Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

O intrebare:din ce an e "bestia" ta,'94?As vrea daca afli de un parbriz touring sa ma atentionezi si pe mine,te-as ruga mult!In rest,multa bafta! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,saptamana trecuta am decis si eu sa iau un alt motocicleta pe langa vechiul meu simson.Am citit toate 25 de pagini si la o intrebare nu am primit raspuns:care e diferenta intre aprilia pegaso 650 si bmw f650 :peace: Inca nu stiu ce sa-mi iau,ca bani stau cam naspa(bani de student :moto: ) asa ca ma intereseaza foarte mult si consumul.am vazut un f650 din 1994 cu 1800 euroi in germania,si pegaso din 95 la 1750 euroi.

Dati-mi niste sfaturi va rog ca vreau sa iau una cat mai repede :bounce:

 

 

Sper sa ne intalnim la intruniri,numa bine :D :cheers:

 

 

AAA si inca o intrebare,e prea veche modelul din '93?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Monocilindrul F650 apare in urma unui parteneriat al bavarezilor cu italienii de la Aprilia, semnat in 1993. Acesta prevedea ca fabrica italiana sa produca doua modele asemanatoare, vandute apoi sub doua identitati diferite. In 1994 isi face aparitia o noua familie de motociclete BMW. Pentru prima data dupa mai multe decenii, BMW scotea la iveala un motor monocilindric asezat in cadrul unei motociclete polivalente. E drept, motorul provenea de la un fabricant renumit pentru produsele sale, destinate in special avioanelor usoare, Rotax (Austria), asamblarea componentelor facandu-se in Italia, la Aprilia. Rotax este cel care i-a ajutat pe specialistii in ale off-roadului de la Mattighoffen sa intre in lumea motoarelor in patru timpi. In 1982, 500 GS si 500 KS, aduceau KTM pe lista celor care cautau o motocicleta off-road echipata cu un motor fiabil si robust. Revenind la F 650, acesta era frate vitreg cu Aprilia Pegaso II, impartind mai multe componente, dintre care cea mai importanta era motorul de 652 cmc cu distributie DOHC. Chiulasa avea sa piarda una din cele cinci supape, in schimb primea o a doua bujie. De asemenea, a fost modificat ambielajul pentru o fiabilitate mai buna si pentru reducerea zgomotului. Alimentarea era asigurata de un carburator dublu-corp Mikuni care asigura un consum moderat si un raspuns ferm la orice solicitare din partea pilotului

 

Ultima parte mi se pare cea mai importanta! A doua bujie ofera o aprindere mai eficienta in masa amestecului combustibil. Adio probleme cu pornirea la rece! A mea porneste de fiecare data din prima cheie chiar si iarna, dupa perioade lungi de ... inactivitate.

Faptul ca a fost eliminata o supapa nu poate decat sa ajute mecanismul motor reducand masa si numarul componentelor mecanice aflate in miscare.

Incearca sa citesti si in topicul deschis de posesorii de aprilia de 650.

 

 

Asa, la partea cu consumul..ce sa-ti zic... Carburatorul da cat i se cere :cheers:

F650 din 97 consuma cam 5,5 la suta in afara (100-120km/h, tr 5) iar in oras..duce la 7,5-8 (depinde cat de agresiv conduci)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Monocilindrul F650 apare in urma unui parteneriat al bavarezilor cu italienii de la Aprilia, semnat in 1993. Acesta prevedea ca fabrica italiana sa produca doua modele asemanatoare, vandute apoi sub doua identitati diferite. In 1994 isi face aparitia o noua familie de motociclete BMW. Pentru prima data dupa mai multe decenii, BMW scotea la iveala un motor monocilindric asezat in cadrul unei motociclete polivalente. E drept, motorul provenea de la un fabricant renumit pentru produsele sale, destinate in special avioanelor usoare, Rotax (Austria), asamblarea componentelor facandu-se in Italia, la Aprilia. Rotax este cel care i-a ajutat pe specialistii in ale off-roadului de la Mattighoffen sa intre in lumea motoarelor in patru timpi. In 1982, 500 GS si 500 KS, aduceau KTM pe lista celor care cautau o motocicleta off-road echipata cu un motor fiabil si robust. Revenind la F 650, acesta era frate vitreg cu Aprilia Pegaso II, impartind mai multe componente, dintre care cea mai importanta era motorul de 652 cmc cu distributie DOHC. Chiulasa avea sa piarda una din cele cinci supape, in schimb primea o a doua bujie. De asemenea, a fost modificat ambielajul pentru o fiabilitate mai buna si pentru reducerea zgomotului. Alimentarea era asigurata de un carburator dublu-corp Mikuni care asigura un consum moderat si un raspuns ferm la orice solicitare din partea pilotului

 

Ultima parte mi se pare cea mai importanta! A doua bujie ofera o aprindere mai eficienta in masa amestecului combustibil. Adio probleme cu pornirea la rece! A mea porneste de fiecare data din prima cheie chiar si iarna, dupa perioade lungi de ... inactivitate.

Faptul ca a fost eliminata o supapa nu poate decat sa ajute mecanismul motor reducand masa si numarul componentelor mecanice aflate in miscare.

Incearca sa citesti si in topicul deschis de posesorii de aprilia de 650.

Asa, la partea cu consumul..ce sa-ti zic... Carburatorul da cat i se cere :D

F650 din 97 consuma cam 5,5 la suta in afara (100-120km/h, tr 5) iar in oras..duce la 7,5-8 (depinde cat de agresiv conduci)

 

Mersi pentru ajutor.La momentul de fata pot sa-mi permit doar una mai veche din 93,ce ziceti,merita cumparat,se gasesc piese,sunt multe probeleme cu ea?Sau mai bine sa astept inca un sezon si sa-mi iau ceva mai nou? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a prostit F650-u meu! La ultimul plin facut la RomPetrol cu 95 fara plumb mi-a consumat 5,3% in oras iar la o endureala de 150km plus drumul pana acolo cu 95 de la MOL a consumat 6,2%.

E pe drumul cel bun!! Pana acum nu scadea sub 7-8 in oras! Cred ca a lovit-o zeul consumului redus!!

:ok:

 

Am si eu o intrebare pt voi. :cheers:

Am vazut un F650CS din 2002, ABS, injectie, inmatriculat in RO, ~9500km, arata bine, la 5000E. E mult, putin, se merita?

Va multumesc.

MIe nu-mi place CS-u. La banii astia as cauta un Dakar, un Gs...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

promit sa incerc sa nu mai depsesc 100 la ora cu urmatorul plin in afara si mai promit ca la urmatorul plin in oras nu voi mai demara de la semafor ca un bezmetic (pana la 60km/h, evident)

...a? Ce zici nea zeule, te bagi si la mine-n rezervor?..Te rog!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In wknd se iese la o endureala usoara pe dealurile din jurul statiunii Sarata Monteoru. Ar fi frumos daca am reusi sa ne strangem cat mai multi cu F-uri..

 

Distanta 110km pe sosea pana la punctul de plecare

Viteza de croaziera 100-110km/h in afara localitatilor si 50-60km/h in localitati

Traseul se va decide la fata locului, de comun acord

 

Plecarea sambata 21.04.2007, dimineata, la ora 9:00 de la OMV-ul de la iesirea din Bucuresti spre Urziceni

Exista si posibiitatea cazarii peste noapte la preturi in jur de 60RON/camera dubla, cu dus, apa calda, tv, etc

In principiu vor fi drumuri forestiere, pietruite sau nu si cateva trasee direct prin padure.

 

0722333057

Vali

Editat de vmm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piese motocicleta BMW F650 '97. Preturi de la reprezentanta!

 

Nr crt Denumire Cod Cantitate Pręt/buc EUR fara tva

1 Garnitura capac tacheti 11 12 2 343 265 *1 * 16.38

2 Lant distributie 11 31 2 343 084 *1 * 75.99

3 Patina ghidare 11 31 2 343 087 *1 * 11.79

4 Patina intinzatoare 11 31 2 343 085 *1 * 11.79

5 O-Ring surub intinzator 11 31 2 343 091 *1 *0.38

6 Intinzator lant distributie (NLA!!!!!!!1) 11 31 2 343 090 *1 *33.23

7 Patina superioara de ghidare lant distributie 11 31 2 343 088 *1 *5.06

 

8 Garnitura de chiulasa 11 12 2 343 031 *1 * 32.88

9 Set placute frana fata 34 11 2 345 445 *1 * 34.94

10 Set stick-ere F-650 carena spate 51 14 2 350 055 *1 * 38.26

11 Set placute frana spate 34 21 2 345 449 *1 * 33.5

12 Janta spate 36 31 2 345 471 *1 *458.75

13 Ax pedala frana (M8X80) 07 11 9 900 231 *1 *1

14 Disc frana fata 34 21 2 345 323 *1 *185

 

18 Ulei hydraulic ptr amortizoare furca 5000ml 31 42 7 652 283 *1 *59.26

19 Kit lant 27 71 2 345 694 *1 *147.65

20 Termostat 11 53 2 343 480 *1 *14.89

21 O-ring thermostat 11 53 2 345 073 *1* 0.63

22 Filtru de aer 13 72 2 345 027 *1 *7.28

23 O-ring filtru ulei 11 41 7 654 013 *1* 1.7

25 Supapa admisie 11 34 2 343 225 *2* 29.5

26 Supapa evacuare 11 34 2 343 226 *2* 41.38

28 Distantier2.00mm-3.00mm 11 32 1 460 147-167 *1buc* 2.79

29 Cilindru cu piston 11 11 2 343 446 *1 *435.79

30 Motor 650cmc 11 00 2 343 231 *1 *4442.98

31 Baterie 12V 61 21 2 346 420 *1* 70.3

32 Plugin soket 61 13 2 319 167 *1* 38.79

*

34 Surub M5x20 fixare parbriz 46 63 2 346 171 *4 *0.5

35 Piulita cauciucata fixare parbriz 46 63 2 345 091 *4 *1.25

36 Clema cu filet 16 11 2 345 079 *1 *1.13

37 Surub M5x20 46 63 2 346 171 *1* 0.5

38 Panou plastic negru bord (sub parbriz) 46 63 2 328 495 *1 *28.11

39 Carena fata rosie 46 63 2 346 283 *1 *164.13

40 Janta fata 36 31 2 345 469 *1 *458.75

Editat de vmm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Weekendul asta am facut si eu o tura de vreo 1200 km cu un F 650 St din 95. Motorul a facut Round Romania anul trecut, si s-a comportat super! M-am cam indragostit de el, si as cam vrea sa imi iau unul. Nu m-am bagat cu el pe forestier, numa pe asfalt nasol, plin de gropi si valurit :rock: Foarte foarte fain. Consumul mi s-a parut un pic cam mare, 6.5 pe autostrada... greseala mea :ok: , mers cu 130-140, fara pasager. In rest cam 5 - 5.5, mers cu pasager.

 

Unde gasesc o guma pentru fata? Am uitat sa ma uit ce dimensiuni are, da' ma duc mai pe seara sa vad. E un ST din 95.

 

:duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacaselule, bine ai venit printre noi! Vad ca ti-a venit mintea la cap! Roata de fata e pe 19 dar nu stiu dimensiunile exacte. Intra si tu pe Bikez.com si cauta-ti motoreta. Gasesti acolo informatiile dorite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare calaretilor de bestii cu sigla alb-albasta! :o Ieri de 1 Mai, am scos putin sobolanii de pe esapamentul fiarei intr-o cursa de promenada transformata vrind-nevrind in "hard enduro"!Traseul ales a fost Valea Cernei (MH),cu intrarea dinspre Tg.Jiu,Motru,Baia de Arama,Godeanu (GJ).Toate bune,pina cind,la indemnul "pasagerului" am incercat un ocol spre Cerna Sat, inspre Izvoarele Cernei...Ocol total neinspirat datorita drumului total desfundat si greu de parcurs chiar si pentru un tractor!Colac peste pupaza,in apropierea barajului superior al Cernei, coclaul denumit drum,era blocat de utilaje terasiere care se chinuiau sa indulceasca putin amarul...motiv pentru care am facut cale-toarsa ,chinuind motorul,pasagerul si bagajele (!) cale de peste 30 km degeaba! :rock: Am urmat cursul Cernei si la iesirea din Herculane coloane de masini de peste 5 km prevesteau alta belea!Drumul spre Orsova era in lucru si numai datorita nesimtirii mele de a ma strecura cu orice chip si pe oriunde am reusit sa-l parcurg intr-o ora! :blbl: Infernul era la el acasa! :) Am plecat apoi spre Dubova,dar lipsa indicatoarelor m-a infipt intr-o infundatura din care am iesit destul de greu,avind in vedere terenul accidentat si ciinii liberi pusi pe scandal,ai locatarilor de prin preajma! :duel: Drumul adevarat gasit cu greu spre Cazane este destul de bun si peisajele nemaipomenite!La portretul lui Decebal in stinca,la Dubova, forfota maxima,manele si pustani croiti pe "liniute"!Intoarcerea spre casa este un traseu extraordinar,cu asfalt bun si imbietor,drumul intre Orsova-Dr.Tr.Severin si Tg.jiu primind nota maxima! :ok:

Cam asta a fost o zi de motocicleala la greu (cam 500km)! Imi cer scuze daca nu am postat aceste note de calatorie unde ar fi trebuit, :ok: dar ma gindesc la faptul ca macar unul din cei care calaresc BMW si citesc sa evite spre binele lui si al motorului acest traseu citeva saptamini bune de aici incolo! :wave:

Asfalt uscat! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Am de o luna un 650 st din 2000 (caroseria tip vechi)

Incep sa-i descopar tainele.

Ma enerveaza cablul de ambreiaj ca e prea lung si debraiaza cand am mana aproape deschisa.Nici nu mai am cum sa-l mai reglez ca altfel caraie cand bag in viteza.Sugestii.Cablu nou nu-i asa?

In rest...poate facem o iesire.

Eu stau in Drumul Taberei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am auzit de ST din 2000. Stiu ca ST-urile s-au fabricat pana in 12 1999. Poate prima imnatriculare a fost in 2000 dar nu este facut in 2000. Mie asa mi-au spus de la reprezentanta BMW din Germania de unde mi-am cumparat motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ST-ul din 2000 are cumva ABS? E tot pe carburatie sau pe injectie?

 

 

Home Videos Articles Links Contact

 

 

 

 

Schnitzer

AJS

Alfer

Aprilia

ATK

Bakker

Barigo

Benelli

Beta

Big Dog

Bimota

BMW

Boss Hoss

Borila

Boxer

Britten

BSA

Buell

Bultaco

Cagiva

CCM

Confederate

CR&S

Custom Bikes

Daelim

Derbi

Drysdale

Ducati

Duss

Exile Cycles

Factory Bike

Fischer

Foggy Petronas

GASGAS

Ghezzi Brian

Gilera

Harris

Harley Davidson

HDT

Hesketh

Highland

Honda

Horex

Husqvarna

Husaberg

Hyosung

Indian

Italjet

Jawa

Kawasaki

KTM

Kymco

Laverda

Lehman Trikes

Magni

Maico

Midual

Mondial

Morbidelli

MotoCzysz

Moto Guzzi

Moto Morini

MTT

Munch

MuZ / MZ

MV Agusta

NCR

Norton

OCC

Piaggio

Rickman

Royal Enfeld

Sachs

Saxon

Sherco

Suzuki

Terra Modena

Titan

Triumph

Van Veen

Vento

Victory

Vincent

Viper

VOR

Voxan

Vyrus

Wakan

Yamaha

 

 

 

 

 

BMW F 650GS

 

 

 

Make Model

BMW F 650GS

 

Year

2000

 

Engine

Liquid cooled, four stroke, single cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder

 

Capacity

652

 

Bore x Stroke 100 x 83mm

Compression Ratio 11.5:1

Induction

Fuel induction

 

Ignition / Starting

Capacitor Discharge Ignition system / electric

 

Max Power

50 hp @ 6500 rpm

 

Max Torque

44 lb.-ft. @ 5200 rpm

 

Transmission / Drive

5 Speed / chain

 

Front Suspension

41mm telescopic fork with stabilizer bridge

 

Rear Suspension

Spring setting and rebound stage damping continuously adjustable

 

Front Brakes

Single 300mm disc 2 piston caliper

 

Rear Brakes

Single 240mm disc 1 piston caliper

 

Front Tyre

100/90-19

 

Rear Tyre

130/80-17

 

Seat Height 780 mm

Dry-Weight / Wet-Weight

176 kg / 191 kg

 

Fuel Capacity

17.3 Litres

 

Consumption average

21.4 km/lit

 

Standing ¼ Mile

13.4 sec

 

Top Speed

183.4 kmh

 

Review Motorsport it / Motormag / Bike World

Manual Rfxer.gofastvideo.com F650.pdf

 

 

 

Nu este ST din 2000,anul de introducere al GS-ului respectiv Dakar-ul.Dupa cum vezi a fost introdus a injectia(anul cu probleme)

Sanatate

:duel:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne intilnim si aici,prietene?Ti-am lasat niste e-mail-uri,iar in curind o sa-ti trimit niste poze!

Asfalt uscat! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau sa va contrazic dar ST -ul meu chiar este Produs in 2000.Cand a aparut Loganul s-a continuat productia si la 1310. E adevarat ca a fost ultimul an la ST si poate s-a produs pana in primavara. La mine in talon scrie anul fabricatiei 2000 si prima inmatriculare in Romania in 2007 , in carte scrie dupa numarul de omologare si anul fabricatiei care e tot 2000. Am si talonul din Germania si va atasez o poza in care se vede data fabricatiei 9,05 ,2000. Daca vreti o sa fac poza si la placuta de pe motor. Si mai e ceva. Am downloadat un manual in limba germana care scrie ca e pentru motoarele fabricate intre 1997 si 2000.

QED

 

Oameni buni posesori de F 650 ,spuneti-mi si mie daca e normal sa cloncane cand bag in viteza 1 ? Am incercad sa mai strang cablul si tot degeaba. Am mutat si levierul de la cutie cu un dinte mai inapoi ,apoi am intins cablul si de la ghidon de bagam in viteza si nu mai pleca de pe loc cand debraiam.

La voi se aude ceva cand bagati a 1-a ? Ca poate asa e normal si nu stiu eu. Or fi sincroanele de vina?

Help!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau sa va contrazic dar ST -ul meu chiar este Produs in 2000.Cand a aparut Loganul s-a continuat productia si la 1310. E adevarat ca a fost ultimul an la ST si poate s-a produs pana in primavara. La mine in talon scrie anul fabricatiei 2000 si prima inmatriculare in Romania in 2007 , in carte scrie dupa numarul de omologare si anul fabricatiei care e tot 2000. Am si talonul din Germania si va atasez o poza in care se vede data fabricatiei 9,05 ,2000. Daca vreti o sa fac poza si la placuta de pe motor. Si mai e ceva. Am downloadat un manual in limba germana care scrie ca e pentru motoarele fabricate intre 1997 si 2000.

QED

 

Oameni buni posesori de F 650 ,spuneti-mi si mie daca e normal sa cloncane cand bag in viteza 1 ? Am incercad sa mai strang cablul si tot degeaba. Am mutat si levierul de la cutie cu un dinte mai inapoi ,apoi am intins cablul si de la ghidon de bagam in viteza si nu mai pleca de pe loc cand debraiam.

La voi se aude ceva cand bagati a 1-a ? Ca poate asa e normal si nu stiu eu. Or fi sincroanele de vina?

Help!!!!

 

Se aude si la mine stai linstit ca asa face. :D

 

Eu tot cred ca aia ii prima inmatriculare in 2000. Dar fie daca asa zici. Inseamna ca nu am stiut eu bine. Si cred ca anul de fabricatie il scrie pe partea cealalta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni posesori de F 650 ,spuneti-mi si mie daca e normal sa cloncane cand bag in viteza 1 ? Am incercad sa mai strang cablul si tot degeaba. Am mutat si levierul de la cutie cu un dinte mai inapoi ,apoi am intins cablul si de la ghidon de bagam in viteza si nu mai pleca de pe loc cand debraiam.

La voi se aude ceva cand bagati a 1-a ? Ca poate asa e normal si nu stiu eu. Or fi sincroanele de vina?

Help!!!!

 

Nu numai la F-uri dar si la multe alte motorete (gen gsx) se aude o cloncanitura cand bagi in prima treapta. Nu mai trage de cabluri si altele ca nu exista nicio problema cu motoreta ta. Dormi linistit :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu numai la F-uri dar si la multe alte motorete (gen gsx) se aude o cloncanitura cand bagi in prima treapta. Nu mai trage de cabluri si altele ca nu exista nicio problema cu motoreta ta. Dormi linistit :D

 

Ok.AM inteles ca pentru prima asa face.

La mine face la toate(e adevarat ca mai incet decat pentru prima ).E normal?

Schimbarea in a doua era la fel de zgomotoasa.Am descoperit ca daca trecerea o fac lent,cu o pauza de o secunda pe neutru,se aude mult mai incet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-17897-1178640076_thumb.jpg

Ok.AM inteles ca pentru prima asa face.

La mine face la toate(e adevarat ca mai incet decat pentru prima ).E normal?

Schimbarea in a doua era la fel de zgomotoasa.Am descoperit ca daca trecerea o fac lent,cu o pauza de o secunda pe neutru,se aude mult mai incet.

Nu te lega la cap daca nu te doare

Solutia-i asta:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...