Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

Referitor la ulei, nu stiu cum se comporta cu Motul, abia acum urmeaza sa pun si eu. Am avut Valvoline, Mobil si nu am avut nici o problema. Ba chiar, dupa o busitura in care mi-a curs uleiul am avut pus si ulei auto si a fost ok.Oricum, nu e recomandat sa pui auto - eu n-am avut de ales.

Lichid de frana DOT 4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator suzuki_fan

Acest topic ar trebui unit cu cel al F-urilor de 600cc! Este aceeași motocicletă, cu aceleași specificații... Avem exe și la topic-ul despre SV 650/1000cc.

 

Suzuki GSX-F 600/750

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Astăzi am reparat stricăciunile făcute de maimuțele "braziliene" cu un nou set de șuruburi de carene. La parbriz și burtă a ieșit impecabil, dar la șuruburile de lângă rezervor au rămas zgârieturile pe lângă șuruburi.

 

P.S. Într-o parcare din Rădăuți niște jegodii de oameni au încercat să fure parbrizul și bordul. S-a soldat cu zgârieturi pe lângă șuruburi și 3 șuruburi lipsă și un filet bulit.

post-83209-0-16962700-1398870208_thumb.jpg

post-83209-0-48370300-1398870218_thumb.jpg

post-83209-0-83048600-1398870226_thumb.jpg

Editat de suzuki_fan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astăzi am reparat stricăciunile făcute de maimuțele "braziliene" cu un nou set de șuruburi de carene. La parbriz și burtă a ieșit impecabil, dar la șuruburile de lângă rezervor au rămas zgârieturile pe lângă șuruburi.

 

P.S. Într-o parcare din Rădăuți niște jegodii de oameni au încercat să fure parbrizul și bordul. S-a soldat cu zgârieturi pe lângă șuruburi și 3 șuruburi lipsă și un filet bulit.

Bine macar ca te-ai ales doar cu atat.Puteau sa ti-o tranteasca la pamant...Eu unul m-am invatat sa pun husa mereu pe ea,indiferent unde merg.Cand vad husa pusa,nu li se mai starneste curiozitatea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

@suzukirf 600 Este foarte incomodă treaba cu husa. Peste tot unde merg o țin sub supraveghere, dar aici nu am găsit loc de parcare și în plus de asta este foarte incomod să port husa la mine. Nu m-am gândit că într-o parcare foarte circulată îi posibil să se întâmple lucrul ăsta. Oricum de acum nu mai calc în veci la restaurantul flora din Rădăuți, undeva aproape locuiesc câteva familii de maimuțe și pe alea mă bănuesc că au făcut treaba.

 

P.S. Mă gândesc de ce nu au luat masca din față dacă tot au deșurubat-o?

Editat de suzuki_fan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@suzukirf 600 Este foarte incomodă treaba cu husa. Peste tot unde merg o țin sub supraveghere, dar aici nu am găsit loc de parcare și în plus de asta este foarte incomod să port husa la mine. Nu m-am gândit că într-o parcare foarte circulată îi posibil să se întâmple lucrul ăsta. Oricum de acum nu mai calc în veci la restaurantul flora din Rădăuți, undeva aproape locuiesc câteva familii de maimuțe și pe alea mă bănuesc că au făcut treaba.

 

P.S. Mă gândesc de ce nu au luat masca din față dacă tot au deșurubat-o?

Am gasit cateva pasarele o data cand erau calare pe motor si isi completau colectia de poze pentru hi5/facebook.N-am nimic impotriva,dar se cam poate atunci cand se dau jos,sa culce si motorul o data cu asta.Atunci e mai naspa treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Recunosc că și eu mai mă uit la alte motoare prin parcări, dar niciodată nu mă apropii de motorul omului. Nu înțeleg cum sunt maimuțe de astea care se urcă pe ea, o vandalizează sau vor să fure componente de pe ea, varsă fel și fel de lichide... Oare ce au de câștigat? Nu sunt o fire violentă, dar dacă îl prindeam pe ăla pe lângă motocicletă îl trimeteam direct la urgență. Cel mai tare mă doare că tocmai acum o lună l-am terminat de restaurat și acum am zgârieturile alea pe lângă șuruburi. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, am fost tentat sa restaurez si eu full motocicleta. Da` mi-am dat seama ca, cu cat arata mai bine, cu atat face cu ochiul la maimute. Asa ca...tehnic sa fie foarte bine, estetic o las mai...necajita.

Am schimbat uleiul, am pus Motul. Intr-adevar, se simte o diferenta, cel putin la cutia de viteze, intra mult mai lin si nu mai trosneste cand bagi tr 1 de pe loc.

Am schimbat si in furca, e mult mai simplu decat ma asteptam. Acu` am o problema.In capul telescoapelor sunt suruburile de reglaj. Ar trebui sa fie o inscriptie pe ele ceva de genul S -> H, insa la mine nu se mai vede. Poate sa-mi dea cineva o poza cu incriptiile originale din capul furcii - la ambele telescoape in aceeasi poza ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam mult, Suzuki_fan !

Suruburile alea au 4 trepte, de la moale la tare pentru suspensie, insa nu stiam daca trebuiesc rasucite in acelasi sens(sau unul spre dreapta, celalat spre stanga). Din imagine e clar, acum.

Daca vreti sa schimbati uleiul in amortizoare, mare atentie la strangerea suruburilor de fixare a telescopului. Folositi cheie dinamometrica, nu strangeti la mana, ca riscati sa stricati filetul (e aluminiu) sau chiar sa pocniti jugul.

Editat de Florin_Nx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Cu plăcere! Eu am setat suspensiile standard.

Tu ce setari ai și ce greutate?

Oare care ar fi opțiunea optimă de setare?

Eu am 110 kg, nu circul cu pasager și bagaje.

 

P.S. Am găsit în manual setarile, dar nu se vorbește nimic de greutate. Tind să cred că standard setate este cel mai ok.

post-83209-0-97508300-1398957892_thumb.jpg

post-83209-0-75834500-1398957900_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca la mine nu se mai cunosteau setarile, si pentru ca nu am inteles exact din manual cum sta treaba, le-am setat la mijloc, adica la 2 clik-uri de la stanga spre dreapta.

Practic le-am dat ambele maxim stanga, apoi 2 click-uri. Am 75 kile, da` vreau sa mai slabesc :P

 

O sa urmaresc cum se comporta, apoi voi incerca si alte variante. In principiu cred ca trebuie sa optimizezi dupa stilul tau de condus - daca conduci mai sportiv, le setezi mai tari - insa o sa fie cosmar pe drumurile pietruite, fara asfalt.

Pe de alta parte, daca le setezi prea moi, o sa-ti topaie la o frana fata mai viguroasa in panta.....

 

Cand am scos afara uleiul vechi din amortizoare am inteles de ce se recomanda sa-l schimbi la 2 ani. Ala vechi duhnea ca dracu`, a mortaciune, plus ca pe fundul furcii avea un fel de mal.

1L de motul pentru suspensie 10W a ajuns foarte bine, ba chiar a ramas vreo 20-30ml. Am pus dupa manual, masurat la 108mm de la partea de sus a telescopului.

 

Nu pot sa spun comparativ ce diferenta e acum, pentru ca abia am facut primul drum pe anu` asta, dar parca am avut senzatia ca motocicleta e mai inchegata, mai rigida.

Editat de Florin_Nx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Lucrul ăsta l-am observat și eu după schimbarea uleiului (am pus 10w și eu).

Deci dacă le vrei setate standard, le dai la maxim stânga după care setezi spre dreapta 3 click-uri?

Aici nu am înțeles exact cum stă treaba.

Editat de suzuki_fan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Așa m-am gândit și eu, dar în manual te lasă puțin în aer și nici prea multe discuții pe net nu sunt despre acest model (98-02).

Eu am încercat să îi fac mai multe setări și până la urmă standard cu pre-load de 6 pe spate mi s-a potrivit cel mai bine.

Cu toate că pre-load-ul setat mai sus îi ridică spatele (cel puțin așa am eu impresia) am 185 cm și nu-i o problemă, confortul este important. Pentru persoane mai scunde ar fi o problemă.

 

Asfalt uscat și mulți km fără incidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa le faci ca la carte,teoretic trebuie sa schimbi arcurile din amortizor cu unele progresive,dar gsxful e un motor pentru touring nu SS.Incearca sa faci si o reglare la rebound.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, in sfarsit am reusit sa ii fac o revizie mai serioasa, care cuprinde :

- schimbat ulei + filtru

- reglaj manere acceleratie + ambreiaj

- schimbat + refiletat 2 suruburi de la rezervor (filetul dus)

- curatat bujii

- alte mici lucrari la surubaraie, etc

Am cumparat de la un prieten bun - acelasi care m-a ajutat sa ii fac revizia (merci inca o data Andrei) si doua genti laterale, acum am setul complet de 3. Mai am de schimbat placutele pe spate si lichidul de frana fata / spate, poi ma pot considera multumit pentru anul acesta.

 

Intrebare : pe drum inapoi am luat mainile de pe ghidon cateva secunde si a inceput sa intre in voblaj. Aveam pasager in spate + 3 x genti pline, deci ceva greutate. E normal sa faca asa ? Cand am mers singur, fara pasager si fara genti am mai luat mainile de pe ghidon dar nu a intrat in voblaj. Sa influenteze greutatea de pe spate ? (nu era voblaj puternic, si doar mici vibratii - iar soseaua era cu mici denivelari).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, in sfarsit am reusit sa ii fac o revizie mai serioasa, care cuprinde :

- schimbat ulei + filtru

- reglaj manere acceleratie + ambreiaj

- schimbat + refiletat 2 suruburi de la rezervor (filetul dus)

- curatat bujii

- alte mici lucrari la surubaraie, etc

Am cumparat de la un prieten bun - acelasi care m-a ajutat sa ii fac revizia (merci inca o data Andrei) si doua genti laterale, acum am setul complet de 3. Mai am de schimbat placutele pe spate si lichidul de frana fata / spate, poi ma pot considera multumit pentru anul acesta.

 

Intrebare : pe drum inapoi am luat mainile de pe ghidon cateva secunde si a inceput sa intre in voblaj. Aveam pasager in spate + 3 x genti pline, deci ceva greutate. E normal sa faca asa ? Cand am mers singur, fara pasager si fara genti am mai luat mainile de pe ghidon dar nu a intrat in voblaj. Sa influenteze greutatea de pe spate ? (nu era voblaj puternic, si doar mici vibratii - iar soseaua era cu mici denivelari).

Ce viteza aveai?asa facea si a mea,dar nu ii dadeam importanta.Atat timp cat ducea lejer 220 fara sa nu figuri,nu ma interesa.Tipul asta de motor tinde spre touring si are aerodinamica mai scazuta(nu e la fel de ascutit ca un SS) si probabil de aia face asa.Off topic:tine mainile pe coarne ca te vede nenea carabinieru:)).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Depinde pe ce drum mergi, cu ce viteză, în ce treaptă esti... Eu l-am testat de mai multe ori și în anumite condiții voblează. Dacă zici că l-ai probat și nu vobla, stai liniștit. Asfalt uscat și mulți km fără incidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce viteza aveai?asa facea si a mea,dar nu ii dadeam importanta.Atat timp cat ducea lejer 220 fara sa nu figuri,nu ma interesa.Tipul asta de motor tinde spre touring si are aerodinamica mai scazuta(nu e la fel de ascutit ca un SS) si probabil de aia face asa.Off topic:tine mainile pe coarne ca te vede nenea carabinieru:)).

 

Cam 50-60 de km/h, si am ridicat mainile doar putin sa le dezmortesc, a fost o chestie de maxim 1 secunda. Fara gentile laterale am incercat de cateva ori mersul fara maini si a fost OK de fiecare data.

 

Depinde pe ce drum mergi, cu ce viteză, în ce treaptă esti... Eu l-am testat de mai multe ori și în anumite condiții voblează. Dacă zici că l-ai probat și nu vobla, stai liniștit. Asfalt uscat și mulți km fără incidente!

 

Drum de oras, 50-60 de km/h, in a .. 3-a sau a 4-a. Si multumesc pentru urari !

 

Maine ma duc sa ii fac o curatenie generala , dupa revizie, si apoi ma potolesc ... deocamdata ! :D .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine n-a voblat niciodata, indiferent de conditii. Cred ca ar fi bine sa faci o verificare generala.

Aliniamentul rotilor e corect? Roata spate trebuie sa calce perfect pe linia rotii fata - masoara cu un subler distantele de la axul rotii pana la capatul basculei, sa fie identice.

Anvelopele sunt 120 si 150 ?

Care e starea telescoapelor de la furca? Daca unul are mai putin ulei, reactioneaza diferit....La fel, reglajul telescoapelor sa fie identic. Ai jocuri ceva ?

Eu am descoperit ca am cuzinetii uzati si am ceva joc....deci urmeaza sa schimb si astia....

Cum e starea franelor fata? Verifica sa nu ai vreun pistonas mai "teapan"....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine n-a voblat niciodata, indiferent de conditii. Cred ca ar fi bine sa faci o verificare generala.

Aliniamentul rotilor e corect? Roata spate trebuie sa calce perfect pe linia rotii fata - masoara cu un subler distantele de la axul rotii pana la capatul basculei, sa fie identice.

Anvelopele sunt 120 si 150 ?

Care e starea telescoapelor de la furca? Daca unul are mai putin ulei, reactioneaza diferit....La fel, reglajul telescoapelor sa fie identic. Ai jocuri ceva ?

Eu am descoperit ca am cuzinetii uzati si am ceva joc....deci urmeaza sa schimb si astia....

Cum e starea franelor fata? Verifica sa nu ai vreun pistonas mai "teapan"....

 

Ca sa fac verificarile astea trebuie sa o duc la mecanic, lucru care incerc sa il evit deocamdata din motive financiare. Roata de pe spate e mai mare decat scrie in carte, m-a avertizat fostul propietar, mi-a zis ca dupa el e mai stabila motocicleta in curba. Cand o sa le schimb o sa pun masurile originale sa vad daca e vreo diferenta.

Cand o sa ii schimb si placutele de frana + lichid o sa ii spun la mecanic sa se uite si la furci.

Va multumesc pentru raspunsuri si pentru asistenta tehnica :) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune si pe spate dimensiunea originala. Ciclistica e determinata si de raza de curbura a cauciucurilor, daca pui mai lat pe spate, atunci nu se mai "sincronizeaza" pe aceeasi traiectorie. Nu stiu daca asta e cauza, insa iti spun sigur ca afecteaza comportamentul pe curbe in rau, nu in bine.

Cu cauciucurile de dimensiune originala am reusit sa o inclin pana am atins cu scarita si am zgariat toba si nu a fugit. Cu un cauciuc mai lat, raza ar fi fost mai mare, deci suprafata de aderenta mai ingusta...

Reglajul rotii spate il poti verifica si singur cu o ruleta, masori de la centrul axului rotii pana la capatul basculei pe stanga, apoi pe dreapta si compari. Daca sunt diferente atunci inseamna ca roata spate e orientata putin spre stanga sau spre dreapta - ceea ce poate cauza problema descrisa de tine.

Unii fac reglajul cand intind lantul doar dupa gradatiile de pe bascula, insa de multe ori acestea nu mai sunt atat de precise, mai ales la motociclete cu ceva vechime; de aceea corect este sa faci cum am descris mai sus.

 

E bine sa stii si tu cateva chestii de baza, oricat de bun ar fi un mecanic; este om si poate sa faca erori. Apoi el se duce acasa, iar tu pleci la drum cu moto - e viata ta in joc.

 

De exemplu, dupa ce se scoate roata fata....cand o pui la loc, inainte de-a strange piulita de fixare e recomandat sa faci cateva apasari energice pe furca, ca sa se centreze corect axul rotii.

Editat de Florin_Nx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...