Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Nu forta prea tare, acel "T" poate crapa si nu-l mai poti folosi!

 

Da, mi se pare si mie ca este o piesa destul de fragila. Deci decat sa fortez, scot carb cu totul si stau linistit.

Editat de Seb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Lectureaza si manualul despre scoaterea carbului. Te mai ajuta. Si nu uita sa lubrifiezi cauciucul cu putina saliva sau apa cand il bagi, altfel pe uscat e cam greu. Dar asta cred ca stiai ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa dai jos evacuarea (finala),dupa care scoti airbox-ul,desfaci colierele de la carburator,cablul de la soc,cablul de acceleratie si scoti carburatorul.Cu ocazia asta poate verifici si plutitoarele sa fie la cota .

 

Prima data l-am scos in 40 min ,a doua oara a fost joaca de copii :).Bafta.

Editat de Ninu 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa dai jos evacuarea (finala),dupa care scoti airbox-ul,desfaci colierele de la carburator,cablul de la soc,cablul de acceleratie si scoti carburatorul.Cu ocazia asta poate verifici si plutitoarele sa fie la cota .

 

Prima data l-am scos in 40 min ,a doua oara a fost joaca de copii :).Bafta.

 

Asta nu stiam, ca trebuie sa dau jos si evacuarea... sunt putin surprins :) Oricum, presupun ca nu va fi prea dificil.... trebuie sa ajung acasa si sa analizez situatia in detaliu. Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evacuarea o dai jos ca sa nu te chinui cu scosul din lipsa de spatiu. Evacuarea e prinsa cu colierul de intremediara si mai ai cele 2 suruburi de pe cadru. Nimic complicat. Daca ai vreme, e o distractie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca dai evacuarea jos sa fii foarte atent la garniturile pe care le are la imbinari ca sa nu le distrugi, sint dintr-un material grafitat si se rup foarte usor...si-s destul de scumpe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi, cred ca sunt pregatit. Miercuri o tai mai repede de la munca si vin acasa sa ma apuc de mobra. o sa va povestesc seara cum m-am descurcat (probabil va fi amuzant :) )

Editat de Seb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Zilele trecute am demontat din nou carburatorul ,asta in macedonia.Si pt ca nu functiona socul am setat diferit clapetele de acceleratie.Ca prin minune a inceput si socul sa functioneze. Rog daca are cineva un carburator dat jos sa masoare cate ture din capat se roteste surubul ,ca acele clapete sa fie sincronizate.Unde stau acuma nu prea am posibilitatea sa dau jos carburatorul.Iar operatiunea de rotire a surubului o pot face dand rezervorul jos ,cea ce este mult mai simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A scos cineva carburatorul pe deasupra,doar cu rezervorul dat jos,fara sa mai umble la evacuare? Intentionez sa fac operatiunea asta ,si sunt curios daca este ceva bine de stiut, sau vre-un secret sa iasa mai usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a mai discutat si rasdiscutat asta aici...da, se poate face aceasta operatiune cu scule minime si atentie maxima...plus rabdare si ceva dexteritate! Nici macar rezervorul nu trebuie dat jos, musai! Acum depinde de cine vrea sa faca aceasta operatiune, fiindca e necesar ca persoana care face acest lucru sa posede si o mina dreapta, nu doua stingi! Secretele le afli dupa ce incepi treaba...atentie mare insa la busca de ebonita de la cablul socului si...la degete! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A scos cineva carburatorul pe deasupra,doar cu rezervorul dat jos,fara sa mai umble la evacuare? Intentionez sa fac operatiunea asta ,si sunt curios daca este ceva bine de stiut, sau vre-un secret sa iasa mai usor.

 

Cel mai important mi se pare sa impingi racordul de cauciuc cat mai mult in airbox. Are o buza mica, care intre usor inauntru. Foloseste scule boante!

Rezervorul iti recomand sa-l dai, dureaza 5 min si te scuteste de nervi.

 

S-a mai discutat si rasdiscutat asta aici...

 

Adevarat, dar e omu la ananghie..in Macedonia..

Editat de Alexey04
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarat, dar e omu la ananghie..in Macedonia..

Imi cer scuze, nu citisem asta si acum ii inteleg disperarea!

Oricum, nu-i mare brinza scosul carburatoarelor...mai greu este la operatiunea inversa...la bagat la loc!

Trebuie vreo doua surubelnite sanatoase drepte, una in stea, ceva lubrifiant (bun ar fi un WD40 sau chiar ulei simplu de motor, ca sa umezeasca burdufele de cauciuc (cel de pe motor, acel racord care se prinde fix pe motor si cel din spatele carburatoarelor) pentru ca montajul sa se faca mai usor. La demontare se scot carburatoarele dinspre spatele motocicletei in sus, apoi se scoate dinspre partea din fata. La montaj se procedeaza invers. Numai ca atunci trebuie unse partile de cauciuc sa alunece mai usor carburatoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat chiar a fost ok 45 min pe plaja ,am refacut toate reglajele se tureaza mult mai frumos si nu mai vibreaza asa tare.Totusi am impresia ca ramane putin turat la revenire,o accelerez si pe la 2500 rpm coboara mai lent acul turometrului. P.S.Saptamana trecuta am desfacut carburatorul in Macedonia(atunci am dat peste cap setarile),acuma ia venit randul sa-l desfac si in Grecia .Multumesc pentru raspunsuri.Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca revine mai greu verifica traseul cablului de acceleratie (sa nu fie gituita sau cutata camasa cablului, sa urmeze un traseu fara curbe strinse, sau cablul sa fie blocat de vreo piesa pe linga care trece), ori sa prezinte fire rupte pe interior (suvite din cablu), cazuri in care merge greu si...apoi se rupe. Unge-l cu ulei sau WD40, ori cu ce ai la indemina, fiindca nu-i prieste nici mersul pe uscat (picura putin ulei pe interiorul camasii cu o seringa sau pipeta). Spor si drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am schimbat uleiul si filtrul pentru prima data, ca filtru am luat un Hiflo HF 151, teoretic compatibil cu F650 din '94, dar cand l-am dat jos pe cel vechi (MANN) am vazut ca cel nou e mai inalt decat cel vechi, cam cu 1 mm.

Am strans un pic mai tare capacul filtrului dar se pare ca tot nu s-a etansat bine si pierde ulei pe acolo, se vede ulei sub cutia filtrului si a inceput sa se vada si la nivelul de pe joja...

A mai patit cineva asta? Voi ce filtre folositi? L-as putea schimba fara sa pierd tot uleiul sau daca desfac capacul filtrului curge tot pe acolo?

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ai nevoie de alt filtru,pe care il comanzi cu talonul in mana .Poti sa scoti uleiul vechi prin metoda clasica,si sa-l refolosesti.Cand il torni inapoi sa-l treci printr-o strecuratoare ca cea pentru supa pentru a retine eventualele impuritati.Daca scoti acum capacul filtrului imprasti peste tot ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...