crazyzly Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 aveti idee ce s-a intamplat cu f650.ro? Nu stiu, am observat si eu ca nu merge. Ar fii bine ca cineva sa poata sa contacteze admin-ul site-ului. Dar partea de mesaje merge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Daca e cineva interesat de un set de cauciucuri sh Pirelli Scorpion DOT 2010, 100/19, 140/17, sa-mi dea un semn. Le-am schimbat de pe BMW-ul F 650 dar inca mai au potenta. Le-am schimbat ca sa am aceleasi caracteristici de cauciuc si la BMW 1200 GS si la 650, respectiv 110/19 fata si 150/17 spate, ContiAtack. Vreau sa spun ca se comporta excelent 650-ul cu noile gume, ba chiar intra la fix si motorika arata excelent. Asa ca cine e interesat sa ma caute la tel 0730.660.418, Bucuresti, Madalin Pribu. Va salut si asfalt uscat, care mai mergeti si iarna ca noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Fara poze si un pret informativ nu cred ca va sari lumea cu oferte! Asa-i comertul pe net! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Primul venit, primul servit, s-au dat! Am intrebat daca e cineva interesat, normal ca pe gratis. Nu fac comert cu cauciucuri folosite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Credeam ca le vinzi, fiindca nu reiese din anunt faptul ca le donezi... Sa le poarte sanatos noul posesor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Sa le poarte cu grija si doar pana isi ia unele noi. I-am spus la telefon ca au facut toata Europa. Aderenta e excelenta si chiar imi pare putin rau ca le-am dat jos, insa am vrut sa am pe amandoua moto acelasi tip de gume. E mai simplu cu schimbatul intre ele. Una marge mai mult cateodata, alta mai putin. La 1.200 de lei setul de gume noi, nu vreau sa le cumpar in acelasi timp. Asta a fost logica schimbarii si vreau sa spun inca o data ca 650 se comporta mult mai bine cu dimensiunile de pe 1200 GS. Plus ca arata mai bine! Chestie de gusturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Luna trecuta am pus si io pe spate la F un cauciuc de 150, un Bridgestone...si arata foarte bine, dar nu am apucat inca sa ma conving de proprietatile lui, fiindca au venit sarbatorile si masina isi face cu brio datoria pe vreme rece. Si-o mai fi si lenea, virsta, comoditatea...dar in primavara va spun cum se comporta in comparatie cu cel standard de 130. Daca nu mi-o placea cum se comporta, am primit intre timp unul de 130 si il schimb urgent! Sper totusi sa-l duc pina la ultimul rind de pinza ca pe ultimul avut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Daca tot ne daduram in vorba, Ivane, ce solutie imi recomanzi pentru garnitura aia ciudata dintre saxofon si toba de esapament? Pe partea dreapta a motorului, e un colier. Pe acolo scapa gaze si se aude ca dracu. Una noua la BMW e 120 de lei. Pe vremuri era un fel de carpa care se impregna cu o solutie. Nu stiu daca mai exista chestia aia. O facem cu taica-meu cand participam la raliuri cu Alfa Romeo, prin 85-87. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Am incercat toate variantele pe care le stiam din tinerete, plus inca vreo citeva auzite sau inventate la fata locului. Nu vrea si pace sa stea la locul ei alta garnitura decit aia originala, grafitata. O solutie mai complexa si refolosibila chiar daca desfaci toba, ar fi o garnitura facuta pe strung din material moale (aluminiu, alama, cupru...) apropiata de dimensiunile celei din grafit (putin mai mica, sa intre usor, dar nu lejer) si apoi etansata cu solutie de etansat cosurile la sobe (!!!)... Cred ca asta te-ar scapa sa mai cumperi alta pina casezi motorul. Este varianta pe care o voi incerca atunci cind va crapa garnitura actuala, care vad ca se tine bine in ultimii trei-patru ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Cu dedicatie, pentru iVAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 (editat) Pentru cei care au probleme cu pornitul la rece al motocicletei BMW F650 F 97' (motorul in cauza),recomand sa schimbe o-ring-urile de la suruburile de mix(ce se afla la baza carburatorului).Probabil valabil si pt Aprilia Pegaso. Simptome la motocicleta mea au fost urmatoarele .Nu pornea la temperaturi sub +15 grade Gazele pe evacuare foarte fierbinti. In primul minut capatul de la evacuare care pleaca din cilindru se inrosea. Toate astea m-au dus la gandul ca amestecul este sarac in benzina ,dupa ce am curatat si adjustat carburatoarele de 2 ori m-am gandit la cele doua o-ring-uri .Comparate cu unele noi cele vechi pareau cu 40% mai largi .Parerea mea este ca pe acolo tragea aer fals.(vreau sa specific ca se poate sa ma insel,in domeniul mecanici aptitudinile mele sunt limitate ) Astazi a pornit motorul din prima la temperatura de +10 grade.Inainte reuseam sa-l pornesc doar daca astupam cu mana admisia (cunoasteti procedeul). Zilele astea urmeaza si testul pe sosea ,ma astept sa functioneze mai rotund motorul si sper sa nu se mai incalzeasca asa tare . P.s.Totusi cu motorul rece si socul tras turatia nu urca mai mult de 2500 rpm.Dupa ce motorul se incalzeste urca si pana la 4000 rpm ,pt asta nu am nici o solutie ..daca are cineva un sfat il rog sa posteze. Bafta. Editat Februarie 17, 2014 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikail Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 salut, vreu sa schimb uleiul-F650 1995, 65000Km, cine are acest nr km? credeti ca 20W50 este prea "gros"...sau 15W50 este mai ok. ce tip de ulei ar fi mai bun, Motul sau Motorex? Mineral -sintetic-semisintetic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan d Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Poate va intereseaza un set de roti: /index.php?/topic/709340-vand-set-roti-enduro-pt-bmw-f650-aprilia-pegaso/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Sau poate va intereseaza un up-grade! /index.php?/topic/709993-bmw-1200-gs/ Ola si bine v am regasit (stiu, stiu, sunt tradator ). Postez pentru un prieten posesor de F, care nu are cont aici. Are de vanzare un pneu Continental Trail Attack, uzura vreo 5 la suta, estimez eu, DOT 2011. saptamana 31 sau 33, nu mai retin exact, oricum o sa pun poze maine. Dimensiuni :100/90 /19,deci fata de la F650. Pret : 150 ron negociabil. Jud Bihor, tel. 0762603363, Cristi. Prietene, cauciucurile scoase dupa un motor se dau nu se vand. Eu am dat doua gume Pirelli Scorpion dot 2010 unuia care avea nevoie. Nu poti sa vinzi vechituri cu preturi care reprezinta 70-80% din valoarea unui cauciuc nou. Parerea mea, tu faci cum vrei, dar ca gest, nu e frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikail Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikail Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 (editat) Ola si bine v am regasit (stiu, stiu, sunt tradator ). Postez pentru un prieten posesor de F, care nu are cont aici. Are de vanzare un pneu Continental Trail Attack, uzura vreo 5 la suta, estimez eu, DOT 2011. saptamana 31 sau 33, nu mai retin exact, oricum o sa pun poze maine. Dimensiuni :100/90 /19,deci fata de la F650. Pret : 150 ron negociabil. Jud Bihor, tel. 0762603363, Cristi. "Prietene, cauciucurile scoase dupa un motor se dau nu se vand. Eu am dat doua gume Pirelli Scorpion dot 2010 unuia care avea nevoie. Nu poti sa vinzi vechituri cu preturi care reprezinta 70-80% din valoarea unui cauciuc nou. Parerea mea, tu faci cum vrei, dar ca gest, nu e frumos." avand in vedere ca aici este o "sectiune"dedicata BMW( este evident ca sunt acceptate mai degraba donatii) si pentru a evita astfel de remarci puteai pune anuntul la sectiunea "vanzari". Editat Martie 22, 2014 de mikail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikail Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 (editat) Gata...66000Km...schimbat ulei(20W50Motul-mineral)+filtru ulei+filtru aer.....belea...... salut, vreu sa schimb uleiul-F650 1995, 65000Km, cine are acest nr km? credeti ca 20W50 este prea "gros"...sau 15W50 este mai ok. ce tip de ulei ar fi mai bun, Motul sau Motorex? Mineral -sintetic-semisintetic? Editat Martie 29, 2014 de mikail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 salutare. are cineva un redresor disponibil pt o noapte ? aduc eu bateria la incarcat (in Bucuresti) si dau si de-o bere multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikail Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 cu placere...in ce zona stai? salutare. are cineva un redresor disponibil pt o noapte ? aduc eu bateria la incarcat (in Bucuresti) si dau si de-o bere multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 cu placere...in ce zona stai? iti multumesc Eu stau in Floreasca dar nu conteaza asta pentru ca vin eu la tine cu bateria poti sa-mi dai pe PM adresa. eu maine plec 2 zile din Buc dar joi as putea fi la tine la ce ora iti este usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikail Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 (editat) ... Editat Aprilie 2, 2014 de mikail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 chiar nu are nimeni nevoie de protectia de la bascula, la lant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Citi bani face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 50 de ron, transport inclus, si primesti bonus si un intinzator de lant de la capetele basculei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 A schimbat careva toba finala? Cu ce? M-am tot uitat la vick exhaust, dar nu am gasit ceva monocilindru sa il vad pe youtube si sa fie cu silencer. Nu vreau sa fac galagie, doar vreau sa scap de burlanul actual si de vreo cateva kg in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.