chinezu Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Salutare Are careva un capac de la alternator ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristifrig Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Vreau sa va intreb :Care ar fi urmatorul model pe care ati vrea sa-l cumparati daca ati schimba GSXF-ul ? Si de ce ? M-ar interesa optiunile voastre . E o curiozitate . Eu vreau sa-l schimb din cauza ca e cam vechi si greu la manevre de pe loc ,si am inceput deja sa testez alte modele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 Vreau sa va intreb :Care ar fi urmatorul model pe care ati vrea sa-l cumparati daca ati schimba GSXF-ul ? Si de ce ? M-ar interesa optiunile voastre . E o curiozitate . Eu vreau sa-l schimb din cauza ca e cam vechi si greu la manevre de pe loc ,si am inceput deja sa testez alte modele . R1...o sa ti se para ca esti pe racheta, daca ai ocazia sa te intorci din nou pe gsxf o sa ti se para ca sta pe loc cand bagi mana in gas.... app, mai am o aripa spate taiata de gsxf, pt cine vrea un undertail o dau ieftin ca sa nu si-o mai taie pe a lui..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_sn Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 Alt gsxf...pune o poza cu aripa aia ca nu imi dau seama care e.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristifrig Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 R1...o sa ti se para ca esti pe racheta, daca ai ocazia sa te intorci din nou pe gsxf o sa ti se para ca sta pe loc cand bagi mana in gas....app, mai am o aripa spate taiata de gsxf, pt cine vrea un undertail o dau ieftin ca sa nu si-o mai taie pe a lui..... Ce pret are ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 Mai oameni buni am si io o intrebare la voi. Care mai are probleme cu treapta a 2-a de viteza? Plec de pe loc cu a 1-a si mai tot timpu cand dau a 2-a imi caraie imi crancane numa d-astea face, dar repet numai cand schimb dintr-a 1-a in a 2-a in rest nu e are probleme. Stie careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 Mai oameni buni am si io o intrebare la voi. Care mai are probleme cu treapta a 2-a de viteza? Plec de pe loc cu a 1-a si mai tot timpu cand dau a 2-a imi caraie imi crancane numa d-astea face, dar repet numai cand schimb dintr-a 1-a in a 2-a in rest nu e are probleme. Stie careva? Nu putem decat cand ne intalnim sa facem schimbi de motorete si sa vedem care e treaba. Eu nu am sesizat la a mea nimic deranjant de genul asta ... dar poate m-am obisnuit sau schimb eu mai energic, cine stie ?. Vii maine seara la 7 la arc dc nu ploua ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 evident my dear watson. Daca maine e ca azi la orele 6 juma cam asa ma prezint la arc. Poate totusi mai vin si altii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 este vorba de o aripa spate scurtata, pretul este de 100 lei, asta pt cine nu vrea sa-si sacrifice aripa originala...este de pe un GSXF an '98 si dupa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 Salut, prieteni! Pana acum (5200 Km) nu am nici o problema de nici un fel cu gixxef-ul, si sper sa nu am nici de aici incolo. Imi intra frumos din 1 in 2 si in celelalte trepte. Am comandat un kit de coborare si imi soseste in aprilie. Intrebare: daca o cobor, trebuie sa modific si cricul? In alta ordine de idei, ne intalnim la SMAEB sambata sau duminica (pe 11.04 sau 12.04)? Ca vreau sa ajung si eu pe acolo. In rest, la plimbareeeeeeeeeeee, lumeeeeeeeeeeee..... V-am salutat si Asfalt Uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 Daps ne vedem la smaeb cu siguranta. Oricum ne vorbim dinainte ca sa ne intalnim frumos si organizat nu asa haos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 (editat) Corect! Da' sa tineti cont ca eu vin din Pitesti si imi ia ceva timp sa ajung la voi Editat Martie 26, 2009 de Shepard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 stiu, o sa ne intalinm undeva la intrarea in bucuresti ca sa te luam daca e. Da mai vb despre asta cu o zi 2 inainte. Acuma pt cei dintre voi care mai au bani de tuning va dau niste linkuri : http://www.plasmaled.com/high_power_module.htm http://www.espace-tuning.com/SUZUKI/650-GS...42-546-547-883/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=1DZjJ0i4NXE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_sn Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Ai dat gauri in ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Corect! Da' sa tineti cont ca eu vin din Pitesti si imi ia ceva timp sa ajung la voi O sa fim cu totii acolo si mai tarziu la marsul motociclistilor. Ti-ai luat cumva toba leo vince ? Ca si mie trebuie sa imi vina toba da eram curios de ceva impresii inainte sa o testez personal . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Gata m-am cam prins care e treaba cu schimbatu vitezei dintr-a 1-a intr-a 2-a. Problema era ca schimbam eu prea cu mila ca sa zic asa, am incercat sa schimb cum a sugerat duke mai energic, mai hotarat si se pare ca nu mai crancane. Ce vreti se mai intampla si d-astea . . Si ca sa continuam topicul, ma interesez acuma de xenoane, led-uri si alte nebunii si sper ca saptamana asta care vine sa le si pun si sa postez niste poze sa vedeti ce si cum desi vizual nu o sa fie cine stie ce sper ca functionalitate sa fie bine(vreau sa inlocuiesc toate becurile cu led-uri de mare putere cu soclu de bec normal si sa vedem ce iese, si cand oi avea bani probabil voi inlocui tot blocu optic spate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Ai dat gauri in ea? am scos sitele din ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 (editat) Gata m-am cam prins care e treaba cu schimbatu vitezei dintr-a 1-a intr-a 2-a. Problema era ca schimbam eu prea cu mila ca sa zic asa, am incercat sa schimb cum a sugerat duke mai energic, mai hotarat si se pare ca nu mai crancane. Ce vreti se mai intampla si d-astea . . Si ca sa continuam topicul, ma interesez acuma de xenoane, led-uri si alte nebunii si sper ca saptamana asta care vine sa le si pun si sa postez niste poze sa vedeti ce si cum desi vizual nu o sa fie cine stie ce sper ca functionalitate sa fie bine(vreau sa inlocuiesc toate becurile cu led-uri de mare putere cu soclu de bec normal si sa vedem ce iese, si cand oi avea bani probabil voi inlocui tot blocu optic spate). Ai vazut ca se poate ... si cu cat esti incaltat mai bine cu atat schimba si mai bine . Ma refer la diferente intre tenesi, gheata si cizma. E normal cand schimbi 1 spre a 2-a sa fie putin diferit in sensul ca e cea mai lunga miscare ca treci prin neutru. Cred totusi ca se poate schimba si schimbatorul astfel incat sa aiba tranzitii mai scurte cu unul de supersport. Insa mie mi se pare exagerat sa faci astfel de modificari pe motocicleta asta. Pana mea e un sport touring de ~85 de cai nu cred ca are rost sa bagi bani sa o transformi in ss ca s-ar putea sa coste cat nu face. In ceea ce priveste schimbatul ghidonului eu zic sa te mai gandesti. O mare parte din rolul manevrabilitatii acestui motor este jucat de ghidon. Ghidon sport => pozitie mai aplecata => durere mai mare de spate la drum lung + unghi de bracaj mai mic + ca s-ar putea sa lovesti cu ghidonul in rezevor care nu e pentru asa ceva. Daca ai observat ca motocicletele cu ghidon sport au niste gauri(santuri) in rezervor ca sa le permita sa se miste mai mult stanga dreapta. Parerea mea. Editat Martie 27, 2009 de BigDuke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Ai si tu dreptate. Chestia cu ghidonu e ca mi-ar placea sa fie mai apropiat nu stiu de ce da simt ca as avea si mai mult control, nu ca acum ma plang dar dehh intotdeauna e loc de imbunatatiri. e pana una alta o luam usor cu xenoanele si dupa aia mai vedem. Apropo facem o intalnire mai mare de gixxefisti cu ocazia smaeb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Ai si tu dreptate. Chestia cu ghidonu e ca mi-ar placea sa fie mai apropiat nu stiu de ce da simt ca as avea si mai mult control, nu ca acum ma plang dar dehh intotdeauna e loc de imbunatatiri. e pana una alta o luam usor cu xenoanele si dupa aia mai vedem. Apropo facem o intalnire mai mare de gixxefisti cu ocazia smaeb? Eu osa fiu oricum la smaeb cu bercenarii si mi-ar placea sa ne vedem pe acolo si toti gixxefistii. In ajunul evenimentului stabilim un punct de intalnire . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristifrig Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Gata m-am hotarit .Noua mea jucarie este un GSX-R 600 k7 . E ceva mai incomoda pozitia de mers dar cum spuneau cei care poseda de mai mult timp acest model : "TE VEI OBISNUI " Deocamdata nu o sa vind KATANA o mai tin o perioada asa ca nu v-am parasit . Asfalt uscat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_maniac Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 salutare.... am un gsxf din 99' si am o nedumerire...chiar am deschis un topic in privinta asta. Deci : Ce bec este pe faza scurta la un GSX din '99 ?. Dar inainte sa-mi raspundeti sa va ganditi bine ... e H4 sau e H7 ... Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristifrig Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 (editat) la gsxf din 1998 si pina in 2005 becul este h7 Daca e altceva cineva a modificat mobra desi nu vad rostul . Sa nu te pacaleasca adaptorul folosit pt a fixa becul in far Sa nu te pacalest cu becuri care zic ca lumineaza cu 40% mai mult ca e teapa Eu am luat si nu e nici o diferenta sau poate e dar nu o sesizez eu daca vrei ceva bun pune HID Editat Martie 28, 2009 de Cristifrig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
otyro Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 sal!! sunt un proaspat posesor de gsxf650 cumparat in ianuarie 2009 !!! daca faceti un program de plimbari prin bucuresti apelati ca sunt prezent pt un contact id meu otyro2002 BAFTA TUTUROR SI ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.