bigdan Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Titlu care e acuma e perfect: BMW f650/st funduro 1993-2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 intrebare: 3,5 ture e reglajul standard la surubul de amestec pentru aer-gaz de relanti. 1 tura inseamna ca intorc surubul 360 grade sau 180 grade? intreb pentru ca la mine era la 2,5 ture complete de 360 grade. am reglat dupa carte la 3.5 si scotea mult fum asa ca am dat inapoi cum am gasit. sa ma lamureasca si pe mine careva daca se poate. multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Am uitat sa specific faptul ca am rezolvat demult problema cutiei filtrului de aer (airbox-ul...englezii lu' tata!),prin plantarea unei bucati de tabla de inox cu ajutorul unor nituri si apoi ermetizarea zonei cu silicon rezistent la temperaturi mari si apa.Multumesc pentru ajutor,totusi!Cit priveste vechiul meu carburator,am procurat cite ceva nou din piesele distruse si incerc reconditionarea integrala a lui,pentru ca nu vreau ca pe viitor sa stau pe dreapta o vara intreaga pentru citeva amarite de plutitoare din plastic,garnituri sau O-ringuri din cauciuc.Imi pare rau,sincer,dar nu-l dau...deja astept membranele si este ca si nou...In privinta bateriei,asa este...are bornele puse invers,nu este acel super model original,fiindca nu-s adeptul sa dau cu bani in toate partile doar pentru ca asa recomanda poducatorul.Am prelungit cablurile cu bornele originale ale caprei si sper sa ma folosesc mult si bine si de alt tip de baterie decit Yuasa.Am multe sa povestesc celor care calaresc capre si au probleme cu ele,fiindca nevoia m-a invatat sa ma descurc inca de pe vremurile cind magazinele de piese moto si accesorii erau basme in tara noastra si importul de-afara era ~imposibil...si io totusi circulam zilnic indiferent de vreme pe capra,aveam oarece echipament destul de bun,dovada ca inca sint printre voi si la mine in batatura erau mereu capre la reparat,bricolat sau pur si simplu doar la iernat.Incerc pe cit pot sa ajut cind vad ca cineva are nevoie de vreo piesa sau sfat,nu-s indiferent la doleante...si mai incerc din rasputeri sa implementez acel respect pe care il aveau motociclistii acum citiva zeci de ani in urma,respect general,care azi dupa cum bine se vede a disparut si ne miram de unde atita dispret si ura la adresa motociclistilor?! Circul zilnic ca multi dintre voi pe aceleasi drumuri desfundate si pline de pericole ale acestei tari si ma minunez cind intilnesc un motociclist care stie sa salute cu farul sau cu mina,ma impresioneaza gestul unui motociclist cind opreste daca isi vede semenul in pana si nu numai,ca sa nu mai vorbesc de faptul ca nu am intilnit la centrul de recoltare a singelui in cei 20 ani de cind sint donator onorific,nici macar un motociclist,cu toate ca pe forum sariti toti cu "hai sa donam!" atunci cind ne cade cite un prieten.Oare chiar credeti ca facind aici vilva vede lumea cit de uniti sintem?Ma opresc aici fiindca deviez si ma taxeaza "Dumnezeul" site-ului,ca o dau pe aratura!Scuze! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) Am vazut la Wunderlich un filtru de aer la vreo 60 Euro. Asta cica doar il speli si gata. E ca nou A folosit careva asa ceva ? Aduce vreo imbunatatire sau mai bine raman la buretele ala care e acum in cutie ? Ei se lauda cu multe acolo la descrierea lui... Editat Martie 8, 2009 de CosX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) si eu, si eu pe aici in realitate e argintiu Pana la urma hotaram ce subtitlu punem la topic sau o lasam asa urat ?? Propuneri: " sfaturi utile" ................"probleme si solutii" ................"garajul cu de toate" Editat Martie 8, 2009 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) intrebare: 3,5 ture e reglajul standard la surubul de amestec pentru aer-gaz de relanti. 1 tura inseamna ca intorc surubul 360 grade sau 180 grade?intreb pentru ca la mine era la 2,5 ture complete de 360 grade. am reglat dupa carte la 3.5 si scotea mult fum asa ca am dat inapoi cum am gasit. sa ma lamureasca si pe mine careva daca se poate. multam. 360 grade trebuie intors. eu in loc de 3.5 l-am dat la 3.8 si am scapat de rateuri, desi am toba goala la 3.5 "latra" pe decelerare. .............................................. moamaaa am lipsit juma de zi si uite ce s-a intamplat mult mai bine, in sfarsit un loc pentru babaciuni. azi am curatat lantul si l-am uns cu ulei, problema e ca n-am gasit T90 de transmisie si l-am uns cu omw 0w20 efectele sunt in felu urmator, mobra e un fel de dalmatian, stropita si'n gaura ei cea mai intima, dar lantul se aude mult mai ok. ma gandesc ca cu t90 o sa fie mai bine. multumim Raul pt efort ! kev77, neamtu zice intre 1300 1400, eu tot la 1500 il tin bafta Editat Martie 8, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigdan Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) Raspuns pt TVA: am cumparato din Lugoj de la o familie care a aduso din italia,cand am luato eu era gata inmatriculata in RO pe numele"ei"-asta a fost unu din motivele care m au determinat s o iau-nu are nimk schimbat in RO , e adusa in octombrie 2008 si inscrisa in decembrie , acum e pe numele meu. . Nu are nimik in plus e standard....DA, si eu visez la un boxer enduro,nu chiar la 1200 gs, sper ca peste 1 an maxim2 sa imi iau makar un 1100, pt ca e mai ieftin. Editat Martie 8, 2009 de bigdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) nea ivane, proiectul "lumina pentru toti" s-a concretizat ? nu de alta dar ma tot uit dupa proiectoare si nu stiu ce sa aleg, ma gandesc ca daca vad la altcineva poate ma hotarasc. pana acum acum gasit asa ceva: Detalii tehnice: Diametru: 18cm Grosime: 6cm Tip Lupa: Incolor Striata Include: becuri halogen h3 / 12v / 55w suport gaurit pentru sistem prindere capace pentru acoperirea proiectoarelor pret: 167ron tva inclus Editat Martie 8, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) nea ivane, proiectul "lumina pentru toti" s-a concretizat ? Diametru: 18cm Grosime: 6cm Tip Lupa: Incolor Striata Uhmmm.... nenea, stiu ca barbatii mint fomeile ca 18 cm inseamna atat: |------------------------------------------| .... da' la 18 cm diametru, ala numa' a proiector nu aduce.. Daca alea's proiectoare, tre' sa te interesezi daca's d-alea de alergat dupa avioane.. Editat Martie 8, 2009 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) Uhmmm.... nenea, stiu ca barbatii mint fomeile ca 18 cm inseamna atat:|------------------------------------------| .... da' la 18 cm diametru, ala numa' a proiector nu aduce.. Daca alea's proiectoare, tre' sa te interesezi daca's d-alea de alergat dupa avioane.. stii cum e, cateodata marimea chiar conteaza ! am gasit si unele de 16cm, ideea e ca nu vreau sa le pun de desing, vreau lumina mai multa ma gandesc sa le pun in dreptul farului, stanga dreapta. pana atunci tre' sa fac o vizita la AB dupa rulmenti de jug si cablu de km. tu ce-ai facut cu nazistu' ? cand e gata ? bafta ! ps: Telling me "Let's just be friends!" is like telling me my dog died, but i can still keep him.. asta e geniala, mi-as fi dorit s-o stiu la 17 ani cand colegele imi spuneau ca vor sa ramanem prieteni, iar eu vroiam sa bag cozonacu'n cuptor ! Editat Martie 8, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) astea-s meseriase http://cgi.ebay.de/HELLA-MICRO-DE-Universa...A1%7C240%3A1318 sau cu xenon si mai meseriase, dar mai scumpe http://cgi.ebay.de/HELLA-DE-MICRO-XENON-SC...A1%7C240%3A1318 proiectoare baeti, cu csenon baeti, originale baeti!!!!!! 5 lei ciunga turbo!!! Editat Martie 8, 2009 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 invictus, da, alea cu xenon sunt un pic cam scumpe, 350E apropos, am uns azi lantu' cu pensula si ulei si mi-am facut mobra dalmatian oare trebuia sa fi sters lantu cu carpa la final ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) trebuie sa il stergi bine dupa ce l-ai spalat cu motorina, ca sa nu se dilueze uleiul. Dupa ce ii dai cu ulei lasa roata sa se invarta in gol pe cric, stergi de pe janta uleiul aruncat si cu asta basta. cele cu halogen mi se par rezonabile la pret. xenonul e scump intr-adevar, dar e totusi hella nu vreo chinezarie. eventual se poate cumpara un kit xenon ieftin pentru cele cu halogen. apropos, cum merge balaurul? Editat Martie 8, 2009 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 http://www.louis.de/_10249f1bd51cff721de4d...tnr_gr=10019601astea merg?se pot adapta?are cineva? le as prefera,avand suprafata mai mare si deci protectia la vant mai buna,cat si dpdv al pretului eu am asa ceva si sunt destul de multumit de ele,se potrivesc fara nici o modificare si am pe cineva in germania care ti le poate trimite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Iar am inceput sa balesc in fata monitorului...super xenoanele alea. Intrebare..daca le pui pe alea...si mai pui si kit xenon la far...are vreun efect negativ asupra bateriei ? Nu de alta...dar nu ar fi prima data cand ma trezesc cu bateria goala in drum.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 eu am asa ceva si sunt destul de multumit de ele,se potrivesc fara nici o modificare si am pe cineva in germania care ti le poate trimite Numara-ma si pe mine cu o pereche,vad ca-s si la pret de criza,asa ca ma inscriu si cu cite o bere la fiecare din cei doi protagonisti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 [.... apropos, cum merge balaurul? acum MERGE ! lasand gluma la o parte, senatia e ca si cum as avea alta mobra ! una peste alta sunt foarte multumit, acu' sa vedem cat tine bafta ! Iar am inceput sa balesc in fata monitorului...super xenoanele alea.Intrebare..daca le pui pe alea...si mai pui si kit xenon la far...are vreun efect negativ asupra bateriei ? Nu de alta...dar nu ar fi prima data cand ma trezesc cu bateria goala in drum.. cica teoretic alternatoru de F scoate 400w, daca valorile tuturor consumatorilor nu depasec cifra, ar tre sa fie ok. ramanand in zona firelor si cablurilor, care aveti boton de "avarie" ? bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) Intrebare..daca le pui pe alea...si mai pui si kit xenon la far...are vreun efect negativ asupra bateriei ?Nu de alta...dar nu ar fi prima data cand ma trezesc cu bateria goala in drum.. Xenoanele consuma mult mai putin decat halogenele. Cel putin la becurile de far, tip H4 (35W in loc de 55/60W). Pe E-bay nu vad (la prima privire, scurta), lamuriri despre consum. Cred ca un mail vanzatorilor ar lamuri problema. Pe de alta parte, produsele Hella, din ce imi amintesc eu, sunt comercializata de multe s.c. in Romania. Vedeti ca poate le rezolvati mai ieftin. Am ajuns astazi la pagina 70 din topicul "cine are BMW 650 F gs/Dakar". Sper ca saptamana asta sa termin si sa fie totul ok. Editat Martie 8, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Mmmm... tot nu e rezolvata problema cu moto meu. La relanti se ineaca daca nu are consumator puternic (faza lunga sau faza scurta uneori) si chiar nu stiu de unde sa incep bibileala... Ma poate ajuta si pe mine cineva cu verificarea pastilelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 stii cum e, cateodata marimea chiar conteaza ! am gasit si unele de 16cm, ideea e ca nu vreau sa le pun de desing, vreau lumina mai multa ma gandesc sa le pun in dreptul farului, stanga dreapta. pana atunci tre' sa fac o vizita la AB dupa rulmenti de jug si cablu de km. tu ce-ai facut cu nazistu' ? cand e gata ? bafta ! ps: Telling me "Let's just be friends!" is like telling me my dog died, but i can still keep him.. asta e geniala, mi-as fi dorit s-o stiu la 17 ani cand colegele imi spuneau ca vor sa ramanem prieteni, iar eu vroiam sa bag cozonacu'n cuptor ! Da, bre, da' ia o rigla si pune-o langa faru' ala de dacie al balaurului, sa vezi cam cat ar fi un proiector d-ala de 18 cm diametru.. PS: Eu cum crezi ca am "invatat-o"?? cica teoretic alternatoru de F scoate 400w, daca valorile tuturor consumatorilor nu depasec cifra, ar tre sa fie ok.ramanand in zona firelor si cablurilor, care aveti boton de "avarie" ? Parca ala de GS scoate 400, asta de Classic/Funduro/Strada scoate 230w.. N-am, dar mi-ar fi folosit uneori.. Se poate face un releu, cu un contact pe ghidon, ceva, sunt sigur.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) Mmmm... tot nu e rezolvata problema cu moto meu. La relanti se ineaca daca nu are consumator puternic (faza lunga sau faza scurta uneori) si chiar nu stiu de unde sa incep bibileala... Ma poate ajuta si pe mine cineva cu verificarea pastilelor? Problema cu verificatul jocului la supape, e ca demolezi motoru, masori vezi ca nu e bine si-l pui la loc ! Prima data am trait cu impresia ca se pot regla ca la dacie, niet masori si schimb pastila. Daca tot ai timp liber si nu sti de unde s-o apuci, da jos airboxu ( munca dreacu ) si vezi ce lighioane gasesti p'acolo. Chiar daca nu de acolo e problema, e un loc unde tot tre' sa faci curatenie odata si odata ! Desi treaba cu inecatu' e din carburator, poate nivelu' nu e bun, poate cuiele nu's in pozitia corecta samd. Eventual un test de compresie n-ar strica... Vezi ca Nicu de mymoto a devenit expert in bmw-uri Cand vede F650 ii se imoaie picioarele bafta ! JJ, imi fac cu ochiu proiectoarele puse de invictus de pe ebay, cele cu halogen desigur ! Editat Martie 9, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) dupa iarna i-am dat si eu o cheie.... am luat curent de la masina pentru a o porni dar a luat-o si acum micile probleme: 1. baterie moarta! dupa mai bine de 20 min de functionat nu a vrut sa o mai ia singura ce imi recomandati sa cumpar si de pe unde 2. saua vandalizata de gheare de matsa! unde pot sa o reimbrac sau de unde imi iau alta... preferabil neagra 3. o problema pe care am vazut-o de anul trecut: la pornire dupa impingerea inapoi a socului relantiul statea pe la 1400, dar dupa ce se incalzea motorul relantiul urca la 2000 si nu cred ca e normal... multumex! Editat Martie 9, 2009 de ratonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Salutare tuturor.Din octombrie am un BMW F650 ST. 1998, 31300 km luat de la neamt, am facut 2000 km. Sunt mega satisfacut. Inca nu-s mai bun ca ea Am schimbat uleiul, 100 RON, mi-a curs un telescop si am schimbat semerigul plus ulei 20W ambele telescoape MOTUL, u ic mai rigid decat ce avea, si e super. Mi se pare perfecta pentru Romania, pamant romanesc. Daca mai fac niste bani poate trec la un F650 GS, dar la anul. Intrebarea mea: De unde naiba sa fac rost de niste suporti laterali si genti pentru motor? Mai am un prieten care are Un 650 Funduro si vrea si el. Cine are de vanzare, stie pe cineva care vinde, sau macar niste poze ca sa dau la un mester sa-mi faca ceva? Solutii , ceva? Multumesc, Mircea Si io am un F650 din '96 care a venit de la mamica lui cu side case-uri originale BMW si cu suporti. Gentile sunt destul de micute dar cred ca se poate copia modelul. E posibil ca mai incolo sa le vand. Apropo, ma interseaza si pe mine un parbriz si un top case... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) 1. baterie moarta! dupa mai bine de 20 min de functionat nu a vrut sa o mai ia singura ce imi recomandati sa cumpar si de pe unde hai ca imi raspund si singur pt ca nu stau cu mana in san o sa iau (eventual diseara) bateria in casa sa incerc sa o reformatez. Daca nu am gasit asa ceva aici la un pret de pana in 50 Eur (sau asa se pare). Ce parere aveti de Yuasa? Gasesc ceva cu intretinere mai usoara? Vad ca astea cu gel sunt mai pretentioase la intretinere si eu cu capra ies random de tot si as vrea ceva care sa necesite minima bataie de cap.... Editat Martie 9, 2009 de ratonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 azi am dat comanda de exide 101lei + 20 curier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.