yuk Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 de ce nu? argumenteaza si tu daca stii ca sunt cu probleme!..Poate sunt mai multi cu aceasta problema.. fiindca cuiul are in varf un materal de cauciuc, care banui ca imbatraneste in timp si problema practic apare la motoarele de aceeasi varsta.. de unde ai luat cuiul? bucata e la 5 euro? am luat odata unul de pe louis pt ca mesterul mi-a zis ca ar trebui inlocuit, la montaj a constatat ca ala vechi inchide si ala nou nu. Acum, dupa inca 3 ani ala vechi isi face treaba, totusi obisnuiesc ca inchid si robinetul , iar dupa o perioada mai mare de stationare daca nu porneste din prima trebuie sa ciocanesc putin in corpul carburatorului ca sa isi dea drumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Decembrie 18, 2012 Share Postat Decembrie 18, 2012 are cineva un ax de pompa de apa uzat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Decembrie 18, 2012 Share Postat Decembrie 18, 2012 (editat) are cineva un ax de pompa de apa uzat? daca e la fel ca la pegaso,am eu,dar nu uzat. Editat Decembrie 18, 2012 de adyfikus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Decembrie 18, 2012 Share Postat Decembrie 18, 2012 imi trebuie uzat - nefolosibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 (editat) Vreau sa aduc cateva imbunatatiri la f650-ul meu ,ma ajutati cu ceva sfaturi:) Se poate schimba filtrul de aer cu alt fitru sa respire mai bine motorul?Ce parere aveti de doua filtre sport in locul cutiei ? A doua modificare ar fi sa-i schimb stopul de pe spate cu unul pe leduri ,aveti idee unde gasesc asa ceva? Editat Decembrie 22, 2012 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 (editat) Se poate schimba filtrul de aer cu alt fitru sa respire mai bine motorul?Ce parere aveti de doua filtre sport in locul cutiei ? Nu are rost sa te complici. Respira destul de bine cu filtre normale, cel putin eu nu am avut niciodata probleme... Gen: http://motodiscount.ro/FILTRU_AER_BMW_F650_ST_93-99_UFI_27.230.00 A doua modificare ar fi sa-i schimb stopul de pe spate cu unul pe leduri ,aveti idee unde gasesc asa ceva? Uite aici stop cu leduri: http://motodiscount.ro/spd/7051915/Stop_Led_JMT Dar de 189 lei pui 30 litri de benzina si iti faci o excursie destul de frumusica ) ... Mai bine ai tine banii pentru zile negre, gen: releu de incarcare, kit de lant, gume... Editat Decembrie 22, 2012 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 Sau in loc de lampa stop complet inlocuiesti doar bec cu filament cu bec cu leduri ! Filtru de aer e bun cum l-a facut Rotax . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 Intradevar cam scump stopul cu leduri ,dar este clar o diferenta substantiala .Ce am acum pe masina parca este stop de bicicleta .Imi este frica noaptea ca poate nu ma observa ceilalti participanti la trafic.O sa caut si bec cu leduri,poate se schimba situatia in bine . Filtrul de aer original nu trebuie schimbat niciodata (doar se spala periodic fiind de burete)? Multumesc pt raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Decembrie 22, 2012 Share Postat Decembrie 22, 2012 Filtrul de aer original nu trebuie schimbat niciodata (doar se spala periodic fiind de burete)? Daca e gaurit sau imbacsit tare de praf, il schimbi ... Daca arata bine si il speli, neaparat trebuie apoi uns cu un spray, gen: http://www.louis.de/_20ef9c800405a126858f2ab04e4bb37b61/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10038252 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Decembrie 23, 2012 Share Postat Decembrie 23, 2012 Arata bine spray-ul respectiv,dar unde gasesc asa ceva in romanica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Decembrie 23, 2012 Share Postat Decembrie 23, 2012 Arata bine spray-ul respectiv,dar unde gasesc asa ceva in romanica? Mergi la un magazin/service moto si ceri spray pentru filtre. E imposibil sa nu aiba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Decembrie 23, 2012 Share Postat Decembrie 23, 2012 Exista ulei pentru filtre si la bidon mic . Pui intr-un vas ulei , inmoi filtrul , storci , apoi il montezi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 (editat) Revin cu o mica problema, chestiile astea marunte nu se mai termina . Ultima data cand am pornit motocicleta am observat ca picura lichid de racire pe langa capacul radiatorului.Am cumparat un capac nou iar astazi l-am montat ,ciudat este ca si cu cel nou daca apas pe furtune cu mana iese aer si lichid de racire pe langa capac (fara sa pornesc motorul ).Capacul este original BMW. A mai intampinat cineva problema asta ,rezolv situatia daca mai strang putin urechile capacului? Editat Decembrie 24, 2012 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 daca busonul de radiator este nou ar trebui sa etanseze fara probleme! verifica daca nu cumva este deformat radiatorul. motocicleta a fost cazuta pe partea stanga? daca busonul de radiator este nou ar trebui sa etanseze fara probleme! verifica daca nu cumva este deformat radiatorul. motocicleta a fost cazuta pe partea stanga? rectific: cazuta pe partea dreapta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 intrarile in radiator parca erau de plastic? Vezi colierele ce strang furunele sunt bine puse? Pune altele noi, cu filet. Cu siguranta e ceva minor, dar trebuie demontat mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 Revin cu o mica problema, chestiile astea marunte nu se mai termina . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 (editat) @ s@rpe A fost cazut pe partea dreapta si s-a mutat putin radiatorul din suport(nu a fost ceva foarte grav ,zic eu) ...dar nu curge pe la elementi ..iar eu nu inteleg ce legatura ar avea cu ''gura''de la radiator de nu etanseaza capacul. @ Patrick_M .Pe la capac curge ....sunt sigur. Editat Decembrie 24, 2012 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 am mai intalnit probleme de genul asta. incearca sa verifici planeitatea 'gurii' radiatorului, mai mult ca sigur s-a strambat de la cazatura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 (editat) Cum pot sa verific asta ...si daca este stramb se mai poate remedia sau este bun de aruncat radiatorul? P.S. Craciun fericit atat tie cat si tuturor membrilor acestui forum. Poate m-am panicat eu degeaba ...inca nu am pornit motorul cu noul capac montat ...doar ce am strans de furtune si am vazut ca da aer pe afara .Posibil cu motorul pornit sa faca presiune si sa etanseze.? Editat Decembrie 25, 2012 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 Pe o bucata de sticla plana pune o foita de smirghel foarte fin si acolo unde vine montat acel buson trage de citeva ori in sens circular cu aceasta unealta improvizata...si daca exista denivelari care sa nu etanseze in contact cu garnitura busonului o sa vezi imediat. Remediul este smirgheluirea pina la planeitate a locasului respectiv. Dar bine ar fi ca pentru inceput sa pornesti motorul si abia daca va curge lichidul de racire sa observi locul pe unde se intimpla asta si sa remediezi problema. Sarbatori linistite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Decembrie 26, 2012 Share Postat Decembrie 26, 2012 (editat) Am urmat sfaturile tale si am reusit sa aduc gura de umplere la forma initiala (am folosit si crema de maini ca sa vad prin geam unde nu face contact) ) Era foarte deformata am folosit si patentul pt indreptare + smirglu.Am pornit motorul l-am lasat sa merga pana a ajuns la temperatura de functionare ,si termocupla a pornit de doua ori ,fara a curge lichid de racire.Acuma intreb eu... lucrarea asta ce am facut-o se numeste improvizare ,sa pun bani deoparte pt un radiator nou?Sau pot sa merg mult si bine asa. P.S.Stiu ce zi ii astazi dar nu m-am putut abtine,m-am trezit cu gandul la motor.Sper sa fiu inteles. Editat Decembrie 26, 2012 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Decembrie 26, 2012 Share Postat Decembrie 26, 2012 Lucrarea facuta azi o sa te tina mult si bine! Daca radiatorul n-are gaurele sau alte bube ascunse care sa lase lichidul de racire sa plece de nebun, te va tine pina o sa casezi capra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Decembrie 26, 2012 Share Postat Decembrie 26, 2012 Ma bucur sa aud asta.Pun si o poza cand ajung acasa sa vezi cum a iesit. Si pozele. Poza 1 ,nu este prea reusita dar se poate observa cat de cat cat de stramb era. Urmatoarele poze sunt cu produsul final. Cauza pt care nu am observat problema cand am cumparat motocicleta cred eu ca ar fi pompa de apa stricata( picura prin orificiul de la semeringul pompei).Din acea cauza radiatorul nu era plin,si nu acumula presiunea necesara pt a da pe afara lichidul de racire. Plauzibil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 Exact! Acum ca ai refacut buza gurii radiatorului mai ceva decit una noua, te intreb asa, de control: cind ai pilit suprafata ai obturat gaura ca sa nu intre pilitura in interior?! Am uitat ca sa specific asta inca de la inceput...dar sper ca esti baiat istet! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Decembrie 27, 2012 Share Postat Decembrie 27, 2012 Da,am facut un ''dop''din pungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.