AllenC Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Trebuie sa schimb si eu bujiile ..care ti-ai pus Iridium , merita ? Eu le-am schimbat la 12000 km, dar nu as sti sa iti spun ce bujii mi-au pus , dar nu cred ca Iridium Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Eu le-am schimbat la 12000 km, dar nu as sti sa iti spun ce bujii mi-au pus , dar nu cred ca Iridium Depinde cat te-au costat , Iridium costa cam 50-60 bucata Mesaj completat Gata , schimbat bujiile ..montat iridium...prima impresie , porneste mai usor restul impresiilor dupa plimbarea de weekend Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Am nevoie de : 1 releu semnalizare (cel pe care il am doar aprinde continuu becurile, nu intrerupt) si 1 cablu ambreiaj. Poate nu am cautat pe net unde trebuia....Vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iulie 7, 2010 Share Postat Iulie 7, 2010 @radum-incearca la romimoto, acolo aveau tot timpul pe stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Iulie 8, 2010 Share Postat Iulie 8, 2010 (editat) Care sunt pozitiile robinetului de benzina si ce semnifica ele, ptr modelul din 1990 ? Mentionez ca motorul a fost revopsit si ca literele respective au disparut. As vrea sa stiu care e poztia ptr ON (probabil in jos), Rezerva si Off. Multumesc. Editat Iulie 8, 2010 de radum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 ON este in jos si este bine sa ramana asa tot timpul(este actionat vacumatic robinetul), RES este in fata(tot vacumatic) si PRI este inapoi(nu e recomandat sa lasi pe pri deoarece benzina curge tot timpul, este folosit doar pana se inunda carburatoarele de benzina dupa o perioada lunga de stat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Pe bikershop am vazut azi un anunt : ,,dezmembrez Suzuki gsx-f. Am toate piesele '' Motorul avea culoare crem si parea destul de intreg ( doar carenele si bordul erau demontate si pozate langa) Cine are nevoie de vreo piesa.......(tipul este din Mures) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Multmesc foarte mult Acum stiu cum trebuie sa fie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 Salutare, Ma apropii de 1.000 km si trebuie sa schimb uleiul de motor si filtrul de ulei. In privinta uleiului de motor, m-am hotarat sa folosesc un ulei Motul 7100 4T 10W40 (la bidon de 4 litri). In ceea ce priveste filtrul de ulei, nu am gasit nicio specificatie in manualul utilizatorului. Ce filtru de ulei este indicat a se monta? Ma intereseaza detaliile tehnice privitor ale filtrului de ulei (fabricant, cod produs, etc.). Ar fi binevenita si o cotatie de pret pentru un filtru de ulei mai de Doamne-ajuta! Merci. Mesaj completat Later edit: am gasit informatiile ref. la filtru de ulei (cod producator HF138, KN-138 sau MW65) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Salutare, Ma apropii de 1.000 km si trebuie sa schimb uleiul de motor si filtrul de ulei. In privinta uleiului de motor, m-am hotarat sa folosesc un ulei Motul 7100 4T 10W40 (la bidon de 4 litri). In ceea ce priveste filtrul de ulei, nu am gasit nicio specificatie in manualul utilizatorului. Ce filtru de ulei este indicat a se monta? Ma intereseaza detaliile tehnice privitor ale filtrului de ulei (fabricant, cod produs, etc.). Ar fi binevenita si o cotatie de pret pentru un filtru de ulei mai de Doamne-ajuta! Merci. Mesaj completat Later edit: am gasit informatiile ref. la filtru de ulei (cod producator HF138, KN-138 sau MW65) Salut. Cred ca motul 7100 este f bun fiind un ulei sintetic , eu mi-am pus motul 5100 semisintetic din motive financiare insa am redus intervalul de schimb la 5000 in loc de 6000 . De regula dealarii pun : Elf - Fuchs silkolene , Motorteam - Ipone (sunt importatori pe ro ,evident) iar BS motors au Motul Filtrul de ulei , nu-ti recomand MW65 de la Mann , e facut in Africa de sud si arata urat . Mai degraba Champion K301 ,arata mult mai bine lucrat . costa 30 de lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 (editat) Salut.Cred ca motul 7100 este f bun fiind un ulei sintetic , eu mi-am pus motul 5100 semisintetic din motive financiare insa am redus intervalul de schimb la 5000 in loc de 6000 . De regula dealarii pun : Elf - Fuchs silkolene , Motorteam - Ipone (sunt importatori pe ro ,evident) iar BS motors au Motul Filtrul de ulei , nu-ti recomand MW65 de la Mann , e facut in Africa de sud si arata urat . Mai degraba Champion K301 ,arata mult mai bine lucrat . costa 30 de lei Multumesc pentru info. Mesaj completat Multumesc pentru info. Un manual de reparatii in format electronic se gaseste pe aici? Link-uri, ceva... Mesaj completat MANUAL REPARATII GSX650F K8 Editat Iulie 20, 2010 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 (editat) ce liniste e pe aici.....hai sa cer si eu ceva sfaturi...prima belea ar fi incarcarea, imi baga pana la 15,1v, daca scot mufa de la far baga mai putin pana la 14,6v , ar fi mai ok. verific pe viitor instalatia ca am vazut ca apare destul de des problema asta. si vreau sfaturile celor ce folosesc\au folosit mai multe tipuri de ulei. acum i-am bagat motul 7100 10w40, dar mai il papa,(desi nu scoate gram de fum) inainte a avut motul 5100 15w40, dar nu am apucat sa merg cu el...si cutia de viteze clocane cam rau, banuiesc ca tot de la ulei! hai cu sfaturile! Editat Iulie 31, 2010 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 ce liniste e pe aici.....hai sa cer si eu ceva sfaturi...prima belea ar fi incarcarea, imi baga pana la 15,1v, daca scot mufa de la far baga mai putin pana la 14,6v , ar fi mai ok. verific pe viitor instalatia ca am vazut ca apare destul de des problema asta. si vreau sfaturile celor ce folosesc\au folosit mai multe tipuri de ulei. acum i-am bagat motul 7100 10w40, dar mai il papa,(desi nu scoate gram de fum) inainte a avut motul 5100 15w40, dar nu am apucat sa merg cu el...si cutia de viteze clocane cam rau, banuiesc ca tot de la ulei! hai cu sfaturile! 1.Electrica nu cunosc. 2.Incearca MOTOREX , sigur o sa va placa la amandoi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 ce fel de motorex? 10w40?? sintetic sau semi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caron Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 A n-a oara. Diferentele de pret intre semi/full sintetic sunt prea mici in comparatie cu diferentele de performanta & calitate. Mai ales la racirea pe ulei/aer.. FULL SINTETIC. 10w40, 10w50, 10w60, 15w50 care vrei tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 Sar'na pentru manual. Abia acum l-am vazut, ca am umblat cu sorcova. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllenC Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 Sar'na pentru manual.Abia acum l-am vazut, ca am umblat cu sorcova. Ti-am vazut motorul la vanzare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 Sar'na pentru manual.Abia acum l-am vazut, ca am umblat cu sorcova. Sa aveti nevoie de el cat mai putin cu putinta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 (editat) Ti-am vazut motorul la vanzare ? Da, il am la vanzare pentu ca vreau sa-mi iau ceva mai usor. Sper sa folosesm manualul doar ca "literatura" si nu sa ma folosesc de el pentru reparatii Editat August 13, 2010 de Shepard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Da, il am la vanzare pentu ca vreau sa-mi iau ceva mai usor. In ce fel (cand anume) te deranjeaza greutatea motorului asta? Intreb asta, pentru ca si eu ma confrunt cu problema asta. Bine, eu stiam inca dinainte sa-l iau cat e de greu si ce ma asteapta dupa ce-l am. Incerc sa ma obisnuiesc cu el, asa greu cum e... Cand a fost sa ma hotarasc ce motor imi voi lua, lupta finala s-a dat intre gsxf si gsr(mult mai usor, mai puternic, dar mai urat(fara carnaj)). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 In ce fel (cand anume) te deranjeaza greutatea motorului asta? Intreb asta, pentru ca si eu ma confrunt cu problema asta. Bine, eu stiam inca dinainte sa-l iau cat e de greu si ce ma asteapta dupa ce-l am. Incerc sa ma obisnuiesc cu el, asa greu cum e... Cand a fost sa ma hotarasc ce motor imi voi lua, lupta finala s-a dat intre gsxf si gsr(mult mai usor, mai puternic, dar mai urat(fara carnaj)). Salut, Spre deosebire de tine, eu nu stiam cat de greu este si ce inseamna asta inainte de a-l cumpara, avand in vedere ca e prima mea motocicleta. Eu am vrut ceva carenat cand l-am luat si asta era cam singurul model care-mi placea, exceptand pe cele SS, dar care erau cam puernice pentru un incepator. Imi este greu cu el pe loc, la intoarceri, cand dau cu spatele. Bine, rezolv problema dandu-ma jos si facand manevra dorita. Cert este ca m-a rupt de oase. In rest, cand plec de pe loc, e altceva, uit cat de greu este. Asta pana opresc din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 Imi este greu cu el pe loc, la intoarceri, cand dau cu spatele. Bine, rezolv problema dandu-ma jos si facand manevra dorita. Cert este ca m-a rupt de oase.In rest, cand plec de pe loc, e altceva, uit cat de greu este. Asta pana opresc din nou. Corect 100 %. In mers e o placere, in momentul in care opresti e moartea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 (editat) Salut.As vrea sa imi schimb tobele (ptr ca nu genereaza destul zgomot; nu vreau sa 'urle' dar nu sunt deloc 'galagioase'). Un pro ptr schimbul tobelor (a celor 2) cu una singura a fost ca 'motocicleta va deveni mai usoara si mai 'galagioasa'). Astept parerile pro si contra legate de acest subiect si, eventual. ce tobe imi recomandati sa imi pun. Pe de alta parte, am vazut ca tobele actuale sunt legate cate 2, in timp ce la cea singulara va trebui sa adaptez un cot care sa 'stranga' toate gazele intr-o singura teava. Va multumesc. P.S. Ma gandeam la Leo Vince Slip On. Alte pareri? Editat August 16, 2010 de radum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 radum, eu sunt in cautare de o toba stock ptr ca va urma RAR-ul sa o inmatriculez. am avut pe ea inainte akrapovic oval carbon (asa am luat-o), suna f misto nu deranjant in ture mici iar acum am un mivv sportline carbon, suna f bine si asta, nu deranjeaza asa ingrozitor ca cele de titan, etc( conteaza mult si motorul). galeria eras modificata in mare parte, dar facuta cam urat, asa ca am dat jos toate sudurile ce se vedeau si am luat-o de la capat. trebuie sa ai rabdare sa iasa bine. akrapovici-ul era slip-on pe cand mivv-ul bolt-on, asa ca am facut o flansa de prindere din tabla groasa de 4mm, taiata brut cu polidiscul apoi finisata din pila. galeria donatoare a fost de la un wv transporter, ptr ca s-a potrivit la diametru! o sa pun maine ceva poze, sper sa am timp, desi nici acum nu este gata(mai trebuie vopsita). acum ziceti-mi si mie cre dezmembreaza vreun gsx-f? dar piese in stare buna, nu fier vechi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Pentru posesori de Suzuki modele pe injectie,care au montat filtre de aer si evacuare sport si nu au montat o electronica de curse(power comander.redbike,bazzas,etc)cele stok, exista posibilitatea remapari CDI original pentru optimizarea functionari motorului. Un echivalent al lui power comander dar la un pret ma mic si fara sa montezi alta cutiuta magica pe moto. Pentru informatii 0722537975 TNG PERFORMANCE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.