Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

Sigur nu am vrut sa spun invers. Desi, e corect, la inclinatii pe curbe suprafata de contact e mai mica.

160 cu 70 are raza mai mare de curbura(e mai plat) pentru ca balonul are inaltime mica. 150 e mai ingust, deci la balon tot de 70 e mai curbat.

Chiar daca incape pe aceeasi janta, curbura suprafetei de rulare e data in cea mai mare parte de constructia pneului, deci o latime mai mare inseamna cauciuc mai....patratos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

N-ai inteles ce a vrut sa spuna Macke.

El zicea ca un cauciuc de 160 (180, 200) inghesuit pe o janta de 150 va fi mai bombat decat pe janta lui, si cu o curbura a suprafetei de rulare mai accentuata. in rest ai dreptate in tot ce zici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Așa arată pe jantă, nu mi se pare deloc înghesuit. Acum ce să fac, am pus ce am găsit, oricum sunt mai bune ca sh-urile consumate peste 40%. La alte motociclete cu jantă de 5", producătorul recomandă cauciuc de 170/55.

Link: http://www.tacomaworld.com/forum/tirecalc.php?tires=150-70r17-160-70r17

post-83209-0-83357300-1400259014_thumb.jpg

Editat de suzuki_fan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit ca ai facut o alegere buna (chiar daca nu ideala). Sa avem asfalt uscat sub cauciucurile noastre, fie ele de 150, 160 sau alte marimi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Sunt puțin mâhnit, dar asta este!

@zappy Ai dreptate, asfalt uscat și mulți km fără incidente. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa, nu-ti fa probleme, dar nici sa nu-ti faci de cap :P

 

Care vine la MAN ? De prin Roman suntem vreo 3-4; daca pe traseu mai sunt si altii, poate facem o gasca mai mare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Pe 25 am să îl testez la maxim din Rădăuți până în Mureșenii Bârgăului. Dacă mi se pare ceva cât de puțin ciudat, îl dau jos și caut unu standard.

 

P.S. Mă gândesc și eu la M.A.N, dar nu știu nimic sigur. :(

 

Astăzi mi-am făcut timp pentru "văcuță" și am pregătit-o pentru duminica viitoare. I-am schimbat uleiul (nu și filtrul), lungit - c.urățat - uns lanțul, completat lichidul de frână, făcut presiunea în cauciucuri ca în manual (2.25 față, 2.50 spate) și o baie cu multă spumă :). Apropo, dacă este vre-un katanist din zona SV care vrea să iasă la plimbare cu noi, este invitat. Mai multe detalii pe regională în topic-ul "ce planuri de călătorii aveți".

Asfalt uscat!

post-83209-0-83784000-1400341795_thumb.jpg

Editat de suzuki_fan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am reglat suspensiile fata pe Hard, am invartit cu surubelnita catre H pana la capat pe ambele telescoape. Abea dupa ce mi-ati zis voi de reglaje am observat ca una era pe S alta pe H, sa fie din cauza asta voblajul? O sa mai fac un test maine, sa vedem ... facuti azi alti 200de km, cu fiul meu ca si pasager. Am mers fain ... imi place mobra :) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Există posibilitatea ca din cauza asta să fii voblat. Am căutat în manual dar nu am găsit, undeva scrie că dacă le dai la min sau max, ele ajung în modul cel mai moale. Sfatul meu este să le dai max spre stânga (S), după care la ambele să dai câte 3 click-uri către dreapta (H). În felul asta vei ajunge în modul standard, recomandat în manual.

Baftă!

 

P.S. Standard-ul (3 click spre dreapta (H)) este recomandat pendru single sau dual riding.

post-83209-0-40714000-1400444499_thumb.jpg

Editat de suzuki_fan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm, din diagrama aia eu inteleg altceva: Daca Softer e a patra pozitie spre stanga (scrie pe primul rand), Standard e a treia, adica un singur click invartit catre Hard, si mai departe inca un click spre dreapta e Stiff (tare, hard). Gresesc? :tomato:

Editat de ZAPPY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 click : 360 de grade ? Am incercat sa ridic putin mainile de pe ghidon azi, si nu mai vobla, dar aveam viteza destul de mare. O sa mai incerc maine la viteza mai mica, azi eram mai pe graba si nu prea imi era capul la teste :) .

Inca o chestie : se simt si la voi vibratii pe scarite ? Nu exagerate, dar sunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Astăzi am avut puțin timp și am dezamorțit F-ul 260 km.

Pozele sunt făcute în SV (Pojorâta - Rarău).

post-83209-0-01235700-1400871094_thumb.jpg

post-83209-0-65379700-1400871187_thumb.jpg

post-83209-0-27330000-1400871271_thumb.jpg

post-83209-0-07315200-1400871344_thumb.jpg

post-83209-0-17994900-1400871408_thumb.jpg

post-83209-0-22607500-1400871484_thumb.jpg

post-83209-0-82796300-1400871565_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai facut azi 120 de km impreuna cu sotia de data asta, drum scurt dar cu multe curbe, sunt tare multumit de mobra cum s-a comportat. La un moment dat am intra cam pana la jumatate pe rezerva, am citit ca ar avea 5l, deci in jur de 75 de km ar trebui sa ajunga.

 

post-57306-0-82441700-1401053172_thumb.jpg post-57306-0-21761500-1401053300_thumb.jpg post-57306-0-90681500-1401053458_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Eu de curiozitate am lăsat să văd cât merge pe rezervă (mutat în momentul care s-a oprit motorul) și am reușit 84 km. În ultimi 10 km am umblat cu petul în rucsac :).

Editat de suzuki_fan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari baieti!Se vorbea pe pagina anterioara de reglajul suspensiilor fata.Imi poate spune cineva cam cate click-uri ar fi de toate?Ca mi se pare ca la mine ar fi cam 3 de la S la H.Mi se pare ca ar opune o rezistenta cam mare daca mai incerc un click mai mult stanga sau dreapta.Poate doar mi se pare.Dar vreau sa va intreb sa fiu sig sa nu stric ceva.Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o mica problema cu benzina. Cum sa ii zic, dopul de la rezervor nu se inchide ermetic bine, ramane inaltat vreo 1-2 mm si cand o las intr-un loc inchis se simte miros de benzina (nu puternic, dar se simte). A mai avut cineva o problema asemenatoare , si cum s-ar putea remedia ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici la mine nu se inchide ermetic. Nu mi-am pus niciodata in cap sa-mi rezolv problema, asta si pentru ca ar trebui sa schimb ori busonul ori ceva garnituri si nu cred sa fie foarte ieftin :)

Totusi ... 1-2 mm? Asa de mult?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel si la mine.Nu se inchide perfect si se simte miros de benzina, mai ales cand e foarte cald si/sau las motocicleta la soare.O fi ceva specific GSXF....

Nu mi-am batut capul cautand o rezolvare, da` daca stie cineva.....

Editat de Florin_Nx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Busonul de benzina are o supapa care permite aerului sa intre/iasa din rezervor, ca sa nu se creeze vacuum pe masura ce se consuma benzina. De acolo miroase a benzina, mai ales dupa ce sta in soare. Dar mi se pare mult pentru buson sa ramana nealiniat cu buza aceea cu 2 mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am exagerat, cu 2 mm, pare mai mult 1mm, 1mm si ceva ...ideea e ca nu este aliniat cu restul rezervorului ci putin deasupra, si nu cred ca e asa in mod intentionat. M-am uitat la garnitura, e veche dar nu e rupta si nici nu mi se pare defecta, probabil e consumata de atata timp?
Am primit raspuns si in privat si de la aikidoro oricum, daca rezolv ceva va anunt .

 

Ah, ca tot e forum si dezbatem , dezbatem va mai pun 2 intrebari : filtrul de aer, normal sau sportiv? Cel sportiv influenteaza semnificativ consumul sau deloc? Si a doua intrebare, la mine cand e rece motorul, schimb vitezele usor si fara zgomot, dar cum o turez pe la 6-7.000 prima si a doua intra cu zgomot (tronc) in viteza. Opinii?

Editat de Mario MT 03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...