Gogule Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Bafta la reconstructie. Discurile nu trebuie sa aiba nici-un fel de joc, si pe deasupra mai trebuie sa fie si drepte, daca sunt lovitebpot fi strambe si fara se se vada cu ochiul liber, se va simti la franare. ms pt raspuns....acum ca tot e demontata mai mult de jumatate ma gandeam ca ar fi mai bn sa ii revopsesc si cadrul....dar mi se pare ca va dura o vesnicie...la cate are pe acolo si eu fiind obisnuit cu comunistele....oare o sa imi mai ramana si piese dupa reparatie??? totusi nu mi-ar placea sa o vopsesc doar partial, ceva gen carpeala....apropo eu am luat-o cu caucic pe spate de 190 si merge..ca tot am vazut ceva discutii si in certificat scrie de 160...ps:e model american cu km in mile/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 De obicei cand ma intereseaza un model de motocicleta, caut un manual de utilizator. Am gasit unul pentru GSX 600 F - 2005 asa ca vi-l atasez, poate va ajuta cu ceva. http://www.fileshare.ro/1956595290.12 Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 cam pustiu pe aici.....alte sfaturi ca de exmplu ce tip de ulei folositi,bujii, placute de frana, kit-uri de lant, etc... un manual de intretinere va rog, daca se poate pt modelul GN72A din 94.... si cam ce bube au.... si am auzit diferite pareri in legaura cu discurile de frana, unii ca asa trebuie pt ca sunt flotante altii ca nu... la voi cum e? mentionez ca discurile sunt cele stock....ar fi chiar naspa sa fiu nevoit sa le schimb pt ca arata ok, cel de spate in schimb lasa de dorit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 cam pustiu pe aici.....alte sfaturi ca de exmplu ce tip de ulei folositi,bujii, placute de frana, kit-uri de lant, etc... un manual de intretinere va rog, daca se poate pt modelul GN72A din 94.... si cam ce bube au.... si am auzit diferite pareri in legaura cu discurile de frana, unii ca asa trebuie pt ca sunt flotante altii ca nu... la voi cum e? mentionez ca discurile sunt cele stock....ar fi chiar naspa sa fiu nevoit sa le schimb pt ca arata ok, cel de spate in schimb lasa de dorit... ulei motul 7100, bujii denso, placute tokiko sau nissin, kitt de lant cel mai ieftin. Daca vrei manual contacteaza-ma pe mess. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Si pe mine ma bate gandul la o toba aftermarket de ceva timp , sa vad poate mai scad preturile in iarna http://www.leovince.com/it/catalogo-suzuki..._i_e_2008/10625 http://www.louis.de/_20f8a1bcb72049cabecc0...tnr_gr=10027202 Leo vince mi-ar place ca am auzit-o pe a lui Bigduke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllenC Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Eu inca mai merg cu motorul, si o voi face cat va fi uscat . Mi-am pus si eu in gand sa schimb toba , dar asta la primavara daca vor ramane bani . Sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caron Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Nu cred ca e asa de multa lume cu GSXF... saaaaau se strica atat de rar incat nimeni nu are intrebari Daca te tine engleza cat de cat incearca www.katriders.com si vei gasi acolo tot felul de chestii despre Katane (GSXF in U.S.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 Am mai mers si eu cu motoru dar se abureste viziera de nu mai vad nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Noiembrie 30, 2009 Share Postat Noiembrie 30, 2009 Si pe mine ma bate gandul la o toba aftermarket de ceva timp , sa vad poate mai scad preturile in iarna http://www.leovince.com/it/catalogo-suzuki..._i_e_2008/10625 http://www.louis.de/_20f8a1bcb72049cabecc0...tnr_gr=10027202 Leo vince mi-ar place ca am auzit-o pe a lui Bigduke Si Vlad tot Leo Vince are . El a luat din titan la pret de aluminiu de la magazinul moto din cotroceni. Aveau o oferta acolo. Eu am dat 300 euro pe a mea de la un amic ... dar am asteptat vreo 2 luni dupa ea . Oricum o recomand cu caldura, nu trezeste mortii dar se face simtita in trafic, exact ce trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Noiembrie 30, 2009 Share Postat Noiembrie 30, 2009 (editat) Salut! Daca vreti ceva sa scoale mortii, va recomand asta http://cgi.ebay.com/ebaymotors/08-09-Suzuk...sQ5fAccessories ca de doua luni ma chinui sa-i reduc zgomotul, dar am reusit pana la urma. Dealtfel, imi pare rau ca am bagat mobra la iernat, ca parca vine primavara. Ar fi bine sa mai tina vremea asta vreo doua saptamani ca sa fie treaba oabla, sa-mi bag unghiile pe gat. In rest, ne pregatim de mosi nicolai si craciuni cum putem. Editat Noiembrie 30, 2009 de Shepard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arian46 Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 Gsxf-uri mai sunt..problemele sunt mai rare. Eu am avut una si v-o impartasesc, ca sa va fie usor daca veti fi in situatia mea. Acul de la kilometraj oscila ca la Dacie si arata o viteza mai mica decat cea reala cu 10- 15 km. Si cum kilometrajul e electronic ma asteptam la un contact imperfect, ceva borne oxidate dar totusi problema a fost de ordin mecanic. S-a slabit surubul din capul axului de la pinionul din fata, care tine o piesa solidara cu axul , iar aceasta se invarte in fata senzorului de viteza. Surubul fiind slabit, aceasta piesa nu mai atingea viteza de rotatie a pinionului , si de aici viteza mai mica si acul care arata cea ce citea senzorul. Odata surubul strans, problema a fost rezolvata, si Suzy buna de drum ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caron Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 (editat) Pe interiorul carenei ce contine farul, cum bagi mana pe langa furca prin partea dreapta exista un fel de robinet alb. Ce face? Mersi Editat Decembrie 2, 2009 de Caron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arian46 Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 (editat) La far ar trebui sa ai 4 astfel de robineti care regleaza farul sus-jos pe fiecare faza.Cele 2 de jos se vad sub carena, iar pe celelalte le vei gasi mai sus daca iti strecori mana pe acolo. Editat Decembrie 2, 2009 de arian46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caron Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 4 !!?? Damn... mi-o trebuit o luna sa il vad pe ala unu'... Bine de stiut, chiar ca fazele erau cam ... de-fazate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Salut! Daca vreti ceva sa scoale mortii, va recomand asta http://cgi.ebay.com/ebaymotors/08-09-Suzuk...sQ5fAccessories ca de doua luni ma chinui sa-i reduc zgomotul, dar am reusit pana la urma. Dealtfel, imi pare rau ca am bagat mobra la iernat, ca parca vine primavara. Ar fi bine sa mai tina vremea asta vreo doua saptamani ca sa fie treaba oabla, sa-mi bag unghiile pe gat. In rest, ne pregatim de mosi nicolai si craciuni cum putem. Aia de carbon imi place si mie mult ... dar ma costa ami mult sa o aduc din state , mai ales ca nu stiam pe nimeni. Aia din inox, ma rog lucioasa nu e comb in ceea ce ma priveste ca eu am talentul sa o zgari asa cum am facut si toba stoc. Plus ca nu am rabdare sa se raceasca si ii pun husa repede => zgari toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Pai asta vara, cand am fost in State, nu ai zis nimica, ca veneam cu doua tobe. Si asa m-a declarat lumea nebun ca am adus toba de acolo. Dar la 300 $...a meritat efortul. Aia lucioasa e ca a mea si e din aluminiu, nu e din inox. Oricum, fata de "extinctorul" ala de toba originala e muuuuuuuuuuult mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Pai asta vara, cand am fost in State, nu ai zis nimica, ca veneam cu doua tobe. Si asa m-a declarat lumea nebun ca am adus toba de acolo. Dar la 300 $...a meritat efortul. Aia lucioasa e ca a mea si e din aluminiu, nu e din inox. Oricum, fata de "extinctorul" ala de toba originala e muuuuuuuuuuult mai bine. Mersi , dar imi pusesem toba din martie. Nu se compara ma nimic cu toba stock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arian46 Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Uite ca am gasit si o poza in care apar cele doua din stanga, de la faza scurta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 Cat ati luat ,viteza maxima cu a voastra ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Cat ati luat ,viteza maxima cu a voastra ? Ma, eu nu va spun viteza maxima a mea ca imi este rusine . De mers constant, am mers cu 150, doar odata am ridicat-o pana la 180, dar m-am razgandit repede ca nu ma grabeam nicaieri (si mi-a fost si cam frica). In rest, viteza legala ca e mai bine. Si asa va sfatuiesc si pe voi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 cam pustiu pe aici alte sfaturi utile? probleme specifice? cam asa arata motorul la momentul de fata....imi trebuie cam multe piese...dar prefer sa nu fac prea multe compromisuri si alte carpeli....doar cu discurile de frana sunt in dubii...le-am verificat grosimea si au 5,30 mm deci aici sunt ok, dar unul are joc lateral......mai astept sfaturi in legatura cu discurile de frana.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 230 a indicat vitezometru! Acuma real or fi 220-220 si ceva. Merge de dat tare dar unde se poate si unde e loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 cam pustiu pe aici alte sfaturi utile? probleme specifice? cam asa arata motorul la momentul de fata....imi trebuie cam multe piese...dar prefer sa nu fac prea multe compromisuri si alte carpeli....doar cu discurile de frana sunt in dubii...le-am verificat grosimea si au 5,30 mm deci aici sunt ok, dar unul are joc lateral......mai astept sfaturi in legatura cu discurile de frana.... sarpe, tu poti sa mergi cu furca aia asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 sarpe, tu poti sa mergi cu furca aia asa? sigur ca nu.... vreau sa le schimb....si janta de asemenea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 cam pustiu pe aici alte sfaturi utile? probleme specifice? cam asa arata motorul la momentul de fata....imi trebuie cam multe piese...dar prefer sa nu fac prea multe compromisuri si alte carpeli....doar cu discurile de frana sunt in dubii...le-am verificat grosimea si au 5,30 mm deci aici sunt ok, dar unul are joc lateral......mai astept sfaturi in legatura cu discurile de frana.... Fratele meu SARPE, daca ,,bate '' in lateral discul ....categoric la gunoi cu el Iti dai seama ce batai iti da in etrier cand incepi sa franezi, plus ca siguranta ta este pusa in pericol , plus ca uzezi placutele aiurea/ defect iremedialbil si ar fi bine sa nu te joci cu franele Respect pentru ambitia ta de a reconstrui vacuta, si sa ai multa putere de munca si mai ales sustinere financiara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.