ivan pedala Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 ÂŞi încă ceva. Pe autostradă am mers cu 145 Âşi dădea semne că nu prea mai poate. Cam pe unde ar trebui să fie viteza maximă? Duminica la intoarcerea de la Slanic-Prahova,cu muierea la spate,doua cutii laterale pline si grele ca piatra de moara,cu top-casse-ul plin si el,am talpuit capra destul de mult cu viteze intre 150-170km/h(avind martor un LT de 1200 cu care am comparat kilometrajul).Nu a dat semne sa geama,dar consumul a ajuns la aproape 5,5-6%.Nu ma mira,daca stau si cintaresc cred ca a avut de carat peste 200kg...asa ca merita!Si am condus cit se poate de sportiv tot drumul,scotind o viteza medie de ~90km/h.Si vai muma ei de capra,ca lantul e varza,pinioanele is pe duca...dar fuge si trage de zici ca-i iapa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Duminica la intoarcerea de la Slanic-Prahova,cu muierea la spate,doua cutii laterale pline si grele ca piatra de moara,cu top-casse-ul plin si el,am talpuit capra destul de mult cu viteze intre 150-170km/h(avind martor un LT de 1200 cu care am comparat kilometrajul).Nu a dat semne sa geama,dar consumul a ajuns la aproape 5,5-6%.Nu ma mira,daca stau si cintaresc cred ca a avut de carat peste 200kg...asa ca merita!Si am condus cit se poate de sportiv tot drumul,scotind o viteza medie de ~90km/h.Si vai muma ei de capra,ca lantul e varza,pinioanele is pe duca...dar fuge si trage de zici ca-i iapa! nu-i de 1300 LT-ul ala? salutari mele la nea Nicu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Bine zice Uzunu. Avem si setare la rebound. Din ce scrie pe f650.com mi-am prins urechile la a 2-a fraza. S-a jucat careva la setari mai complexe? Sau o explicatie pt oamenii d rand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 nu-i de 1300 LT-ul ala? salutari mele la nea Nicu. Nu,este de 1200,cel putin asa scrie pe el.Nu a desfacut nimeni motorul sa verifice,iar in acte cica tot asa scrie!Se vor transmite salutarile lui Nicu cu prima ocazie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Setarea standard (10 clickuri) este calculata pentru sosea si masa pe mobra de 75kg. Il intaresti daca te dai pe off/mergi cu pasager si/sau bagaje/te dai sport pe serpentine, il lasi mai moale daca ai mult de mers in drum drept si fara gropi/mergi relaxat. Eu unul intotdeauna ma joc cu suspensia si am setari preferate pentru fiecare din situatii. Voi parca aveti si setare de rebound, as putea spune ca-i chiar mai importanta decat preload-ul. unde e bre' rebaundu' ala ? ce io nu stiu decat de preload ! eu il tin blana ( 40click) tot timpul Vă salut, domnilor! Am un F 650 ST din '97 Âşi mă cam supără o chestie. PorneÂşte numai daca trag Âşocul. ÂŞi la rece, Âşi la cald. După 100 de km pe autostradă, dacă fac o pauză de 5 minute, trebuie să trag Âşocul ca să pornească. Are cineva vreo idee? ..................................... si la mine face la fel, carburile sunt curatate si motorul proaspat reconstruit pe langa asta, daca-i dau fara soc si gaz, trozneste ceva in el de zici ca-i gata si dupa aia nu mai porneste nici cu soc nici fara. il las 5 min si o ia ! bafta ! apropos, ca era sa uit, lu domnu buzonianu care mi-a schimbat lantul stramb. mare om, mare caracter ! bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 unde e bre' rebaundu' ala ? ce io nu stiu decat de preload ! La baza socului este un surubel. Iei o surubelnita si invarti de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 rebound-ul e o piulita la capatul de jos al telescopului si se fac reglaje cu surubelnita dreapta. E pt viteza de revenire a telescopului. Cel de preload ( cel cu clickuri) e pt incarcatura si rigiditate (o parte). Sper sa nu gresesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 unde e bre' rebaundu' ala ? ce io nu stiu decat de preload ! eu il tin blana ( 40click) tot timpul Vă salut, domnilor! Am un F 650 ST din '97 Âşi mă cam supără o chestie. PorneÂşte numai daca trag Âşocul. ÂŞi la rece, Âşi la cald. După 100 de km pe autostradă, dacă fac o pauză de 5 minute, trebuie să trag Âşocul ca să pornească. Are cineva vreo idee? ..................................... si la mine face la fel, carburile sunt curatate si motorul proaspat reconstruit pe langa asta, daca-i dau fara soc si gaz, trozneste ceva in el de zici ca-i gata si dupa aia nu mai porneste nici cu soc nici fara. il las 5 min si o ia ! bafta ! apropos, ca era sa uit, lu domnu buzonianu care mi-a schimbat lantul stramb. mare om, mare caracter ! bafta ! si de la mine pentru ca a venit azi mi-a dat curent 3in1 sper ca berile astea sa nu ramana virtuale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 3in1, ti-ai mai rezolvat pana la urma problema cu filetul la baia de ulei? Povesteste-ne si noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 3in1, ti-ai mai rezolvat pana la urma problema cu filetul la baia de ulei? Povesteste-ne si noua din pacate nu, imagineaza-ti ca merg de o saptamana fara frane pe spate, defapt, fier pe fier timpul se pare ca e cel mai mare dusman... cind rezolv ceva, va anunt, gata o seara buna, 3in1 out Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 uzunule, mare boss, explica-mi te rog ce face mai exact surubu' ala .... veritabilule ! CHL, nu-i dam ma nimic lu ala de la buzau. nu ti-am spus ce mi-a facut ? cind mi-a nituit lantul, dand cu dornu'n el, mi l-a zgariat, nah, daca poti sa crezi acu pe serioaselea, ii dam ca ie baiat de comitet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 CHL, nu-i dam ma nimic lu ala de la buzau.nu ti-am spus ce mi-a facut ? cind mi-a nituit lantul, dand cu dornu'n el, mi l-a zgariat, nah, daca poti sa crezi hai sa nu vorbim de stricaciuni acum ma intreb cine mi-a zgariat beculetele de pe bord ) te astept sa iti schimbam releul ala de semnalizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 hai sa nu vorbim de stricaciuni acum ma intreb cine mi-a zgariat beculetele de pe bord ) te astept sa iti schimbam releul ala de semnalizare touche pusycat ! acum sunt doua variante, ori voi toti sunteti niste baiei teribili de saritori, ori am eu mobra cea mai stricacioasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 imagineaza-ti ca merg de o saptamana fara frane pe spate, defapt, fier pe fier Lasa taica,io am ramas fara frine pe spate in virful muntilor,la Ciungetu,cu bagaj gramada pe capra,cu muierea din dotare si mai si ploua....si uite ca dupa inca vreo 250-270 km facuti destul de repejor fara acest accesoriu (frina spate),apuc sa scriu pe-aici!Asa ca nu dispera! Apropos,vezi ca uneori placutele se schimba foarte greu,mai ales daca nu au fost schimbate niciodata ca in cazul meu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 mai are cineva linkul acela cu filmuletul de pe youtube in care politia si ambulanta se opresc pe autostrada si asteapta un motociclist sa care se accidenteaza ? am cautat de am zapacit si nu il gasesc... merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 mai are cineva linkul acela cu filmuletul de pe youtube in care politia si ambulanta se opresc pe autostrada si asteapta un motociclist sa care se accidenteaza ? http://www.metacafe.com/watch/1509061/brit...roops_autobahn/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CHL Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 http://www.metacafe.com/watch/1509061/brit...roops_autobahn/ sarumana conasule ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 ivane, eu schimb placutele la 1500-2000km, discul e tocit aiurea si o placuta mi-a face imediat "fier", cealalta e ca noua. asa ca nu's probleme cu scosu' lor m-am tot chiunit eu sa incerc sa le schimb intre ele, da' hoha, nu merge si na' sa vedeti ca n-am stat degeaba zilele astea, si acu' gata, nani bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Ati auzit vreunu de baterii JMT ? Vreau sa imi iau una cu gel...si astia sunt singurii care au pe dimensiunea de care am nevoie la F-ul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 ce vorbesti frantz! Merg si alea de la Varta! Nu pica ele perfect pe dimensiuni dar sunt undeva "acolo" si ar trebui sa se potriveasca. Si ca sa fiu si mai concret vorbesc de modelul asta: YTX12L-BS Uite ca am gasit-o si de vanzare pe forum: /index.php?showtopic=355923 Nu il stiu pe om dar daca vorbesti cu el poate te lasa sa vezi daca se potriveste indeajuns de ok incat sa o ei. Pe mine m-a batut gandul dar mi-am luat una cu intretinere pentru ca era la sub jumatate din pret. Atunci cand am cautat referintele mi-au spus ca YTX12L-BS s-ar potrivi in respectivul lacas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 (editat) Eu vreau 12V 12A Bateria aia care ai pus-o tu este mai lunga. Are curentul de pornire doar 90A (fara de 120 cat ar trebui). Am sunat si eu azi la un distribuitor Varta (Principal Auto din Cluj) si au ceva baterii...dar trebuie sa masor daca incap 15 cm acolo in loc de 13 (cu tot cu cutia in care intra bateria si aparatoarea care se prinde in fata). Masor azi si ma dumiresc. Tot vroiam sa vad Clujul ca nu am fost niciodata Editat Mai 22, 2009 de CosX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Tot vroiam sa vad Clujul ca nu am fost niciodata asa da! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 ivane, eu schimb placutele la 1500-2000km, discul e tocit aiurea si o placuta mi-a face imediat "fier", cealalta e ca noua.asa ca nu's probleme cu scosu' lor Mai nea 3 intr-unu'...daca la capra mea nu s-au folosit frinele ,era si normal sa fie intepenite si aproape imposibil de desfacut placutele,asa ca io a trebuit sa desfac roata spate si sa dau jos etrierul,apoi cu multa munca am reusit s-o dovedesc!Cu ocazia asta am schimbat si lichidul de frina.Dar azi noapte,era sa ma imprastie capra pe asfalt,cit mi-s de mare si cu muierea din dotare la spate!Motivul?Simplu!Am pierdut in mers siguranta de la pinionul de atac (pinionul din fata) si acesta a iesit de pe ax,a spart o ureche de aluminiu de la capacul de plastic din dreapta,lantul s-a incilcit si a blocat roata spate....apoi restul e lesne de inteles!Am ramas pe roti totusi,cu toate ca nu mergeam tocmai incet,dar nu va spun ce munca am tras ca sa descilcesc lantul si apoi sa improvizez o siguranta din sirma ca sa pot ajunge acasa!Pe drum improvizatia a cedat de vreo doua ori si de fiecare data lantul a blocat roata si mi-a creat senzatii tari, dar de data asta la viteze mult mai mici.Acum vin cu o intrebare: are careva o siguranta din asta in plus pe-acasa?Platesc in beroase!Am vazut ca o improvizatie e greu sa tina si nu vreau sa risc sa gust asfaltul pentru nimica toata!Totodata intreb daca stie cineva cit mai este un kit de lant si daca acesta cind vine are si acea siguranta de pinion in componenta lui (iau in calcul numai preturi de criza,de om sarac!) Asfalt uscat va doresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Duminica la intoarcerea de la Slanic-Prahova,cu muierea la spate,doua cutii laterale pline si grele ca piatra de moara,cu top-casse-ul plin si el,am talpuit capra destul de mult cu viteze intre 150-170km/h(avind martor un LT de 1200 cu care am comparat kilometrajul).Nu a dat semne sa geama,dar consumul a ajuns la aproape 5,5-6%.Nu ma mira,daca stau si cintaresc cred ca a avut de carat peste 200kg...asa ca merita!Si am condus cit se poate de sportiv tot drumul,scotind o viteza medie de ~90km/h.Si vai muma ei de capra,ca lantul e varza,pinioanele is pe duca...dar fuge si trage de zici ca-i iapa! Mai nea 3 intr-unu'...daca la capra mea nu s-au folosit frinele ,era si normal sa fie intepenite si aproape imposibil de desfacut placutele,asa ca io a trebuit sa desfac roata spate si sa dau jos etrierul,apoi cu multa munca am reusit s-o dovedesc!Cu ocazia asta am schimbat si lichidul de frina.Dar azi noapte,era sa ma imprastie capra pe asfalt,cit mi-s de mare si cu muierea din dotare la spate!Motivul?Simplu!Am pierdut in mers siguranta de la pinionul de atac (pinionul din fata) si acesta a iesit de pe ax,a spart o ureche de aluminiu de la capacul de plastic din dreapta,lantul s-a incilcit si a blocat roata spate....apoi restul e lesne de inteles!Am ramas pe roti totusi,cu toate ca nu mergeam tocmai incet,dar nu va spun ce munca am tras ca sa descilcesc lantul si apoi sa improvizez o siguranta din sirma ca sa pot ajunge acasa!Pe drum improvizatia a cedat de vreo doua ori si de fiecare data lantul a blocat roata si mi-a creat senzatii tari, dar de data asta la viteze mult mai mici.Acum vin cu o intrebare: are careva o siguranta din asta in plus pe-acasa?Platesc in beroase!Am vazut ca o improvizatie e greu sa tina si nu vreau sa risc sa gust asfaltul pentru nimica toata!Totodata intreb daca stie cineva cit mai este un kit de lant si daca acesta cind vine are si acea siguranta de pinion in componenta lui (iau in calcul numai preturi de criza,de om sarac!)Asfalt uscat va doresc! Eu am F650 de jumatate de an..nici la mine nu e lantul in stare perfecta, este intins neuniform.. Din aceasta cauza nu prea am avut curaj sa incerc peste 100-120 km/h, chiar m-am mirat cand am vazut ca unii merg peste 150 ... Pe propia piele dar nu la BMW am vazut ce inseamna sa cada lantul..Blocarea rotii este cazul cel mai fericit..am reusit sa rup o bucata din butul rotii era aproape sa se desprinda spitzele ..Am citit pe net ca poti sparge chiar blocul motor... Dupa cele intamplate la unii si la BMW chiar m-am pus pe ganduri din ce cauza cade siguranta de la pinion? (la modelele mai noi dupa 96- s-a renuntat la metoda asta cu prinderea pinionului doar cu siguranta...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 rectific - butucul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.