cpt towlie Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 i piesa dintre motor si carb sau carb si airbox? dintre carb si motor Cred ca pretul unuia nou sare de 400 lei...dar merge reconditionat cel vechi, chiar daca este crapat sau copt de vreme si temperatura. Io l-am refacut si merge fara greturi, iar toata afacerea m-a costat un tub de Reinzosil (vreo 30 lei) si niste banda pinzata cu niste cauciuc pe ea. Ah...si ceva timp pierdut pentru manufactura! Dar merita! da,da, unul nou e undeva la 400lei (din ce am gasit eu ) . foarte tare ideea cu Reinzosil !!si pana la urma asa am sa fac si eu daca nu gasesc unul sh la un pret rezonabil . totusi , banda aia panzata la ce ai mai pus o avand in vedere caracteristicile Reinzosilului? mersi !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Banda pinzata am pus-o intre doua straturi de Reinzosil fiindca rezista mai bine la miscarea de pulsatie produsa de absorbtia (si implicit depresiunea creata) in timpul mersului a motorului. Deja am aproape doi ani de cind am mers cu o astfel de "facatura" si nu am mai avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cpt towlie Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 (editat) Banda pinzata am pus-o intre doua straturi de Reinzosil fiindca rezista mai bine la miscarea de pulsatie produsa de absorbtia (si implicit depresiunea creata) in timpul mersului a motorului. Deja am aproape doi ani de cind am mers cu o astfel de "facatura" si nu am mai avut probleme. treaba cu reinzosilu pare foarte buna ,am s o incerc(daca nu gasesc unul sh la pret rezonabil ) .nustiu sigur ,dar nu cred , ca voi pune si banda panzata . Editat Mai 15, 2013 de cpt towlie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 (editat) Azi fac o fapta buna. Am eu piesa aia de la un fost Aprilist care mi-a dat diverse piese care imi potrivesc si pe a mea. O sa o inspectez si daca e ok, ti-o pun pe curier si te costa doar transportul ( eu sunt in cluj) Suna-ma la 0745927446 Editat Mai 16, 2013 de Patrick_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 (editat) @Patrick_M.De apreciat gestul tau.Si eu am dat galeria la cineva dupa ce am montato pe cea noua.Asta inseamna comunitate. Azi am montat membranele ''noi''(S H),dar care sunt in stare foarte buna fata de ale mele care sunt crapate in mai multe locuri. De mentionat ca le-am lipit ,iar lipitura a rezistat fara probleme . Comparand vizual cele doua membrane (membranele donator provin de pe aprilia pegaso),am observat o mica diferenta intre ele .Voi atasa o poza sa vedeti despre ce este vorba . Membrana incercuita cu rosu este de pe motorul meu . Motorul functioneaza foarte bine ,credeti ca lipsa acelui dop la gaura afecteaza in vreun fel? P.S.De cand am ajustat carburatorul am simtit o mare imbunatarire in comportamentul motorului ,porneste mai usor se tureaza mai bine ,si pot rula cu motorul sub 3k de ture .Inainte tremura de parca se rupea in doua mai jos de 3 k de ture. P.S 2 Am scos si cotul de caucicuc al cutiei filtrului de aer ,se simte ca respira mai bine motorul (se tureaza mai rapid). Editat Mai 16, 2013 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cpt towlie Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 (editat) am primit ieri piesa de la Patrick_M si e intr o stare foarte ok . multumesc ! Editat Mai 17, 2013 de cpt towlie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Sa-ti fie fe folos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan d Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 poate intereseaza pe cineva niste cauciucuri de F650/Aprilia Pegaso /index.php?/topic/696027-vand-cauciucuri-enduro-mitas-e-08-fata-1009019-si-spate-1308017/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 . salut. a mai scos cineva carburatorul afara ? caci se pare ca nu scap de ghinion. am fost cu mobra la service, au schimbat furtunul de benzina dar au zis ca nu pot pune colierul daca nu dezmembreaza toata motocicleta. in concluzie, am sa ma apuc eu de asta, ca oricum nu mai am bani si nici nu pot pleca cu ea din fata casei. ar trebui sa stiu ceva, scule speciale, parti fragile? stiu ca trebuie sa scot si rezervorul si airboxul. cred ca va dura mult dar sper sa reusesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Cu putina indeminare si atentie poti scoate carburatorul fara sa demontezi nimic! Scoti saua, inlaturi instalatia electrica (desfaci acei "soricei" din plastic) si apoi desfaci colierele care tin carburatorul etans de airbox si cele de la galerie. Patru coliere si prin tragere si rasusciri facute cu atentie, carburatorul iese. Mai greu va fi cind va trebui sa-l bagi la loc...dar imagineaza-ti ca am facut treaba asta cu scule minime, pe marginea drumului...asa ca spor la treaba! Dar nu pricep, vrei doar sa pui un colier pe furtunul de benzina? Simplu! Exista coliere rapide, dintr-o sirma indoita, din otel, cu doua capete rasucite...Colierul asta il bagi pe furtun mult mai jos, bagi furtunul in acel "T" si apoi impingi colierul folosind un cleste cu "craci" mai lungi! Daca ai furtunul deja bagat, scoti capatul de la robinet, bagi acel colier si doar il pozitionezi unde ai nevoie! Hai spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Cu putina indeminare si atentie poti scoate carburatorul fara sa demontezi nimic! Scoti saua, inlaturi instalatia electrica (desfaci acei "soricei" din plastic) si apoi desfaci colierele care tin carburatorul etans de airbox si cele de la galerie. Patru coliere si prin tragere si rasusciri facute cu atentie, carburatorul iese. Mai greu va fi cind va trebui sa-l bagi la loc...dar imagineaza-ti ca am facut treaba asta cu scule minime, pe marginea drumului...asa ca spor la treaba! Dar nu pricep, vrei doar sa pui un colier pe furtunul de benzina? Simplu! Exista coliere rapide, dintr-o sirma indoita, din otel, cu doua capete rasucite...Colierul asta il bagi pe furtun mult mai jos, bagi furtunul in acel "T" si apoi impingi colierul folosind un cleste cu "craci" mai lungi! Daca ai furtunul deja bagat, scoti capatul de la robinet, bagi acel colier si doar il pozitionezi unde ai nevoie! Hai spor! Mulțumesc pentru sfaturi. Am scule destule deci la capitolul acesta nu va fi o problema. Cat despre colierul pe care nu-l pot pune pe T (motivul pentru care scot carburatorul), am incercat sa-l imping cu tot felul de scule, si cu mana pt ca e deja pe furtun, dar nu se clinteste, nu am pozitie deloc. Am fost dezamagit dimineata cand am vazut ca imi curgea benzina din furtun pe la T, pentru ca ma pregateam sa plec in Bulgaria...dar tot raul spre bine, pentru ca altfel puteam s-o patesc acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Nu forta prea tare, acel "T" poate crapa si nu-l mai poti folosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 (editat) Nu forta prea tare, acel "T" poate crapa si nu-l mai poti folosi! Da, mi se pare si mie ca este o piesa destul de fragila. Deci decat sa fortez, scot carb cu totul si stau linistit. Editat Mai 19, 2013 de Seb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Lectureaza si manualul despre scoaterea carbului. Te mai ajuta. Si nu uita sa lubrifiezi cauciucul cu putina saliva sau apa cand il bagi, altfel pe uscat e cam greu. Dar asta cred ca stiai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 il voi lubrefia cu siguranta o sa ma uit si pe manual inainte, merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 (editat) Trebuie sa dai jos evacuarea (finala),dupa care scoti airbox-ul,desfaci colierele de la carburator,cablul de la soc,cablul de acceleratie si scoti carburatorul.Cu ocazia asta poate verifici si plutitoarele sa fie la cota . Prima data l-am scos in 40 min ,a doua oara a fost joaca de copii .Bafta. Editat Mai 19, 2013 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Trebuie sa dai jos evacuarea (finala),dupa care scoti airbox-ul,desfaci colierele de la carburator,cablul de la soc,cablul de acceleratie si scoti carburatorul.Cu ocazia asta poate verifici si plutitoarele sa fie la cota . Prima data l-am scos in 40 min ,a doua oara a fost joaca de copii .Bafta. Asta nu stiam, ca trebuie sa dau jos si evacuarea... sunt putin surprins Oricum, presupun ca nu va fi prea dificil.... trebuie sa ajung acasa si sa analizez situatia in detaliu. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Evacuarea o dai jos ca sa nu te chinui cu scosul din lipsa de spatiu. Evacuarea e prinsa cu colierul de intremediara si mai ai cele 2 suruburi de pe cadru. Nimic complicat. Daca ai vreme, e o distractie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Daca dai evacuarea jos sa fii foarte atent la garniturile pe care le are la imbinari ca sa nu le distrugi, sint dintr-un material grafitat si se rup foarte usor...si-s destul de scumpe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 WD40 te ajuta si inainte si dupa. Si la demontare si la montare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 am inteles scopul demontarii evacuarii, merci. Patrick, te referi la ceva de genul acesta ? http://motorai.ro/ulei/wd-40/wd-40-multipurpose-oil--product--10004392 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Da. E sfant in trusa de scule. Orice face wd40. Pacat ca nu e comestibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Sa nu uiti de baterie (+suportul bateriei),furtunele care intra in airbox si inca un surub ratacit pe sub aripa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 (editat) Multumesc pentru sfaturi, cred ca sunt pregatit. Miercuri o tai mai repede de la munca si vin acasa sa ma apuc de mobra. o sa va povestesc seara cum m-am descurcat (probabil va fi amuzant ) Editat Mai 20, 2013 de Seb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Si daca esti la inceput cu ea, sfatul eu e sa fotografiezi trasee de cabluri sau furtune, daca nu ai memorie perfecta la astea. Ajuta mult la asamblare ( din proprie experienta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.