Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

ÂŞi încă ceva. Pe autostradă am mers cu 145 Âşi dădea semne că nu prea mai poate. Cam pe unde ar trebui să fie viteza maximă?

Duminica la intoarcerea de la Slanic-Prahova,cu muierea la spate,doua cutii laterale pline si grele ca piatra de moara,cu top-casse-ul plin si el,am talpuit capra destul de mult cu viteze intre 150-170km/h(avind martor un LT de 1200 cu care am comparat kilometrajul).Nu a dat semne sa geama,dar consumul a ajuns la aproape 5,5-6%.Nu ma mira,daca stau si cintaresc cred ca a avut de carat peste 200kg...asa ca merita!Si am condus cit se poate de sportiv tot drumul,scotind o viteza medie de ~90km/h.Si vai muma ei de capra,ca lantul e varza,pinioanele is pe duca...dar fuge si trage de zici ca-i iapa! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Duminica la intoarcerea de la Slanic-Prahova,cu muierea la spate,doua cutii laterale pline si grele ca piatra de moara,cu top-casse-ul plin si el,am talpuit capra destul de mult cu viteze intre 150-170km/h(avind martor un LT de 1200 cu care am comparat kilometrajul).Nu a dat semne sa geama,dar consumul a ajuns la aproape 5,5-6%.Nu ma mira,daca stau si cintaresc cred ca a avut de carat peste 200kg...asa ca merita!Si am condus cit se poate de sportiv tot drumul,scotind o viteza medie de ~90km/h.Si vai muma ei de capra,ca lantul e varza,pinioanele is pe duca...dar fuge si trage de zici ca-i iapa! :D

 

nu-i de 1300 LT-ul ala? salutari mele la nea Nicu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i de 1300 LT-ul ala? salutari mele la nea Nicu.

Nu,este de 1200,cel putin asa scrie pe el.Nu a desfacut nimeni motorul sa verifice,iar in acte cica tot asa scrie!Se vor transmite salutarile lui Nicu cu prima ocazie! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Setarea standard (10 clickuri) este calculata pentru sosea si masa pe mobra de 75kg. Il intaresti daca te dai pe off/mergi cu pasager si/sau bagaje/te dai sport pe serpentine, il lasi mai moale daca ai mult de mers in drum drept si fara gropi/mergi relaxat. Eu unul intotdeauna ma joc cu suspensia si am setari preferate pentru fiecare din situatii. Voi parca aveti si setare de rebound, as putea spune ca-i chiar mai importanta decat preload-ul.

 

:cheers:

unde e bre' rebaundu' ala ? ce io nu stiu decat de preload !

eu il tin blana ( 40click) tot timpul

 

 

Vă salut, domnilor!

 

Am un F 650 ST din '97 Âşi mă cam supără o chestie. PorneÂşte numai daca trag Âşocul. ÂŞi la rece, Âşi la cald.

 

După 100 de km pe autostradă, dacă fac o pauză de 5 minute, trebuie să trag Âşocul ca să pornească.

 

Are cineva vreo idee?

.....................................

 

si la mine face la fel, carburile sunt curatate si motorul proaspat reconstruit :huh:

pe langa asta, daca-i dau fara soc si gaz, trozneste ceva in el de zici ca-i gata si dupa aia nu mai porneste nici cu soc nici fara.

il las 5 min si o ia !

 

 

 

bafta !

 

apropos, ca era sa uit,

:unsure: lu domnu buzonianu care mi-a schimbat lantul stramb.

mare om, mare caracter !

 

bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:unsure:

unde e bre' rebaundu' ala ? ce io nu stiu decat de preload !

La baza socului este un surubel. Iei o surubelnita si invarti de el.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rebound-ul e o piulita la capatul de jos al telescopului si se fac reglaje cu surubelnita dreapta. E pt viteza de revenire a telescopului. Cel de preload ( cel cu clickuri) e pt incarcatura si rigiditate (o parte). Sper sa nu gresesc... :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:huh:

unde e bre' rebaundu' ala ? ce io nu stiu decat de preload !

eu il tin blana ( 40click) tot timpul

 

 

Vă salut, domnilor!

 

Am un F 650 ST din '97 Âşi mă cam supără o chestie. PorneÂşte numai daca trag Âşocul. ÂŞi la rece, Âşi la cald.

 

După 100 de km pe autostradă, dacă fac o pauză de 5 minute, trebuie să trag Âşocul ca să pornească.

 

Are cineva vreo idee?

.....................................

 

si la mine face la fel, carburile sunt curatate si motorul proaspat reconstruit B)

pe langa asta, daca-i dau fara soc si gaz, trozneste ceva in el de zici ca-i gata si dupa aia nu mai porneste nici cu soc nici fara.

il las 5 min si o ia !

 

 

 

bafta !

 

apropos, ca era sa uit,

:unsure: lu domnu buzonianu care mi-a schimbat lantul stramb.

mare om, mare caracter !

 

bafta !

 

 

 

:cheers: si de la mine pentru ca a venit azi mi-a dat curent

 

3in1 sper ca berile astea sa nu ramana virtuale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3in1, ti-ai mai rezolvat pana la urma problema cu filetul la baia de ulei? Povesteste-ne si noua :cheers:

din pacate nu,

imagineaza-ti ca merg de o saptamana fara frane pe spate, defapt, fier pe fier :unsure:

timpul se pare ca e cel mai mare dusman...

 

cind rezolv ceva, va anunt,

 

gata o seara buna,

 

3in1 out

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uzunule, mare boss, explica-mi te rog ce face mai exact surubu' ala ....

veritabilule ! :unsure:

 

CHL, nu-i dam ma nimic lu ala de la buzau.

nu ti-am spus ce mi-a facut ?

cind mi-a nituit lantul, dand cu dornu'n el, mi l-a zgariat, nah, daca poti sa crezi :cheers:

 

acu pe serioaselea, ii dam ca ie baiat de comitet...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CHL, nu-i dam ma nimic lu ala de la buzau.

nu ti-am spus ce mi-a facut ?

cind mi-a nituit lantul, dand cu dornu'n el, mi l-a zgariat, nah, daca poti sa crezi :unsure:

hai sa nu vorbim de stricaciuni acum :huh: ma intreb cine mi-a zgariat beculetele de pe bord :cheers:)

te astept sa iti schimbam releul ala de semnalizare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa nu vorbim de stricaciuni acum B) ma intreb cine mi-a zgariat beculetele de pe bord :huh:)

te astept sa iti schimbam releul ala de semnalizare

 

touche pusycat ! :unsure:

acum sunt doua variante, ori voi toti sunteti niste baiei teribili de saritori, ori am eu mobra cea mai stricacioasa... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imagineaza-ti ca merg de o saptamana fara frane pe spate, defapt, fier pe fier :cheers:

Lasa taica,io am ramas fara frine pe spate in virful muntilor,la Ciungetu,cu bagaj gramada pe capra,cu muierea din dotare si mai si ploua....si uite ca dupa inca vreo 250-270 km facuti destul de repejor fara acest accesoriu (frina spate),apuc sa scriu pe-aici!Asa ca nu dispera! :huh:

Apropos,vezi ca uneori placutele se schimba foarte greu,mai ales daca nu au fost schimbate niciodata ca in cazul meu! :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai are cineva linkul acela cu filmuletul de pe youtube in care politia si ambulanta se opresc pe autostrada si asteapta un motociclist sa care se accidenteaza ?

 

am cautat de am zapacit si nu il gasesc...

 

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ivane, eu schimb placutele la 1500-2000km, discul e tocit aiurea si o placuta mi-a face imediat "fier", cealalta e ca noua.

asa ca nu's probleme cu scosu' lor

m-am tot chiunit eu sa incerc sa le schimb intre ele, da' hoha, nu merge :unsure:

 

si na' sa vedeti ca n-am stat degeaba zilele astea,

 

 

 

si acu' gata, nani

 

 

 

 

bafta !

post-20871-1242925792_thumb.jpg

post-20871-1242925806_thumb.jpg

post-20871-1242925822_thumb.jpg

post-20871-1242925832_thumb.jpg

post-20871-1242925847_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati auzit vreunu de baterii JMT ?

Vreau sa imi iau una cu gel...si astia sunt singurii care au pe dimensiunea de care am nevoie la F-ul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce vorbesti frantz! Merg si alea de la Varta! Nu pica ele perfect pe dimensiuni dar sunt undeva "acolo" si ar trebui sa se potriveasca.

 

Si ca sa fiu si mai concret vorbesc de modelul asta: YTX12L-BS

 

Uite ca am gasit-o si de vanzare pe forum: /index.php?showtopic=355923

 

Nu il stiu pe om dar daca vorbesti cu el poate te lasa sa vezi daca se potriveste indeajuns de ok incat sa o ei.

 

Pe mine m-a batut gandul dar mi-am luat una cu intretinere pentru ca era la sub jumatate din pret. Atunci cand am cautat referintele mi-au spus ca YTX12L-BS s-ar potrivi in respectivul lacas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vreau 12V 12A

Bateria aia care ai pus-o tu este mai lunga. Are curentul de pornire doar 90A (fara de 120 cat ar trebui).

Am sunat si eu azi la un distribuitor Varta (Principal Auto din Cluj) si au ceva baterii...dar trebuie sa masor daca incap 15 cm acolo in loc de 13 (cu tot cu cutia in care intra bateria si aparatoarea care se prinde in fata).

Masor azi si ma dumiresc.

Tot vroiam sa vad Clujul ca nu am fost niciodata :unsure:

Editat de CosX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ivane, eu schimb placutele la 1500-2000km, discul e tocit aiurea si o placuta mi-a face imediat "fier", cealalta e ca noua.

asa ca nu's probleme cu scosu' lor

Mai nea 3 intr-unu'...daca la capra mea nu s-au folosit frinele :cheers: ,era si normal sa fie intepenite si aproape imposibil de desfacut placutele,asa ca io a trebuit sa desfac roata spate si sa dau jos etrierul,apoi cu multa munca am reusit s-o dovedesc!Cu ocazia asta am schimbat si lichidul de frina.Dar azi noapte,era sa ma imprastie capra pe asfalt,cit mi-s de mare si cu muierea din dotare la spate!Motivul?Simplu!Am pierdut in mers siguranta de la pinionul de atac (pinionul din fata) si acesta a iesit de pe ax,a spart o ureche de aluminiu de la capacul de plastic din dreapta,lantul s-a incilcit si a blocat roata spate....apoi restul e lesne de inteles!Am ramas pe roti totusi,cu toate ca nu mergeam tocmai incet,dar nu va spun ce munca am tras ca sa descilcesc lantul si apoi sa improvizez o siguranta din sirma ca sa pot ajunge acasa!Pe drum improvizatia a cedat de vreo doua ori si de fiecare data lantul a blocat roata si mi-a creat senzatii tari, dar de data asta la viteze mult mai mici.Acum vin cu o intrebare: are careva o siguranta din asta in plus pe-acasa?Platesc in beroase!Am vazut ca o improvizatie e greu sa tina si nu vreau sa risc sa gust asfaltul pentru nimica toata!Totodata intreb daca stie cineva cit mai este un kit de lant si daca acesta cind vine are si acea siguranta de pinion in componenta lui (iau in calcul numai preturi de criza,de om sarac!)

Asfalt uscat va doresc! :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Duminica la intoarcerea de la Slanic-Prahova,cu muierea la spate,doua cutii laterale pline si grele ca piatra de moara,cu top-casse-ul plin si el,am talpuit capra destul de mult cu viteze intre 150-170km/h(avind martor un LT de 1200 cu care am comparat kilometrajul).Nu a dat semne sa geama,dar consumul a ajuns la aproape 5,5-6%.Nu ma mira,daca stau si cintaresc cred ca a avut de carat peste 200kg...asa ca merita!Si am condus cit se poate de sportiv tot drumul,scotind o viteza medie de ~90km/h.Si vai muma ei de capra,ca lantul e varza,pinioanele is pe duca...dar fuge si trage de zici ca-i iapa! :cheers:

 

 

Mai nea 3 intr-unu'...daca la capra mea nu s-au folosit frinele :huh: ,era si normal sa fie intepenite si aproape imposibil de desfacut placutele,asa ca io a trebuit sa desfac roata spate si sa dau jos etrierul,apoi cu multa munca am reusit s-o dovedesc!Cu ocazia asta am schimbat si lichidul de frina.Dar azi noapte,era sa ma imprastie capra pe asfalt,cit mi-s de mare si cu muierea din dotare la spate!Motivul?Simplu!Am pierdut in mers siguranta de la pinionul de atac (pinionul din fata) si acesta a iesit de pe ax,a spart o ureche de aluminiu de la capacul de plastic din dreapta,lantul s-a incilcit si a blocat roata spate....apoi restul e lesne de inteles!Am ramas pe roti totusi,cu toate ca nu mergeam tocmai incet,dar nu va spun ce munca am tras ca sa descilcesc lantul si apoi sa improvizez o siguranta din sirma ca sa pot ajunge acasa!Pe drum improvizatia a cedat de vreo doua ori si de fiecare data lantul a blocat roata si mi-a creat senzatii tari, dar de data asta la viteze mult mai mici.Acum vin cu o intrebare: are careva o siguranta din asta in plus pe-acasa?Platesc in beroase!Am vazut ca o improvizatie e greu sa tina si nu vreau sa risc sa gust asfaltul pentru nimica toata!Totodata intreb daca stie cineva cit mai este un kit de lant si daca acesta cind vine are si acea siguranta de pinion in componenta lui (iau in calcul numai preturi de criza,de om sarac!)

Asfalt uscat va doresc! :unsure:

Eu am F650 de jumatate de an..nici la mine nu e lantul in stare perfecta, este intins neuniform.. Din aceasta cauza nu prea am avut curaj sa incerc peste 100-120 km/h, chiar m-am mirat cand am vazut ca unii merg peste 150 ...

Pe propia piele dar nu la BMW am vazut ce inseamna sa cada lantul..Blocarea rotii este cazul cel mai fericit..am reusit sa rup o bucata din butul rotii era aproape sa se desprinda spitzele ..Am citit pe net ca poti sparge chiar blocul motor...

 

 

Dupa cele intamplate la unii si la BMW chiar m-am pus pe ganduri din ce cauza cade siguranta de la pinion?

(la modelele mai noi dupa 96- s-a renuntat la metoda asta cu prinderea pinionului doar cu siguranta...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...