Sari la conținut

Dnepr MT11


Dnepr&Sidecar
 Share

Postări Recomandate

De mult imi doream,asa ca de doua zile sunt propietar de Nipru. :friends: Vreau sa-l fac cat mai aproapede original,in masura in care gasesc piese (aripa si roata fata,sa individuala,pantalonasi telescoape,ghidon,bord,etc.), :cheers:

P.S

Pozele sunt facute dupa ce am dat jos multe chestii de pe el.unele cu flexu.

post-7295-1236949973_thumb.jpg

post-7295-1236949995_thumb.jpg

post-7295-1236950065_thumb.jpg

Editat de voshodij
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 110
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

De mult imi doream,asa ca de doua zile sunt propietar de Nipru. :friends: Vreau sa-l fac cat mai aproapede original,in masura in care gasesc piese (aripa si roata fata,sa individuala,pantalonasi telescoape,ghidon,bord,etc.), :cheers:

P.S

Pozele sunt facute dupa ce am dat jos multe chestii de pe el.unele cu flexu.

 

 

aduc eu ce ai nevoie pt el din ucraina.

piese noi si second la preturi super.

 

danytunky yd.mes. sau 0740848790

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aduc eu ce ai nevoie pt el din ucraina.

piese noi si second la preturi super.

 

danytunky yd.mes. sau 0740848790

De o saua de cauciuc (fata),am mare nevoie,si un rezervor de M72.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Fara sa fac un mare inventar, din ce scrii tu, am aripa+roata fata completa (cu tot cu sistem de frinare), ghidon cu comenzi electrice, bord ( cu vitezometru+ contact cu cheie+lampi cu socluri ptr. becuri). Daca prezinta interes da-mi un PM si vedem cum facem. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De mult imi doream,asa ca de doua zile sunt propietar de Nipru. :friends: Vreau sa-l fac cat mai aproapede original,in masura in care gasesc piese (aripa si roata fata,sa individuala,pantalonasi telescoape,ghidon,bord,etc.), :cheers:

P.S

Pozele sunt facute dupa ce am dat jos multe chestii de pe el.unele cu flexu.

 

 

 

janta pe cat e? mere pus pe ea cauciuc pe 18' ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc,dar nu fac schimburi (nu stiu cand o sa am nevoie de o piesa),o sa va contactez pe P.M.

P.S

janta cu frana pe disc e pe 19.

Editat de voshodij
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Salut la toata lumea,dand jos grupul am vazut ca aveam ulei curs la saboti de frana,am desfacut capacul ala cu multe suruburi din interior si ma asteptam sa dau de un semering,dra e un cauciuc cu rol de semering ,si desi ar avea loc de arculet care sa il stranga pe ax,nu are.

Sa caut un arculet si sa pun,sau cum sa rezolv??.

P.S.

La capacul grupului numa doua prezoane mai tin(e mancat filetul in capac),ma gandesc sa bag in locul celorlalte doua ,suruburi de 10 dinspre interior, cu cap torban(ascuns),

Editat de voshodij
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea,dand jos grupul am vazut ca aveam ulei curs la saboti de frana,am desfacut capacul ala cu multe suruburi din interior si ma asteptam sa dau de un semering,dra e un cauciuc cu rol de semering ,si desi ar avea loc de arculet care sa il stranga pe ax,nu are.

Sa caut un arculet si sa pun,sau cum sa rezolv??.

P.S.

La capacul grupului numa doua prezoane mai tin(e mancat filetul in capac),ma gandesc sa bag in locul celorlalte doua ,suruburi de 10 dinspre interior, cu cap torban(ascuns),

uleiul ajunge pe saboti doar daca este infundata canalizatia din inelul ce capteaza uleiul ce da pe dinafara...

....ce a mai ramas din arc e in interiorul grupului, sub forma de pezmet probabil...desfaci , vezi , cureti, pui un alt arc de la un alt simering....

Solutia definitiva este cu suruburi cu cap inecat dinspre interior, dar bagate cu strangere(tarod 1, 2 si 3-ul il face surubul!)Adeziv , si facuta degajare la unghiul capui de surub , in capac....daca se fac chestiile astea manual , suruburile vor iesi divergent din capac , datorita formei acestuia de pe interior...degajarile ar trebui facute pe o freza/masina de gaurit cu coloana, cu capacul bine fixat orizontal(treaba de 2-3minute...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uleiul ajunge pe saboti doar daca este infundata canalizatia din inelul ce capteaza uleiul ce da pe dinafara...

....ce a mai ramas din arc e in interiorul grupului, sub forma de pezmet probabil...desfaci , vezi , cureti, pui un alt arc de la un alt simering....

Solutia definitiva este cu suruburi cu cap inecat dinspre interior, dar bagate cu strangere(tarod 1, 2 si 3-ul il face surubul!)Adeziv , si facuta degajare la unghiul capui de surub , in capac....daca se fac chestiile astea manual , suruburile vor iesi divergent din capac , datorita formei acestuia de pe interior...degajarile ar trebui facute pe o freza/masina de gaurit cu coloana, cu capacul bine fixat orizontal(treaba de 2-3minute...)

Multam fain *drobu*,traba cu semeringul am inteleso,dar suruburile nu am cum sa le bag fortat,ca nu mai e filet in capac,eventual sa bag de 12.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam fain *drobu*,traba cu semeringul am inteleso,dar suruburile nu am cum sa le bag fortat,ca nu mai e filet in capac,eventual sa bag de 12.

12in capac si 10 in exterior ca sa nu trebuiasca a maresti orificiile in bascula(ii place sa se rupa cu orificii de 12mm....)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Daca accepti sfatul bine, daca nu.... problemele tale vor continua. Nu inteleg de ce te calicesti la un capac ce diferential nou, la un set de simeringuri cu garnituri de cauciuc noi ( setul de simeringuri are si garnituri ptr. tot motorul) si un set de garnituri de klingherit ptr. motor ( in setul asta sint garnituri ptr. motor, cutia de viteze si garnitura ptr. capac diferential). Capacul nou vine cu tot cu prezoane, pui pe fiecare prezon 2 piulite ( piulita contra-piulita) stringi bine fiecare prezon la post, cind montezi diferentialul pui saiba plata si saiba grover, stringi bine si nu te mai doare capul mult timp. In corpul diferentialului este o gaura de scurgere a uleiului, (ai sa dai de ea cind demontezi flansa sub care este simeringul buclucas gaura iese in exterior in partea inferioara a grupului) o desfunzi si cureti bine, montezi simering nou, speli tamburul si sabotii cu benzina, lasi sa se usuce, montezi toata barabafta la loc, pui ulei T90 (daca ai, daca nu poti sa pui si de motor) MAXIM 100 GRAME in diferential si ai scapat si de problema cu uleiul pe tamburul de frinare, de frica "nu am frine", "joaca diferentialul in bascula". Cu max. 150 ron si bineinteles munca ta ai rezolvat o problema destul de mare. Restul de simeringuri, garnituri de cauciuc si de klingherit o sa le vina rindul la folosire, si tare bine este atunci cind ai de unde lua. Inteleg sa faci adaptari in momentul in care nu gasesti piesa de care ai nevoie. (Aceeasi problema am avut si eu la diferential-bascula, dar a fost mai frumos. Am cumparat capac nou si m-am trezit ca "un anterior proprietar-mecanic" A MARIT si gaurile din bascula, i-a fost mai usor, si a trebuit sa cumpar si alta bascula nelargita la gauri) Inteleg ca nu sint bani, dar aici e vorba de siguranta si linistea ta in momentul cind conduci motocicleta, personal cred ca nu se mai pune problema cit costa, cind e vorba de siguranta mea. E adevarat, e usor sa dai sfaturi pe banii altuia, dar eu am pretentia ca-i dau cel putin un sfat bun. Acum... fiecare face cum crede el ca este mai bine. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...sunt fericitul posesor a unui capac 'nou'...nou virgin scos din pachetzel acum doua saptamani... :D

Prezoanele sunt de 10 , slobode , ....unul a cazut cand am scos capacul de prin hartii...

Gaurile filetate(sa le zicem filetate...) din capac sunt de 10,5...11...sau cum s-a nimerit acolo...

Nici o sansa sa poti fixa pe bascula o transmisie cu un capac "nou"!

...asa ca fara ezitare l-am trimis la frezat....

Ce este acum pe utilajul meu , este refacut cu suruburi cu cap inecat pe interior , rezista de trei ani si nici molecula de ulei pe bascula...

Precedentul pe care l-am avut , este donat acum amicului cu Uralul , si este la fel facut dar de vreo 6 ani , si la fel prezoanele sunt beton ....

...piese 'noi' de nipru, asta e banc de la Radio Erevan..."cica KMZ-ul face piese noi!" Noi da , dar ei nu prea cred...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vorbesc prostii rog sa fiu corectat.

Problema gaurilor largite de la bascula nu putea fi rezolvata prin incarcare cu sudura?

Adica astupata gaura cu sudura, polizata apoi sudura la nivel si date alte gauri.

E chiar asa de mare forta acolo incat sa nu suporte o astfel de operatie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Drobu-le nu te contrazic, asa o fi la tine, eu cind am cumparat (culmea, de la Gaspar, de care sint multi nemultumiti) acum 2ani, 3 (trei) capace de diferential, unul e montat pe motocicleta care ai vazut-o la 7scari, unul e montat pe diferentialul de la motocicleta solo la care lucrez si unul este de rezerva. Toate trei au fost in conditii normale, nimic "sutit" de la locul lui la ele. Si la toate, inclusiv rezerva, am facut treaba cu strinsul prezoanelor asa cum am scris mai sus. Poate sint eu "gigi contra" si mie i-mi dau piese mai bune. De cind a aparut Dany pe forum, cumpar piese de la el. Am cumparat printre altele, 4 (patru) aprinderi electronice, si ucrainiene si rusesti, una nu a miriit in front. Totul a fost OK. Nu stiu... poate... se mai uita si piesele astea... in stinga... in dreapta... pe forum... poate au evoluat si ele, te pui cu tehnica si cu evolutia fiarelor, o-r avea si ele suflet... Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...are si varianta moderna , consumista in care numa' cumperi , pui acolo la loc sa potriveasca si merge pana la adanci batraneti ( daca te prezinti periodic la service autorizat si donezi sange, bani, nervi, timp...) are si varianta old style in care iti bagi poula in toti producatorii distribuitorii , importatorii reprezentantii( si in chinezi , sa nu uitamde chinezi!) si pui mana si faci tu ca si pentru tine...si le poate combina...se descurca ca e baiat mare... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...capacul ala cu multe suruburi din interior si ma asteptam sa dau de un semering...

...La capacul grupului numa doua prezoane mai tin...

...se rezolva cu siemering nou le la dany: 0740848790 (sert de garnituri ieftin)

...varianta drobu sau rocknroll :D ..care ti-i se potriveste!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca Gaspar intra pe forum si mai citeste si el, si le da dupa inima omului..... :D :D

 

Eu spre exemplu am prezoane de 12, si o sa le pun piulite cu autoblocant, e mai practic zic eu

Parerea mea este ca prezoanele de 10 sunt putin subdimensionate

"Mi-a zis mie un mos batran" ca cica intre bascula si capac tb sa mulezi o tabla de 0,5i dupa forma capacului "U" ca sa preia jocurile datorate proastei fabricari; in felul asta nu mai se rup marginile capacului si deci nici nu se vor mai slabi/zmulge suruburile

Daca mai pui si suruburile cu cap inecat pe interior o sa tina ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca Gaspar intra pe forum si mai citeste si el, si le da dupa inima omului..... :D ;)

 

Eu spre exemplu am prezoane de 12, si o sa le pun piulite cu autoblocant, e mai practic zic eu

Parerea mea este ca prezoanele de 10 sunt putin subdimensionate

"Mi-a zis mie un mos batran" ca cica intre bascula si capac tb sa mulezi o tabla de 0,5i dupa forma capacului "U" ca sa preia jocurile datorate proastei fabricari; in felul asta nu mai se rup marginile capacului si deci nici nu se vor mai slabi/zmulge suruburile

Daca mai pui si suruburile cu cap inecat pe interior o sa tina ....

...da , binenteles degajarea din capac in care ar trebui sa intre la fix capatul de bascula este mai larga....si doar in prezoane e mai greu sa ramana fixa la cate o frana de aia cu blocare de roata... :D

Prezoanele mele sunt de 8mm...12mm este aproape grosimea capacului in zona prezoanelor, si cele de 12mm vor fi mult mai gingase la incovoiere cu reazemul disponibil in 10-12mm de aluminiu...

Garnitura de face in functie de pata de angrenare...eu am un grup cu garnitura de 0,7mmm si unul doar cu silicon...asa a dat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de acord cu tehnica "A la Drobu"!

am aplicat-o si eu dupa ce am venit de la 7 scari cu cepuri de prun in grup si un singur surub ramas acolo sa tina grupul.

filet? nu stiu daca am mai ramas ceva, am pus suruburile(cap pentru surubelnita) cu cap inecat, pe interiorul capacului(polizat din cap ca dadea in rulment cind stringeam capacul pe grup) montata sus si prins grupul cu surub si grover , nu are cum sa scape din moment ce tot ansamblul e tras catre bascula.

de atunci la mine sta suruburile asa cum le-am pus!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...se rezolva cu siemering nou le la dany: 0740848790 (sert de garnituri ieftin)

...varianta drobu sau rocknroll :D ..care ti-i se potriveste!

O sa sun sa comand un set,ca vad ca mai sunt 2 semeringuri si un O-ring,numa sa le gasesc locul in grup.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...