Ninu 2000 Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Trebuia sa se ajunga si aici:(. Bateria noua (cumparata ieri),releu nou cumparat de fostul propietar (prin noiembrie).Si totusi incarcarea imi face figuri .Masurat la reelanti incarca 17V ,iar cu faza lunga aprinsa la reelanti 16,4 V .Cu motorul oprit bateria indica peste 14 V. Mai pot verifica si altceva ,sau treaba este clara ... releul a dat coltul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) Daca ai verificat conexiunile la releu sa fie bine facute (acea mufa de sub sa), daca bornele la baterie sint bine fixate, daca masa releului este pe cadru bine fixata si face contact, daca aparatul de masura nu-i vreo chinezarie ieftina care da eroare...inseamna ca ai pus-o! Mai poti incerca sa schimbi releul cu vreun amic si sa repeti masuratorile, sau sa mergi la un electrician auto care sa masoare tot, inclusiv curentul la iesire din generator...cu un aparat profi. Vezi ca vindea un amic din Bucuresti un releu japonez la vreo 200 lei (SH), asta ca sa nu scuturi punga prea tare, ca-i criza! Parca la Bursa era anuntul! Bafta! Editat Februarie 1, 2013 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Nu am verificat decat incarcarea ,si m-am intristat la fata. Se potriveste de la alta marca ?Releul acela SH este de pe F650? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 E un releu after, nu-i original, dar are aceleasi caracteristici, si n-are mufa...a taiat-o! De aceea si pretul mai mic! Omul garanta ca este bun, avea mai multe piese de pe un F la vinzare, probabil l-a dezmembrat! @mumulescu...parca asa are nickname-ul. Dar totusi, verifica bine inainte! /index.php?/topic/689219-vand-releu-incarcare-ieftin/?hl=%2Breleu+%2B650 No, uite ca l-am gasit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Cica greci astia produc un releu modificat de ei link - http://www.sxelectronics.gr/sx25e.htm Ai auzit ceva de ei. Mai afacere este sa iau unul nou cu mai putin de 100e decat unul SH la juma de pret ,cu toate ca-i criza ,zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Da, am auzit si de grecii aia, dar n-am idee cit costa un releu nou adus de la ei, nu stiu cit este de fiabil si nici nu am idee ce garantie acorda. Daca vrei nou poti comanda la 0746698689, de-aci mi-am luat io...nu retin numele firmei, dar ai garantie, iar pretul este destul de bun. Si piesa trimisa este OEM, verificata de mine dupa serie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Cat ai dat pe el. Cel mai probabil daca trebuie sa cumpar releu nu mai incalt mobra cu Anakee 2 (cum am avut in plan)ii iau Heidenau K60. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Acum vreo trei...patru ani, parca m-a costat vreo 350 lei...nu mai retin exact! Oricum, merge si acum, n-am mai avut probleme de atunci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Iti urez sa nici nu ai probleme cu el .Tot ce imi doresc este sa ma pot bucura si eu de motocicleta sezonul care vine . Zilele ce urmeaza ii fac testul la un electrician, iar daca raspunsul este defavorabil nu exclud nici varianta SH . Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 De cind m-a lasat la vreo 250 km distanta de casa, intr-o noapte friguroasa de noiembrie, intr-o zona muntoasa...nu mai risc, port mereu un releu SH dupa mine, asta asa...ca sa nu mai merg pe bezna si sa tremur la fiecare cotitura ca o ies de pe sosea in decorul abrupt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 (editat) Ziua bună ! Scuzați că dau buzna. Ar fi cineva interesat de piese pentru 650 ST ? Fac un sondaj, ca să văd dacă merită să dezmembrez . Editat Februarie 5, 2013 de Impostorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Depinde de ce vei oferi, de preturi... In general nu prea se vaita lumea de piese pe aici! In schimb accesorii, da...se cauta! Pe mine m-ar interesa spre exemplu un parbriz inalt model '93-'97. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Depinde de ce vei oferi, de preturi... In general nu prea se vaita lumea de piese pe aici! In schimb accesorii, da...se cauta! Pe mine m-ar interesa spre exemplu un parbriz inalt model '93-'97. Am înțeles. Deci nu se merită. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Am înțeles. Deci nu se merită. Probabil se merita, fiindca io nu reprezint un segment important in grupare...poate altii isi doresc mai multe piese si nu intra aici... Ca sa stii exact daca merita efortul, pune poze ale componentelor disponibile si preturile pe site, fa inscrieri pe o lista cu fiecare ce isi doreste si abia apoi poti lua o hotarire ferma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Poze ale componentelor poate sa faca doar daca o dezmembreaza. Nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Corect! Dar poate face citeva poze "utilajului" intreg, sau ce mai este intreg din el, daca este cumva accidentat! Si poate pune deasemenea si preturile...ca sa-is faca omul o idee daca are sau nu de cistigat in cazul in care vinde "utilajul" pe componente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Corect! Dar poate face citeva poze "utilajului" intreg, sau ce mai este intreg din el, daca este cumva accidentat! Si poate pune deasemenea si preturile...ca sa-is faca omul o idee daca are sau nu de cistigat in cazul in care vinde "utilajul" pe componente. Nu am cum să pun poze deoarece nu am intrat in posesia mobrei. Mersi oricum de sfaturi, voi mai " mesteca " situatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) Huhh,pot rasufla usurat.Am verificat incarcarea la un atelier specializatt si incarca 14,5 De bucurie am si schimbat pozitia releului .Nu am vrut sa mai risc nici macar o zi .Asadar cu o investitie de 1 leu si 15 minute s-a rezolvat . Recomand oricui sa faca modificarea respectiva (dispare gandul ca se poate arde in orice clipa). Si doua poze. In prima poza se poate vedea marcat cu sageata rosie un cablu , ce rol are? Editat Februarie 7, 2013 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Cablul ala asigura casca in caz ca pleci si vrei s-o lasi la motocicleta. Bagi capatul liber al cablului prin viziera deschisa si pe dupa botnita care apara barbia si apoi introduci "papucul" de la capat pe acel cui sudat pe cadru...pui saua care se incuie singura printr-un "clantz" si...poti pleca linistit sa faci piata! Daca la intoarcere vei gasi acel cablu atirnind taiat pe-o parte, te faci ca ploua, cauti un prieten care sa-ti dea o casca imprumut sau cumperi o chinezarie ieftina si...data viitoare pleci fara sa mai lasi casca legata de cablul dedicat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Mda este clar.. cablul respectiv nu a fost conceput pt tarisoara noastra.:)Antifurturile de la noi trebuie sa contina macar tinanium,kevlar si (sau) socuri electrice care sa se declanseze la atingere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Iti recomand sa pui releul la exterior, sub plasticul unde l-ai pus acum. O racire buna ii prelungeste viata si bugetul. Daca te gandesti, ai pe f650.com toata manevra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Alta locatie ar fi asta.Dar daca tai cotul cutiei filtrului de aer ,la accelerare suna foarte gros.Si nu vreau asta. http://faq.f650.com/FAQs/Photos/VRRelocatePhotos/relocation_opt2_03.jpg Mai o varianta este sa pun un ventilator de computer pe releu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Alta locatie ar fi asta.Dar daca tai cotul cutiei filtrului de aer ,la accelerare suna foarte gros.Si nu vreau asta. http://faq.f650.com/FAQs/Photos/VRRelocatePhotos/relocation_opt2_03.jpg Mai o varianta este sa pun un ventilator de computer pe releu. eu am scos cotul ala. pur si simplu se trage mai tare de el. nu se schimba nimic in sunet sau acceleratie sau altceva. chiar imi place cum a iesit si pare a nu se incalzi la fel de tare regulatorul ala. chestia cu ventilatorul e ca... de unde sa-si traga ventilatorul ala aer? am un prieten care isi foloseste motorul in orice conditii (traversari rauri, hard offroad) si nu a avut probleme cu regulatorul (care e in pozitia din fabrica). daca chiar ai timp de pierdut merita relocat. mie mi-a luat 3 ore ca nimica toata chestia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 in general cand se arde un releu e o problema de contacte. sa va uitati cat de corodate si arse/topite sunt contactele dupa ce releul cedeaza. ideal ar fi sa curatati regulat contactele releului. se mai poate adapta un releu MOSFET - din dezansamblarile generatiilor noi de motociclete cu niste conectori superiori izolati foarte bine. cam asta e solutia ca sa scapi forever de problema releului... doar ca doar conectorii costa cam 30 de euro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Ca sa scapati de corvoada conexiunilor aiurea, de oxidarea papucilor si alte balarii, taiati firele si dupa ce le bagati cite un tub varnisch izolant termocontractabil, le cositoriti direct capetele, iar apoi trageti acele izolatii peste conexiuni si cu un feon industrial incalziti pina se fixeaza bine pe lipituri si nu vor mai fi probleme in veci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.