Just_John Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 (editat) Gresit Gresit din nou Gresit Corect Vezi cum m-ai bagat si pe mine in eroare ? Numarul corect este 072MOTOARE (sau varianta pe cifre) Pai atunci a avut partial dreptate!! 0726OTOARE!! Editat Iunie 2, 2009 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 salut baieti ....exista acest furtun pe f 650 ..eu am un pegaso din 2000 cu carburatie ..ar trebuii sa semene un pic motoarele rotax ... http://www.99poze.ro/furtun_pegaso_2000/ ..daca exista pe f 650 ...de unde pot comanda acest furtun.... face circuit intre culbutori si intinzatorul de lant.... de la pegaso .... se gaseste unul din capete exact intre evacuari ...in spatele unei bucati de cadru .... salutare, cand am facut motoru', am comandat de la bavaria setul de furtune pt tot ce inseamna ungere in motor. am constatat ca pt aproape 200 ron am primit un metru de furtun chior, ordinar, sau obisnuit, zi cum vrei parerea mea e sa gasesti un furtun asemanator. stiu, poate suna a tiganie, dar cred ca poate fi o solutie viabila. bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 uite-o si pe a mea... mere de rupe... ps. cutiile home made, daca va intereseaza dati pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 uite-o si pe a mea... mere de rupe... ps. cutiile home made, daca va intereseaza dati pm. salutare, sa-ti traiasca mobra. da si tu te rog detalii despre cutii, arata foarte bine. ps: nu pe pm, aici ca sa vada toata lumea, multumesc bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 (editat) pai nu e mare lucru de spus. am facut o masina de indoit teava pentru faccut suportii, o masina de indoit tabla,am vizionat situl Touratech cateva ore, si cam o saptamana de munca... si voila...rezistente la apa, usor de reparat cu ciocanul in caz de tranta si mai putin de jumatate pretul touratech. mersi de urari. Editat Iunie 2, 2009 de cristialex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Salutari, Scriam saptamana trecuta ca tot moare motorul la ralanti, sta undeva pe la 1100-1200 si mi s-a spus ca se poate regla si ca surubelul respectiv ar fi undeva pe langa butonul cu care se regleaza suspensia spate.Am fost acasa in weekend si mi-am prins urechile incercand sa gasesc surublelul, ce e drept, ca nici nu am vrut sa ma apuc sa invart de toate cate erau pe acolo. Nu puteti sa-mi spuneti mai exact de unde se regleaza, eventual sa puneti si o poza ms frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Salutari,Scriam saptamana trecuta ca tot moare motorul la ralanti, sta undeva pe la 1100-1200 si mi s-a spus ca se poate regla si ca surubelul respectiv ar fi undeva pe langa butonul cu care se regleaza suspensia spate.Am fost acasa in weekend si mi-am prins urechile incercand sa gasesc surublelul, ce e drept, ca nici nu am vrut sa ma apuc sa invart de toate cate erau pe acolo. Nu puteti sa-mi spuneti mai exact de unde se regleaza, eventual sa puneti si o poza ms frumos surubu de ralanti, e defapt un furtun lung care in capat are un surub n-ai cum sa nu-l vezi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puskyboy Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 surubu de ralanti, e defapt un furtun lung care in capat are un surubn-ai cum sa nu-l vezi ! ms mult, sper ca weekedul asta sa rezolv odata treaba asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 ms mult, sper ca weekedul asta sa rezolv odata treaba asta cu placere, vezi insa ca motivele pt care nu sta mobra la relanti poti fi altele, mie imi sta la 1000rpm, il tin insa la 1400, pt ca la 1000rpm daca o bruschez la semafor, moare motoru'. bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 (editat) Sal', stie cineva ce cod au pinioanele de la pompa de apa? Sau cat costa sau are cineva? Dar radiatorul? 3 in 1, parca tu ai reparat motorul? Editat Iunie 8, 2009 de taxi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Nu stiu ce mi s-a intamplat de nu mai merge socul. Il trag, dau la automat dar nici un efect. Daca il ajut cu acceleratia la pornire sare turometrul la 2000 de rot/min ca si cum ar merge socul. Si asta dintr-o data. Cablul nu cred ca este rupt ca daca il trag cand motorul este pornit si cald creste turatia motorului. M-am gandit sa postez ca poate s-a confruntat cineva cu problema asta. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonard Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 (editat) Nu stiu ce mi s-a intamplat de nu mai merge socul. Il trag, dau la automat dar nici un efect. Daca il ajut cu acceleratia la pornire sare turometrul la 2000 de rot/min ca si cum ar merge socul. Si asta dintr-o data. Cablul nu cred ca este rupt ca daca il trag cand motorul este pornit si cald creste turatia motorului. M-am gandit sa postez ca poate s-a confruntat cineva cu problema asta. Numai bine Si eu sunt curios, si la mine se manifesta acelasi lucru. Dar, initial aveam o pipa de la una dintre fise defecta, mergea cam neregulat la ralanti si mergea cu o usoare hopuri in plaja 3-4000 rot/min, i-am reglat surubul de aer la carburatorul din stanga. Apoi am reparat fisa si nu am mai facut nici un reglaj. Cand am timp voi incerca sa reglez din nou surubul de amestec. Editat Iunie 9, 2009 de leonard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 (editat) Si eu sunt curios, si la mine se manifesta acelasi lucru. Dar, initial aveam o pipa de la una dintre fise defecta, mergea cam neregulat la ralanti si mergea cu o usoare hopuri in plaja 3-4000 rot/min, i-am reglat surubul de aer la carburatorul din stanga. Apoi am reparat fisa si nu am mai facut nici un reglaj. Cand am timp voi incerca sa reglez din nou surubul de amestec. suruburile de aer trebuiesc reglate concomitent, amandoua ! conform manualului, le inchizi de tot, apoi le deschizi trei ture jumate, sau patru in functie de uzura motorului, carbului, samd ! treaba cu socu mi-o face si mie, din cite am inteles, s-au uzat niste treburi prin carburator. eu am curatat cablu, l-am verificat si acu e cat de cat ok. spun cat de cat, pt ca daca la inceput trageam tot socu si o lua, acu tre sa trag maxim jumate, daca-l trag pe tot, moare motoru. ps: taxi, n-am avut treaba cu pompa de apa. ps2: am schimbat uleiul din furca cu unul mai vascos, in speranta ca se va mai intari furca, GRESIT, e fix la fel ! Bafta ! Editat Iunie 9, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 ps2: am schimbat uleiul din furca cu unul mai vascos, in speranta ca se va mai intari furca, GRESIT, e fix la fel ! Daca ai pus un 15W si e tot la fel, ultima optiune e un set de arcuri progresive - aprox 80-100 E setul. Un amic pe la 150 kg asa si-a rezolvat problema cu furca ce se "ingropa" prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Daca ai pus un 15W si e tot la fel, ultima optiune e un set de arcuri progresive - aprox 80-100 E setul. Un amic pe la 150 kg asa si-a rezolvat problema cu furca ce se "ingropa" prea mult. multam de info. pe de alta parte, e o investitie usor disproportionata cu valoarea mobrei ! bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonard Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 (editat) suruburile de aer trebuiesc reglate concomitent, amandoua ! De ce amandoua, carburatorul care se "ocupa de mersul in gol" este cel din stanga, din cate stiu?? Bineinteles ca initial le-am deschis pe amandoua la 3.5 ture. Plaja de reglaj este extrem de mica, cam 15-20grade (turatia maxima) am obtinut-o la cel din stanga. Editat Iunie 9, 2009 de leonard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 De ce amandoua, carburatorul care se "ocupa de mersul in gol" este cel din stanga, din cate stiu?? Bineinteles ca initial le-am deschis pe amandoua la 3.5 ture. Plaja de reglaj este extrem de mica, cam 15-20grade (turatia maxima) am obtinut-o la cel din stanga. treaba cu "mersul in gol" si carburatorul din stanga, marturisesc ca nu o stiam. ce stiam e ca trebuiesc reglate concomitent, la acelasi nr de ture, respectiv 3.5 tu spui ca cel din stg tre sa aiba alt nr de ture fata de cel din dr ? nu inteleg, nu te supara pe mine.. poate ne lamureste careva, mai mecanicos... bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonard Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 treaba cu "mersul in gol" si carburatorul din stanga, marturisesc ca nu o stiam.ce stiam e ca trebuiesc reglate concomitent, la acelasi nr de ture, respectiv 3.5 tu spui ca cel din stg tre sa aiba alt nr de ture fata de cel din dr ? nu inteleg, nu te supara pe mine.. poate ne lamureste careva, mai mecanicos... bafta ! Am spus ca initial le-am deschis 3.5 ture pe amandoua iar apoi am incercat un reglaj fin la cel din stg. Nu cred ca este identica valoarea turelor la desurubarea a doua motoare diferite (datorita variatiilor de conicitate ale varfului). Dar am obsevat doar ca plaja de reglaj este foarte mica. La ralanti, cel putin, practic nu cred ca se deschide al doilea carb. el lucreaza prin depresiunea data de primul. Alimentarea la ralanti se face numai prin jiclor-ul de amestec, care "arunca" combustibilul dupa clapeta, care este in pozitia inchis, si prin depresiunea formata amestecul este aspirat in cilindru. Circuitul de soc are o alta cale prin care alimenteaza, la fel ca si cel de putere. Vorbesc doar de mersul in gol. Cine are informatii mai pertinente (sau poate corecte, daca ma insel) este invitaul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Am "dat-o de gard" cu capra unui prieten, un F 650 ST din '99...care dupa ce i-a luat foc instalatia electrica de la alarma instalata dar nefunctionala,acum imi scoate peri albi!Treaba sta cam asa: motorul i-a luat foc in mers si a reusit sa salveze din el toata partea de la rezervor in fata,spatele arzind cu bulbuci mari!Am desfacut tot ce era ars,am inlocuit tot cu plastice si piese de pe o alta capra cu motorul facut zob,capra achizitionata de amicul meu la indrumarea mea.Instalatia electrica am refacut-o incit totul este functional,mai putin alarma,care am dat-o jos (mai putin partea dinspre bord).Am pornit motorul cu toate "matele" inca desfacute,fara toba,cu bateria aninata de doua fire...a mers brici,incit au dezertat toate gainile,inclusiv ale vecinilor,apoi am trecut la "pozarea" instalatiei si montajul restului de piese neplantate inca.Surpriza:dupa montaj,n-a mai vrut sa porneasca!Am verificat legaturile,am verificat prezenta scinteii la bujii,benzina...etc.Dupa multe scremete a pornit,dar nu se tureaza nici mort!Acum am eliminat filtrul de aer,fara efacte pozitive si am incercat "n" variante...dar nimic!A mai patit cineva asa ceva?...Si cum a rezolvat "criza"? Intre timp,sar pe capra mea si ma racoresc nitel sa-mi sara dracii! P.S.-pun si ceva poze din timpul reparatiei,cu ceva elemente fripte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Am "dat-o de gard" cu capra unui prieten, un F 650 ST din '99...care dupa ce i-a luat foc instalatia electrica de la alarma instalata dar nefunctionala,acum imi scoate peri albi!Treaba sta cam asa: motorul i-a luat foc in mers si a reusit sa salveze din el toata partea de la rezervor in fata,spatele arzind cu bulbuci mari!Am desfacut tot ce era ars,am inlocuit tot cu plastice si piese de pe o alta capra cu motorul facut zob,capra achizitionata de amicul meu la indrumarea mea.Instalatia electrica am refacut-o incit totul este functional,mai putin alarma,care am dat-o jos (mai putin partea dinspre bord).Am pornit motorul cu toate "matele" inca desfacute,fara toba,cu bateria aninata de doua fire...a mers brici,incit au dezertat toate gainile,inclusiv ale vecinilor,apoi am trecut la "pozarea" instalatiei si montajul restului de piese neplantate inca.Surpriza:dupa montaj,n-a mai vrut sa porneasca!Am verificat legaturile,am verificat prezenta scinteii la bujii,benzina...etc.Dupa multe scremete a pornit,dar nu se tureaza nici mort!Acum am eliminat filtrul de aer,fara efacte pozitive si am incercat "n" variante...dar nimic!A mai patit cineva asa ceva?...Si cum a rezolvat "criza"?Intre timp,sar pe capra mea si ma racoresc nitel sa-mi sara dracii! P.S.-pun si ceva poze din timpul reparatiei,cu ceva elemente fripte! ciudata treaba, semnu bun este ca daca a mers odata bine, ar trebui sa reusesti s-o faci sa mearga din nou.. pana la urma singura solutie nemteasca e sa desfaci totul si s-o iei de la capat. pe de alta parte "lipsa turatiei" suna a lipsa de combustibil ? sau a pb electrica/scanteie/legaturi samd ? mie de exemplu din cind in cind ( din cauza filtrului de benzina, banuiesc) in mers se opreste motorul si nu se mai tureaza. stau un pic pe loc si isi revine. oricum, ii dai tu pan' la urma de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 ciudata treaba, semnu bun este ca daca a mers odata bine, ar trebui sa reusesti s-o faci sa mearga din nou.. pana la urma singura solutie nemteasca e sa desfaci totul si s-o iei de la capat. pe de alta parte "lipsa turatiei" suna a lipsa de combustibil ? sau a pb electrica/scanteie/legaturi samd ? mie de exemplu din cind in cind ( din cauza filtrului de benzina, banuiesc) in mers se opreste motorul si nu se mai tureaza. stau un pic pe loc si isi revine. oricum, ii dai tu pan' la urma de cap. Tot la lipsa gazului m-am gindit si io,poate vreun orificiu de la carbelitor s-o fi obturat cind i-am pus colierele sau...orice altceva,numai problema electrica n-are cum sa fie!Dupa ce imi trec dracii pe ea,ma apuc s-o bibilesc iar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Tot la lipsa gazului m-am gindit si io,poate vreun orificiu de la carbelitor s-o fi obturat cind i-am pus colierele sau...orice altceva,numai problema electrica n-are cum sa fie!Dupa ce imi trec dracii pe ea,ma apuc s-o bibilesc iar! mi-am adus aminte, cand am spalat la service carburatoarele, dupa ce le-a pus la loc pe mobra, saraca de ea nu se mai tura deloc , plus ca mergea ca dreacu. inainte de a le spala mobra mergea cit de cit ok, in orice caz se tura ! dupa ce a stat mecanicu vreo juma de ora pe langa ea, a gasit solutia miraculoasa, a mai dat drumu putin la jigloarele de aer, se tura vazand cu ochii. vezi ca poate de acolo sa fie buba... bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boboque Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Iaca revin Âşi eu cu o nouă problemă. De data asta mai gravă. Am făcut o pană în Vama Veche pe care m-am chinuit vreo juma de zi să o rezolv. Până la urmă niÂşte oameni binevoitori mi-au dat petice Âşi toate cele pentru nenorocirea de cameră care se ascundea sub cauciucul din față. Am peticit eu frumos camera, am bagat-o la loc, am umflat-o... toate bune Âşi frumoase. Numai că după 20 de minute era iar pe jantă. Se pare că în tot procesul de peticire i-am bulit valva. Am dus-o până în Constanța dând la pompă la fiecare 5 km Âşi am lăsat-o acolo, pentru că nici o vulcanizare nu repară valve se pare. Acu, am rămas cu o problemă. Unde găsesc o cameră pentru roata din față ca să pot să recuperez capra? ÂŞtie cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Am peticit eu frumos camera, am bagat-o la loc, am umflat-o... toate bune Âşi frumoase. Numai că după 20 de minute era iar pe jantă. Se pare că în tot procesul de peticire i-am bulit valva. Am dus-o până în Constanța dând la pompă la fiecare 5 km Âşi am lăsat-o acolo, pentru că nici o vulcanizare nu repară valve se pare.Acu, am rămas cu o problemă. Unde găsesc o cameră pentru roata din față ca să pot să recuperez capra? ÂŞtie cineva? Simplu:de la o camera auto veche,de Dacia spre exemplu,iei valva prin decupare jur-imprejur cu diametrul de circa 5 cm si la orice vulcanizare cred ca se poate petici.Asta in cazul in care nu gasesti chiar la vulcanizare valve care se aplica prin vulcanizare la cald sau chiar valve mecanice,care se monteaza simplu. "Reprezentanta BMW din Gorj" a rezolvat "beleaua" cu capra amicului (cea cu citeva posturi mai inainte!),chiar mai simplu decit credeam:cu o pompa de aer am bagat aer pe furtun spre carbelitor si apoi spre rezervor,cu mult patos...si-acum merge brici!Probabil vreun "atom ratacit" care a obturat caile de acces ale benzinei mi-a pus nervii la incercare!Acum urmeaza talpuiala de proba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Pentru cei interesati sa-si confectioneze asa ceva /index.php?...p;#entry1936356 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.