TVA Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 multumesc TVA Ar fi fost muuult mai eficient sa ne vedem si sa te ajut efectiv sa faci schimbul, dar cred ca suntem pe meleaguri diferite. Succes! Si-mi pare rau ca nu pot fi foarte explicit... Ideea generala e ca poate dand drumul la toate 4 colierele...nu va mai trebui sa scoti efectiv carburatoarele(sunt cam greu de manuit), ci doar sa le impingi cat sa faci loc garniturii asteia dinspre cilindru. Daca nu merge, atunci scoate carburatoarele, dai jos ce ai de schimbat si reintroduci cu mansonul asta nou pus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Bigdan, e foarte complicat sa montezi galeria ( asa cicase numeste piesa de cauciuc) fara sa dai carburatoarele jos. ori, daca tot ajungi aici, sfatul meu e sa dai jos si airboxul, nu e chiar atat de complicat daca il desfaci ai sa gasesti in el, cam ce gasesc pescarii in burta rechinilor ) silicon nu-ti trebuie, oricum e degeaba il topeste instantaneu. poti pune silicon in schimb cind etansezi la loc airbox-ul cablu de turometru e simplu de montat, trebuie dat jos numa' parbrizu' bafta la reparatii ! ps: spala si carburatoarele cu ocazia asta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 cablu de turometru e simplu de montat, trebuie dat jos numa' parbrizu' Daca tot ai facut treaba asta...spune-mi si mie te rog cum vine schimbat cablul la turometru... La motor unde vine prins...inca nu am studiat problema... Se poate sa fie ok cablul si sarit ceva la prindere la ceas sau la motor? Sa stiu ce sa cumpar sa nu dau banii aiurea pe cablu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 (editat) Daca tot ai facut treaba asta...spune-mi si mie te rog cum vine schimbat cablul la turometru...La motor unde vine prins...inca nu am studiat problema... Se poate sa fie ok cablul si sarit ceva la prindere la ceas sau la motor? Sa stiu ce sa cumpar sa nu dau banii aiurea pe cablu... e simplu de verificat, il scoti de la motor ca e mai simplu si tragi usor de cablu, daca e rupt ai sa ramai cu el in mana. oricum din cat am studiat problema, daca nu merge e rupt clar ! poti oricum sa verifici si la bord si la motor sa vezi sa nu fie cumva slabit, dar repet, ma indoiesc ! bafta ! Editat Aprilie 24, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 uite aici vine fixat in cutie, cablu de turometru ! bafta si spor la mesterit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 uite aici vine fixat in cutie, cablu de turometru ! bafta si spor la mesterit ! Mai...endurist curat esti: adica DE TREABA LA SUPERLATIV! Multumesc mult de osteneala cu poza! Arata bine motorul tau. La mine s-a coscovit putin vopseaua aia de pe cutie. Ca sa repar treaba asta cred ca mai mult stric daca dau cu spray cu vopsea termorezistenta... si nici nu ma apuc sa dau jos motorul acum... Insa ai grija cu crash-bar-ul: salveaza fierul si rupe tzurloaiele...vorbesc din experienta unui prieten cu F. S'auzim de bine! In alta ordine de idei: vinerea viitoare se pleaca din Iasi spre Rarau(am abandonat marea) >>C-Lung Moldovenesc(Est) sau chiar si prin Chiril urcarea... Plecam minim in 3 : F650 Yamaha TT600 si Africana 650, dar asteptam si alti doritori.Merge orice bicla, drumul e rau, dar practicabil. Am uitat sa mentionez ca probabil se lasa si cu o seara cu bauta la foc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Eu am schimbat cablu de turometru... Âşi inițial mi-a fost lene să dau chestii jos... dar trebuie. 1. Cablu de turometru se înfiletează cu un capăt în în partea de sus a schimbătorului de viteze... ca în poza postatămai devreme. Tragi în sus cu încredere de garnitura aia de cauciuc Âşi desfiletezi nedesfiletatu. În acest moment e simplu de realizat dacă e cablu rupt. (o să iasă brusc de pe cămaÂşă Âşi ..... e rupt. Dacă nu iese...... nu e rupt. 2. în partea de la ceas.... cel mai simplu (ca să vezi ce faci) dai jos parbirzu.... (ar merge Âşi fără asta) da e puțină chinuială 3. Va trebui să dai jos rezervoru! Nu o să scapi de asta. M-am chinuit mult că am zis că e complicat. (exact e foarte simplu) - Desfaci Âşuruburile din juru rezervorului Âşi celelalte carene. - desfaci Âşurubu mare care e exact sub Âşa pe mijlocu rezervorului - parcă mai sunt 2 Âşurubele mai măricele în stânga Âşi dreapta rezervorului tot lângă Âşa 4. Dacă te ajută cineva să țină rezervoru sus ca să bagi liniÂştit cablu... ajunge tot ce se întâmplă la pasu 3. Dacă nu.... opreÂşti benzina din robinet Âşi desfaci colieru Âşi furtunu care iese din robinet către carbelitoare Âşi astfel poți să dai rezervoru cât se poate de jos. (PUNCTELE 3 ÂŞI 4 sunt foarte simplu de urmat Âşi fără ele e chinuială mare Âşi din punctu meu de vedere fără sorți de izbândă în caz că vrei să faci treaba calumea) 5. Montezi totu' înapoi .... Âşi dacă mai rămân piese mai faci o motoretă! Spor maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigdan Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Am treminat de montat piesele adica galeria ca , cablu nu am gasit unde vin in ceas" nu am putut vedea exact si am renuntat momentan...l am montat la cutie totusi ....dar a aparut alta problema nu am putut sa l pornesc nu a vrut electromotoru doar tzacanea sub sha.Oare sa dus de tot electromotoru sau bateria face figuri ca nu i noua .Cand am incercat ,in repetate randuri si cu curent de la masina si tot doara tzacanitu de sub sha se intampla.CE POT SA FAC? ati mai patit asa ceva?cum sa l pornesc sa fiu macar sigur ca am montat totul cum trebuie. A trebuit sa demontez totusi carburatoru ca sa bag galeria , cea veche era praf !!! se vedea prin ea. aici se vad jos piesele noi asteptand montarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 (editat) Am un PDA cu GPS si vreau sa il prind cumva de BMWu. Si ma tot gandesc cum sa imi confectionez eu un suport. Aveti vreo idee? poate a gasit cineva o solutie si imi poate da un sfat. Editat Aprilie 24, 2009 de andro_cd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigdan Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 N am rezistat si am demontat parbrizu ca sa montez cablu turometru la turometru.SURPRIZA imi lipseste mufa intermediara in "L" care se prinde de ceas si in care se baga cablu , asta i cablu vechi , gol pe interior si poate sa mi zica cineva pt ce i cablu asta : Si asa arata galeria cea noua montata: si noul cablu turometru fixat la cutie:. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 oficial eu si 3in1 avem lumini de avarie si semnalizare cu releu de dacie 1310 (13ron) cine vrea sa imi spuna ca se rezolva treaba in jumatate de ora... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 (editat) Daca ai baterie cu acid, vezi sa nu fie goala. Eu am patit chestia asta de 2 ori...zici ca tragi cu mitraliera. Intra curent cat sa aprinda becurile si atat. Posibil sa fie de la electromotor...dar parca mai repede se strica bateria Azi am fost si io la Bavaria si am luat "singurul" set de placute fata / spate.. dupa ce de vreo 2 zile frana fata tinea cand ajungea maneta aproape de manson...nu mai avea lichid. Pe fata aveam si inainte Brembo iar pe spate Goldfren. Acum Brembo fata / spate. Sunt curios daca exista diferente. Pret : vreo 158 fata si vreo 142 spatele. Oricum...pana nu scap de Mitasurile astea nenorocite si pun un cauciuc normal (Anakee / Trai Attack sau Tourance) ... degeaba frane. Cine o mai cumpara Mitas... Editat Aprilie 24, 2009 de CosX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 (editat) bigdan!, ce-ai mesterit tu la ea, in speta schimbatu' galeriilor n-are nici o treaba cu simptomele descrise de tine de obicei tacanitul de sub sha e de la releul de incarcare, uite aici ceva probleme asemanatoare la fratii nostrii pegaso-isti /index.php?...133&st=1280 TVA, ma bucur ca te-am putut ajuta Bogdan! asa e , de azi suntem avariati oficial azi am mers ca ultimu' manelist ghertoi figurant de cacao, cocalar samd cu avariile pana acasa pe contrasens ( asta asa ca sa am motiv sa dau cu avarii ) ce a mai, LASER frate, hotarat lucru ! bafta tuturor ! Editat Aprilie 24, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigdan Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 nici nu consider ca ar fi probleme de pe urma "mestereli" mele vreau doar sa stiu solutia (studiez linku trimis de tine,multam') si cine poate sa mi spuna ce i cu cablu acela din poza mea ? unde tre sa vina si ce face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigdan Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 (editat) Mama ce trafic pe aici , eu intreb eu raspund in fine... L am reparat in final e bateria de vina si nu electromotoru , l am pornit cu alta si a pornit bine (dupa 3 saptamani de zacut).Luni va primi o baterie noua si pe gel. Editat Aprilie 25, 2009 de bigdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 bigdan, sa ne spui si noua la ce pret e bateria cu gel in tm ! multam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Eu am schimbat cablu de turometru... Âşi inițial mi-a fost lene să dau chestii jos... dar trebuie. 1. Cablu de turometru se înfiletează cu un capăt în în partea de sus a schimbătorului de viteze... ca în poza postatămai devreme. Tragi în sus cu încredere de garnitura aia de cauciuc Âşi desfiletezi nedesfiletatu. În acest moment e simplu de realizat dacă e cablu rupt. (o să iasă brusc de pe cămaÂşă Âşi ..... e rupt. Dacă nu iese...... nu e rupt. 2. în partea de la ceas.... cel mai simplu (ca să vezi ce faci) dai jos parbirzu.... (ar merge Âşi fără asta) da e puțină chinuială 3. Va trebui să dai jos rezervoru! Nu o să scapi de asta. M-am chinuit mult că am zis că e complicat. (exact e foarte simplu) - Desfaci Âşuruburile din juru rezervorului Âşi celelalte carene. - desfaci Âşurubu mare care e exact sub Âşa pe mijlocu rezervorului - parcă mai sunt 2 Âşurubele mai măricele în stânga Âşi dreapta rezervorului tot lângă Âşa 4. Dacă te ajută cineva să țină rezervoru sus ca să bagi liniÂştit cablu... ajunge tot ce se întâmplă la pasu 3. Dacă nu.... opreÂşti benzina din robinet Âşi desfaci colieru Âşi furtunu care iese din robinet către carbelitoare Âşi astfel poți să dai rezervoru cât se poate de jos. (PUNCTELE 3 ÂŞI 4 sunt foarte simplu de urmat Âşi fără ele e chinuială mare Âşi din punctu meu de vedere fără sorți de izbândă în caz că vrei să faci treaba calumea) Hei funny guy...Mersi...am facut deja operatiunea cu un alt vablu"neasezat ce trece pe sub rezervor...Iar distractia de la 3 si 4 am facut-o de nu mai vreau sa aud...Totul e simplu...ce e enervant sunt suruburile de la carene... Mersi, mosu'! S'auzim de bine! 5. Montezi totu' înapoi .... Âşi dacă mai rămân piese mai faci o motoretă! Spor maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Salutari, Mi-am luat si eu un bmw f 650 din 94 cam de o saptamana,am reusit sa ies putin cu ea pe deluri, merge super , imi e f draga,dar deocamdata sta in garaj pana ii rezolv dosarul pentru inmatriculare, si am primit un sfat sa-l duc la un service sa-i verifice consumabilele fiind nou cumparata, sa nu am probleme vara asta cu ea. Ce vreau sa va rog , ar trebui sa-i spun mecanicului sa verifice si altceva, ca deobicei o problema mica nerezolvata duce la complicatii. Mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 (editat) Salutari, Mi-am luat si eu un bmw f 650 din 94 cam de o saptamana,am reusit sa ies putin cu ea pe deluri, merge super , imi e f draga,dar deocamdata sta in garaj pana ii rezolv dosarul pentru inmatriculare, si am primit un sfat sa-l duc la un service sa-i verifice consumabilele fiind nou cumparata, sa nu am probleme vara asta cu ea. Ce vreau sa va rog , ar trebui sa-i spun mecanicului sa verifice si altceva, ca deobicei o problema mica nerezolvata duce la complicatii. Mersi mult salutare, sa-o stapanesti sanatos ! Sfatul meu e sa rogi mecanicu' sa-ti schimbe uleiul si filtrul de aer, eventual si bujiile. Sa inspecteze placutele de frana si lantul, sa verifice jocul la rulmentii din jug. In rest nu prea ai ce-i face decat daca sezisezi anumite probleme. LE: ar fi bine sa schimbi si antigelu Bafta ! ps: na' ca's la fel Editat Aprilie 27, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Ar mai fii de verificat încărcarea bateriei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Ar mai fii de verificat încărcarea bateriei! corect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 un kit de lant de unde si cu cat as gasi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 salutare, sa-o stapanesti sanatos !Sfatul meu e sa rogi mecanicu' sa-ti schimbe uleiul si filtrul de aer, eventual si bujiile. Sa inspecteze placutele de frana si lantul, sa verifice jocul la rulmentii din jug. In rest nu prea ai ce-i face decat daca sezisezi anumite probleme. LE: ar fi bine sa schimbi si antigelu Bafta ! ps: na' ca's la fel Ms fain de urari, la fel iti doresc si tie Am cateva intrebari pt tine, daca poti sa-mi raspunzi, 1. parbrizul l-ai facut la comanda si l-ai prins peste cel original? 2. chestia aia (nu stiu ce e sau cum ii zice) pe care am inconjurat-o cu rosu, ce e? Ca am vazut ca la mine lipseste 3. zicea cineva aici pe forum cum ca crashbar-ul ar cam afecta genunchii in caz de doamne fereste, un accident, asa sa fie? al tau e comandat sau facut? ms salutari p.s. sa nu te superi pe mine ca ti-am "pictat" frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 ala e filtrul de benzina (probabil tot de dacie ca si releul lui de semnalizare ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigdan Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 (editat) mi am gasit baterie "cu intretinere" adika nu pe gel ca e scumpa , la doar 112.8 roni sau 27 euro parca.eu zik ca e pret super bun ca totodata am mai gasit si la 150 si respectiv 170 roni.cea pe gel parca era pe la 223 roni !! proaspat intors din prima tura dupa 3 saptamani de zacut Editat Aprilie 27, 2009 de bigdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.