Seb Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 (editat) Nu forta prea tare, acel "T" poate crapa si nu-l mai poti folosi! Da, mi se pare si mie ca este o piesa destul de fragila. Deci decat sa fortez, scot carb cu totul si stau linistit. Editat Mai 19, 2013 de Seb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Lectureaza si manualul despre scoaterea carbului. Te mai ajuta. Si nu uita sa lubrifiezi cauciucul cu putina saliva sau apa cand il bagi, altfel pe uscat e cam greu. Dar asta cred ca stiai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 il voi lubrefia cu siguranta o sa ma uit si pe manual inainte, merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 (editat) Trebuie sa dai jos evacuarea (finala),dupa care scoti airbox-ul,desfaci colierele de la carburator,cablul de la soc,cablul de acceleratie si scoti carburatorul.Cu ocazia asta poate verifici si plutitoarele sa fie la cota . Prima data l-am scos in 40 min ,a doua oara a fost joaca de copii .Bafta. Editat Mai 19, 2013 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Trebuie sa dai jos evacuarea (finala),dupa care scoti airbox-ul,desfaci colierele de la carburator,cablul de la soc,cablul de acceleratie si scoti carburatorul.Cu ocazia asta poate verifici si plutitoarele sa fie la cota . Prima data l-am scos in 40 min ,a doua oara a fost joaca de copii .Bafta. Asta nu stiam, ca trebuie sa dau jos si evacuarea... sunt putin surprins Oricum, presupun ca nu va fi prea dificil.... trebuie sa ajung acasa si sa analizez situatia in detaliu. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Evacuarea o dai jos ca sa nu te chinui cu scosul din lipsa de spatiu. Evacuarea e prinsa cu colierul de intremediara si mai ai cele 2 suruburi de pe cadru. Nimic complicat. Daca ai vreme, e o distractie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Daca dai evacuarea jos sa fii foarte atent la garniturile pe care le are la imbinari ca sa nu le distrugi, sint dintr-un material grafitat si se rup foarte usor...si-s destul de scumpe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 WD40 te ajuta si inainte si dupa. Si la demontare si la montare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 am inteles scopul demontarii evacuarii, merci. Patrick, te referi la ceva de genul acesta ? http://motorai.ro/ulei/wd-40/wd-40-multipurpose-oil--product--10004392 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Da. E sfant in trusa de scule. Orice face wd40. Pacat ca nu e comestibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Sa nu uiti de baterie (+suportul bateriei),furtunele care intra in airbox si inca un surub ratacit pe sub aripa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 (editat) Multumesc pentru sfaturi, cred ca sunt pregatit. Miercuri o tai mai repede de la munca si vin acasa sa ma apuc de mobra. o sa va povestesc seara cum m-am descurcat (probabil va fi amuzant ) Editat Mai 20, 2013 de Seb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Si daca esti la inceput cu ea, sfatul eu e sa fotografiezi trasee de cabluri sau furtune, daca nu ai memorie perfecta la astea. Ajuta mult la asamblare ( din proprie experienta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Zilele trecute am demontat din nou carburatorul ,asta in macedonia.Si pt ca nu functiona socul am setat diferit clapetele de acceleratie.Ca prin minune a inceput si socul sa functioneze. Rog daca are cineva un carburator dat jos sa masoare cate ture din capat se roteste surubul ,ca acele clapete sa fie sincronizate.Unde stau acuma nu prea am posibilitatea sa dau jos carburatorul.Iar operatiunea de rotire a surubului o pot face dand rezervorul jos ,cea ce este mult mai simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Daca vrei, iti trimit manualul de reparatii pe mail si acolo ai toate reglajele carbului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Am si eu manualul ,dar nu la mine ci acasa pe comp .nu am deocamdata posibilitatea sa intru pe un computer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 A scos cineva carburatorul pe deasupra,doar cu rezervorul dat jos,fara sa mai umble la evacuare? Intentionez sa fac operatiunea asta ,si sunt curios daca este ceva bine de stiut, sau vre-un secret sa iasa mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 S-a mai discutat si rasdiscutat asta aici...da, se poate face aceasta operatiune cu scule minime si atentie maxima...plus rabdare si ceva dexteritate! Nici macar rezervorul nu trebuie dat jos, musai! Acum depinde de cine vrea sa faca aceasta operatiune, fiindca e necesar ca persoana care face acest lucru sa posede si o mina dreapta, nu doua stingi! Secretele le afli dupa ce incepi treaba...atentie mare insa la busca de ebonita de la cablul socului si...la degete! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 (editat) A scos cineva carburatorul pe deasupra,doar cu rezervorul dat jos,fara sa mai umble la evacuare? Intentionez sa fac operatiunea asta ,si sunt curios daca este ceva bine de stiut, sau vre-un secret sa iasa mai usor. Cel mai important mi se pare sa impingi racordul de cauciuc cat mai mult in airbox. Are o buza mica, care intre usor inauntru. Foloseste scule boante! Rezervorul iti recomand sa-l dai, dureaza 5 min si te scuteste de nervi. S-a mai discutat si rasdiscutat asta aici... Adevarat, dar e omu la ananghie..in Macedonia.. Editat Iunie 3, 2013 de Alexey04 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Adevarat, dar e omu la ananghie..in Macedonia.. Imi cer scuze, nu citisem asta si acum ii inteleg disperarea! Oricum, nu-i mare brinza scosul carburatoarelor...mai greu este la operatiunea inversa...la bagat la loc! Trebuie vreo doua surubelnite sanatoase drepte, una in stea, ceva lubrifiant (bun ar fi un WD40 sau chiar ulei simplu de motor, ca sa umezeasca burdufele de cauciuc (cel de pe motor, acel racord care se prinde fix pe motor si cel din spatele carburatoarelor) pentru ca montajul sa se faca mai usor. La demontare se scot carburatoarele dinspre spatele motocicletei in sus, apoi se scoate dinspre partea din fata. La montaj se procedeaza invers. Numai ca atunci trebuie unse partile de cauciuc sa alunece mai usor carburatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Am rezolvat chiar a fost ok 45 min pe plaja ,am refacut toate reglajele se tureaza mult mai frumos si nu mai vibreaza asa tare.Totusi am impresia ca ramane putin turat la revenire,o accelerez si pe la 2500 rpm coboara mai lent acul turometrului. P.S.Saptamana trecuta am desfacut carburatorul in Macedonia(atunci am dat peste cap setarile),acuma ia venit randul sa-l desfac si in Grecia .Multumesc pentru raspunsuri.Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Daca revine mai greu verifica traseul cablului de acceleratie (sa nu fie gituita sau cutata camasa cablului, sa urmeze un traseu fara curbe strinse, sau cablul sa fie blocat de vreo piesa pe linga care trece), ori sa prezinte fire rupte pe interior (suvite din cablu), cazuri in care merge greu si...apoi se rupe. Unge-l cu ulei sau WD40, ori cu ce ai la indemina, fiindca nu-i prieste nici mersul pe uscat (picura putin ulei pe interiorul camasii cu o seringa sau pipeta). Spor si drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razwww Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Salut,Am schimbat uleiul si filtrul pentru prima data, ca filtru am luat un Hiflo HF 151, teoretic compatibil cu F650 din '94, dar cand l-am dat jos pe cel vechi (MANN) am vazut ca cel nou e mai inalt decat cel vechi, cam cu 1 mm.Am strans un pic mai tare capacul filtrului dar se pare ca tot nu s-a etansat bine si pierde ulei pe acolo, se vede ulei sub cutia filtrului si a inceput sa se vada si la nivelul de pe joja...A mai patit cineva asta? Voi ce filtre folositi? L-as putea schimba fara sa pierd tot uleiul sau daca desfac capacul filtrului curge tot pe acolo?Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Champion x305, mahle sau mann. Le-am avut pe toate. Vezi la romimoto sau motorworks.co.uk. Cat despre schimb, poti lasa motorul pe o parte si sa schimbi rapid. Altfel nu vad cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Probabil ai nevoie de alt filtru,pe care il comanzi cu talonul in mana .Poti sa scoti uleiul vechi prin metoda clasica,si sa-l refolosesti.Cand il torni inapoi sa-l treci printr-o strecuratoare ca cea pentru supa pentru a retine eventualele impuritati.Daca scoti acum capacul filtrului imprasti peste tot ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.