nyky Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 am facut-o si pe asta. custom crash-bars. si un scut serios. sper sa va placa. ieftin si bun cred. sper sa nu testez barile veci. 60 euro cu totul. 2 zile de munca si a fost gata. daca vrea careva, tipul a zis ca poate face dupa al meu... super faine,fac toti banii...dar sa speram ca nu ai nevoie de ele asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 revin cu o intrebare si o rugaminte: cine are handguards montate pe Funduro, de preferinta sa nu fie cele de vant deschise la un capat, sa puna o poza sau sa imi spuna un model. vreau sa ii pun sa protejez comenzile la impact si pt crengi la endureala. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Referitor la cricu' lateral ~~~~~~~~~~~~~~~ 1. dacă e lasat, motoreta nu porneÂşte indiferent de ce-i faci. 2. mufa de la senzoru ăla de cric se află undeva lângă baterie Âşi se scurtcircuitează cu o sârmă Âşi gata... ai scăpat de cric. (mie îmi mai făcea fițe în mers) Referitor la ambreiaj ~~~~~~~~~~~~~ Dacă e în viteză (Âşi cricu sus sau anulat) motoru nu ar trebui să pornească. Cu ambreiaju tras porneÂşte... chiar dacă este în viteză. La mine se aude undeva în zona jugului un clic-clac când mă joc cu ambreiaju semn că acolo e un relecu care-Âşi face treaba. Referitor la avarii ~~~~~~~~~~~ Mi se pare un moft, nu prea le văd rostu dar... e foarte simplu de realizat. În spate, sub Âşa se vede o mufă fără fire (in caz că nu ai alarma). Mufa aceea e cu 2 fire, pentru semnalizare stânga Âşi dreapta. Dacă montezi alarmă Âşi vrei să blincăie semnalizările când armezi... te legi direct la acea mufă cu sârmele din alarmă. Dacă vrei să faci avarii, iei un fir Âşi-l pui între cei doi papuci din mufă Âşi pe firu ăla pui un întrerupător. 1. când întrerupătoru e deschis... semnalizările funcționează normal 2. când e închis... semnalizezi în orice parte Âşi va funcționa ca o avarie. Spor maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 O sa caut si eu butonul asta de la ambreiaj sa ii fac ceva sa porneasca doar cu ambreiajul tras. Mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 (editat) Referitor la avarii~~~~~~~~~~~ Mi se pare un moft, nu prea le văd rostu dar... e foarte simplu de realizat. În spate, sub Âşa se vede o mufă fără fire (in caz că nu ai alarma). Mufa aceea e cu 2 fire, pentru semnalizare stânga Âşi dreapta. Dacă montezi alarmă Âşi vrei să blincăie semnalizările când armezi... te legi direct la acea mufă cu sârmele din alarmă. Dacă vrei să faci avarii, iei un fir Âşi-l pui între cei doi papuci din mufă Âşi pe firu ăla pui un întrerupător. 1. când întrerupătoru e deschis... semnalizările funcționează normal 2. când e închis... semnalizezi în orice parte Âşi va funcționa ca o avarie. Spor maxim vis-a-vis de avarii, nu e neeaparat un moft si-ti spun si de ce.. de multe ori am oprit pe inserat in afara drumului si n-am avut cum sa-mi semnalizez stationarea, pe cand semnul de avarie ajuta. pozitia, in cazul asta e egala cu zero. doi la mana, dimineata cand " crosetez" tot pasajul unirii, mi-ar prinde bine sa "multumesc" cu avariile, decat sa fac echilibristica multumind cu mana. o alta utilitate evidenta ar fi oprirea brusca in timpul unui ambuteiaj, cand toti soferii pun avariile, eu fac scurta la mana semnalizand cu frana. in fine, parerea mea e ca sunt utile. domnu' Bogdan!, cand ne apucam de "scurtcircuitat" ? si inca o nedumerire, pana la urma cati litri exact are rezervoru' de F plus rezerva ? bafta ! Editat Aprilie 14, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Avariile eu le folosesc in special pentru mers printre masini. Mai ales cand e vorba de un carnat mai lung, gen Baneasa. Pana acum nu mi-a sarit niciunul in fata si-s mai multi care fac loc atunci cand ma vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irip Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 vis-a-vis de avarii, nu e neeaparat un moft si-ti spun si de ce.. de multe ori am oprit pe inserat in afara drumului si n-am avut cum sa-mi semnalizez stationarea, pe cand semnul de avarie ajuta. pozitia, in cazul asta e egala cu zero. doi la mana, dimineata cand " crosetez" tot pasajul unirii, mi-ar prinde bine sa "multumesc" cu avariile, decat sa fac echilibristica multumind cu mana. o alta utilitate evidenta ar fi oprirea brusca in timpul unui ambuteiaj, cand toti soferii pun avariile, eu fac scurta la mana semnalizand cu frana. in fine, parerea mea e ca sunt utile. domnu' Bogdan!, cand ne apucam de "scurtcircuitat" ? si inca o nedumerire, pana la urma cati litri exact are rezervoru' de F plus rezerva ? bafta ! Salutare, tot referitor la avarii, ca ma batea si pe mine gandul ca ar fi utile , in cazul in care procedezi asa cum ai spus tu nu exista posibilitatea sa strici releul avand in vedere ca pe el scrie 2 ori 10 Wati? Adica in cazul in care o sa ai 4 consumatori , sarcina o sa fie dubla, s-ar putea sa gresesc si imi cer scuze daca o fac in sa daia intreb ca sa ma lamuresc. O alta treaba ar fi , cat costa un kit de lant pentru un ST '97 si care ar fi mai bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Eu stiam ca are 18l rezervorul. Cel putin la mine cam atata intra. Din astia, 2-3 l sunt rezerva De la GS incolo era de 16 parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 daca spui ca pe releu scrie 2*10w ma face sa ma gandesc ca nu merge pentru ca in weekend am desfacut consola cu butonul de semnalizare si am facut un mic scurt pe acolo sa aprind toate cele 4 becuri dar nu mergea (clipoceau foarte repede si nu e semn bun). d'asta cred ca voi cumpara un releu de semnalizare de dacie sau sa gasesc o alta combinatie de fire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Oricum te poți folosi cu succes de mufa de sub Âşa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Eu stiam ca are 18l rezervorul. Cel putin la mine cam atata intra. Din astia, 2-3 l sunt rezervaDe la GS incolo era de 16 parca. multam de info !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Referitor la ambreiaj~~~~~~~~~~~~~ Dacă e în viteză (Âşi cricu sus sau anulat) motoru nu ar trebui să pornească. Cu ambreiaju tras porneÂşte... chiar dacă este în viteză. La mine se aude undeva în zona jugului un clic-clac când mă joc cu ambreiaju semn că acolo e un relecu care-Âşi face treaba. pai asta spuneam si eu: daca e in viteza si nu ai ambreiajul tras nu te lasa sa o pornesti, i.e. motoreta stie de undeva cand e in viteza si cand nu. Discutia e separata de cric, dar o dadeam ca exemplu. daca spui ca pe releu scrie 2*10w ma face sa ma gandesc ca nu merge pentru ca in weekend am desfacut consola cu butonul de semnalizare si am facut un mic scurt pe acolo sa aprind toate cele 4 becuri dar nu mergea (clipoceau foarte repede si nu e semn bun). d'asta cred ca voi cumpara un releu de semnalizare de dacie sau sa gasesc o alta combinatie de fire. Din experienta proprie pot sa iti spun asa: acum cateva zile am oprit motocicleta cu semnalizare dreapta pentru a elibera locul de parcare. Asta se intampla cu motorul oprit. Dupa ceva timp semnalizarile au incetat sa mai "blink-aie", au ramas aprinse dar la o intensitate scazuta. M-am speriat ca mi-a murit bateria, dar cred ca e feature tocmai ca sa nu iti consume bateria... cred ca e mai desteapta capra asta decat credem noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 foarte faine, dar intreb si eu ca un incepator ce ma aflu: cu crash-bar-urile astea nu ti s-a marit "latimea" motocicletei? Pana acum ai apucat sa vezi daca montarea lor iti afecteaza capacitatea de a te strecura printre masini? ma cam bate si pe mine gandul sa imi pun, mai ales ca am un genunchi bulit si la o cazatura mi l-ar proteja cat de cat (in cazul in care ar ramane prins sub moto)... si o ultima intrebare: sistemul de prindere e facil? Intreb intru-cat eu sunt din Bucu si daca le-as lua de la omul tau mai mult ca sigur ca le voi primi prin posta si le voi monta aicilija singurel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Ca latime nu s-a modificat. Parca sunt putin mai mici decat originalele. Sist de prindere e in 3 locuri, nimic modificat, doar schimbate ceva suruburi cu unele mai lungi. La ulei se ajunge normal, scutul fiind pana la buson,iar sus se ajunge normal. Daca mai ai intrebari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Oricum te poți folosi cu succes de mufa de sub Âşa. nu m-am folosit cu succes de mufa aia si ma asteptam la asta dupa ce m-am uitat pe schema electrica. mufa aia face exact scurtul pe care l-am facut eu la butonul de semnalizare iar atunci cand instalezi o alarma mai mult ca sigur are ea incorporata un releu care suporta toate cele 4 becuri @ratonul: la prinderea cricului lateral ai vazut ca este o chestie de plastic mai mare. e, ala e butonul care intrerupe contactul. La fel se intampla si cu maneta de ambreiaj.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Din experienta proprie pot sa iti spun asa: acum cateva zile am oprit motocicleta cu semnalizare dreapta pentru a elibera locul de parcare. Asta se intampla cu motorul oprit. Dupa ceva timp semnalizarile au incetat sa mai "blink-aie", au ramas aprinse dar la o intensitate scazuta. M-am speriat ca mi-a murit bateria, dar cred ca e feature tocmai ca sa nu iti consume bateria... cred ca e mai desteapta capra asta decat credem noi... Asa mi s-a intamplat si mie si credeam ca releul e stricat. Mie mi se descarca bateria in mers ca am regulatorul stricat. Vezi poate si la tine e aceeasi faza. APROPO - am cumparat o baterie noua yuasa ptr funduro (credeam ca bateria e de vina, dar era regulatorul). Daca e interesat cineva, poate ma ajutati sa scap de ea. E noua sigilata. M-a costat 190 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Nu se poate monta un releu de semnalizare cu avarie separat si in paralel cu cel al mobrei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 nu m-am folosit cu succes de mufa aia si ma asteptam la asta dupa ce m-am uitat pe schema electrica. mufa aia face exact scurtul pe care l-am facut eu la butonul de semnalizare iar atunci cand instalezi o alarma mai mult ca sigur are ea incorporata un releu care suporta toate cele 4 becuri @ratonul: la prinderea cricului lateral ai vazut ca este o chestie de plastic mai mare. e, ala e butonul care intrerupe contactul. La fel se intampla si cu maneta de ambreiaj.. bogdane schema asta e aur curat numai ca trebuie sa imi bag nasul rau de tot in ea intrucat nu prea mi-a placut electrica aaa... si uitasem: mie ceasul mi se invarte ca la masina timpului, daca e sa ma iau dupa el cred ca suntem prin 2014 desi cu motocicleta merg odata sau de doua ori pe saptamana... ce dracu as putea sa ii fac... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 aaa... si uitasem: mie ceasul mi se invarte ca la masina timpului, daca e sa ma iau dupa el cred ca suntem prin 2014 desi cu motocicleta merg odata sau de doua ori pe saptamana... ce dracu as putea sa ii fac... Lucrul acesta mi se intampla cand o spal si ajunge apa la lamela pentru fixarea ceasului. Pe f650faq se cheama crazy clock syndrome. Eu o las sa se usuce si se repara de la sine. Poate lamela e mai moale si face contactul singura si de aceea se invarte ceasul ca nebunul. Eu am de ceva timp o nelamurire legata de acest ceas. Are bec sau e ars la mine? Pentru ca noapte nu se aprinde ca celelalte (turometru si vitezometru). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Eu am de ceva timp o nelamurire legata de acest ceas. Are bec sau e ars la mine? Pentru ca noapte nu se aprinde ca celelalte (turometru si vitezometru). are bec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 eu sunt pe varianta a doua: mie mi imi fileaza ceasul non stop... nu se mai opreste... trebuie sa dau de un electrician bun sau sa schimb ceasul... poate arunc o intrebare si la AB daca nu rezolv in alt fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Da, da dute pe la AB ca se rezolva sigur cu zeama de bani . Daca vrei treci pe la mine si s-ar vputea sa te rezolv, ca am avut aceeasi problema si am rezolvat-o dar trea sa vaz obectu. Vb la telefon daca te aranjeaza. eu sunt pe varianta a doua: mie mi imi fileaza ceasul non stop... nu se mai opreste... trebuie sa dau de un electrician bun sau sa schimb ceasul... poate arunc o intrebare si la AB daca nu rezolv in alt fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 (editat) Stefane multumesc de oferta! Sa vaz cum stau cu timpul... tu maine esti prins?... ca s-ar putea sa fiu mai liber... daca nu o lasam pe dupa 1 mai ca plec in deplasare Editat Aprilie 16, 2009 de ratonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Suna-ma si vorbim, Oricum te sfatuiesc sa-l deconectezi din mufa de sub carena pana o rezolvi, ca sa protejezi ceasul. Stefane multumesc de oferta! Sa vaz cum stau cu timpul... tu maine esti prins?... ca s-ar putea sa fiu mai liber... daca nu o lasam pe dupa 1 mai ca plec in deplasare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 are bec Si se schimba? Sau trebuie schimbat ceasul cu totul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.