Dimethylmercury Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 E un atas acolo langa Dany de Simson. Un Stoye El. Care-i povestea lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 (editat) ....bag maaaare !!!!......noi pozitzii :....... Sal.. Cu ce vopsea ai vopsit motorul? De ce n-ai vopsit jantele si butucii rotilor, ar fii dat mai bine? Cand este gata?! sau.....asta:...] ..tare, d-nu' krokodil, a 2-a poza! Editat Iunie 7, 2009 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 (editat) E un atas acolo langa Dany de Simson. Un Stoye El. Care-i povestea lui? Regele Simson stie......e al lui! ..tare, d-nu' krokodil, a 2-a poza! Si ceva ''orijinal''100%...MT16 ......o fi singura?? Editat Iunie 7, 2009 de krokodilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 E un atas acolo langa Dany de Simson. Un Stoye El. Care-i povestea lui? ....alta poza: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ppnipra Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Sal.. Cu ce vopsea ai vopsit motorul? De ce n-ai vopsit jantele si butucii rotilor, ar fii dat mai bine? Cand este gata?! ..tare, d-nu' krokodil, a 2-a poza! despre vopsea: mipa pt. galerii si alte chestii fierbintzi ...la spray...rezista la 600 grade C...in Iasi gasesti produsul langa fostul patinuar din Nicolina unde se fac vopsele auto LYDIA Company se numeste mag......despre jentzi si spitze urmeaza sa vopsesc, dar dupa ce echilibrez putzin rotzile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 (editat) ...mipa pt. galerii si alte chestii fierbintzi ...la spray...rezista la 600 grade C... ..aha! Am notat. Sa mai pui o poza dupa ce mergi cu ea, arata bine! Oare o rezista si la coatele de la tobe? Succes in continuare. Editat Iunie 8, 2009 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 ..aha! Am notat. Sa mai pui o poza dupa ce mergi cu ea, arata bine! Oare o rezista si la coatele de la tobe? Succes in continuare. Nu rezista. Cel putin la mine nu a tinut mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Iulie 31, 2009 Autor Share Postat Iulie 31, 2009 (editat) Dupa cateva luni de lucru (cu pauze din cauze financiare si medicale),am reusit sa o scot pe coclauri: Editat Iulie 31, 2009 de voshodij Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 Dupa cateva luni de lucru (cu pauze din cauze financiare si medicale),am reusit sa o scot pe coclauri: superb a iesit....cu ce vopsea l-ai vopsit? Firma- Nuanta etc.... vreau sa fac si eu nipra la fel ca i-am tras si eu un atas zilele astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 1, 2009 Share Postat August 1, 2009 Mai bine veniti cu Neprele la 7 Scari, sunt 400 km doar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat August 1, 2009 Autor Share Postat August 1, 2009 superb a iesit....cu ce vopsea l-ai vopsit? Firma- Nuanta etc.... vreau sa fac si eu nipra la fel ca i-am tras si eu un atas zilele astea Vopseaua este KOBER KAKI,pentru auto,am stat o luna pe capu celor de la Ciclop pana mi-au aduso,(au adus mai multa cred ca mai au),se vopseste tare fain cu ea. Tu ai trecuto pe tine,ai fost la RAR?,ca mi-e groaza,ca in talon e solo . P.S. Anul asta n-am cum ajunge la 7 scari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat August 1, 2009 Share Postat August 1, 2009 Vopseaua este KOBER KAKI,pentru auto,am stat o luna pe capu celor de la Ciclop pana mi-au aduso,(au adus mai multa cred ca mai au),se vopseste tare fain cu ea.Tu ai trecuto pe tine,ai fost la RAR?,ca mi-e groaza,ca in talon e solo . P.S. Anul asta n-am cum ajunge la 7 scari. ....nu a mea e inca pe numele fostului proprietar, dar in acte e cu atas, numai ca e albastru trecut in talon, pana nu o transcriu n-o pot vopsii asa cum vreau....si probabil banii de transcriere ii voi da pe tura asta spre 7 scari.(sper) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 1, 2009 Share Postat August 1, 2009 ....nu a mea e inca pe numele fostului proprietar, dar in acte e cu atas, numai ca e albastru trecut in talon, pana nu o transcriu n-o pot vopsii asa cum vreau....si probabil banii de transcriere ii voi da pe tura asta spre 7 scari.(sper) bachule! dute mai cu ea vopsita in culoare care vrei sa-ti ramana, daca te intreaba de ce nu corespunde, le spui ca vrei sa raman culoarea respectiva, in cel mai rau caz te trimit sa mai achiti si taxa de schimbare a culori, dar scapi de drumuri. pentru "nota de identificare" nu au ce sa iti comenteze, ca nu faci ITP-ul la ei(daca tie expirat ITP-ul il faci la un service autorizat inainte de transcriere).itp ul e una identificarea e alta. ei doar verifica seriile sasiu si motor( neaparat placuta din fata de pe gitul cadrului cu seria sa fie la locul ei si pe cit posibil neumblata , pentru asa ceva te pot pureca si pe buna dreptate) seriile sa fie curate, si motorul curat, nu suporta sa vada vehicul murdar,o iau ca lipsa de respect fata de iei si nui condamn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat August 1, 2009 Share Postat August 1, 2009 bachule!dute mai cu ea vopsita in culoare care vrei sa-ti ramana, daca te intreaba de ce nu corespunde, le spui ca vrei sa raman culoarea respectiva, in cel mai rau caz te trimit sa mai achiti si taxa de schimbare a culori, dar scapi de drumuri. pentru "nota de identificare" nu au ce sa iti comenteze, ca nu faci ITP-ul la ei(daca tie expirat ITP-ul il faci la un service autorizat inainte de transcriere).itp ul e una identificarea e alta. ei doar verifica seriile sasiu si motor( neaparat placuta din fata de pe gitul cadrului cu seria sa fie la locul ei si pe cit posibil neumblata , pentru asa ceva te pot pureca si pe buna dreptate) seriile sa fie curate, si motorul curat, nu suporta sa vada vehicul murdar,o iau ca lipsa de respect fata de iei si nui condamn. ...da nu e o problema am mai trecut si cu ij-ul prin asta, dar momentan nu o vopsesc de aia ziceam cat mai circul cu actele fostului proprietar macar sa corespunda cu ce e in talon, cand ajung sa o transcriu o fac clar army.............ca doar e cu atas si asa da cel mai bine la motoru` sovietic....desi am dus o lupta crancena in a ma hotara daca il fac solo si il chopperesc sau cumpar atas si il las cat de cat orijinal.....si nah am ramas la atas ca mi-a fost mila sa-l tai si n-aveam sculele necesare pt modificari.......da poate mai iau unu pe langa care o sa fie de sacrificiu....sau dau asta cu atas dupa ce ma satur de mers ca pensionaru pe 3 roti si iau unu chopper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat August 9, 2009 Autor Share Postat August 9, 2009 Nu stiu ce naiba are de nu reusesc sa-l pornesc la rece numa dupa ce transpir bine(aprox. 5 min.),dupa acea nam treaba ,numa ating pdeala si o ia. Am incercat o gramada de de variante dar se pare ca nu am gasito pe cea buna,avansul lam reglat la semn,jocul la supape iara,numa scanteia mi se pare cam slaba (am bujii de alea ieftine de Dacia de uzina),sa fie de la ele?,sau stiti vre-o tehnica speciala de pornire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 Nu stiu ce naiba are de nu reusesc sa-l pornesc la rece numa dupa ce transpir bine(aprox. 5 min.),dupa acea nam treaba ,numa ating pdeala si o ia.Am incercat o gramada de de variante dar se pare ca nu am gasito pe cea buna,avansul lam reglat la semn,jocul la supape iara,numa scanteia mi se pare cam slaba (am bujii de alea ieftine de Dacia de uzina),sa fie de la ele?,sau stiti vre-o tehnica speciala de pornire? tot bujii de dacie am si eu, dar mai am si aprindere electronica ....la prima pedala tot timpul....ideea e ca trebuie sa mearga si cu cea clasica dar trebuie distanta platinii reglata bine, avansul, si bineinteles si carburatia sa fie ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Septembrie 11, 2009 Autor Share Postat Septembrie 11, 2009 (editat) Slutare,am invatat sa-l pornesc,am rezolvat actele (identificare,schimbat culoare,itp si omologare atas),am si facut cateva calatorii dar nu prea lungi pentru a ma acomoda cu atasu,si nu am avut probleme,in afara de petele de ulei lasate in locurile de parcare (la iesirea cardanului di cutie,si la chiuloasa stanga,cred ca pe la tevusca de retur). Imi pare rau ca nu am putut ajunge la intalnirea de atase. Mesaj completat Poze noi ..........mitraliera facuta din resturi. Editat Septembrie 11, 2009 de voshodij Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Bravo, foarte frumoasa motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Aprilie 7, 2010 Autor Share Postat Aprilie 7, 2010 (editat) Mai pun cateva poze ,dupa ultimele imbunatatiri,(pentru roata fata,far,semnal si stop atas,ii multumesc lui,, kraz-trial,, ,si pentru canistra lui ,,clausspac,, ),am ajuns la limita rabdari cu carburatoarele,(nu pot la reduc relantiul la unu,celalalt nu sta la relantiu decat cu surubu de amestec aproape inchis),cred ca o sa caut sa pun vacumatice. Editat Aprilie 7, 2010 de voshodij Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Bravo, f. frumoasa motocicleta. Ca opinie personala, i-as schimba aripa fata, parca nu e de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 subscriu..foarte frumoasa, eu as imbraca bateria aia in ceva piele sau as masca-o cu ceva, se cam vede urat.In rest...numai drumuri lungi si insorite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Aprilie 9, 2010 Autor Share Postat Aprilie 9, 2010 Multumesc,aripa fata o schimb cand o sa pun mana pe una originala ieftina,iar bateria acum in poza mi-a sarit si mie in ochi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clausspac Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Mai pun cateva poze ,dupa ultimele imbunatatiri,(pentru roata fata,far,semnal si stop atas,ii multumesc lui,, kraz-trial,, ,si pentru canistra lui ,,clausspac,, ),am ajuns la limita rabdari cu carburatoarele,(nu pot la reduc relantiul la unu,celalalt nu sta la relantiu decat cu surubu de amestec aproape inchis),cred ca o sa caut sa pun vacumatice. nu ai de ce sa-mi multumesti pentru canistra,e un lucru minor pe care ma bucur ca am putut sa-l fac,in rest iti doresc sa ai parte de motor si sa nu ai incidente de nici un fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Aprilie 26, 2010 Autor Share Postat Aprilie 26, 2010 Imi poate spune cineva daca pot da jos alternatorul desfacand doar cele 2 piulite de 10,fara sa dau jos capacul distributiei?.Ca de azi dimineata scoate niste sunete tare ciudate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mendozaccc Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 exact asa se face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.