Mario MT 03 Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 Danutu_m , vezi ca la robinet foarte probabil vei gasi garnitura de pe axul canelei imbatranita. Daca pui O-ring obisnuit se va umfla si vei actiona foarte greu robinetul. Am si eu nevoie de un sfat. Vreau sa pun anvelope cate mai aderente, chiar daca se uzeaza rapid. De preferat sa nu fie extrem de scumpe. Pana acum am avut michelin pilot power, au fost ok, dar parca as vrea ceva care se lipeste mai bine de asfalt, eventual sa fie bunicel si pe ploaie. Ce imi recomandati? Eu pot sa iti recomabd gumele pe care le folosesc de maibine de doi ani, sunt dwja la al doilea tren : Michelin Pilot Road 4. Am facut cu primul in jur de 13.000 de km, si am reusit sa le inchid destul de repede. Nu sunt gume sport, sunt sport-turing, dupa mine sunt ideale pentru tipul asta de motocicleta. Pe ploaie am condus des si nu am avut niciodata probleme. M-au costat in jur de 250 de €. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_melk Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Salutare. Si pe mine, ca si pe Vladimir, ma intereseaza de unde as putea comanda niste genti laterale cu tot cu suport si un parbriz pt touring. Moto e GSX 600 F din 2000. Poate imi recomanda parbrizul cineva care are deja montat si poate da feedback. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Martie 25, 2016 Share Postat Martie 25, 2016 Salutare tuturor. Am reinviat un gsx f 600 din88...toate bune pina la rezervor.. probabil a zacut ani buni cu benzina posibil si ceva apa...rezultatul..multa rugina. Am incercat toate metodele posibile inclusiv electroliza. S a curatat insa risc sa se gaureasca si sa iau foc ceeace nu e tocmai placut. Asadar am nevoie de in rezervor care sa nu fie ruginit. Buson,cana si sonda am insa nu i problema daca e complet. Trebuie sa se potriveasca si de la modelele de dupa 90-95. Daca cineva are...astept un mesaj in pm sau aici. Respect tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 25, 2016 Share Postat Martie 25, 2016 Chiar daca statea plin cu apa nu ruginea, dar sa fi stat plin ochi. Problema e ca a stat foarte mult doar cu putina benzina in el. Pe viitor, la motocicletele cu rezervor metalic, incearca sa fii cat mai mult timp cu plinul facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gam Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Salut! Cumpar un suport de top case pentru un GSX 600 F din '99. Zile bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigflames Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 Salutare la toti posesorii , detin un Suzuki GsxF 600 din 2001 si de curand am schimbat cilindreea cu ceva mai mare.Vreau sa multumesc tuturor celor din aceasta sectiune a forumului pentru ajutoru si sprijinul acordat in decursul timpului si in acelas timp sa anunt ca Suzuki este de vanzare in cazul in care un pasionat de aici ar fii interesat de modelul acesta .Pretul este de 850E fix, pentru cei interesati nu ezitati sa imi lasati un mesaj si raspund cu cea mai mare placere. Drumuri bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pintea Alexandru Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Salutare!Am o intrebare legata de uleiul Bel Ray ca asta am folosit pana acum: care este diferenta intre cele 2 uleiuri?Sa folosesc in continuare tot EXP Synthetic?Sau Thumper daca poate fi folosit pe 600 F.Multumesc! Bel Ray 4L Ulei Thumper Racing Syn Ester Blend 4T 10W-40Ulei motor 4 timpi 189 lei Bel Ray 4L Ulei EXP Synthetic Ester Blend 4T 10W-40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Varianta 2.Syntetic. Asta depinde cum mergi cu mobra si daca o mai folosesti prin oras,unde se incinge destul de tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Baga EXP (semisintetic) sau mai bine EXS (full sintetic). Vascozitatea aleasa de mine la oricare din cele doua a fost 15W50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pintea Alexandru Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Multumesc G B V si Zappy pt raspunsuri. Nu pot spune ca circul prin oras ca sa se incinga prea tare.Cat despre vascozitate, 10W40 am folosit asta fiind recomandat de producator si nu au fost probleme.Zappy se comporta mult diferit 15 fata de 10? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 15 sau 10 ma intereseaza mai putin, pe mine vascozitatea mai mare la cald (50 in loc de 40) ma intereseaza. Schimba mai bine cu un ulei mai gros. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pintea Alexandru Postat Mai 20, 2016 Share Postat Mai 20, 2016 Mulțumesc de răspuns Zappy.Bine de știut.Totusi vâscozitatea mai mare nu o să afecteze la temp mai scăzute?Nu circul iarna da ma gândesc la vremea mai racoroasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 20, 2016 Share Postat Mai 20, 2016 Daca nu mergi zilnic sub 5 grade, nu afecteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 Si eu ii facusem ultimul schimb de ulei cu 15w50 de la Motul, si am observat imediat ca schimba mai bine si zgomotul s-a diminuit, plus mergand cam toata ziua la 30-40 de grade motorul era foarte cald. Cand a venit toamna-iarna am folosit mai putin motorul, dar diferente prea mari nu erau din cauza temperaturilor. Dupa mine, ideal ar fi 15w50 vara si 10w40 iarna, asta in ideea ca faceti 10.000 de km / an ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stoica Ioan Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Salut. Am un prieten care a cumparat un gsxf 750 Katana din 98. Si are o problema cu ea; totul a inceput cand a observat ca are mal( rugina dizolvata) in rezervor. Am scurs tot ce se putea si am clatit cu jet de apa, am curatat carburatoarele ( partea cu plutitoarele), am aspirat putin filtru aer, bujiile curatate cu toate ca nu avea urme de nefunctionare. Am montat totul la loc bagat benzina 99 de la Petrom, a mers perfect cam 10 km si dupa a inceput sa nu mai traga si sa se opreasca in drum. Il puteti ajuta cu niste sfaturi?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 15, 2016 Share Postat Iunie 15, 2016 Fa o curatare cu electroliza la rezervor. A mers 10 km pana a adunat mizerie in carbuatoare. Eventual dupa ce se face asta,pune si 2 filtre de benzina cu diametru destul de mare(ca sa nu limitezi fluxul) si de metal,neaparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giorgio07 Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Salutare! Mi-am luat si eu un gsx600f din 2000, rosu.este prima mea motocicleta si sunt multumit de ea. Am gasit topicul asta, destina acestui model.de aseara pana acum nu am resusit sa citesc decat 80 de pagini din topic mai fac o pauza si voi continua.mai sunt posesori de gsxfuri?mai obisnuiti sa faceti intalniri, plimbari? Voiam sa mai vad si eu alte surori, sa fac si eu o comparatie.ca ar mai trebui lucrat la ea, dar momentan vreau sa ma bucur de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Zi si locatia ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giorgio07 Postat Iulie 9, 2016 Share Postat Iulie 9, 2016 bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iulie 10, 2016 Share Postat Iulie 10, 2016 Salut. Am un prieten care a cumparat un gsxf 750 Katana din 98. Si are o problema cu ea; totul a inceput cand a observat ca are mal( rugina dizolvata) in rezervor. Am scurs tot ce se putea si am clatit cu s-a u jet de apa, am curatat carburatoarele ( partea cu plutitoarele), am aspirat putin filtru aer, bujiile curatate cu toate ca nu avea urme de nefunctionare. Am montat totul la loc bagat benzina 99 de la Petrom, a mers perfect cam 10 km si dupa a inceput sa nu mai traga si sa se opreasca in drum. Il puteti ajuta cu niste sfaturi?? Daca nu s-a rezolvat intre timp, atunci cand se opreste deschide busonul de la rezervor, si vezi daca face un fasss puternic. Daca face, curatati supapa de vacuum de la busonul rezervorului. » Post actualizat in 10 Jul 2016 07:33 Salutare! Mi-am luat si eu un gsx600f din 2000, rosu.este prima mea motocicleta si sunt multumit de ea. Am gasit topicul asta, destina acestui model.de aseara pana acum nu am resusit sa citesc decat 80 de pagini din topic mai fac o pauza si voi continua.mai sunt posesori de gsxfuri?mai obisnuiti sa faceti intalniri, plimbari? Voiam sa mai vad si eu alte surori, sa fac si eu o comparatie.ca ar mai trebui lucrat la ea, dar momentan vreau sa ma bucur de ea. Bine ai venit! Intalniri cu katanistii nu prea se fac, fiecare cred ca se bucura in legea lui de motoarele astea simple si fiabile, fara sa simta nevoia etalarii in public. Sa fim realisti, mobrele astea merg de nota 20, dar arata de nota 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giorgio07 Postat Iulie 10, 2016 Share Postat Iulie 10, 2016 multumesc.bine v-am gasit.nu vreau sa ma etalez(ca nu am cu ce).vreau doar sa ma plimb si sa vad cum arata celelalte gsxfuri.daaa, chiar arata ca o vacuta, cum se spune si in celelalte posturi eu incerc sa o privesc doar din lateral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 Heloo, despre reglaj telescop spate ne explica cineva plss? Am piulita mare din partea de jos aproape de H , as dori sa las mai moale suspensia spate, ce scule sa folosesc? Trebuie demontat telescopul?poate am si o solutie sa l mai cobor putin de spate ? Ar fi super mai jos si mai moala » Post actualizat in 25 Jul 2016 06:56 ,,h'' de la hard si ,,s'' de la slow ?Scuze pozele sunt ,,rasturnate '' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Este s de la soft În principiu întărești sau slăbești spatele. Dacă mergi cu pasager si bagaje îl întărești ,singur îl slăbești. Întărindu-l se si ridică si iti pune mai multă greutate pe fata. Sunt reglaje de finete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Multumesc Claman , Se pare ca daca il dau mai spre ,,s'' am 2 avantaje : il si ,,inmoi'' si il si cobor de ,,buci '' Oricum o sa apelez la un calificat sa faca lucrarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Cam slabuta activitatea pe aici. Eu tocmai ce m-am intors dintr-o tura de aprox 1100 km, din care aproape 800km doar ieri. Vacuta s-a comportat impecabil, inclusiv la altitudini de 2000m. Doar ambreiajul a cam suferit in aglomeratia de pe transfagarasan..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.