Sari la conținut

Dnepr MT11


Dnepr&Sidecar
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 110
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

....bag maaaare !!!!......noi pozitzii :.......

Sal.. Cu ce vopsea ai vopsit motorul? De ce n-ai vopsit jantele si butucii rotilor, ar fii dat mai bine? Cand este gata?!

 

sau.....asta:...]

 

:rock: ..tare, d-nu' krokodil, a 2-a poza!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un atas acolo langa Dany de Simson. Un Stoye El. Care-i povestea lui?

 

Regele Simson stie......e al lui! :rock:

 

:P ..tare, d-nu' krokodil, a 2-a poza!

 

Si ceva ''orijinal''100%post-35810-1244387276_thumb.jpgpost-35810-1244387330_thumb.jpg...MT16

 

 

 

 

 

......o fi singura??

Editat de krokodilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.. Cu ce vopsea ai vopsit motorul? De ce n-ai vopsit jantele si butucii rotilor, ar fii dat mai bine? Cand este gata?!

 

 

 

:rock: ..tare, d-nu' krokodil, a 2-a poza!

 

despre vopsea: mipa pt. galerii si alte chestii fierbintzi ...la spray...rezista la 600 grade C...in Iasi gasesti produsul langa fostul patinuar din Nicolina unde se fac vopsele auto LYDIA Company se numeste mag......despre jentzi si spitze urmeaza sa vopsesc, dar dupa ce echilibrez putzin rotzile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...mipa pt. galerii si alte chestii fierbintzi ...la spray...rezista la 600 grade C...

..aha! Am notat. Sa mai pui o poza dupa ce mergi cu ea, arata bine!

Oare o rezista si la coatele de la tobe? Succes in continuare.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Dupa cateva luni de lucru (cu pauze din cauze financiare si medicale),am reusit sa o scot pe coclauri:

 

 

superb a iesit....cu ce vopsea l-ai vopsit? Firma- Nuanta etc.... vreau sa fac si eu nipra la fel ca i-am tras si eu un atas zilele astea :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

superb a iesit....cu ce vopsea l-ai vopsit? Firma- Nuanta etc.... vreau sa fac si eu nipra la fel ca i-am tras si eu un atas zilele astea :unsure:

Vopseaua este KOBER KAKI,pentru auto,am stat o luna pe capu celor de la Ciclop pana mi-au aduso,(au adus mai multa cred ca mai au),se vopseste tare fain cu ea.

Tu ai trecuto pe tine,ai fost la RAR?,ca mi-e groaza,ca in talon e solo .

P.S.

Anul asta n-am cum ajunge la 7 scari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vopseaua este KOBER KAKI,pentru auto,am stat o luna pe capu celor de la Ciclop pana mi-au aduso,(au adus mai multa cred ca mai au),se vopseste tare fain cu ea.

Tu ai trecuto pe tine,ai fost la RAR?,ca mi-e groaza,ca in talon e solo .

P.S.

Anul asta n-am cum ajunge la 7 scari.

 

....nu a mea e inca pe numele fostului proprietar, dar in acte e cu atas, numai ca e albastru trecut in talon, pana nu o transcriu n-o pot vopsii asa cum vreau....si probabil banii de transcriere ii voi da pe tura asta spre 7 scari.(sper)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....nu a mea e inca pe numele fostului proprietar, dar in acte e cu atas, numai ca e albastru trecut in talon, pana nu o transcriu n-o pot vopsii asa cum vreau....si probabil banii de transcriere ii voi da pe tura asta spre 7 scari.(sper)

bachule!

dute mai cu ea vopsita in culoare care vrei sa-ti ramana, daca te intreaba de ce nu corespunde, le spui ca vrei sa raman culoarea respectiva, in cel mai rau caz te trimit sa mai achiti si taxa de schimbare a culori, dar scapi de drumuri.

pentru "nota de identificare" nu au ce sa iti comenteze, ca nu faci ITP-ul la ei(daca tie expirat ITP-ul il faci la un service autorizat inainte de transcriere).itp ul e una identificarea e alta. ei doar verifica seriile sasiu si motor( neaparat placuta din fata de pe gitul cadrului cu seria sa fie la locul ei si pe cit posibil neumblata , pentru asa ceva te pot pureca si pe buna dreptate) seriile sa fie curate, si motorul curat, nu suporta sa vada vehicul murdar,o iau ca lipsa de respect fata de iei si nui condamn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bachule!

dute mai cu ea vopsita in culoare care vrei sa-ti ramana, daca te intreaba de ce nu corespunde, le spui ca vrei sa raman culoarea respectiva, in cel mai rau caz te trimit sa mai achiti si taxa de schimbare a culori, dar scapi de drumuri.

pentru "nota de identificare" nu au ce sa iti comenteze, ca nu faci ITP-ul la ei(daca tie expirat ITP-ul il faci la un service autorizat inainte de transcriere).itp ul e una identificarea e alta. ei doar verifica seriile sasiu si motor( neaparat placuta din fata de pe gitul cadrului cu seria sa fie la locul ei si pe cit posibil neumblata , pentru asa ceva te pot pureca si pe buna dreptate) seriile sa fie curate, si motorul curat, nu suporta sa vada vehicul murdar,o iau ca lipsa de respect fata de iei si nui condamn.

 

 

...da nu e o problema am mai trecut si cu ij-ul prin asta, dar momentan nu o vopsesc de aia ziceam cat mai circul cu actele fostului proprietar macar sa corespunda cu ce e in talon, cand ajung sa o transcriu o fac clar army.............ca doar e cu atas si asa da cel mai bine la motoru` sovietic....desi am dus o lupta crancena in a ma hotara daca il fac solo si il chopperesc sau cumpar atas si il las cat de cat orijinal.....si nah am ramas la atas ca mi-a fost mila sa-l tai si n-aveam sculele necesare pt modificari.......da poate mai iau unu pe langa care o sa fie de sacrificiu....sau dau asta cu atas dupa ce ma satur de mers ca pensionaru pe 3 roti si iau unu chopper.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nu stiu ce naiba are de nu reusesc sa-l pornesc la rece numa dupa ce transpir bine(aprox. 5 min.),dupa acea nam treaba ,numa ating pdeala si o ia.

Am incercat o gramada de de variante dar se pare ca nu am gasito pe cea buna,avansul lam reglat la semn,jocul la supape iara,numa scanteia mi se pare cam slaba (am bujii de alea ieftine de Dacia de uzina),sa fie de la ele?,sau stiti vre-o tehnica speciala de pornire?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce naiba are de nu reusesc sa-l pornesc la rece numa dupa ce transpir bine(aprox. 5 min.),dupa acea nam treaba ,numa ating pdeala si o ia.

Am incercat o gramada de de variante dar se pare ca nu am gasito pe cea buna,avansul lam reglat la semn,jocul la supape iara,numa scanteia mi se pare cam slaba (am bujii de alea ieftine de Dacia de uzina),sa fie de la ele?,sau stiti vre-o tehnica speciala de pornire?

 

 

tot bujii de dacie am si eu, dar mai am si aprindere electronica ;) ....la prima pedala tot timpul....ideea e ca trebuie sa mearga si cu cea clasica dar trebuie distanta platinii reglata bine, avansul,

si bineinteles si carburatia sa fie ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Slutare,am invatat sa-l pornesc,am rezolvat actele (identificare,schimbat culoare,itp si omologare atas),am si facut cateva calatorii dar nu prea lungi pentru a ma acomoda cu atasu,si nu am avut probleme,in afara de petele de ulei lasate in locurile de parcare (la iesirea cardanului di cutie,si la chiuloasa stanga,cred ca pe la tevusca de retur).

Imi pare rau ca nu am putut ajunge la intalnirea de atase.

Mesaj completat

Poze noi ..........mitraliera facuta din resturi.

post-7295-1252664029_thumb.jpg

post-7295-1252664096_thumb.jpg

post-7295-1252664137_thumb.jpg

post-7295-1252664243_thumb.jpg

post-7295-1255598496_thumb.jpg

post-7295-1255598510_thumb.jpg

post-7295-1255598526_thumb.jpg

post-7295-1255598538_thumb.jpg

Editat de voshodij
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Mai pun cateva poze ,dupa ultimele imbunatatiri,(pentru roata fata,far,semnal si stop atas,ii multumesc lui,, kraz-trial,, :huh: ,si pentru canistra lui ,,clausspac,, :blink: ),am ajuns la limita rabdari cu carburatoarele,(nu pot la reduc relantiul la unu,celalalt nu sta la relantiu decat cu surubu de amestec aproape inchis),cred ca o sa caut sa pun vacumatice.

post-7295-1270671457_thumb.jpg

post-7295-1270671488_thumb.jpg

post-7295-1270671555_thumb.jpg

Editat de voshodij
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai pun cateva poze ,dupa ultimele imbunatatiri,(pentru roata fata,far,semnal si stop atas,ii multumesc lui,, kraz-trial,, :laugh: ,si pentru canistra lui ,,clausspac,, :love: ),am ajuns la limita rabdari cu carburatoarele,(nu pot la reduc relantiul la unu,celalalt nu sta la relantiu decat cu surubu de amestec aproape inchis),cred ca o sa caut sa pun vacumatice.

nu ai de ce sa-mi multumesti pentru canistra,e un lucru minor pe care ma bucur ca am putut sa-l fac,in rest iti doresc sa ai parte de motor si sa nu ai incidente de nici un fel. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Imi poate spune cineva daca pot da jos alternatorul desfacand doar cele 2 piulite de 10,fara sa dau jos capacul distributiei?.Ca de azi dimineata scoate niste sunete tare ciudate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...