RazvanLNI Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 Salut baieti, ce ziceti....setul de segmenti de rotax de pe BMW F650 model '93 se potriveste la rotaxul de pe Aprilia Pegaso 650 acelasi an???? Pistonul de aprilia are 100mm diametru , din cate stiu eu, la fel cu cel de BMW. Dar mi-e teama ca nu cumva segmentii de BMW sa fie mai grosi sau mai adanci... Multumesc anticipat, Razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 Salut, Teoretic DA. Dar exista un 1 % risc. Io as incerca. Inainte mai uitete cu atentie si pe http://faq.f650.com/ O zi buna Salut baieti, ce ziceti....setul de segmenti de rotax de pe BMW F650 model '93 se potriveste la rotaxul de pe Aprilia Pegaso 650 acelasi an???? Pistonul de aprilia are 100mm diametru , din cate stiu eu, la fel cu cel de BMW. Dar mi-e teama ca nu cumva segmentii de BMW sa fie mai grosi sau mai adanci... Multumesc anticipat, Razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 Vorbeste, bre, cu Buzoianu!! Mi-a facut azi o kezdie acolo, e ca noua!! Zice ca a lui a tinut peste 7000km, deci cel putin de doua ori mai mult decat m-a tinut pe mine o improvizatie cu azbest.. Buzoiene, meriti o bauta zdravana, sa-tz limpezesti creierii dupa ce tz-a facut 3in1!! pe mine imprvizatia din azbest m-a tinut de la metrou pacii pana pe podul grant. Pe la arc deja pufaia si cand am ajuns in pipera deja dadea rateurile. Pana am plecat a doua zi deja eram racheta din nou. deci in total vreo 50 de km. Hai sa vad ce-mi iese cu o alta combinatie si daca nu tine, dam si de Buzoian. Sincer,am cam rezolvat beleaua!Am gasit o siguranta de otel de la o cutie de viteze de CZ 250 Sport,care a intrat la fix in acea fanta,iar acum ramine sa fac o proba de anduranta si daca nu mai scriu aici,sa stiti ca nu a tinut! As face si poze,dar am cam adunat haragaia si mi-e lene sa desfac iar pe caldura asta tot!Ramin dator totusi cind voi desface iarasi,daca mai apuc,sa pun si ceva poze cu manufactura mea! Codul de la garnitura nu-l am,fiindca amicul meu de la acel magazin imi comanda piesele dupa "indicatiile" mele,uneori telefonice,dupa un catalog al lui "online" in care are toate componentele de BMW F650.Nu imi cere acum adresa sau link-ul acelui catalog,fiindca nu-l am nici pe ala!Pot insa miine sa trec pe la el si sa iti comand una daca doresti,apoi ti-o trimit prin posta,ramburs,sau curier rapid.Am insa nevoie de un nr. de telefon al tau ca sa-mi confirmi detaliile atunci cind voi fi in magazin!Astept un mesaj pe PM! Nea Ivane, sa traiesti. Abia acum am vazut mesajul, vine numarul de PM. Am vorbit vineri cu un nene care pe baza acelorasi instructiuni telefonice mi-a promis ca-l cauta. Daca nu se descurca apelez la tine. Oricum, stiu ca si curierii trebuie sa traiasca, dar Gorjul nu-i departe. Bat un drum pentru placerea drumului. Tinem legatura. Salut baieti, ce ziceti....setul de segmenti de rotax de pe BMW F650 model '93 se potriveste la rotaxul de pe Aprilia Pegaso 650 acelasi an???? Pistonul de aprilia are 100mm diametru , din cate stiu eu, la fel cu cel de BMW. Dar mi-e teama ca nu cumva segmentii de BMW sa fie mai grosi sau mai adanci... Multumesc anticipat, Razvan in principiu eu stiu ca motorul este perfect identic. cutia de viteze a fost schimbata la BMW chiar daca era facuta tot de rotax. Cred ca raspunsul cel mai bun il gasesti la cei de la Rotax. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 in principiu eu stiu ca motorul este perfect identic. cutia de viteze a fost schimbata la BMW chiar daca era facuta tot de rotax. Cred ca raspunsul cel mai bun il gasesti la cei de la Rotax. Nu e identic, ala are cinci supape. Deci ceva diferente pot exista si la alte "detalii". Dar nu sunt in masura sa dau un raspuns avizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 nea' ivane, solutia cu puncte de sudura pare cea mai apropiata de adevar. eu am fost marlan si i-am dat cordon de sudura, argon ! pe de alta parte, vezi daca merge sa dai filet in interiorul axului, bafta tuturor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 pentru garnitura de la toba de esapament,eu am confectionat una din clingherit de 1mm,lata de vreo 3cm si lunga de vreo 15cm cat sa inconjoare de doua ori teava si o am de vreo 3000km fara semne de oboseala dar daca as gasi una originala as cumpara-o,pentru siguranta.este vorba de prima garnitura de catre cilindru(dupa unire). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Bai,nu stiu ce are mobra mea ca s-a oprit din mers pe DN , am stat sa-i schimb bujiile si am verificat daca curge benzina pe furtun am desfacut surubul de purjare a carburatorului din stanga(ca la ala din dreapta nu mi-a ajuns surubelnita) si curgea benzina deci carburatorul din stanga nu era gol.De asemenea bujiile nu erau ude si pareau ca au mers foarte bine.Dupa ce am montat totul la loc a pornit (la sfert) .Am ajuns in Bucuresti dar iar s-a oprit cand mai aveam o strada ca sa ajung acasa,asa ca pe ultimii 50 m am impins-o.Inainte sa o bag la culcare i-am mai dat o cheie si....a pornit.Cred a pornit pt ca s-a mai racit motorul.Ma gandesc ca nu mi-a pornit ventilatorul si s-a supraincalzit.Dar ce ar putea sa o faca sa nu mai mearga cand e foarte calda?O avea instincte de conservare?Sau am un gunoi in carburatoare care isi face de cap cand vrea muschii lui?Ce sa fie? Ce sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Ai filtru de benzină? - daca da... dă-l jos Âşi vezi că nu mai ai probleme Altă chestie ar putea fii infundat furtunu care lasă să intre aer în rezervor pe măsură ce se consumă scumpa zeama datatoare de kilometrii. Furtunu ăsta-l găseÂşti pe lângă rezervor, imediat cum dai Âşaua jos... unu vine din partea dreaptă Âşi unu din stânga rezervorului Âşi se unesc într-altu care merge în jos... Suflă pe ele să vezi de-s libere. Cand suflii pe ălea care dau spre rezervor vezi să fie capacu de umplere a golului de benzină desfăcut. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Ai filtru de benzină? - daca da... dă-l jos Âşi vezi că nu mai ai probleme Nu am filtru de benzina suplimentar. Altă chestie ar putea fii infundat furtunu care lasă să intre aer în rezervor ... Crezi ca s-a facut vacum in rezervor si nu mai curge benzina? Posibil ,dar atunci de ce dupa 5 - 10 minute porneste iar , ca doar nu se desfunda singure furtunele alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 Incearca sa suflii si scapi de o suspiciune. 1. Ai mai putea incerca sa vezi atunci cand se poreste motoru, imediat sa opresti robinetu de benzina, sa desfaci furtunu care iese din el, si sa-i dai drumu sa vezi de benzineste. 2. Aceeasi treaba poti sa faci si cu bujia, tot in perioada de incapațânare. Imediat după ce s-a oprit motoru Âşi nu mai vrea să porneasca scoți o bujie, o să o ții de mufa de pe fisa Âşi o ții cu parte pe care prinde cheia pe o parte metalica a motorului, Âşi dai la automat (să învârtă motoru). Te uiți atent la electrozi Âşi vezi de scânteieÂşte. Daca si 1 Âşi 2 sunt OK a mai rămas carbelitoru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Mai 25, 2009 Share Postat Mai 25, 2009 enduristule, cand face asa, baga cheia in bison si desfa-l, vezi daca face ptzsssss bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 (editat) Admirati-mi offizierul in tot jegul ce-l imbraca!! Restul pozelor cu noua sea le gasiti AICI.. Editat Mai 26, 2009 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 enduristule, cand face asa, baga cheia in bison si desfa-l, vezi daca face ptzsssss parca mai demult inainte sa am problema asta am auzit ceva la bushon cand l-am deschis dar nu a facut ptzsssss.Cred ca era phafffff Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 (editat) Spuneti-mi va rog greutatea minima la capetele de ghidon pt motoarele noastre. Ale mele au 800 g impreuna. cat pot sa scurtez din ele. Mi-am pus protectii pe ghidon si trebuie sa scurtez greutatile. Ms Editat Mai 26, 2009 de Patrick_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Penelopa a facut 50 000 batuti pe muchie cu ocazia ultimei excursii, la sfarsitul careia arata asa Bafta, MM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Altă chestie ar putea fii infundat furtunu care lasă să intre aer în rezervor pe măsură ce se consumă scumpa zeama datatoare de kilometrii. Am desfacut si am gasit T-ul infundat.Avea si apa pe furtunul din stanga.Probabil nu a avut pe unde sa se scurga aia care intra pe la buson cand am spalat motorul.Inca nu i-am facut proba sa vad daca se mai opreste dar sper ca asta sa fi fost problema.Merci mult sebicozaurus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Furtunele alea fac legatura cu partea de sus a rezervorului, nicidecum cu zona aia din juru busonului. Daca speli motoru nu are cum sa intre apa pe furtunele alea, numa daca bagi de jos in sus sau ai apa in rezervor (care deobicei se decanteaza). Poate s-a format condens aiurea si din cauza ca erau furtunele infudate nu s-a scurs. Dar normal nu ai asemenea probleme. Spor maxim si arde-o pe nasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 (editat) Furtunele alea fac legatura cu partea de sus a rezervorului, nicidecum cu zona aia din juru busonului. Ba da ,ca am suflat pe ele in sens invers si am vazut de unde iese aerul.Poate e chestie de model. P.S.-sper ca "buson" = locul pe unde alimentezi cu benzina si nu vorbim de "robinet" = locul pe unde dai drumul sa curga spre carburator Editat Mai 27, 2009 de Enduristul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 da..... true.... daia-s 2 furtune.... unu e din rezervor si unu e de acolo de unde zici tu...pe care se scurge apa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 (editat) o oglinda stanga si o semnalizare dreapta fata are cineva? Editat Mai 27, 2009 de kevin77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilviuR Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salut,cred ca as vrea sa imi cumpar si eu un bmw f650gs,dar din 2000 sau 2001 pana in 30000km,ce parere aveti despre astea sunt bune daca ar ave aprobleme,ce fel de...etc,merg si in enduro adica pe drumuri de tzara sau asa ceva?va multzumesc si asfalt uscat! va doresc multa bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Salut,cred ca as vrea sa imi cumpar si eu un bmw f650gs,dar din 2000 sau 2001 pana in 30000km,ce parere aveti despre astea sunt bune daca ar ave aprobleme,ce fel de...etc,merg si in enduro adica pe drumuri de tzara sau asa ceva?va multzumesc si asfalt uscat! va doresc multa bafta!!! Neaparat cat mai veche si cu cat mai putini km "reali". P.S. Uite-te la motor...nu la nr de km...ca oricum il vei schimba de plictiseala inainte ca el sa inceapa sa dea semne de oboseala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Salut,cred ca as vrea sa imi cumpar si eu un bmw f650gs,dar din 2000 sau 2001 Parerea mea e ca sa-ti iei ori un model dintre anii 1997-2000 ori unul de dupa 2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Bmw f650 funduro 1996 rules. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.