latenightevents Postat Iunie 22, 2020 Share Postat Iunie 22, 2020 (editat) Salutare, Dupa ce am pus motocicleta la vanzare si am primit doar oferte de 500 de euro sau alte aberatii am decis sa o fac proiect personal si sa o pastrez. cu timpul voi pune la punct si micile defecte estetice specifice varstei insa pana atunci vreau sa rezolv o problema mecanica. in aug 2019 am schimbat kit-ul de ambreiaj pt ca patina ( complet, placi otel, frictiune, arcuri , garnitura ) cablul l-am lasat asa, i-am facut doar reglajele . cu noul kit am obs ca mtocicleta nu mai intra in frara ne motor asa puternic, si ca o imping mai greu cu motorul oprit daca e in viteza si cu ambreiajul tras. dupa vreo 700 km a inceput sa patineze din nou , dadea semne ca scapa cand bruscam acceleratia ( mentionez ca uleiul pus dupa ce am schimbat kit-ul este 15-50-katana ) am lasat la iernat si am dat vina pe cablu . am schimbat cablul de ambreiaj , l-am reglat ca la carte, insa, cu motocicleta pe stand - motor oprit pe liber roata se invarte liber, motor oprit intr-a 1-a roata e teapana, cand trag ambreiajul se invarte foarte greu - practic, in mers se simte ca intr-o semi frana de motor cu ambreiajul tras chiar daca turatia coboara la ralanti. cand pun a1-a da sa smunceasca putin ce ar putea fi ? a intalnit cineva problema asta ? sa fie de la ulei ? posibil sa fi strans prea tare placa de presiune ? poate sa strang mai tare melcul care impinge axul care debreiaza ca sa debreieze mai mult ? idei ? sugestii ? Salutare, Dupa ce am pus motocicleta la vanzare si am primit doar oferte de 500 de euro sau alte aberatii am decis sa o fac proiect personal si sa o pastrez. cu timpul voi pune la punct si micile defecte estetice specifice varstei insa pana atunci vreau sa rezolv o problema mecanica. in aug 2019 am schimbat kit-ul de ambreiaj pt ca patina ( complet, placi otel, frictiune, arcuri , garnitura ) cablul l-am lasat asa, i-am facut doar reglajele . cu noul kit am obs ca mtocicleta nu mai intra in frara ne motor asa puternic, si ca o imping mai greu cu motorul oprit daca e in viteza si cu ambreiajul tras. dupa vreo 700 km a inceput sa patineze din nou , dadea semne ca scapa cand bruscam acceleratia ( mentionez ca uleiul pus dupa ce am schimbat kit-ul este 15-50-katana ) am lasat la iernat si am dat vina pe cablu . am schimbat cablul de ambreiaj , l-am reglat ca la carte, insa, cu motocicleta pe stand - motor oprit pe liber roata se invarte liber, motor oprit intr-a 1-a roata e teapana, cand trag ambreiajul se invarte foarte greu - practic, in mers se simte ca intr-o semi frana de motor cu ambreiajul tras. ce ar putea fi ? a intalnit cineva problema asta ? sa fie de la ulei ? posibil sa fi strans prea tare placa de presiune ? poate sa strang mai tare melcul care impinge axul care debreiaza ca sa debreieze mai mult ? idei ? sugestii ? Editat Iunie 22, 2020 de latenightevents Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 31, 2020 Share Postat Iulie 31, 2020 Salut grup! Mă alătur cu bucurie posesorilor de GSXF. Băbuța e din 2000, 750cm³ și chef de drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat August 12, 2020 Share Postat August 12, 2020 Salut ! Am decis sa schimb categoria, asa ca las anuntul si aici, poate face cu ochiul cuiva : https://www.olx.ro/oferta/vand-suzuki-gsx650f-din-2008-IDdWV46.html Numai bine, Ciprian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mariuszmeu Postat Noiembrie 5, 2020 Share Postat Noiembrie 5, 2020 salut. nou venit, nou intrat in categorie, nou posesor de motor gsx750f din 2005 .pacat, insa , ca nu mai prea intra lumea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Noiembrie 5, 2020 Share Postat Noiembrie 5, 2020 Pai nu se strica astea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Noiembrie 11, 2020 Share Postat Noiembrie 11, 2020 Nu se prea strică și culmea, deși pe carburație, pornesc fără probleme și dimineața la 6⁰C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
819NZT Postat Aprilie 13, 2021 Share Postat Aprilie 13, 2021 La 04.06.2020 la 9:34, valentin.urda a spus: Un punct sensibil mai e si robinetul de benzina, la care se uzeaza un oring de cauciuc si curge benzina, sau mai rau se rupe membrana si curge benzina direct in carburatoare si inunda cilindrul/baia de ulei. Salutare! Ai avut aceasta problema la motor? Daca da, cum ai rezolvat-o? Din pacate, am avut/am aceasta problema. A lucrat „cineva priceput” la ea, dar, aseara am pornit-o prima data anul asta si am observat ca robinetul pe interior este umed. Trebuie înlocuit robinetul sau este suficient sa achizitionez un kit de reparatie? Multumesc! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin.urda Postat Aprilie 14, 2021 Share Postat Aprilie 14, 2021 Salut, Eu am rezolvat scurgerea robinetului cu schimbarea oringului din interior, cel vechi era aproape putrezit. Se desface usor, sunt doua suruburi pe rezervor, 4 suruburi mici pe robinet si o clema care trebuie usor cracanata (nu foarte tare ca trebuie montata inapoi), se scoate cilindrul, se schimba garnitura si se monteaza. Acum la vreun an dupa ce l-am schimbat cred ca trebuie sa schimb si furtunul de benzina care intra in robinet, deoarece vad ca se umezeste si ala dupa ce sta cateva zile, dar nu gasesc unul care sa reziste la temperatura mai mare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
819NZT Postat Aprilie 14, 2021 Share Postat Aprilie 14, 2021 Acum 3 minute, valentin.urda a spus: Salut, Eu am rezolvat scurgerea robinetului cu schimbarea oringului din interior, cel vechi era aproape putrezit. Se desface usor, sunt doua suruburi pe rezervor, 4 suruburi mici pe robinet si o clema care trebuie usor cracanata (nu foarte tare ca trebuie montata inapoi), se scoate cilindrul, se schimba garnitura si se monteaza. Acum la vreun an dupa ce l-am schimbat cred ca trebuie sa schimb si furtunul de benzina care intra in robinet, deoarece vad ca se umezeste si ala dupa ce sta cateva zile, dar nu gasesc unul care sa reziste la temperatura mai mare.. MULTUMESC TARE MULT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian96 Postat Mai 9, 2021 Share Postat Mai 9, 2021 Salutar. Exista vreo sansa sa gasesc pe la cineva un rezervor pt gsx f 600 din 94? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RMR Postat Mai 28, 2021 Share Postat Mai 28, 2021 Salut, as dori sa-mi cumpar o suzuki gsx650f 2012-2013 ca prima motocicleta, dar din pacate nu reusesc sa gasesc nimic prin bucuresti sau prin apropiere sa o pot proba sa vad cum stau pe ea (am 1,88 m). Exista vreun posesor binevoitor care isi poate face ceva timp sa ne intalnim si poate sa imi si povesteasca ceva +/- ? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 29, 2021 Share Postat Mai 29, 2021 (editat) Am avut Gsx650F din 2010 si pot sa-ti spun ca e foarte confortabila la drum lung, in afara orasului si iertatoare. Cred ca nu o sa ai probleme ca incepator cu ea. In privinta inaltimii, eu am 1.80 m si pot spune ca mi-a venit ca "turnata". Singurul dezavantaj al acelei mobre era greutatea mare care se simtea mai ales in oras si la manevrele pe loc (de ex. intoarcere in garaj, parcare stramta, etc.). Daca gasesti una in toate mintile ei, necazuta si cu un istoric cat de cat decent, ia-o fara ezitare. Merita toti banii, mai ales ca acum se vand la preturi accesibile din cauza vechimii. Editat Mai 29, 2021 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat August 18, 2021 Share Postat August 18, 2021 Salutare! M-ar interesa o finala de fabrica pentru 650F, daca e cineva care n-o foloseste si vrea sa scape de ea. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Andrei_84364 Postat Decembrie 21, 2021 Share Postat Decembrie 21, 2021 Salutare! M am interesat sa cumpar niste suporti de bagaje laterale (la MyMoto si am intrat pe site la HeavyDuties), dar nimic disponibil. Problema sta in felul urmator, are cineva asa ceva pe motocicleta (a mea e GSXF600 2004), sa ma ajute cu câteva poze mai detaliate, eventual cateva masuratori? Am sculele necesare si ma apuc sa le fac eu, ca tot e iarna si merge de meșterit. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crysty 234 Postat Martie 26, 2022 Share Postat Martie 26, 2022 La 11.11.2020 la 20:58, Motojurnal a spus: Nu se prea strică și culmea, deși pe carburație, pornesc fără probleme și dimineața la 6⁰C. Salutare ,la un suzuki gsx750f este mai bine sa schimb suspensia sau sa mai iau puțin din spuma de la sa ,este puțin cam înaltă pentru mine,dacă las suspensia nu ma încurcă la schimbat vitezele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian75 Postat August 8, 2023 Share Postat August 8, 2023 Chopperist am zis sa incerc și Cafe Racer ...numa că la 170 ai mei pfff GSX600F '95 e cam înaltă și cu centrul de greutate cam sus... Da prima am pus ochii pe un GS550E care mi se potrivea mult mai bine ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Septembrie 16, 2023 Share Postat Septembrie 16, 2023 De azi am un gsxf750 din 2003.motoreta e cam stătută necesita anvelope plus carburatoare curățate și sincronizate Unde pot servisa caburatia in București? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 22, 2023 Share Postat Septembrie 22, 2023 Salutăm! Ce cod au rulmenții față la un GSX650F? Teoretic 6204, dar aș dori să fiu sigur, că mi-au venit 6203 ... Sunt cumva cei din poză? Că am uitat să fac poză după ce i-am scos, inițial am vrut să-i arunc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Octombrie 1 Share Postat Octombrie 1 (editat) Pe lângă gsxf750 cu care am mers 12000km Intr un an, motocicleta in ziua achiziției avea 16700km reali, am schimbat după ulterior filtrul de aer oem,am căutat după cod și am descoperit asta iar acum la 28k+ încă are plăcuțele de frână originale tokico,pe care trebuie sa le schimb in sezonul următor.nu credeam niciodată că o să cumpăr un motor vechi de 20 ani cu 16000km reali. 2 Din iulie m am pricopsit și cu un gsxf650 la care am regretat achiziția când a apărut la vânzare un sprint st1050 generația 2 la preț foarte bun....nu mai aveam bani de inca o motoreta Pare să fie ok 650 ul.in weekend am mers pe tf .e decenta.mult mai manevrabila decât generația pe carburație și mai ușoară,atât în mers cât și la manevrarea de pe loc.facut plinul in curtea de Arges,tf,Sibiu, realimentat in bascov înainte de a intra pe a1....4,36%.consum de scuter 400cc Cel mai probabil în primăvară o scot la vanzare.vreau un touring mai mare Un miar din ăla de o mie Editat Octombrie 1 de sandu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.