Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Vizitator _Raul_

@Patrick_M:

Nu e nimic batut in cuie. In functie de ceea ce voi decideti si consideram impreuna ca e mai bine, lasam separat topicurile "F 650 Funduro" si "Piese Bmw F650" sau nu.

Timpul le rezolva usor pe toate.

Ideea este ca acest topic sa fie NUMAI pentru piese.

Fie piese pe care le donati fiindca nu mai aveti nevoie de ele, le schimbati intre voi sau pur si simplu aveti de vanzare. Stiu ca @gabrielleru va aduce la multi piese BMW, asa ca aici ati putea gasi ofertele lui de piese, puteti pune link-uri cu oferte bune gasite de voi, samd.

Nu sunt nici eu 100 % sigur ca este indicat topicul acesta, dar vedem cum evolueaza si decidem.

Au fost cateva persoane care au spus ca era indicat ca acest topic sa ramana separat.

Pe de alta parte, poate nici eu nu l-am lasat sa evolueze corect si l-am transformat, la scurt timp dupa nasterea lui in "F650 Funduro".

Acum, ca le avem pe amandoua, vedem cum vor evolua, separat, pe o perioada mai lunga de timp.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator _Raul_

In data de 9 martie scriam :

 

De cand am inceput lucrul la proiectul asta am stiut clar ca il voi ridica, fiindca va contine f. multe posturi si fiindca este/va fi activ. Cand il veti vedea sus, inseamna ca mi-am terminat munca. Cam pe saptamana viitoare. Mai am aprox. 220 pagini de periat :baldy: :angryfire: :angry: .

 

Azi-noapte am terminat de citit si organizat totul.

Sa va bucurati de el, sa va fie util, sa va imbogateasca in cunostiinte si sa va aduca prieteni multi.

 

 

parerea mea e ca ar fi bun un loc cu benveuri f650<97 busite pentru piese... stie cineva?

Pentru donatii, schimburi si vanzarea de piese am reinfiintat topicul "Piese Bmw F650". In functie de cum evolueaza, vedem ce facem - le unim, le lasam separate.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In data de 9 martie scriam :

 

 

 

Azi-noapte am terminat de citit si organizat totul.

Sa va bucurati de el, sa va fie util, sa va imbogateasca in cunostiinte si sa va aduca prieteni multi.

 

 

multumim pt efort !

 

:angry: :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci ma bucur ca merge...si multumesc si eu pentru efortul organizarii. Nici nu m-am gandit ca voi primi vreun raspuns cand am scris prima data...am subestimat spiritul "funduro"...;-))

Va las acum ...mai am ceva de munca si apoi ma asteapta un traseu offroad...poate urmat de o scurta calatorie prin judetul Iasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le unim

Cred ca daca vor fi unite ne-ar ajuta mai mult...gasim totul concentrat si nu pierdem timp cautind prin alte topicuri!

Multumiri cit cuprinde!Multa sanatate si noroc sa-ti dea Dumnezeu,ca tare mult ne-ai ajutat! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca daca vor fi unite ne-ar ajuta mai mult...gasim totul concentrat si nu pierdem timp cautind prin alte topicuri!

Multumiri cit cuprinde!Multa sanatate si noroc sa-ti dea Dumnezeu,ca tare mult ne-ai ajutat! ;)

Ca de obicei - de acord cu d-l Ivan...si pentru multumiri si cu opinia despre unit...trebuie sa recunosc...si mie mi-e mult mai comod sa am totul intr-un loc...exact cum am gandit si initial cu topicul asta. :blink:

A...si inca ceva: si d-lui Ivan ii putem multumi ca e un fel de tatic in materie de F650 pe aici. Pe mine personal m-a ajutat cu informatii chiar si indirect, dar m-a pus in legatura cu oameni exact pentru ce aveam nevoie - asa cum a fost gandit topicul.

Editat de TVA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma pregatesc sa scat mobra din garaj, ca aproape a dat caldura. In timp ce faceam lista de lucruri care ar trebuii sa le fac (ulei, filter, ulei telescoape) mi-a trecut prin cap ca poate ar fi bine sa pun si un filtru de benzina. Stiu ca mobra are unul, intre carburatoare, nu am ajuns insa niciodata pana acolo, si deoarece merge bine nici nu am sa ajung prea curand. Asa ca mai bine ar fi un filtru instalat imediat dupa robint, cum am vazut pe f650faq si pe la intalniri la niste f-uri. Nu stiu insa ce caracteristici trebuie sa aiba filtrul acesta, de care e si de unde il pot lua?

Mersi frumos de ajutor,

MM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

It's a long shot, da' am avut si eu o problema asemanatoare la DR. Vezi sa nu se fi deformat pedala schimbatorului si sa-ti atinga ceva. Daca ar fi fost cutie Getrag, ca alea de pe K si R, atunci era ceva normal :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma pregatesc sa scat mobra din garaj, ca aproape a dat caldura. In timp ce faceam lista de lucruri care ar trebuii sa le fac (ulei, filter, ulei telescoape) mi-a trecut prin cap ca poate ar fi bine sa pun si un filtru de benzina. Stiu ca mobra are unul, intre carburatoare, nu am ajuns insa niciodata pana acolo, si deoarece merge bine nici nu am sa ajung prea curand. Asa ca mai bine ar fi un filtru instalat imediat dupa robint, cum am vazut pe f650faq si pe la intalniri la niste f-uri. Nu stiu insa ce caracteristici trebuie sa aiba filtrul acesta, de care e si de unde il pot lua?

Mersi frumos de ajutor,

MM

 

eu am pus filtru de dacie 1300

dupa 1000km e plin de jeg.

merita toti banii ( 2.5ron)

il gasesti la orice magazin auto

bafta

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma pregatesc sa scat mobra din garaj, ca aproape a dat caldura. In timp ce faceam lista de lucruri care ar trebuii sa le fac (ulei, filter, ulei telescoape) mi-a trecut prin cap ca poate ar fi bine sa pun si un filtru de benzina. Stiu ca mobra are unul, intre carburatoare, nu am ajuns insa niciodata pana acolo, si deoarece merge bine nici nu am sa ajung prea curand. Asa ca mai bine ar fi un filtru instalat imediat dupa robint, cum am vazut pe f650faq si pe la intalniri la niste f-uri. Nu stiu insa ce caracteristici trebuie sa aiba filtrul acesta, de care e si de unde il pot lua?

Mersi frumos de ajutor,

MM

Eu am luat filtru de la o benzinarie, e o porcarioara ieftina, dar eficienta..

 

eu am pus filtru de dacie 1300

dupa 1000km e plin de jeg.

merita toti banii ( 2.5ron)

il gasesti la orice magazin auto

bafta

Duce mult mai mult de 1000km.. cel putin asta de care am eu (am mai bine de 3000km cu el, si inca nu e FOARTE jegos, desi o sa-l schimb probabil saptamana viitoare)..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JJ,

cand am spus ca e murdar dupa 1000km, m-am referit la faptul ca isi face treaba bine, chiar si la un pret de 2.5ron

 

ieri am schimbat cablu de km, simplu si usor.

in sfarsit nu tre' sa ma mai uit in rezervor :blink:

 

 

bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pus filtru de dacie 1300

dupa 1000km e plin de jeg.

merita toti banii ( 2.5ron)

il gasesti la orice magazin auto

bafta

Mmmm...cam nu filtrului de Dacie(din experienta vorbesc-am cumparat-o asa pe a mea si apoi l-am dat jos, trebuind sa inlocuiesc furtunul, fiind taiat). Motorul este gandit cu un filtru la plecarea din revervor si inca o sita la T-ul care da benzina in corpurile carburatorului. Motorul asta isi trage benzina prin forta gravitationala(de ex. daca ati ramas fara benzina si dati pe rezerva este bine de asteptat cateva zeci de secunde sa-si faca umplerea). Iar daca motorul merge bine, de ce gaselnite dion astea. Ca si la frecventa schimbarii filtrelor...se ia in considerare locatia de exploatare a motocicletei. Cred ca totusi orice motociclist nu tine foarte mult cont de consum si prefera sa puna benzina buna de unde o ia(stim cu totii ca "hac"-uri in depasiri si pe viraje nu ne ajuta sa ramanem in viata).

In fine-concluzia: daca totusi tii mortis sa intervii cu un mic romanism...fa-l macar cum trebuie si cumpara-ti un filtru pentru motociclete(exista vreo doua modele mai frecvent intalnite, ambele cu dimensiuni mai mici-diametru si lungime- speciale pentru alimentarile la motociclete), ideea fiind sa te gandesti ca are nevoie de un anumit debit asigurat, corespunzator.

After all...faceti cum vreti, personal insa va povestesc: eu am cumparat-o cu un filtru de Dacie si apoi l-am scos(dar am curatat rezervorul cu totul(desfacut total-inclusiv filtrul sau intern, inainte de robinet) si pana la intrarea in cilindru a amestecului(adica si conducta noua si carburatoarele curatate).

S'auzim de bine! :blink:

Editat de TVA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mmmm...cam nu filtrului de Dacie(din experienta vorbesc-am cumparat-o asa pe a mea si apoi l-am dat jos, trebuind sa inlocuiesc furtunul, fiind taiat). Motorul este gandit cu un filtru la plecarea din revervor si inca o sita la T-ul care da benzina in corpurile carburatorului. Motorul asta isi trage benzina prin forta gravitationala(de ex. daca ati ramas fara benzina si dati pe rezerva este bine de asteptat cateva zeci de secunde sa-si faca umplerea). Iar daca motorul merge bine, de ce gaselnite dion astea. Ca si la frecventa schimbarii filtrelor...se ia in considerare locatia de exploatare a motocicletei. Cred ca totusi orice motociclist nu tine foarte mult cont de consum si prefera sa puna benzina buna de unde o ia(stim cu totii ca "hac"-uri in depasiri si pe viraje nu ne ajuta sa ramanem in viata).

In fine-concluzia: daca totusi tii mortis sa intervii cu un mic romanism...fa-l macar cum trebuie si cumpara-ti un filtru pentru motociclete(exista vreo doua modele mai frecvent intalnite, ambele cu dimensiuni mai mici-diametru si lungime- speciale pentru alimentarile la motociclete), ideea fiind sa te gandesti ca are nevoie de un anumit debit asigurat, corespunzator.

After all...faceti cum vreti, personal insa va povestesc: eu am cumparat-o cu un filtru de Dacie si apoi l-am scos(dar am curatat rezervorul cu totul(desfacut total-inclusiv filtrul sau intern, inainte de robinet) si pana la intrarea in cilindru a amestecului(adica si conducta noua si carburatoarele curatate).

S'auzim de bine! ;)

Are dreptate TVA-ul,asa este!Prea multe filtre,nu pot decit sa "omoare" bietele membrane de la carbelitoare si daca tot va pasa asa mult de bunul mers al caprei,dati jos rezervorul mai des,curatiti-l si veti vedea ca prin sitele aflate in el nu pot patrunde impuritatile spre carburi!Nu uitati de filtrul din "T"-u!La cele care trece mizeria,in mod sigur sitele sint ciuruite sau benzina folosita are impuritati asa de mici incit nu pot produce pagube sau "deservicii" in mers motorului. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are dreptate TVA-ul,asa este!Prea multe filtre,nu pot decit sa "omoare" bietele membrane de la carbelitoare si daca tot va pasa asa mult de bunul mers al caprei,dati jos rezervorul mai des,curatiti-l si veti vedea ca prin sitele aflate in el nu pot patrunde impuritatile spre carburi!Nu uitati de filtrul din "T"-u!La cele care trece mizeria,in mod sigur sitele sint ciuruite sau benzina folosita are impuritati asa de mici incit nu pot produce pagube sau "deservicii" in mers motorului. :blink:

OK, mersi de raspuns. De aia am intrebat despre caracteristicile filtrului, ca nu vreau sa pun chiar asa la intamplare. Deoarece mobra merge bine, am sa vorbesc cu baietii ce imi fac service-ul sa de-a jos si sa curatim rezervorul si filtrul ala dintre carburatoare. Functie de starea acestuia am sa vad daca trebuie sau nu un filtru suplimentar. Daca e murdar pun, daca e acceptabil nu mai pun. Cred ca asa e cel mai corect.

Bafta si mersi din nou,

MM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am mai mers cu motoreta de vreo 2 luni. Mi s-a descarcat bateria (indica 11,6V) si ofticat ca nu am gasit necaieri un redresor bosch Battmax 8, mi-am facut singur unul dintr-un incarcator de 12V (care defapt scotea 15,5V) si 1000mA. Am lasat ca prostul bateria peste noapte crezand ca e ca la telefoane (cand se incarca full nu mai suge curent) si dupa 9 ore m-am trezit cu ea bolborosind. Cand am scos-o indica 13V, dar isi pierdea constant curentul. Dupa vreo 4 ore indica 12,6V. Am pus-o pe BMW si a functionat.

 

Intrebare: am nenorocit-o? Eu unul presupun ca da :blink:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cazaturi cu F650

 

Salut,

 

Am si eu din toamna trecuta un F650 din '95 si as avea doua intrebari referitor la cazaturi. Am trantit-o de cateva ori, de cele mai multe ori pe teren la viteza aproape 0, dar ultima data la vreo 40 pe asfalt (nisip in curba).

 

Prima nelamurire/nemultumire e referitoare la crashbar-urile ce le am - niste "semicercuri" ce se fixeaza in doua puncte pe partea din fata a cadrului. Aceste crashbar-uri se indoaie la fiecare tranta si sfarama triunghiurile alea negre de plastic de sub rezervor. M-am plictisit de cate ori le-am reconstruit si trebuie sa gasesc o solutie. M-am gandit sa le inlocuiesc cu ceva de material elastic, sau sa schimb crashbar-ul daca e vre-un model mai protector. Sugestii?

 

A doua ar fi ca de prea multe ori (aproape de fiecare data) mi-a prins glezna sub suportii de sidecase (ultima data m-a lasat pe carje pt 10 zile). Adevarul e ca eram incaltat numa in bocanci de munte, nu in ceva special cu protectii moto, dar cineva mi-a zis ca daca aveam cizme cu protectii imi intorcea genunchiul. Am mai auzit si de un alt posesor de F650 ca si-a rupt piciorul tot asa. In fine intrebarea e daca acest fel de leziune (partea inferioara a piciorului prinsa sub suportul de sidecase) e ceva comun la cazaturile cu F650 si cum ne putem proteja?

 

Atasez o poza in care se vede cat de cat crashbar-ul si suportul zdrobitor de picioare :blink:

post-42822-1237822491_thumb.jpg

 

Multumesc,

gerzson

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am mai mers cu motoreta de vreo 2 luni. Mi s-a descarcat bateria (indica 11,6V) si ofticat ca nu am gasit necaieri un redresor bosch Battmax 8, mi-am facut singur unul dintr-un incarcator de 12V (care defapt scotea 15,5V) si 1000mA. Am lasat ca prostul bateria peste noapte crezand ca e ca la telefoane (cand se incarca full nu mai suge curent) si dupa 9 ore m-am trezit cu ea bolborosind. Cand am scos-o indica 13V, dar isi pierdea constant curentul. Dupa vreo 4 ore indica 12,6V. Am pus-o pe BMW si a functionat.

 

Intrebare: am nenorocit-o? Eu unul presupun ca da :).

Eu cred ca ai nenorocit-o... Incarcatoarele alea care se opresc singure au incorporat un microcontroler care masoara curentul sau tensiunea :blink: (nu mai stiu sigur) la anumite intervale de timp iar atunci cand acumulatorul se incarca complet se produce o descarcare de cativa mV sau mA(;)) pe care microcontrolerul o sesizeaza si astfel opreste incarcarea lui. Curentul de 1A pe care l-ai aplicat cred ca e ok. O sa-mi caut si eu schema de redresor Home-Made sa-l pun in practica :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am mai mers cu motoreta de vreo 2 luni. Mi s-a descarcat bateria (indica 11,6V) si ofticat ca nu am gasit necaieri un redresor bosch Battmax 8, mi-am facut singur unul dintr-un incarcator de 12V (care defapt scotea 15,5V) si 1000mA. Am lasat ca prostul bateria peste noapte crezand ca e ca la telefoane (cand se incarca full nu mai suge curent) si dupa 9 ore m-am trezit cu ea bolborosind. Cand am scos-o indica 13V, dar isi pierdea constant curentul. Dupa vreo 4 ore indica 12,6V. Am pus-o pe BMW si a functionat.

 

Intrebare: am nenorocit-o? Eu unul presupun ca da ;).

Nu,in mod cert nu are nimic,fiindca la 1000mA o baterie moto ar trebui sa zaca pe redresor o luna ca sa sece si sa-i cada pasta de pe placi.Da-i bice si n-o mai lasa sa ierneze atit,eventual da-i cite o pornire saptaminal si las-o sa toarca vreo 30 minute ca sa-si revina bateria!Verifica-i electrolitul sa aiba concentratia intre 1,26%-1,28% si nivelul peste placi cu circa 1-3 cm,in functie de inaltimea bateriei.

Asfalt uscat! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...