Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

Danutu_m , vezi ca la robinet foarte probabil vei gasi garnitura de pe axul canelei imbatranita. Daca pui O-ring obisnuit se va umfla si vei actiona foarte greu robinetul.

 

Am si eu nevoie de un sfat. Vreau sa pun anvelope cate mai aderente, chiar daca se uzeaza rapid. De preferat sa nu fie extrem de scumpe. Pana acum am avut michelin pilot power, au fost ok, dar parca as vrea ceva care se lipeste mai bine de asfalt, eventual sa fie bunicel si pe ploaie. Ce imi recomandati?

Eu pot sa iti recomabd gumele pe care le folosesc de maibine de doi ani, sunt dwja la al doilea tren : Michelin Pilot Road 4. Am facut cu primul in jur de 13.000 de km, si am reusit sa le inchid destul de repede. Nu sunt gume sport, sunt sport-turing, dupa mine sunt ideale pentru tipul asta de motocicleta. Pe ploaie am condus des si nu am avut niciodata probleme. M-au costat in jur de 250 de €.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare. Si pe mine, ca si pe Vladimir, ma intereseaza de unde as putea comanda niste genti laterale cu tot cu suport si un parbriz pt touring. Moto e GSX 600 F din 2000. Poate imi recomanda parbrizul cineva care are deja montat si poate da feedback.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor. Am reinviat un gsx f 600 din88...toate bune pina la rezervor.. probabil a zacut ani buni cu benzina posibil si ceva apa...rezultatul..multa rugina. Am incercat toate metodele posibile inclusiv electroliza. S a curatat insa risc sa se gaureasca si sa iau foc ceeace nu e tocmai placut. Asadar am nevoie de in rezervor care sa nu fie ruginit. Buson,cana si sonda am insa nu i problema daca e complet. Trebuie sa se potriveasca si de la modelele de dupa 90-95. Daca cineva are...astept un mesaj in pm sau aici. Respect tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Salutare la toti posesorii , detin un Suzuki GsxF 600 din 2001 si de curand am schimbat cilindreea cu ceva mai mare.Vreau sa multumesc tuturor celor din aceasta sectiune a forumului pentru ajutoru si sprijinul acordat in decursul timpului si in acelas timp sa anunt ca Suzuki este de vanzare in cazul in care un pasionat de aici ar fii interesat de modelul acesta .Pretul este de 850E fix, pentru cei interesati nu ezitati sa imi lasati un mesaj si raspund cu cea mai mare placere. Drumuri bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!Am o intrebare legata de uleiul Bel Ray ca asta am folosit pana acum: care este diferenta intre cele 2 uleiuri?Sa folosesc in continuare tot EXP Synthetic?Sau Thumper daca poate fi folosit pe 600 F.Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga EXP (semisintetic) sau mai bine EXS (full sintetic). Vascozitatea aleasa de mine la oricare din cele doua a fost 15W50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 sau 10 ma intereseaza mai putin, pe mine vascozitatea mai mare la cald (50 in loc de 40) ma intereseaza. Schimba mai bine cu un ulei mai gros.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu ii facusem ultimul schimb de ulei cu 15w50 de la Motul, si am observat imediat ca schimba mai bine si zgomotul s-a diminuit, plus mergand cam toata ziua la 30-40 de grade motorul era foarte cald. Cand a venit toamna-iarna am folosit mai putin motorul, dar diferente prea mari nu erau din cauza temperaturilor. Dupa mine, ideal ar fi 15w50 vara si 10w40 iarna, asta in ideea ca faceti 10.000 de km / an ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut. Am un prieten care a cumparat un gsxf 750 Katana din 98. Si are o problema cu ea; totul a inceput cand a observat ca are mal( rugina dizolvata) in rezervor. Am scurs tot ce se putea si am clatit cu jet de apa, am curatat carburatoarele ( partea cu plutitoarele), am aspirat putin filtru aer, bujiile curatate cu toate ca nu avea urme de nefunctionare. Am montat totul la loc bagat benzina 99 de la Petrom, a mers perfect cam 10 km si dupa a inceput sa nu mai traga si sa se opreasca in drum. Il puteti ajuta cu niste sfaturi??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa o curatare cu electroliza la rezervor.

A mers 10 km pana a adunat mizerie in carbuatoare.

Eventual dupa ce se face asta,pune si 2 filtre de benzina cu diametru destul de mare(ca sa nu limitezi fluxul) si de metal,neaparat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare!

Mi-am luat si eu un gsx600f din 2000, rosu.este prima mea motocicleta si sunt multumit de ea.

Am gasit topicul asta, destina acestui model.de aseara pana acum nu am resusit sa citesc decat 80 de pagini din topic :) mai fac o pauza si voi continua.mai sunt posesori de gsxfuri?mai obisnuiti sa faceti intalniri, plimbari? Voiam sa mai vad si eu alte surori, sa fac si eu o comparatie.ca ar mai trebui lucrat la ea, dar momentan vreau sa ma bucur de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am un prieten care a cumparat un gsxf 750 Katana din 98. Si are o problema cu ea; totul a inceput cand a observat ca are mal( rugina dizolvata) in rezervor. Am scurs tot ce se putea si am clatit cu s-a u jet de apa, am curatat carburatoarele ( partea cu plutitoarele), am aspirat putin filtru aer, bujiile curatate cu toate ca nu avea urme de nefunctionare. Am montat totul la loc bagat benzina 99 de la Petrom, a mers perfect cam 10 km si dupa a inceput sa nu mai traga si sa se opreasca in drum. Il puteti ajuta cu niste sfaturi??

Daca nu s-a rezolvat intre timp, atunci cand se opreste deschide busonul de la rezervor, si vezi daca face un fasss puternic. Daca face, curatati supapa de vacuum de la busonul rezervorului.

» Post actualizat in 10 Jul 2016 07:33

Salutare!

Mi-am luat si eu un gsx600f din 2000, rosu.este prima mea motocicleta si sunt multumit de ea.

Am gasit topicul asta, destina acestui model.de aseara pana acum nu am resusit sa citesc decat 80 de pagini din topic :) mai fac o pauza si voi continua.mai sunt posesori de gsxfuri?mai obisnuiti sa faceti intalniri, plimbari? Voiam sa mai vad si eu alte surori, sa fac si eu o comparatie.ca ar mai trebui lucrat la ea, dar momentan vreau sa ma bucur de ea.

Bine ai venit! Intalniri cu katanistii nu prea se fac, fiecare cred ca se bucura in legea lui de motoarele astea simple si fiabile, fara sa simta nevoia etalarii in public. Sa fim realisti, mobrele astea merg de nota 20, dar arata de nota 2. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc.bine v-am gasit.nu vreau sa ma etalez(ca nu am cu ce).vreau doar sa ma plimb si sa vad cum arata celelalte gsxfuri.daaa, chiar arata ca o vacuta, cum se spune si in celelalte posturi :P eu incerc sa o privesc doar din lateral

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Heloo, despre reglaj telescop spate ne explica cineva plss? Am piulita mare din partea de jos aproape de H , as dori sa las mai moale suspensia spate, ce scule sa folosesc? Trebuie demontat telescopul?poate am si o solutie sa l mai cobor putin de spate ? Ar fi super mai jos si mai moala

» Post actualizat in 25 Jul 2016 06:56

post-50781-0-75838800-1469429702_thumb.jpg

 

post-50781-0-17257400-1469429758_thumb.jpg

 

 

,,h'' de la hard si ,,s'' de la slow ?Scuze pozele sunt ,,rasturnate ''

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Este s de la soft

În principiu întărești sau slăbești spatele. Dacă mergi cu pasager si bagaje îl întărești ,singur îl slăbești. Întărindu-l se si ridică si iti pune mai multă greutate pe fata. Sunt reglaje de finete

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Cam slabuta activitatea pe aici. Eu tocmai ce m-am intors dintr-o tura de aprox 1100 km, din care aproape 800km doar ieri. Vacuta s-a comportat impecabil, inclusiv la altitudini de 2000m.

Doar ambreiajul a cam suferit in aglomeratia de pe transfagarasan.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...