?Ce parere aveti de doua filtre sport in locul cutiei ?

 

Nu are rost sa te complici. Respira destul de bine cu filtre normale, cel putin eu nu am avut niciodata probleme... Gen: http://motodiscount.ro/FILTRU_AER_BMW_F650_ST_93-99_UFI_27.230.00

 

A doua modificare ar fi sa-i schimb stopul de pe spate cu unul pe leduri ,aveti idee unde gasesc asa ceva?

 

Uite aici stop cu leduri: http://motodiscount.ro/spd/7051915/Stop_Led_JMT

Dar de 189 lei pui 30 litri de benzina si iti faci o excursie destul de frumusica ;)) ...

Mai bine ai tine banii pentru zile negre, gen: releu de incarcare, kit de lant, gume...

Editat de petrilacocuz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar cam scump stopul cu leduri ,dar este clar o diferenta substantiala .Ce am acum pe masina parca este stop de bicicleta .Imi este frica noaptea ca poate nu ma observa ceilalti participanti la trafic.O sa caut si bec cu leduri,poate se schimba situatia in bine .

 

Filtrul de aer original nu trebuie schimbat niciodata (doar se spala periodic fiind de burete)?

 

Multumesc pt raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul de aer original nu trebuie schimbat niciodata (doar se spala periodic fiind de burete)?

 

Daca e gaurit sau imbacsit tare de praf, il schimbi ...

Daca arata bine si il speli, neaparat trebuie apoi uns cu un spray, gen: http://www.louis.de/_20ef9c800405a126858f2ab04e4bb37b61/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10038252

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu o mica problema, chestiile astea marunte nu se mai termina .

Ultima data cand am pornit motocicleta am observat ca picura lichid de racire pe langa capacul radiatorului.Am cumparat un capac nou iar astazi l-am montat ,ciudat este ca si cu cel nou daca apas pe furtune cu mana iese aer si lichid de racire pe langa capac (fara sa pornesc motorul ).Capacul este original BMW.

 

A mai intampinat cineva problema asta ,rezolv situatia daca mai strang putin urechile capacului?

Editat de Ninu 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca busonul de radiator este nou ar trebui sa etanseze fara probleme! verifica daca nu cumva este deformat radiatorul. motocicleta a fost cazuta pe partea stanga?



daca busonul de radiator este nou ar trebui sa etanseze fara probleme! verifica daca nu cumva este deformat radiatorul. motocicleta a fost cazuta pe partea stanga?

 

rectific: cazuta pe partea dreapta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ s@rpe A fost cazut pe partea dreapta si s-a mutat putin radiatorul din suport(nu a fost ceva foarte grav ,zic eu) ...dar nu curge pe la elementi ..iar eu nu inteleg ce legatura ar avea cu ''gura''de la radiator de nu etanseaza capacul.

 

@ Patrick_M .Pe la capac curge ....sunt sigur.

Editat de Ninu 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum pot sa verific asta ...si daca este stramb se mai poate remedia sau este bun de aruncat radiatorul?

 

 

P.S. Craciun fericit atat tie cat si tuturor membrilor acestui forum. :)

 


 


Poate m-am panicat eu degeaba ...inca nu am pornit motorul cu noul capac montat ...doar ce am strans de furtune si am vazut ca da aer pe afara .Posibil cu motorul pornit sa faca presiune si sa etanseze.?

Editat de Ninu 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe o bucata de sticla plana pune o foita de smirghel foarte fin si acolo unde vine montat acel buson trage de citeva ori in sens circular cu aceasta unealta improvizata...si daca exista denivelari care sa nu etanseze in contact cu garnitura busonului o sa vezi imediat. Remediul este smirgheluirea pina la planeitate a locasului respectiv. Dar bine ar fi ca pentru inceput sa pornesti motorul si abia daca va curge lichidul de racire sa observi locul pe unde se intimpla asta si sa remediezi problema.

Sarbatori linistite! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am urmat sfaturile tale si am reusit sa aduc gura de umplere la forma initiala (am folosit si crema de maini ca sa vad prin geam unde nu face contact) :)) Era foarte deformata am folosit si patentul pt indreptare + smirglu.Am pornit motorul l-am lasat sa merga pana a ajuns la temperatura de functionare ,si termocupla a pornit de doua ori ,fara a curge lichid de racire.Acuma intreb eu... lucrarea asta ce am facut-o se numeste improvizare ,sa pun bani deoparte pt un radiator nou?Sau pot sa merg mult si bine asa.

 

P.S.Stiu ce zi ii astazi dar nu m-am putut abtine,m-am trezit cu gandul la motor.Sper sa fiu inteles.

Editat de Ninu 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucrarea facuta azi o sa te tina mult si bine! Daca radiatorul n-are gaurele sau alte bube ascunse care sa lase lichidul de racire sa plece de nebun, te va tine pina o sa casezi capra! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur sa aud asta.Pun si o poza cand ajung acasa sa vezi cum a iesit.



Si pozele.

 

Poza 1 ,nu este prea reusita dar se poate observa cat de cat cat de stramb era.post-70444-0-40347500-1356560840_thumb.jpg

 

Urmatoarele poze sunt cu produsul final.post-70444-0-05684600-1356560918_thumb.jpgpost-70444-0-69148800-1356561129_thumb.jpg

 

 

Cauza pt care nu am observat problema cand am cumparat motocicleta cred eu ca ar fi pompa de apa stricata( picura prin orificiul de la semeringul pompei).Din acea cauza radiatorul nu era plin,si nu acumula presiunea necesara pt a da pe afara lichidul de racire.:) Plauzibil?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact! Acum ca ai refacut buza gurii radiatorului mai ceva decit una noua, te intreb asa, de control: cind ai pilit suprafata ai obturat gaura ca sa nu intre pilitura in interior?! Am uitat ca sa specific asta inca de la inceput...dar sper ca esti baiat istet! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...