Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Mai dam de fostul proprietar sa intrebam cum a facut rost? Mie imi plac ochii de albina, am cautat informatii pe net dar nimic concret, cam abiguu. Am încercat să îți dau P.M. și să îți dau user-ul lui ca să vorbești cu el, dar nu merge. Este vorba despre user-ul RzVan, caută-l și vorbește cu el. Poate îți explică cum se fac sau poate îți face chiar el. Este un băiat foarte de treabă. Baftă! P.S. Am găsit o variantă de manual impecabilă, este pentru gsx-f 1998-2002. Link: http://tinymicros.com/mediawiki/images/e/e3/Suzuki_GSX600F_Service_Manual.pdf Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Salutare. Am mai facut ceva km intre timp, dar acum e cam frig si ploua, deci se pare ca de Paste voi sta acasa sau in cel mai bun caz voi face o tura mica. Acum, cateva chestii marunte : -rezervorul am citit ca e de 18l, dar rezerva cam cati litri are ? -trebuie sa ii mai tai din joc la acceleratie, am citit in manual cum se face - la ambreiaj m-am descurcat mai usor dar inca mai are putin. Din ce am citit trebuie slabita "rondela mare" apoi intoarsa spre exterior cea mica, dar la acceleratie sunt doua. Ma lamuriti si pe mine ? -daca un surub de la rezervor e cam dus (se pare ca a fost fortat) cum se poate remedia ? Rezervorul nu se misca, dar vreau eu sa stiu cum as face. -in rest, benzina si sanatate sa fie ... si noi sa fim sanatosi ! Ii pregatesc o surpriza sotiei mele, planuiesc sa ajung aici cat de curand (numai sa nu ii spuneti nimic ). E la 250 de km de mine aproximativ, dar daca nu fac autostrada si ma bucur de peisaj sunt 300+, deci cam doua zile : Facut si plimbarica de Paste din nou pe lac, la munte e putin cam frig deocamdata. Am incercat sa urc putin turatia, am ajuns pe la 8.000, motorul incepe sa urle si trage, trage ... . Pe superstrada la intoarcere am prins o portiune dreapta si fara trafic, am ajuns la 180 de km/h lejer si inca mai avea de unde ... dar viteza nu e de mine, prefer plimbarile la 80-90 de km /h prin munti si pe langa lacuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 P.S. Am găsit o variantă de manual impecabilă, este pentru gsx-f 1998-2002. Link: http://tinymicros.com/mediawiki/images/e/e3/Suzuki_GSX600F_Service_Manual.pdf Noroc! Fie primit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 nevoie de ajutor. Discuri de frana fata pt Gsxf 750 din 92, compatibilitati? Nu prea am gasit sh pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Nu gasesc discuri de frana gsxf 750 din 92. Stie careva compatibilitati? Schimb si etrierii daca e nevoie. Vreau sh binenteles:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 (editat) Salutare baieti, saptamana viitoare o sa lucrez la motocicleta impreuna cu un prieten care are acelasi model de mai multa vreme si e mai priceput. Sper sa reusesc sa le fac pe toate : -schimb ulei / filtru -curatat (eventual) schimbat filtru aer -schimbat lichid de frana -reglaje manete frana / ambreiaj + reglaj acceleratie Acum, va intreb pe voi care aveti mai multa exp deja cu acest model ce tip de ulei sa ii bag, ce filtru (are un cod , mode anume?) de ulei si de aer si ce fel lichid de frana? Am mai primit ceva raspunsuri in aceasta privinta, mi-au recomandat Motul dar daca stiti ceva legat de filtre va rog sa imi spuneti. O sa ma uit si prin manual, dar repet, experienta unor posesori pentru mine e mult mai importanta. Multumesc ! Editat Aprilie 23, 2014 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Referitor la ulei, nu stiu cum se comporta cu Motul, abia acum urmeaza sa pun si eu. Am avut Valvoline, Mobil si nu am avut nici o problema. Ba chiar, dupa o busitura in care mi-a curs uleiul am avut pus si ulei auto si a fost ok.Oricum, nu e recomandat sa pui auto - eu n-am avut de ales. Lichid de frana DOT 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Nu gasesc discuri de frana gsxf 750 din 92. Stie careva compatibilitati? Schimb si etrierii daca e nevoie. Vreau sh binenteles:)) daca is la fel cu gsxf 600 92 am eu. am si de 99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Acest topic ar trebui unit cu cel al F-urilor de 600cc! Este aceeași motocicletă, cu aceleași specificații... Avem exe și la topic-ul despre SV 650/1000cc. Suzuki GSX-F 600/750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Nu gasesc discuri de frana gsxf 750 din 92. Stie careva compatibilitati? Schimb si etrierii daca e nevoie. Vreau sh binenteles:)) Banditul le are la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) Astăzi am reparat stricăciunile făcute de maimuțele "braziliene" cu un nou set de șuruburi de carene. La parbriz și burtă a ieșit impecabil, dar la șuruburile de lângă rezervor au rămas zgârieturile pe lângă șuruburi. P.S. Într-o parcare din Rădăuți niște jegodii de oameni au încercat să fure parbrizul și bordul. S-a soldat cu zgârieturi pe lângă șuruburi și 3 șuruburi lipsă și un filet bulit. Editat Aprilie 30, 2014 de suzuki_fan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Astăzi am reparat stricăciunile făcute de maimuțele "braziliene" cu un nou set de șuruburi de carene. La parbriz și burtă a ieșit impecabil, dar la șuruburile de lângă rezervor au rămas zgârieturile pe lângă șuruburi. P.S. Într-o parcare din Rădăuți niște jegodii de oameni au încercat să fure parbrizul și bordul. S-a soldat cu zgârieturi pe lângă șuruburi și 3 șuruburi lipsă și un filet bulit. Bine macar ca te-ai ales doar cu atat.Puteau sa ti-o tranteasca la pamant...Eu unul m-am invatat sa pun husa mereu pe ea,indiferent unde merg.Cand vad husa pusa,nu li se mai starneste curiozitatea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) @suzukirf 600 Este foarte incomodă treaba cu husa. Peste tot unde merg o țin sub supraveghere, dar aici nu am găsit loc de parcare și în plus de asta este foarte incomod să port husa la mine. Nu m-am gândit că într-o parcare foarte circulată îi posibil să se întâmple lucrul ăsta. Oricum de acum nu mai calc în veci la restaurantul flora din Rădăuți, undeva aproape locuiesc câteva familii de maimuțe și pe alea mă bănuesc că au făcut treaba. P.S. Mă gândesc de ce nu au luat masca din față dacă tot au deșurubat-o? Editat Aprilie 30, 2014 de suzuki_fan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 @suzukirf 600 Este foarte incomodă treaba cu husa. Peste tot unde merg o țin sub supraveghere, dar aici nu am găsit loc de parcare și în plus de asta este foarte incomod să port husa la mine. Nu m-am gândit că într-o parcare foarte circulată îi posibil să se întâmple lucrul ăsta. Oricum de acum nu mai calc în veci la restaurantul flora din Rădăuți, undeva aproape locuiesc câteva familii de maimuțe și pe alea mă bănuesc că au făcut treaba. P.S. Mă gândesc de ce nu au luat masca din față dacă tot au deșurubat-o? Am gasit cateva pasarele o data cand erau calare pe motor si isi completau colectia de poze pentru hi5/facebook.N-am nimic impotriva,dar se cam poate atunci cand se dau jos,sa culce si motorul o data cu asta.Atunci e mai naspa treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Recunosc că și eu mai mă uit la alte motoare prin parcări, dar niciodată nu mă apropii de motorul omului. Nu înțeleg cum sunt maimuțe de astea care se urcă pe ea, o vandalizează sau vor să fure componente de pe ea, varsă fel și fel de lichide... Oare ce au de câștigat? Nu sunt o fire violentă, dar dacă îl prindeam pe ăla pe lângă motocicletă îl trimeteam direct la urgență. Cel mai tare mă doare că tocmai acum o lună l-am terminat de restaurat și acum am zgârieturile alea pe lângă șuruburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Sincer, am fost tentat sa restaurez si eu full motocicleta. Da` mi-am dat seama ca, cu cat arata mai bine, cu atat face cu ochiul la maimute. Asa ca...tehnic sa fie foarte bine, estetic o las mai...necajita. Am schimbat uleiul, am pus Motul. Intr-adevar, se simte o diferenta, cel putin la cutia de viteze, intra mult mai lin si nu mai trosneste cand bagi tr 1 de pe loc. Am schimbat si in furca, e mult mai simplu decat ma asteptam. Acu` am o problema.In capul telescoapelor sunt suruburile de reglaj. Ar trebui sa fie o inscriptie pe ele ceva de genul S -> H, insa la mine nu se mai vede. Poate sa-mi dea cineva o poza cu incriptiile originale din capul furcii - la ambele telescoape in aceeasi poza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 @Florin_Nx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 (editat) Multam mult, Suzuki_fan ! Suruburile alea au 4 trepte, de la moale la tare pentru suspensie, insa nu stiam daca trebuiesc rasucite in acelasi sens(sau unul spre dreapta, celalat spre stanga). Din imagine e clar, acum. Daca vreti sa schimbati uleiul in amortizoare, mare atentie la strangerea suruburilor de fixare a telescopului. Folositi cheie dinamometrica, nu strangeti la mana, ca riscati sa stricati filetul (e aluminiu) sau chiar sa pocniti jugul. Editat Mai 1, 2014 de Florin_Nx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Cu plăcere! Eu am setat suspensiile standard. Tu ce setari ai și ce greutate? Oare care ar fi opțiunea optimă de setare? Eu am 110 kg, nu circul cu pasager și bagaje. P.S. Am găsit în manual setarile, dar nu se vorbește nimic de greutate. Tind să cred că standard setate este cel mai ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 (editat) Pentru ca la mine nu se mai cunosteau setarile, si pentru ca nu am inteles exact din manual cum sta treaba, le-am setat la mijloc, adica la 2 clik-uri de la stanga spre dreapta. Practic le-am dat ambele maxim stanga, apoi 2 click-uri. Am 75 kile, da` vreau sa mai slabesc O sa urmaresc cum se comporta, apoi voi incerca si alte variante. In principiu cred ca trebuie sa optimizezi dupa stilul tau de condus - daca conduci mai sportiv, le setezi mai tari - insa o sa fie cosmar pe drumurile pietruite, fara asfalt. Pe de alta parte, daca le setezi prea moi, o sa-ti topaie la o frana fata mai viguroasa in panta..... Cand am scos afara uleiul vechi din amortizoare am inteles de ce se recomanda sa-l schimbi la 2 ani. Ala vechi duhnea ca dracu`, a mortaciune, plus ca pe fundul furcii avea un fel de mal. 1L de motul pentru suspensie 10W a ajuns foarte bine, ba chiar a ramas vreo 20-30ml. Am pus dupa manual, masurat la 108mm de la partea de sus a telescopului. Nu pot sa spun comparativ ce diferenta e acum, pentru ca abia am facut primul drum pe anu` asta, dar parca am avut senzatia ca motocicleta e mai inchegata, mai rigida. Editat Mai 1, 2014 de Florin_Nx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 (editat) Lucrul ăsta l-am observat și eu după schimbarea uleiului (am pus 10w și eu). Deci dacă le vrei setate standard, le dai la maxim stânga după care setezi spre dreapta 3 click-uri? Aici nu am înțeles exact cum stă treaba. Editat Mai 1, 2014 de suzuki_fan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Pai cred ca asa e. S (soft) -> H (hard). Pe masura ce rotesti spre dreapta cred ca devine tot mai rigida... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Așa m-am gândit și eu, dar în manual te lasă puțin în aer și nici prea multe discuții pe net nu sunt despre acest model (98-02). Eu am încercat să îi fac mai multe setări și până la urmă standard cu pre-load de 6 pe spate mi s-a potrivit cel mai bine. Cu toate că pre-load-ul setat mai sus îi ridică spatele (cel puțin așa am eu impresia) am 185 cm și nu-i o problemă, confortul este important. Pentru persoane mai scunde ar fi o problemă. Asfalt uscat și mulți km fără incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Ca sa le faci ca la carte,teoretic trebuie sa schimbi arcurile din amortizor cu unele progresive,dar gsxful e un motor pentru touring nu SS.Incearca sa faci si o reglare la rebound. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 Bun, in sfarsit am reusit sa ii fac o revizie mai serioasa, care cuprinde : - schimbat ulei + filtru - reglaj manere acceleratie + ambreiaj - schimbat + refiletat 2 suruburi de la rezervor (filetul dus) - curatat bujii - alte mici lucrari la surubaraie, etc Am cumparat de la un prieten bun - acelasi care m-a ajutat sa ii fac revizia (merci inca o data Andrei) si doua genti laterale, acum am setul complet de 3. Mai am de schimbat placutele pe spate si lichidul de frana fata / spate, poi ma pot considera multumit pentru anul acesta. Intrebare : pe drum inapoi am luat mainile de pe ghidon cateva secunde si a inceput sa intre in voblaj. Aveam pasager in spate + 3 x genti pline, deci ceva greutate. E normal sa faca asa ? Cand am mers singur, fara pasager si fara genti am mai luat mainile de pe ghidon dar nu a intrat in voblaj. Sa influenteze greutatea de pe spate ? (nu era voblaj puternic, si doar mici vibratii - iar soseaua era cu mici denivelari). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.