Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

Salutare, 

 

Dupa ce am pus motocicleta la vanzare si am primit doar oferte de 500 de euro sau alte aberatii am decis sa o fac proiect personal si sa o pastrez. 
cu timpul voi pune la punct si micile defecte estetice specifice varstei insa pana atunci vreau sa rezolv o problema mecanica. 
in aug 2019 am schimbat kit-ul de ambreiaj pt ca patina ( complet, placi otel, frictiune, arcuri , garnitura ) 

cablul l-am lasat asa, i-am facut doar reglajele . 

cu noul kit am obs ca mtocicleta nu mai intra in frara ne motor asa puternic, si ca o imping mai greu cu motorul oprit daca e in viteza si cu ambreiajul tras. 
dupa vreo 700 km a inceput sa patineze din nou , dadea semne ca scapa cand bruscam acceleratia ( mentionez ca uleiul pus dupa ce am schimbat kit-ul este 15-50-katana ) 

am lasat la iernat si am dat vina pe cablu . 

am schimbat cablul de ambreiaj , l-am reglat ca la carte, insa, cu motocicleta pe stand - motor oprit pe liber roata se invarte liber, motor oprit intr-a 1-a roata e teapana, cand trag ambreiajul se invarte foarte greu  - practic, in mers se simte ca intr-o semi frana de motor cu ambreiajul tras chiar daca turatia coboara la ralanti.
cand pun a1-a da sa smunceasca putin :)

 

ce ar putea fi ? a intalnit cineva problema asta ? 

sa fie de la ulei ?
posibil sa fi strans prea tare placa de presiune ? 
poate sa strang mai tare melcul care impinge axul care debreiaza ca sa debreieze mai mult ? 

 

idei ? sugestii ?

Salutare, 

 

Dupa ce am pus motocicleta la vanzare si am primit doar oferte de 500 de euro sau alte aberatii am decis sa o fac proiect personal si sa o pastrez. 
cu timpul voi pune la punct si micile defecte estetice specifice varstei insa pana atunci vreau sa rezolv o problema mecanica. 
in aug 2019 am schimbat kit-ul de ambreiaj pt ca patina ( complet, placi otel, frictiune, arcuri , garnitura ) 

cablul l-am lasat asa, i-am facut doar reglajele . 

cu noul kit am obs ca mtocicleta nu mai intra in frara ne motor asa puternic, si ca o imping mai greu cu motorul oprit daca e in viteza si cu ambreiajul tras. 
dupa vreo 700 km a inceput sa patineze din nou , dadea semne ca scapa cand bruscam acceleratia ( mentionez ca uleiul pus dupa ce am schimbat kit-ul este 15-50-katana ) 

am lasat la iernat si am dat vina pe cablu . 

am schimbat cablul de ambreiaj , l-am reglat ca la carte, insa, cu motocicleta pe stand - motor oprit pe liber roata se invarte liber, motor oprit intr-a 1-a roata e teapana, cand trag ambreiajul se invarte foarte greu  - practic, in mers se simte ca intr-o semi frana de motor cu ambreiajul tras. 

 

ce ar putea fi ? a intalnit cineva problema asta ? 

sa fie de la ulei ?
posibil sa fi strans prea tare placa de presiune ? 
poate sa strang mai tare melcul care impinge axul care debreiaza ca sa debreieze mai mult ? 

 

idei ? sugestii ?

 

Editat de latenightevents
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 5 months later...
La 04.06.2020 la 9:34, valentin.urda a spus:

Un punct sensibil mai e si robinetul de benzina, la care se uzeaza un oring de cauciuc si curge benzina, sau mai rau se rupe membrana si curge benzina direct in carburatoare si inunda cilindrul/baia de ulei.

 

Salutare!

Ai avut aceasta problema la motor? Daca da, cum ai rezolvat-o? Din pacate, am avut/am aceasta problema. A lucrat „cineva priceput” la ea, dar, aseara am pornit-o prima data anul asta si am observat ca robinetul pe interior este umed. Trebuie înlocuit robinetul sau este suficient sa achizitionez un kit de reparatie?  Multumesc!

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu am rezolvat scurgerea robinetului cu schimbarea oringului din interior, cel vechi era aproape putrezit. Se desface usor, sunt doua suruburi pe rezervor, 4 suruburi mici pe robinet si o clema care trebuie usor cracanata (nu foarte tare ca trebuie montata inapoi), se scoate cilindrul, se schimba garnitura si se monteaza.

Acum la vreun an dupa ce l-am schimbat cred ca trebuie sa schimb si furtunul de benzina care intra in robinet, deoarece vad ca se umezeste si ala dupa ce sta cateva zile, dar nu gasesc unul care sa reziste la temperatura mai mare..               
image.thumb.png.04439e6cbfc08e09fafad5d1651a5852.png

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, valentin.urda a spus:

Salut,

 

Eu am rezolvat scurgerea robinetului cu schimbarea oringului din interior, cel vechi era aproape putrezit. Se desface usor, sunt doua suruburi pe rezervor, 4 suruburi mici pe robinet si o clema care trebuie usor cracanata (nu foarte tare ca trebuie montata inapoi), se scoate cilindrul, se schimba garnitura si se monteaza.

Acum la vreun an dupa ce l-am schimbat cred ca trebuie sa schimb si furtunul de benzina care intra in robinet, deoarece vad ca se umezeste si ala dupa ce sta cateva zile, dar nu gasesc unul care sa reziste la temperatura mai mare..               

 

MULTUMESC TARE MULT!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salut, as dori sa-mi cumpar o suzuki gsx650f 2012-2013 ca prima motocicleta, dar din pacate nu reusesc sa gasesc nimic prin bucuresti sau prin apropiere sa o pot proba sa vad cum stau pe ea (am 1,88 m). Exista vreun posesor binevoitor care isi poate face ceva timp sa ne intalnim si poate sa imi si povesteasca ceva +/- ? Multumesc anticipat 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut Gsx650F din 2010 si pot sa-ti spun ca e foarte confortabila la drum lung, in afara orasului si iertatoare. Cred ca nu o sa ai probleme ca incepator cu ea.

In privinta inaltimii, eu am 1.80 m si pot spune ca mi-a venit ca "turnata".

Singurul dezavantaj al acelei mobre era greutatea mare care se simtea mai ales in oras si la manevrele pe loc (de ex. intoarcere in garaj, parcare stramta, etc.).

Daca gasesti una in toate mintile ei, necazuta si cu un istoric cat de cat decent, ia-o fara ezitare. Merita toti banii, mai ales ca acum se vand la preturi accesibile din cauza vechimii.

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 4 months later...

Salutare!

M am interesat sa cumpar niste suporti de bagaje laterale (la MyMoto si am intrat pe site la HeavyDuties), dar nimic disponibil. 

Problema sta in felul urmator, are cineva asa ceva pe motocicleta (a mea e GSXF600 2004), sa ma ajute cu câteva poze mai detaliate, eventual cateva masuratori?

Am sculele necesare si ma apuc sa le fac eu, ca tot e iarna si merge de meșterit.

Multumesc anticipat! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
La 11.11.2020 la 20:58, Motojurnal a spus:

Nu se prea strică și culmea, deși pe carburație, pornesc fără probleme și dimineața la 6⁰C. 

IMG_20201109_064200_6.jpg

 

Salutare ,la un suzuki gsx750f este mai bine sa schimb suspensia sau sa mai iau puțin din spuma de la sa ,este puțin cam înaltă pentru mine,dacă las suspensia nu ma încurcă la schimbat vitezele?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Chopperist am zis sa incerc și Cafe Racer ...numa că la 170 ai mei pfff GSX600F '95 e cam înaltă și cu centrul de greutate cam sus...

 

Da prima am pus ochii pe un GS550E care mi se potrivea mult mai bine ...

 

 

DSC_0068.JPG

1691523324258.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Pe lângă gsxf750 cu care am mers 12000km Intr un an, motocicleta  in ziua achiziției avea 16700km reali, am schimbat după ulterior filtrul de aer oem,am căutat după cod și am descoperit asta iar acum la 28k+ încă are plăcuțele de frână originale tokico,pe care trebuie sa le schimb in sezonul următor.nu credeam niciodată că o să cumpăr un motor vechi de 20 ani cu 16000km reali.

2

Din iulie m am pricopsit și cu un gsxf650 la care am regretat achiziția când a apărut la vânzare un sprint st1050 generația 2 la preț foarte bun....nu mai aveam bani de inca o motoreta

Pare să fie ok 650 ul.in weekend am mers pe tf .e decenta.mult mai manevrabila decât generația pe carburație și mai ușoară,atât în mers cât și la manevrarea de pe loc.facut plinul in curtea de Arges,tf,Sibiu, realimentat in bascov înainte de a intra pe a1....4,36%.consum de scuter 400cc 

Cel mai probabil în primăvară o scot la vanzare.vreau un touring mai mare

Un miar din ăla de o mie

 

Editat de sandu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...