Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

Salut!

Am un GSX750F din 2002 și vreau să vă expun următoarea situație, pentru eventuale păreri, soluții, dacă a mai întâlnit cineva situația și mă poate ajuta.

Am o problemă la pornirea balenei și asta se intâmplă dacă stă mai multe zile fără să o pornesc (peste 7 zile).

Ce se întâmplă:

- aseară, am pornit-o , am tras socul (cam jumătate), a pornit la prima cheie, a mers 2-3 minute și s-a oprit;

- după acest episod, am mai încercat să o pornesc până mi-a murit bateria;

- am luat o baterie auto, am pus clești, nimic;

- am vorbit cu fostul proprietar și mi-a dat soluția (o știam dar mi se pare un pic greoaie în condițiile în care, pornind-o regulat la interval de 3-4 zile, pornește de fiecare dată la prima cheie);

- soluția: pusă benzină într-un bidon de jumătate de litru, ridicat rezervorul cât să pot scoate furtunul de alimentare care vine în filtru, racordat bidonul cu un furtun la filtru, turnat benzină în carburatoare, scos furtunul improvizat, racordat alimentarea, dat la cheie și... PORNIT DIN PRIMA! bun...

- am lasat-o să meargă cam 5 minute, am oprit-o pentru 15 minute cât m-am echipat să dau o tură, m-am întors la balenă, am pornit-o, iar în momentul în care am ieșit pe stradă să-i dau gaz, A MURIT și n-a mai pornit;

Menționez că robinetul a fost pe poziția RES și ON. N-am încercat să-l pun pe PRI, mi-a fost teamă că se îneacă și n-o mai scot la capăt cu ea.

Cam asta e...

Dacă mă poate ajuta cineva cu o soluție (în afara celei menționate)...

 

PS: Am postat această problemă și pe alt topic, dacă este prea mult, rog să acceptați scuze, iar moderatorii să-l păstreze pe cel potrivit. MULȚUMESC!

 

Editat de De 3 Lei CuiE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu daca ai rezolvat pana acum, dar presupun ca nu.

Cam aceiasi problema am avut-o si eu la prima pornire din primavara (nu chiar prima, dar prima dupa vreo luna de stat). In iarna cat a stat in garaj, i-am facut revizia complet si am schimbat filtrul de benzina si furtunul care vine de la rezervor in filtru. Am pus un furtun mai lung cu vreo 10 cm, iar acesta ridica oarecum filtrul in sus. Cum ziceam, dupa o pauza de vreo luna in care nu am pornito am incercat sa ii dau cheie... si nimic... am omorat bateria, am luat curent de la masina si am tot incercat vreo ora sa o pornesc fara nici un rezultat. Am inceput cercetarile, si am observat ca filtrul de benzina era gol, chiar daca rezervorul era plin, iar atunci cand invartea nu picura de loc in filtru. Am ridicat vreo 10-15 cm rezervorul si a inceput sa curga benzina in filtru, iar apoi a pornit imediat. Problema la mine era ca furtunul era prea lung si tinea filtrul ridicat astfel incat obstructiona curgerea.

Problema la tine e posibil sa fie asemanatoare, de la filtru infundat, sau pozitia proasta, sau furtune de vacuum crapate. Dupa ce sta cateva zile, se evapora benzina din carburatoare si probabil ca nu reuseste sa traga din rezervor. Eu te sfatuiesc sa schimbi filtrul de benzina si sa incerci sa verifici macar vizual furtunele de vacuum.

Nu e nici o problema daca lasi putin pe modul PRI, carburatoarele nu se incarca atat de repede. In situatia ta poti incerca sa o pui pe PRI 20-30 secunde inainte de pornire sa vezi daca are vreun efect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Mulțumesc de ajutor!

Am considerat oportun s-o duc la necanic. În afară de această problemă, mi-am dorit și o verificare generală: carburatoare, bujii, distribuție, electric, etc. Voiam o pregătire pentru drumuri lungi. Ciudat este că în trecut, am avut un GSX 600 F și aveam problema expusă doar la prima pornire, primăvara. După prima pornire, nu mai aveam această problemă nici dacă stătea nepornită 2 luni.

Toate bune!   🍺

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca pui robinetul de la rezervor pe pozitia pri permanent si se ineaca motorul / porneste greu / nu mai porneste inseamna ca trebuie servisate neaparat carburatoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, ASU11 a spus:

daca pui robinetul de la rezervor pe pozitia pri permanent si se ineaca motorul / porneste greu / nu mai porneste inseamna ca trebuie servisate neaparat carburatoarele.

 

Salut!

Mare dreptate ai!

Asa am inteles, carburatoarele erau murdare.

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Poti intari furca doar dintr-un singur reglaj(damping), cel din capetele jambelor, trebuie sa invarti in sens orar pentru intarire. Iar pentru amortizorul spate e ceva mai complicat pentru ca ai mai multe reglaje, iti las o postare in care cineva a explicat destul de clar cum sa o reglezi. Nici eu nu stiam ca pot regla rebound-ul pana sa citesc asta, am mai strans doua trepte si acum se simte mult mai bine spatele.

image.thumb.png.98e86c4eeda3df77ad8490b206a796e1.pngimage.thumb.png.c7d8cba32347e9e2a1ef9e77da48a07b.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Va salut domnilor.

De vreo doua zile tot caut pe net despre „Timing Retard Eliminator” - TRE. În mare este vorba despre un mic dispozitiv electronic care, atasat circuitului electric, ar imbunatati acceleratia in treptele 1,2, 3 si 4. M-am documentat doar pentru suzuki gsx 650f.

Asadar, atasez caracteristicile dispozitivului: 

„Suzuki have retarded the ignition timing of the first 4 gears on the most of its latest models. This restriction is applied by Suzuki to limit the available torque in low speeds for road safety.
Our Smart TRE bypasses this restriction and gives the optimal map to all gears for maximum performance.
The Smart TRE will also disable the speed limiter to all 1000cc+ models

SmartMoto has created this new version of the popular TRE mod which is smart and does not affect the map of Neutral, while it gives the unrestricted 5th gear signal when any other gear is selected. Also, we gave special attention to durability; we enclose the whole product into special high grade resin like the most motorcycle manufacturers do in similar applications.

Key Features

Bypasses the Timing Restriction of the first 4 gears

Improves the throttle response and releases maximum torque

Does not affect Neutral like the cheap TRE versions

Plug and play design, no wire cutting required

Compatible with the Power CommanderTM and the Bazzaz Z-FiTM.

Disables the Speed limiter on all 1000cc+ models”

 

De curiozitate, am decis sa caut mai mult decat atat. Dispozitivul asta ar pacali intr-un fel sau altul ECU si ii transmite mereu informatia ca motocicleta este in permanenta in treapta 5 de viteza. De aici apare in permanenta si pe bord doar treapta 5. Pe unele siteuri am citit ca nici neutral (0) nu mai vede și nici ledul verde nu il aprinde cand este in aceasta pozitie. Producatorul spune totusi ca nu afecteaza acest lucru, totodata afland si ca pe neutral, motoreta are o alta harta de injectie.

Cu informatiile astea, ecu nu  limiteaza in niciun fel cuplul dezvoltat in treptele 1,2,3,4. Mi-e greu sa cred ca cineva s-a gandit sa limiteze un Gsx 650f, care are aproape 90 de cai. 

 

1. Are cineva mai multe informatii despre acest TRE? 

2. Se gaseste pe ebay si costa aprox 30 lire. Are cineva cont si ma poate ajuta sa comand? ..si daca mai sunt doritori

 

 

s-l300.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare!

 

Am incercat sa folosesc functia de search de pe forum, dar din pacate nu m-am descurcat. Nici in manualul la care am avut acces, nu am reusit sa gasesc informatia asta.

 

Are cineva idee ce tip de bec e necesar pentru lampa de iluminare a numarului? ('08 GSX 650F)

 

Am observat ca al meu s-a ars, deci, am nevoie de unul nou.

 

Mersi ! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ WotRU2Me, warlock : Multumesc frumos pentru raspunsuri ! Inca nu am ajuns sa desfac nimic pentru ca nu am motoreta disponibila saptamana asta. Am zis sa ma interesez din timp de bec, pana in weekend cand ma si apuc de treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Ciprian_B a spus:

Salutare!

 

Am incercat sa folosesc functia de search de pe forum, dar din pacate nu m-am descurcat. Nici in manualul la care am avut acces, nu am reusit sa gasesc informatia asta.

 

Are cineva idee ce tip de bec e necesar pentru lampa de iluminare a numarului? ('08 GSX 650F)

 

Am observat ca al meu s-a ars, deci, am nevoie de unul nou.

 

Mersi ! 

 

Îți trebuie un bec R5W 

P21/5  este la poziție/ frână

Editat de claman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Am un gsx750f 2001 care moare in turații mari... nu i-am dat de cap de ceva vreme. Bănuiesc ca este CDI-ul, știu ca este foarte scump și știu ca nu prea merge reparat. Este cineva din Bucuresti care îmi poate împrumuta CDI-ul pt o săptămâna contra cost? Dacă știu sigur ca e de la CDI cumpăr unul nou.

 

Multumesc!

5 hours ago, lookster123 said:

Salutare,

 

Am un gsx750f 2001 care moare in turații mari... nu i-am dat de cap de ceva vreme. Bănuiesc ca este CDI-ul, știu ca este foarte scump și știu ca nu prea merge reparat. Este cineva din Bucuresti care îmi poate împrumuta CDI-ul pt o săptămâna contra cost? Dacă știu sigur ca e de la CDI cumpăr unul nou.

 

Multumesc!

Gata am rezolvat. O sa va anunt daca era de la CDI sau nu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Salutare!

Cum a venit primăvara si e puțin mai cald afară, e vremea sa ma apuc de meșterit la motocicleta.

 

Am in plan sa fac următoarele lucruri:

- curăț etrierii si ung ghidajele cu vaselina 

- ung cablurile de accelerație/soclu/ambreiaj cu vaselină lichidă

- mai adaug ceva vaselină pe la schimbator, pedală frâna si pe unde mai trebuie

- schimb bujiile

- schimb bec faza scurtă

- curatat/uns lant

- schimb cauciuc față

- schimb furtun alimentare benzină

- schimbare garnituri robinet benzina (cele vechi s-au gandit sa cedeze fix la vreo săptămână după ce am bagato la hibernat si a facut ditamai balta de benzina in garaj + vopseaua arsa pe carena )

As mai vrea sa verific rulmenții rotilor, si sa mai adaug ceva vaselină daca e nevoie, dar aici nu prea stiu cum sa fac verificarea, si nici ce vaselina sa pun. Presupun ca e ok o vaselină de temperatura si am una de la Divinol pe baza de litiu pentru rulmenți, pe care scrie ca rezistă până pe la 180 grade.

 

Ce verificări/operații ar trebui sa mai fac pentru a fi sigur ca merge in parametri?

 

P.S: Carburatoarele nu cred ca trebuie sincronizate deoarece ultima data motorul functiona destul de bine, uleiul si filtrele nu le schimb momentan, deoarece abia au vreo 4000km, furca inca nu curge :)).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Salutare tuturor! Pe la sfârșitul săptămânii viitoare mă duc să vizionez un GsxF 750 din 2000 în vederea achiziției. Care sunt aspectele pe care ar trebui să le am în vedere, punctele slabe ale motocicletei? 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

@valentin.urda

Nu e târziu. Am văzut-o dar nu am cumpărat-o. Motocicleta e stată de doi ani, vânzătorul nu are permis. Nu am putut să o pornim, bateria era moartă așa că a rămas să mă sune când o pornește. A dus-o în service, azi mi-a trimis video cu ea mergând. I-a fost schimbată bateria, bujiile, făcută carburația... Mai are de lucru la ea, rezervorul e plin de rugină... Aștept să o aducă în stare decentă și apoi voi vedea dacă o iau. Momentan sunt pro achiziție dar vreau să o iau pe roțile ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate se repara, mai greu e cu rezervorul.. 

Am vazut ca mai au mici probleme pe la carburatie/vacuum si conexiunea dintre carburator si motor care se crapa in timp si trage aer fals. Problemele la carburatie apar cand umbli si le dereglezi, fara cineva proiceput le reglezi cam greu. Dar daca merge bine, si nu iti bagi nasul aiurea merge mult timp fara probleme, a mea are cel putin 5 ani (2 la mine) de cand nu a umblat nimeni la carburatie si merge impecabil. 

Un punct sensibil mai e si robinetul de benzina, la care se uzeaza un oring de cauciuc si curge benzina, sau mai rau se rupe membrana si curge benzina direct in carburatoare si inunda cilindrul/baia de ulei.

Te mai poti uita la frane, furca, rulmenti, lant, scurgeri de ulei pe la motor, chestii generice pentru toate motocicletele.

Oricum piesele de schimb sunt destul de ieftine si le gasesti usor, nu trebuie sa iti faci griji pentru asta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...