petrilacocuz Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Salutare! Spuneti-mi si mie va rog,vreau sa schimb placutele de frana fata la F'ul meu pt ca au ajuns la limita uzurii(sunt putin mai novice la mecanica),nu stiu ce scule imi trebuie .Ca sa demontez etrierul,am citit pe f650 si din poza ce indica 2 bolturi pare ca e o cheie hexagonala imbus speciala(cheie Allen).De unde pot face rost de asa ceva...sau pot incerca si cu altceva>? Alte sfaturi>? Poti desface cele 2 suruburi cu imbusul. Cel putin mie nu mi-a trebuit nicio cheie speciala cand am schimbat placutele...Teoretic pentru fiecare surubel de pe motocicleta ti-ar trebui o cheie dinamometrica, nu cumva sa strangi prea tare... De asemenea, ai grija cu ce departezi pistoanele cand pui noile placute de frana, nu cumva sa folosesti surubelnita sau chestii ascutite, sa nu le crapi. (tot novice in ale mecanicii sunt si eu, dar m-am descurcat cu brio, nu-i mare filozofie) Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 (editat) cheia allen exte imbusul nostru, hexagon philips screwdriver e surubelnita in cruce samd. nu te lua dupa numele lor, cu o trusa de scule adecvata desfaci mobra in bucati si nu ai nevoie de nimic special/ iesit din tipar (ca doar nu e Harley sa-ti trebuiasca scule in inchi) uite aici un tutorial cu informatii utile in romana http://www.xrv.ro/forum/viewtopic.php?f=6&t=125 Editat Iulie 22, 2013 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Multumesc pentru ajutor baieti! Sper azi sa rezolv cu franele si antigelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 S-a intamplat cuiva sa ii curga uleiul de la reglajul de preload al amortizorului? (acum practic an reglaj 0 la preload. rebound-ul e inca ok) Din ce-am cautat pe guagle, cica nu prea mai ai ce-i face. Dar totusi, poate s-a gasit cineva inventiv pe aici pe forum si imi poate da niste sfaturi. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 (editat) Dap, se mai intampla. cand aveam f650 am intalnit reparatie la chestia aia. se poate completa cu ulei. parca nu era greu dar i-ti trebuiau ceva scule. userul Nagy-arpad nush daca nu a purces la reumplerea rezervorului respectiv. cauta mai bine pe guugle sai pe f650.com Editat Iulie 22, 2013 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 (editat) C'est fini cu franele si antigelul.Parca nu scartaie desi am bagat placute sinterizate.Maine sper sa o scot la probă de drum.Apropos mi-au intrat 1.2 l antigel (am bagat HEPU G12) doar in radiator,vasul de expansiune a mai mancat vreo 300 ml. Merci si de pontul cu cheia fixa la pistonase, de pe forumul XRV Raoul! Editat Iulie 22, 2013 de MZRider18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Placutele sinterizate franeaza mult mai bine decat cele organice dar mananca discul pe paine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Da da. Am un prieten care are discul sapat de placute tot cu f650. Pt placutele alea trebuie disc special. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Confirm povestea cu placutele sinterizate. Acuma daca ai facut bussinessul nu te framanta, lasa-le un an, plimba-te si la anul vezi ce faci. Buna treaba cu schimbatul antigelului. chiar face bine , atat la motor cat si la pompa de apa. Multi nu dau importanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 (editat) Am auzit si eu ca cele metalice mananca discul.Faza e ca a fost o greseala la comanda si am primit sinterizate in loc de organice,la acelasi pret(30 lei mai putin),si m-am gandit ca nu o sa tin mobra chiar 10 ani sa imi manance discul..acum nu stiu ce sa zic.Antigelul vechi era G11 si era sub minim asa ca am preferat sa spal toata instalatia odata cu apa distilata(nu au fost depuneri la cel vechi,era destul de curat) si dupa sa ii fac schimbu' la G12.In felul asta sunt mai sigur si ca nu vor fi probleme de racire/probleme cu pompa de apa,care din cate am inteles ca sunt si datorita antigelului prost ales(trebuie fara nitrati fosfati silicati). Editat Iulie 23, 2013 de MZRider18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 salutare colegi. ma gandeam sa fac un sondaj de opinie : In ultima saptamana, cam la cat timp dupa ce porneati moto poarnea si ventilatorul ? Eu am iestit la o tura azi-noapte pe racoare... si nu mi-a placut ce se intampla. dupa 10 minute de mers a pornit ventilatorul care nu s-a oprit decat la vreo 2 minute dupa ce am oprit motoreta in fata casei. Nivelul la antigel este OK. nu stiu de cand e schimbat pt ca asa am luat-o in martie... e un lichid roz curat. Sa verific pompa de apa ? sa fac o aerisire (nu stiu cum inca, dar am auzit ca se face) Sau e ceva normal la acest minunat monocilindru ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 salutare colegi. ma gandeam sa fac un sondaj de opinie : In ultima saptamana, cam la cat timp dupa ce porneati moto poarnea si ventilatorul ? Eu am iestit la o tura azi-noapte pe racoare... si nu mi-a placut ce se intampla. dupa 10 minute de mers a pornit ventilatorul care nu s-a oprit decat la vreo 2 minute dupa ce am oprit motoreta in fata casei. Nivelul la antigel este OK. nu stiu de cand e schimbat pt ca asa am luat-o in martie... e un lichid roz curat. Sa verific pompa de apa ? sa fac o aerisire (nu stiu cum inca, dar am auzit ca se face) Sau e ceva normal la acest minunat monocilindru ? eu zic ca e mai mult decat normal sa porneasca dupa 10 minute. la mine porneste chiar si dupa 5, depinde de temperatura de afara si daca o mai turez cat sta pe loc. oricum se racoreste repede cand pleci de pe loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 salutare colegi. ma gandeam sa fac un sondaj de opinie : In ultima saptamana, cam la cat timp dupa ce porneati moto poarnea si ventilatorul ? Eu am iestit la o tura azi-noapte pe racoare... si nu mi-a placut ce se intampla. dupa 10 minute de mers a pornit ventilatorul care nu s-a oprit decat la vreo 2 minute dupa ce am oprit motoreta in fata casei. Nivelul la antigel este OK. nu stiu de cand e schimbat pt ca asa am luat-o in martie... e un lichid roz curat. Sa verific pompa de apa ? sa fac o aerisire (nu stiu cum inca, dar am auzit ca se face) Sau e ceva normal la acest minunat monocilindru ? daca ai avut japoneza inainte stiu ca te socheaza. da e normal la acest minunat monociclidru... si aici ai atins punctul lui slab. da ventilatorul porneste, si te-ai astepta ca temperatura motorului sa scada nu-i asa? ei bine ea va creste in continuare daca te fatzai prin oras. spre disperarea ta. eu ii montasem un radiator suplimentar de ulei... ceea ce scadea temperatura medie de folosire in oras cam cu 10 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 salutare colegi. ma gandeam sa fac un sondaj de opinie : In ultima saptamana, cam la cat timp dupa ce porneati moto poarnea si ventilatorul ? Eu am iestit la o tura azi-noapte pe racoare... si nu mi-a placut ce se intampla. dupa 10 minute de mers a pornit ventilatorul care nu s-a oprit decat la vreo 2 minute dupa ce am oprit motoreta in fata casei. Nivelul la antigel este OK. nu stiu de cand e schimbat pt ca asa am luat-o in martie... e un lichid roz curat. Sa verific pompa de apa ? sa fac o aerisire (nu stiu cum inca, dar am auzit ca se face) Sau e ceva normal la acest minunat monocilindru ? eu zic ca e mai mult decat normal sa porneasca dupa 10 minute. la mine porneste chiar si dupa 5, depinde de temperatura de afara si daca o mai turez cat sta pe loc. oricum se racoreste repede cand pleci de pe loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 daca ai avut japoneza inainte stiu ca te socheaza. da e normal la acest minunat monociclidru... si aici ai atins punctul lui slab. da ventilatorul porneste, si te-ai astepta ca temperatura motorului sa scada nu-i asa? ei bine ea va creste in continuare daca te fatzai prin oras. spre disperarea ta. eu ii montasem un radiator suplimentar de ulei... ceea ce scadea temperatura medie de folosire in oras cam cu 10 grade. eu zic ca e mai mult decat normal sa porneasca dupa 10 minute. la mine porneste chiar si dupa 5, depinde de temperatura de afara si daca o mai turez cat sta pe loc. oricum se racoreste repede cand pleci de pe loc am inteles... mi-am mai luat o piatra de pe suflet mai am totusi o intrebare. Atunci cand pui contactul, inainte sa dai la cheie, se aprinde spre verificare martorul luminos de ulei. dar la voi se aprinde cumva si cel de tempetarura a apei ? sau ala se aprinde doar cand fierbe apa ? caci sunt curios totusi daca functioneaza. Eu am modelul din 98 si in loc de indicator cu temperatura apei in stanga, eu am un ceas (care nici nu mai merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 (editat) @Seb : daca e roz teoretic e antigel G12;mi se aprinde doar indicatorul de ulei pentru cateva secunde,probabil pana urca in rampa ,daca ti se aprinde cel de apa cand motorul e rece,nu este ceva in regula probabil.. In seara asta am mers cu ea,porneste ventilatorul cam dupa 10 minute,daca nu merg cu macar 50 km/h in a 3-a,degaja o gramada de caldura(....aproape ca as fi revenit la MZ-ul racit pe aer...hehe,in oras iti cam bati joc de ea daca mergi ziua la 40 grade.In orice caz ma bucur ca am reusit sa schimb antigelul. Apropos,luminile de bord imi aduc aminte de cele de la Golf 1,sunt muult prea discrete..iar faza scurta parca o idee cam slabuta. Editat Iulie 23, 2013 de MZRider18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Pune SMD in loc de cele stoc daca vrei lumina mai mare la martori. Dar daca mergi si noaptea, o sa te razgandesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Cred ca o sa le las asa momentan.Apropos,eu nu am cauciuc pe scaritele de pilot.Aderenta e ceva mai buna dar.. chestia asta se simte la drum(vibreaza).Aveti de idee de unde pot face rost de asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 colegi, aveti idee cum se numeste membrana de cauciuc dintre carb si motor ? http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?207441-Carb-rubber-inlet-manifold Am denumirea doar in engleza, dar eu as dori sa o cumpar din Ro. a mai avut cineva probleme cu ea ? de unde as putea sa o iau ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 (editat) Burduf de legatura intre carburator si admisie stiu eu ca se numeste ,poti sa-l cumperi de la orice magazin care aduce piese moto.Eu am dat pe ea 300 ron. Editat Iulie 27, 2013 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) Ma gandeam sa va arat o poza interesanta. de fapt doua in ideea ca mie tot mi se opreste motorul cand se incalzeste, am zis sa elimin toate posibilitatile si sa ramana prin eliminare doar burduful. Asa ca am schimbat bujiile si am curatat robinetul de benzina. ce-am gasit in ambele cazuri m-a socat : P.S. : in continuare mi se opreste motorul dupa ce se incalzeste, deci nu poate fi decat aerul fals tras pe la burduful care stiu ca are o crapatura la interior... asa ca o sa ma caut de 3 milioane LE : a, si inca ceva, foaarte interesant . am descoperit in timpul scurgerii rezervorului ca rezerva are 2L nu 1L cum stiam eu. Si in plus, dupa ce am scurs TOT ce se putea scurge pe pozitia REZ am constatat in momentul ridicarii rezervorului de pe motoreta ca undeva, ascuns mai sta 1L si ceva de benzina. aceasta benzina am putut sa o scurg doar cu robinetul pe rez si rezervorul aplecat mult sprea stanga-fata (era aproape vertiacl pozitionat). in niciun caz benzina aia nu ajungea la robinet daca rezervorul ar fi fost montat pe motor, pt ca trebuie inclinat f mult. deci nu stiu ce-i cu benzina asta aditionala, nu-mi dau seama la ce foloseste Editat Iulie 29, 2013 de Seb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) Pe mine m-a lasat ieri motorul intr-o intersectie si nu mai vroia sa porneasca....s-a aprins becul de la ulei dupa 2 km de la plecare(doamne ce frige in oras,si ventilatorul a pornit imediat) si nu se mai tura(ca si cum nu ar mai avea benzina).Problema a fost ca a stat mobra muuult prea mult timp in soare inainte(cred ca era fiert uleiul ala)..dupa ce am lasat-o 10 minute la umbra a mers normal......am crezut ca e ceva mai grav.... Uleiul l-am verificat cand am ajuns la destinatie,era la nivel... Editat Iulie 29, 2013 de MZRider18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Zau? Zici tu ca soarele incinge uleiul mai tare decat arderile interne din motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) Bineinteles ca nu incinge mai tare decat motorul...dar atunci cum se face ca dupa ce a stat 5 zile in soare,cu o husa peste ea(cu efectul de sera propriu-zis),mi-a facut problemele astea?! Care sa fi fost problema? Editat Iulie 29, 2013 de MZRider18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Poate te lasa releul de incarcare. Sau ai avut o mica mizerie in benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.