Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Salutare!

Spuneti-mi si mie va rog,vreau sa schimb placutele de frana fata la F'ul meu pt ca au ajuns la limita uzurii(sunt putin mai novice la mecanica),nu stiu ce scule imi trebuie .Ca sa demontez etrierul,am citit pe f650 si din poza ce indica 2 bolturi pare ca e o cheie hexagonala imbus speciala(cheie Allen).De unde pot face rost de asa ceva...sau pot incerca si cu altceva>? Alte sfaturi>?

 

Poti desface cele 2 suruburi cu imbusul. Cel putin mie nu mi-a trebuit nicio cheie speciala cand am schimbat placutele...Teoretic pentru fiecare surubel de pe motocicleta ti-ar trebui o cheie dinamometrica, nu cumva sa strangi prea tare... De asemenea, ai grija cu ce departezi pistoanele cand pui noile placute de frana, nu cumva sa folosesti surubelnita sau chestii ascutite, sa nu le crapi. (tot novice in ale mecanicii sunt si eu, dar m-am descurcat cu brio, nu-i mare filozofie)

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

cheia allen exte imbusul nostru, hexagon :)

philips screwdriver e surubelnita in cruce samd.

nu te lua dupa numele lor, cu o trusa de scule adecvata desfaci mobra in bucati si nu ai nevoie de nimic special/ iesit din tipar (ca doar nu e Harley sa-ti trebuiasca scule in inchi)

uite aici un tutorial cu informatii utile in romana

http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=6&t=125

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a intamplat cuiva sa ii curga uleiul de la reglajul de preload al amortizorului? (acum practic an reglaj 0 la preload. rebound-ul e inca ok)

Din ce-am cautat pe guagle, cica nu prea mai ai ce-i face. Dar totusi, poate s-a gasit cineva inventiv pe aici pe forum si imi poate da niste sfaturi.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, se mai intampla. cand aveam f650 am intalnit reparatie la chestia aia. se poate completa cu ulei. parca nu era greu dar i-ti trebuiau ceva scule. userul Nagy-arpad nush daca nu a purces la reumplerea rezervorului respectiv. cauta mai bine pe guugle sai pe f650.com

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

C'est fini cu franele si antigelul.Parca nu scartaie desi am bagat placute sinterizate.Maine sper sa o scot la probă de drum.Apropos mi-au intrat 1.2 l antigel (am bagat HEPU G12) doar in radiator,vasul de expansiune a mai mancat vreo 300 ml.

Merci si de pontul cu cheia fixa la pistonase, de pe forumul XRV Raoul!

Editat de MZRider18
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm povestea cu placutele sinterizate. Acuma daca ai facut bussinessul nu te framanta, lasa-le un an, plimba-te si la anul vezi ce faci.

Buna treaba cu schimbatul antigelului. chiar face bine , atat la motor cat si la pompa de apa. Multi nu dau importanta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit si eu ca cele metalice mananca discul.Faza e ca a fost o greseala la comanda si am primit sinterizate in loc de organice,la acelasi pret(30 lei mai putin),si m-am gandit ca nu o sa tin mobra chiar 10 ani sa imi manance discul..acum nu stiu ce sa zic.Antigelul vechi era G11 si era sub minim asa ca am preferat sa spal toata instalatia odata cu apa distilata(nu au fost depuneri la cel vechi,era destul de curat) si dupa sa ii fac schimbu' la G12.In felul asta sunt mai sigur si ca nu vor fi probleme de racire/probleme cu pompa de apa,care din cate am inteles ca sunt si datorita antigelului prost ales(trebuie fara nitrati fosfati silicati).

Editat de MZRider18
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare colegi. ma gandeam sa fac un sondaj de opinie :

 

In ultima saptamana, cam la cat timp dupa ce porneati moto poarnea si ventilatorul ?

 

Eu am iestit la o tura azi-noapte pe racoare... si nu mi-a placut ce se intampla. dupa 10 minute de mers a pornit ventilatorul care nu s-a oprit decat la vreo 2 minute dupa ce am oprit motoreta in fata casei.

Nivelul la antigel este OK. nu stiu de cand e schimbat pt ca asa am luat-o in martie... e un lichid roz curat.

 

Sa verific pompa de apa ? sa fac o aerisire (nu stiu cum inca, dar am auzit ca se face)

 

Sau e ceva normal la acest minunat monocilindru ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare colegi. ma gandeam sa fac un sondaj de opinie :

 

In ultima saptamana, cam la cat timp dupa ce porneati moto poarnea si ventilatorul ?

 

Eu am iestit la o tura azi-noapte pe racoare... si nu mi-a placut ce se intampla. dupa 10 minute de mers a pornit ventilatorul care nu s-a oprit decat la vreo 2 minute dupa ce am oprit motoreta in fata casei.

Nivelul la antigel este OK. nu stiu de cand e schimbat pt ca asa am luat-o in martie... e un lichid roz curat.

 

Sa verific pompa de apa ? sa fac o aerisire (nu stiu cum inca, dar am auzit ca se face)

 

Sau e ceva normal la acest minunat monocilindru ? :)

eu zic ca e mai mult decat normal sa porneasca dupa 10 minute. la mine porneste chiar si dupa 5, depinde de temperatura de afara si daca o mai turez cat sta pe loc. oricum se racoreste repede cand pleci de pe loc ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare colegi. ma gandeam sa fac un sondaj de opinie :

 

In ultima saptamana, cam la cat timp dupa ce porneati moto poarnea si ventilatorul ?

 

Eu am iestit la o tura azi-noapte pe racoare... si nu mi-a placut ce se intampla. dupa 10 minute de mers a pornit ventilatorul care nu s-a oprit decat la vreo 2 minute dupa ce am oprit motoreta in fata casei.

Nivelul la antigel este OK. nu stiu de cand e schimbat pt ca asa am luat-o in martie... e un lichid roz curat.

 

Sa verific pompa de apa ? sa fac o aerisire (nu stiu cum inca, dar am auzit ca se face)

 

Sau e ceva normal la acest minunat monocilindru ? :)

daca ai avut japoneza inainte stiu ca te socheaza.

da e normal la acest minunat monociclidru... si aici ai atins punctul lui slab.

da ventilatorul porneste, si te-ai astepta ca temperatura motorului sa scada nu-i asa?

ei bine ea va creste in continuare daca te fatzai prin oras. spre disperarea ta.

eu ii montasem un radiator suplimentar de ulei... ceea ce scadea temperatura medie de folosire in oras cam cu 10 grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare colegi. ma gandeam sa fac un sondaj de opinie :

 

In ultima saptamana, cam la cat timp dupa ce porneati moto poarnea si ventilatorul ?

 

Eu am iestit la o tura azi-noapte pe racoare... si nu mi-a placut ce se intampla. dupa 10 minute de mers a pornit ventilatorul care nu s-a oprit decat la vreo 2 minute dupa ce am oprit motoreta in fata casei.

Nivelul la antigel este OK. nu stiu de cand e schimbat pt ca asa am luat-o in martie... e un lichid roz curat.

 

Sa verific pompa de apa ? sa fac o aerisire (nu stiu cum inca, dar am auzit ca se face)

 

Sau e ceva normal la acest minunat monocilindru ? :)

eu zic ca e mai mult decat normal sa porneasca dupa 10 minute. la mine porneste chiar si dupa 5, depinde de temperatura de afara si daca o mai turez cat sta pe loc. oricum se racoreste repede cand pleci de pe loc ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai avut japoneza inainte stiu ca te socheaza.

da e normal la acest minunat monociclidru... si aici ai atins punctul lui slab.

da ventilatorul porneste, si te-ai astepta ca temperatura motorului sa scada nu-i asa?

ei bine ea va creste in continuare daca te fatzai prin oras. spre disperarea ta.

eu ii montasem un radiator suplimentar de ulei... ceea ce scadea temperatura medie de folosire in oras cam cu 10 grade.

 

 

eu zic ca e mai mult decat normal sa porneasca dupa 10 minute. la mine porneste chiar si dupa 5, depinde de temperatura de afara si daca o mai turez cat sta pe loc. oricum se racoreste repede cand pleci de pe loc ;)

 

am inteles... mi-am mai luat o piatra de pe suflet :)

 

mai am totusi o intrebare. Atunci cand pui contactul, inainte sa dai la cheie, se aprinde spre verificare martorul luminos de ulei. dar la voi se aprinde cumva si cel de tempetarura a apei ? sau ala se aprinde doar cand fierbe apa ? caci sunt curios totusi daca functioneaza. Eu am modelul din 98 si in loc de indicator cu temperatura apei in stanga, eu am un ceas (care nici nu mai merge :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Seb : daca e roz teoretic e antigel G12;mi se aprinde doar indicatorul de ulei pentru cateva secunde,probabil pana urca in rampa ,daca ti se aprinde cel de apa cand motorul e rece,nu este ceva in regula probabil..

In seara asta am mers cu ea,porneste ventilatorul cam dupa 10 minute,daca nu merg cu macar 50 km/h in a 3-a,degaja o gramada de caldura(....aproape ca as fi revenit la MZ-ul racit pe aer...hehe,in oras iti cam bati joc de ea daca mergi ziua la 40 grade.In orice caz ma bucur ca am reusit sa schimb antigelul.

Apropos,luminile de bord imi aduc aminte de cele de la Golf 1,sunt muult prea discrete..iar faza scurta parca o idee cam slabuta.

Editat de MZRider18
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca o sa le las asa momentan.Apropos,eu nu am cauciuc pe scaritele de pilot.Aderenta e ceva mai buna dar.. chestia asta se simte la drum(vibreaza).Aveti de idee de unde pot face rost de asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

colegi, aveti idee cum se numeste membrana de cauciuc dintre carb si motor ?

 

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?207441-Carb-rubber-inlet-manifold

 

Am denumirea doar in engleza, dar eu as dori sa o cumpar din Ro.

a mai avut cineva probleme cu ea ? de unde as putea sa o iau ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam sa va arat o poza interesanta. de fapt doua :)

 

in ideea ca mie tot mi se opreste motorul cand se incalzeste, am zis sa elimin toate posibilitatile si sa ramana prin eliminare doar burduful. Asa ca am schimbat bujiile si am curatat robinetul de benzina. ce-am gasit in ambele cazuri m-a socat :

 

post-39348-0-92977000-1375085163_thumb.jpg

 

post-39348-0-46204100-1375085165_thumb.jpg

 

P.S. : in continuare mi se opreste motorul dupa ce se incalzeste, deci nu poate fi decat aerul fals tras pe la burduful care stiu ca are o crapatura la interior... asa ca o sa ma caut de 3 milioane :)

 

 

LE : a, si inca ceva, foaarte interesant . am descoperit in timpul scurgerii rezervorului ca rezerva are 2L nu 1L cum stiam eu. Si in plus, dupa ce am scurs TOT ce se putea scurge pe pozitia REZ am constatat in momentul ridicarii rezervorului de pe motoreta ca undeva, ascuns mai sta 1L si ceva de benzina.

 

aceasta benzina am putut sa o scurg doar cu robinetul pe rez si rezervorul aplecat mult sprea stanga-fata (era aproape vertiacl pozitionat). in niciun caz benzina aia nu ajungea la robinet daca rezervorul ar fi fost montat pe motor, pt ca trebuie inclinat f mult. deci nu stiu ce-i cu benzina asta aditionala, nu-mi dau seama la ce foloseste

Editat de Seb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine m-a lasat ieri motorul intr-o intersectie si nu mai vroia sa porneasca....s-a aprins becul de la ulei dupa 2 km de la plecare(doamne ce frige in oras,si ventilatorul a pornit imediat) si nu se mai tura(ca si cum nu ar mai avea benzina).Problema a fost ca a stat mobra muuult prea mult timp in soare inainte(cred ca era fiert uleiul ala)..dupa ce am lasat-o 10 minute la umbra a mers normal......am crezut ca e ceva mai grav....

Uleiul l-am verificat cand am ajuns la destinatie,era la nivel...

Editat de MZRider18
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bineinteles ca nu incinge mai tare decat motorul...dar atunci cum se face ca dupa ce a stat 5 zile in soare,cu o husa peste ea(cu efectul de sera propriu-zis),mi-a facut problemele astea?! Care sa fi fost problema?

Editat de MZRider18
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...