Shepard Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Cat ati luat ,viteza maxima cu a voastra ? Ma, eu nu va spun viteza maxima a mea ca imi este rusine . De mers constant, am mers cu 150, doar odata am ridicat-o pana la 180, dar m-am razgandit repede ca nu ma grabeam nicaieri (si mi-a fost si cam frica). In rest, viteza legala ca e mai bine. Si asa va sfatuiesc si pe voi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 cam pustiu pe aici alte sfaturi utile? probleme specifice? cam asa arata motorul la momentul de fata....imi trebuie cam multe piese...dar prefer sa nu fac prea multe compromisuri si alte carpeli....doar cu discurile de frana sunt in dubii...le-am verificat grosimea si au 5,30 mm deci aici sunt ok, dar unul are joc lateral......mai astept sfaturi in legatura cu discurile de frana.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 230 a indicat vitezometru! Acuma real or fi 220-220 si ceva. Merge de dat tare dar unde se poate si unde e loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 cam pustiu pe aici alte sfaturi utile? probleme specifice? cam asa arata motorul la momentul de fata....imi trebuie cam multe piese...dar prefer sa nu fac prea multe compromisuri si alte carpeli....doar cu discurile de frana sunt in dubii...le-am verificat grosimea si au 5,30 mm deci aici sunt ok, dar unul are joc lateral......mai astept sfaturi in legatura cu discurile de frana.... sarpe, tu poti sa mergi cu furca aia asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 sarpe, tu poti sa mergi cu furca aia asa? sigur ca nu.... vreau sa le schimb....si janta de asemenea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 cam pustiu pe aici alte sfaturi utile? probleme specifice? cam asa arata motorul la momentul de fata....imi trebuie cam multe piese...dar prefer sa nu fac prea multe compromisuri si alte carpeli....doar cu discurile de frana sunt in dubii...le-am verificat grosimea si au 5,30 mm deci aici sunt ok, dar unul are joc lateral......mai astept sfaturi in legatura cu discurile de frana.... Fratele meu SARPE, daca ,,bate '' in lateral discul ....categoric la gunoi cu el Iti dai seama ce batai iti da in etrier cand incepi sa franezi, plus ca siguranta ta este pusa in pericol , plus ca uzezi placutele aiurea/ defect iremedialbil si ar fi bine sa nu te joci cu franele Respect pentru ambitia ta de a reconstrui vacuta, si sa ai multa putere de munca si mai ales sustinere financiara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Fratele meu SARPE, daca ,,bate '' in lateral discul ....categoric la gunoi cu elIti dai seama ce batai iti da in etrier cand incepi sa franezi, plus ca siguranta ta este pusa in pericol , plus ca uzezi placutele aiurea/ defect iremedialbil si ar fi bine sa nu te joci cu franele Respect pentru ambitia ta de a reconstrui vacuta, si sa ai multa putere de munca si mai ales sustinere financiara ms pt incurajari ...ai dreptate...acum stau si ma gandesc ca daca cumpar piesele separat second ma duce pe la 500 de euro......mai bn mai strang ceva bani pe la 600 de euro si cumpar una defecta, fara acte,etc dar cu piesele ce imi trebuie in stare buna ....ramane de vazut...pana atunci o sa vad daca voi reusi sa indrept cadrul de bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 ms pt incurajari ...ai dreptate...acum stau si ma gandesc ca daca cumpar piesele separat second ma duce pe la 500 de euro......mai bn mai strang ceva bani pe la 600 de euro si cumpar una defecta, fara acte,etc dar cu piesele ce imi trebuie in stare buna ....ramane de vazut...pana atunci o sa vad daca voi reusi sa indrept cadrul de bord La 500 ar beton daca reusesti sa te incadrezi, dar ma f. indoiesc deoarece tie iti treb o gramada de maruntisuri extrem de scumpe acolo( far=80-100 , semnale=25, parbriz=30, bord=100, furca fata=min. 100, disc frana=50, etc...) Nu stiu la cat ai achizitionat-o....dar eu in locul tau as vinde piesele pana la cadru , apoi as da cadru + acte Cu banii de pe piese+ cam jumate din realul cat ar necesita investit as lua o vacuta functionala undeva pe la 1300 euro si as face economie la manopera, umblatura dupa piese , o multime de nervi, telefoane, materiale auxiiliare,etc. asa ca pe primara te-ai putea alege cu motor functional sub buci. Vezi ca aici pe forum este un tip ASU11(mecanic ) tare de treaba care te -ar putea sfatui chiar mai bine dacat mine. Iti tin pumnii oricum dar de felul meu sunt o fire pesimista Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 La 500 ar beton daca reusesti sa te incadrezi, dar ma f. indoiesc deoarece tie iti treb o gramada de maruntisuri extrem de scumpe acolo( far=80-100 , semnale=25, parbriz=30, bord=100, furca fata=min. 100, disc frana=50, etc...) Nu stiu la cat ai achizitionat-o....dar eu in locul tau as vinde piesele pana la cadru , apoi as da cadru + acte Cu banii de pe piese+ cam jumate din realul cat ar necesita investit as lua o vacuta functionala undeva pe la 1300 euro si as face economie la manopera, umblatura dupa piese , o multime de nervi, telefoane, materiale auxiiliare,etc. asa ca pe primara te-ai putea alege cu motor functional sub buci. Vezi ca aici pe forum este un tip ASU11(mecanic ) tare de treaba care te -ar putea sfatui chiar mai bine dacat mine. Iti tin pumnii oricum dar de felul meu sunt o fire pesimista Bafta ! [/quotam am luat-o cu 600 de euro...nu o dezmembrez...nu as vedea rostul pt care am luat-o...plus de asta sunt dispus sa bag pana in primavara max 700 de euro...stiu motorul inainte sa fie lovit, vroiam sa il i-au cu 1200 de euro dar intre timp l-a lovit proprietaru l...mergea impecabil..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Nu vreau sa te dezamagesc dar ai cam aruncat banii pe fereastra. mai puneai 400 euro si luai una functionala. Poate ai pasiunea de a face ceva cu mana ta dar gandeste-te ca vei investi multi bani luand piese in parte(nu vei gasi toate piesele la o singura persoana ) si luandu-le separat poti ajunge la o suma mult mai mare de 500 euro. Bafta oricum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Nu vreau sa te dezamagesc dar ai cam aruncat banii pe fereastra. mai puneai 400 euro si luai una functionala. Poate ai pasiunea de a face ceva cu mana ta dar gandeste-te ca vei investi multi bani luand piese in parte(nu vei gasi toate piesele la o singura persoana ) si luandu-le separat poti ajunge la o suma mult mai mare de 500 euro. Bafta oricum! multumesc pt ajutor....la 1000 de euro am vazut destui care vand motoare "impecabile".....nu o sa mai vb despre refacerea ei decat atunci cand o sa fie gata, respectiv in primavara....am postat in acest topic doar pt a primi ajutor pt refacerea ei si nu pt critici gen "ai aruncat banii pe ferestra"....stiu tot ce fac si sunt meticulos in luarea unor decizi de acest gen....ai dreptate puteam sa i-au alt motor la 1200 de euro, dar ma vazut destule forjate, carora le-a crapat motorul dupa 2 luni de la achizitie.....asfalt uscat PS:as putea sa o fac ceva streethfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 multumesc pt ajutor....la 1000 de euro am vazut destui care vand motoare "impecabile".....nu o sa mai vb despre refacerea ei decat atunci cand o sa fie gata, respectiv in primavara....am postat in acest topic doar pt a primi ajutor pt refacerea ei si nu pt critici gen "ai aruncat banii pe ferestra"....stiu tot ce fac si sunt meticulos in luarea unor decizi de acest gen....ai dreptate puteam sa i-au alt motor la 1200 de euro, dar ma vazut destule forjate, carora le-a crapat motorul dupa 2 luni de la achizitie.....asfalt uscat PS:as putea sa o fac ceva streethfighter Dragul meu SARPE, Nu te supara pe parerile altora, de aia suntem pe forum ,,sa batem clanta''. Tu trebuie sa fii hotarat sa stii si sa faci exact ce iti doresti indiferent de ce spun io sau altul. Eu sincer as vrea sa intruu aici si sa vad saptamanal cum progresezi, sa faci un colaj foto cu evolutia lucrarii. La variata Nacked sa ai grije mare sa nu apara probleme la registru cand faci inmatricularea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 (editat) eu am incercat o singura data pe autostrada soarelui cand era liber liber si nu a trecut de 223 oricum nu mai incerc a doua oara , e deja prea mult Editat Decembrie 11, 2009 de claman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllenC Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 210 pe Autostrada Soarelui . Dar nu mi-a placut cum se simtea , si am lasat-o moale . De astazi , o bag si eu la iernat . Am spalat-o , am uns lantul , cand va veni vremea , sa fie pregatita . Am uitat sa ii pun stabilizator in benzina , si ma voi ocupa chiar acum de asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 eu am incercat o singura data pe autostrada soarelui cand era liber liber si nu a trecut de 223 oricum nu mai incerc a doua oara , e deja prea mult In configuratia stock (toba filtru bujii, eventual ulei semisintetic) nici mie nu mi-a trecut de 223. Cu toate astea schimbate (toba leo vince, bujii iridium, filtru sport pipercross, ulei full sintetic silkolene race) - 240 afisat. Mai conteaza si benzina - cifra octanica peste 98. In orice caz peste 200 deja e prea mult. De la 220 incolo urca destul de greu si trebuie sa te ascunzi bine sub parbriz. Eu mi-am schimbat si cauciucurile la 20000 km. Cred ca le aveam pe astea noi cand am ajuns la 240. Iarsi nu stiu cat de relevant e . In orice caz nu merita investitia pentru 13 km la ora in plus. Eu nu am facut astea pt tot speed ci pentru aspectul general al motoretei (cum arata cum se aude cum merge). Cica dc scoate catalizatorul (e inainte de bratul tobei finale) mai castigam cativa caluti in plus . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 dupa toate micile neintelegeri aparute....m-am hotarat totusi sa mai postez pe acest topic...asadar sunt in asteptarea pieselor(le-am gasit aproape pe toate la un pret mai mult decat bun) dar nu am gasit un capac de carburator(acela de acopera membrana) unul fiind spart....deci care are asa ceva rog PM...poze dupa ce o sa apara si piesele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigflames Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 ms pt raspuns....acum ca tot e demontata mai mult de jumatate ma gandeam ca ar fi mai bn sa ii revopsesc si cadrul....dar mi se pare ca va dura o vesnicie...la cate are pe acolo si eu fiind obisnuit cu comunistele....oare o sa imi mai ramana si piese dupa reparatie??? totusi nu mi-ar placea sa o vopsesc doar partial, ceva gen carpeala....apropo eu am luat-o cu caucic pe spate de 190 si merge..ca tot am vazut ceva discutii si in certificat scrie de 160...ps:e model american cu km in mile/h Salut si bine ai venit intre noi...Probleme nu prea sunt la ele...eu am una din 2003 si nu am avut nici un fel de problema...vreau sa te intreb legat de cauciucu ala....cum se comporta la drum si daca incape bine la locul lui.In talon la mine e 150/70/17 si am avut de 160/70/17 dar avea un balonaj urat de tot si era tare urat de condus pe curbe...acum am un pirelli diablo de 150/50/17 si acum cu talonul mai jos merge superb mai ales pe firaje si chiar ma gandeam sa imi pun un 170 sau 180 dar tot cu talon mic... mam gandeam la un 180/50/17....sper doar sa se potriveasca...apropo al tau ce dimensiuni are?? Mesaj completat asta e suzu meu: Salutare si eu am un suzy din 2003 si as vrea sa pun pe spate un 170-sau chiar 180.oare nu afecteaza ciclistica.al tau ce dimensiune are si ai schimbat cumva si geanta sau e pus pe geanta originala pentru ca la un moment dat ma gandeam sa schimb si bascula cu totul in cazul in care nu se potriveste ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 dupa toate micile neintelegeri aparute....m-am hotarat totusi sa mai postez pe acest topic...asadar sunt in asteptarea pieselor(le-am gasit aproape pe toate la un pret mai mult decat bun) dar nu am gasit un capac de carburator(acela de acopera membrana) unul fiind spart....deci care are asa ceva rog PM...poze dupa ce o sa apara si piesele.... BRAVO Daca afluu ceva piese de carb. iti dau de veste Sa ne tii la curent cu evolutia lucrarii (neaparat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigflames Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 Vreau sa va intreb ceva....ma tot uit pe aici ca un disperat de un capac monopost...deci arata bestial cu capac monopost zici ca ii busa ...dpar ca problema e ca am gasit ff putini care au asa ceva si cei care vand sunt producatori in america si nu importa in romania....sunt interesat sa ii pun un capac monopost si as vrea sa stiu daca stiti din intamplare unde as putea gasi si cam la ce bani pentru ca nu se fac numa pe comanda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 au aparut si piesele. ...arata ok toate rezervor, bord, far, carena de sub motor, manete, pompa frana fata, furca, jug, scarita, ghidon stanga,airbox si mai sunt dar nu imi mai amintesc....bigflames eu am cauciuc de 190/50(dunlop) si mai este loc, o sa atasez si o poza maine....in acte este de 160 nu am idee de ce difera la altii?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Decembrie 25, 2009 Share Postat Decembrie 25, 2009 Craciun fericit, dragii mei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigflames Postat Decembrie 25, 2009 Share Postat Decembrie 25, 2009 au aparut si piesele. ...arata ok toate rezervor, bord, far, carena de sub motor, manete, pompa frana fata, furca, jug, scarita, ghidon stanga,airbox si mai sunt dar nu imi mai amintesc....bigflames eu am cauciuc de 190/50(dunlop) si mai este loc, o sa atasez si o poza maine....in acte este de 160 nu am idee de ce difera la altii?? Sunt tare curios sa vad cum arata ...oare ai schmbat bascula cu geanta cu tot sau pur si simplu incape pe geanta stock.Abia astep sa vad poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Decembrie 25, 2009 Share Postat Decembrie 25, 2009 @bigflames nu este nimic modificat, este totul stock.....bag cateva poze cu cauciucul si o parte din piesele sosite.... Mesaj completat aaaa...uitasem.....daca tot am luat alta furca am zis sa schimb si semeringurile....o idee de achizitionare a acestora? sfaturi la schimbat? si ce ulei sa folosesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_sn Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 PARCA SRI IN TOPIC PE LA INCEPUT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigflames Postat Decembrie 26, 2009 Share Postat Decembrie 26, 2009 Mersi mult de poze...cu siguranta o sa ma arunc si eu in primavara la un 180 .bafta la restaurarea mobrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.