Sari la conținut

BMW R 1100 GS


uzunu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 76
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1150 are 140 croaziera. Lejer!

Banuiam eu; la 1100le asta, ii place pe la 100-110 (pentru omu de rand, venit de pe vitezane). Se poate lejer si la 130-140, insa e putin agasanta vibratia motorului daca nu esti invatat cu asa ceva.

 

Eu unul vin de pe monocilindru si chiar nu ma deranjaza deloc sa merg constant 160 o autostrada intreaga. Unde mai pui ca namila asta la 160 la ora are putere sa sara aproape instant la 180. M-a impresionat chestia asta chiar am depasit din scurt. Nu ma intrebati, va rog, de ce mergeam asa tare. Ma jucam si eu ca e plictisitor pe autostrada.

 

Cred ca o sa mai updatez un pic topicu asta... ca ce-am mesterit la mobra asta dupa ce-am luat-o de la uzunu, pfuai de mine. Multe erau chestii de mentenanta, dar una peste alta cam tot ce putea sa crape la ea am schimbat. Singurele chestii ne-servisate sunt cardanul si motorul in sine (care motor ar trebui sa duca lejer 300k km doar cu intretinere atenta). Ah, si nici injectoarele nu le-am schimbat - doar curatat contactele si verificat ca deschid ok - deh, io nu alimentez cu efix :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1150 are 140 croaziera. Lejer!

Regula de baza la orice motor e ca croaziera e la mijlocu turatiei de pe cadran. Daca ai 7500 RPM la rosu, s-ar traduce ca pe la 3750 RPM. Ce viteza aveai tu cu GS-A-ul la turatia aia in OD? :)

 

Pot veni sa zic la fel de bine ca croaziera e la 160. Ca asa vreu eu :)

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Drum lung meaning? Faceti curse de viteza si anduranta sau o calatorie de placere? Daca mergi cu viteze normale 120, asfalt si macadam usor, de ce sa nu faca fata. Si Etz-ul face fata. Ce intrebare e asta? Faceti inconjorul lumii de la dreapta la stanga?

[/quote

 

 

 

 

 

Calatorie de placere normal, dar si drum lung adik sa pleci din bucuresti pana la oradea si inapoi asta zic, daca e la fel de comada ca bmw, la fel de rezistenta. ai avea incredere in versys sa pleci departe? chiar din romania? pana in anglia cum am auzit la altii. .. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Regula de baza la orice motor e ca croaziera e la mijlocu turatiei de pe cadran. Daca ai 7500 RPM la rosu, s-ar traduce ca pe la 3750 RPM. Ce viteza aveai tu cu GS-A-ul la turatia aia in OD? :)

 

Pot veni sa zic la fel de bine ca croaziera e la 160. Ca asa vreu eu :)

 

140 era cam la 3900 ture. Sa zic 4000. In a 6-a. 8000 la rosu.

 

148883087_juvRT-L-1.jpg

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai. La 4000 RPM, viteza e pe la 120 la R1100GS. Iote: (tineti cont ca bordul e gradat identic cu cel din poza de mai sus si scuzati calitatea)

post-42478-1296475938_thumb.jpg

 

EDIT: Calitate e asa pentru ca am decupat dintr-o poza mult mai mare, focalizata in cu totul alta parte...

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa ca n-am ajuns niciodata la rozul ala :). 180 kmph la 6700 rpm parca.

A si inca o chestie de care mi-am amintit acum: pe R1200C aveam doar 5 viteze. Culmea este ca si motorul asta se simtea bine la 110 si la 140 in croaziera.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Si a revazut motorul asta Transalpina :)

 

Peste iarna, au aparut mici probleme pe la aprindere. Aparent, fishele erau cam batranele si "furau" scanteie. Mergea el, dar nu perfect. Concluzie: fishe noi noute. Acu nu mai face figuri :moto:

 

I-am umblat si in rezervor; pompa de benzina brici, contacte ok, fuel level sender ok, inlocuit filtru si prefiltru pompa, curatat traseele de supraplin si aerisire. Pe interior, rezervorul arata mai mult decat decent pentru venerabila sa varsta. Peste vreo 5-6 ani cred ca va fi nevoie insa de refacere a tratamentului interior.

 

Acum in primavara am luat bateria la reconditionat. Nu mai umblase nimeni la nivelul din celule de cam mult timp si incarcarea era foaaarte precara (a trebuit s-o pornesc la clesti acu vreo doua luni). Am umplut cam multicel (peste max), apoi am lasat bateria pe redresor o vreme (din ala mai destept), cat sa scada nivelul, apoi am adaugat din nou apa pentru a ajunge la un nivel aproape de maxim, dar nu peste. Rezultatul? 12.63 tensiune dupa un drum de 300km si vreo 10 ore stat in frig (erau cateva grade afara). Cred ca e mai mult decat decent pentru o baterie de 2 ani.

 

Din lipsa de timp, abia am facut 400km anul acesta, pana vineri cel putin. Acum am mai bagat inca 850 asa scurt, de control. Si l-am luat din nou ca mijloc de transport principal.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si a revazut motorul asta Transalpina :)

 

Peste iarna, au aparut mici probleme pe la aprindere. Aparent, fishele erau cam batranele si "furau" scanteie. Mergea el, dar nu perfect. Concluzie: fishe noi noute. Acu nu mai face figuri :moto:

 

I-am umblat si in rezervor; pompa de benzina brici, contacte ok, fuel level sender ok, inlocuit filtru si prefiltru pompa, curatat traseele de supraplin si aerisire. Pe interior, rezervorul arata mai mult decat decent pentru venerabila sa varsta. Peste vreo 5-6 ani cred ca va fi nevoie insa de refacere a tratamentului interior.

 

Acum in primavara am luat bateria la reconditionat. Nu mai umblase nimeni la nivelul din celule de cam mult timp si incarcarea era foaaarte precara (a trebuit s-o pornesc la clesti acu vreo doua luni). Am umplut cam multicel (peste max), apoi am lasat bateria pe redresor o vreme (din ala mai destept), cat sa scada nivelul, apoi am adaugat din nou apa pentru a ajunge la un nivel aproape de maxim, dar nu peste. Rezultatul? 12.63 tensiune dupa un drum de 300km si vreo 10 ore stat in frig (erau cateva grade afara). Cred ca e mai mult decat decent pentru o baterie de 2 ani.

 

Din lipsa de timp, abia am facut 400km anul acesta, pana vineri cel putin. Acum am mai bagat inca 850 asa scurt, de control. Si l-am luat din nou ca mijloc de transport principal.

 

iti placeee nebunuleeee

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Normal ca imi place. Merge si mai usor decat un TDM :blbl:

 

DSC_8509.jpg

 

 

Nu inteleg de ce vrei sa o vinzi? iti trebuie R1150gs sau ce are? apropo cit ceri pe ea, ce are la bratul suspensiei de pe fata (am vazut ceva tabla de alama?) in zona pivotului, daca mai o ti un an cred ca apuc sa imi vind eu motorul si il iau pe al tau (imi place botul de 1150GS).

 

Respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg de ce vrei sa o vinzi? iti trebuie R1150gs sau ce are? apropo cit ceri pe ea, ce are la bratul suspensiei de pe fata (am vazut ceva tabla de alama?) in zona pivotului, daca mai o ti un an cred ca apuc sa imi vind eu motorul si il iau pe al tau (imi place botul de 1150GS).

 

Respect

 

Pentru ca nu am timp sa o folosesc asa cum trebuie. Anul asta a facut vreo 2000-2500km. Maxim. Si asta in doua Transalpine, o plimbare la Giurgiu si in rest oras. Iar in oars... e pur si simplu neplacut. Oricat de mirific ar fi motorul asta la drum lung (te unge pe suflet e putin zis), nu fac destule drumuri cat sa se justifice sa-l tin.

 

De cand mi-am finalizat restaurarea la dominator, nu mai merg aproape deloc cu BMWu.

 

Pretul de vanzare ar fi 3500 euro, briz brizuri cosmetice incluse.

 

 

 

 

Avem asa:

- una bucata BMW R1100GS ABS

- accesorii originale: computer bord (in 1997 asta insemna nivel benzina, temperatura ulei, indicator treapta), cric central, mansoane incalzite, ABS individual, genti laterale

- accesorii Touratech: hard parts pt cutia de viteze (fara se poate rupe o prindere in offroad), hard part pt telelever (fara se pot rupe capetele de cursa la ghidon, extensie cric (amprenta mai mare pt stabilitate pe teren accidentat; fara nu poti sa o parchezi decat pe asfalt)

- accesorii HD: suport topcase cu manere pt pasager, cutie din aluminiu pt accesorii (acolo imi tin hainele de ploaie si spray-ul de pana)

- accesorii Louis: topcase simplu Motodetail - incap doua casti mai mici daca stii cum sa le bagi

- accesorii extra: proiectoare simple, cam varza din punctul meu de vedere; nu de folosesc

 

Reparatii efectuate:

- senzorii Hall (buba la R1100) reconditionati

- cutie de viteze facuta terci de fostu proprietar, schimbata integral cu una buna

- pompa de frana fata, reconditionata cu kit OEM

- diverse simeringuri si cabluri

 

Modificari:

- instalatie ABS reconfigurata pentru a elimina low-voltage-fault (alta buba la R1100)

- cioc de R1150 - sa arate dom'ne a motocicleta!

- semnale cu sticla alba pe fata (halogen, nu led)

 

Ce trebuie la ea:

- posibil baterie la anu

- posibil ambreiaj cam peste 20-30 mii km

- placute pe spate (*)

- schimbat ulei cutie/final (*)

- joc supape si echilibrare (*)

- timp si bani de benzina (consuma 5-6% in functie de cat de tare te mananca palma)

 

(*) Operatiunile de mentenanta le fac personal doar daca imi gasesc un cumparator (placutele pe spate nu prea imi trebuie mie ca nu folosesc frana aia :) )

 

 

Ce mai vine cu mobra:

- parbriz inalt + original

- cutie de viteze de schimb (doar jumate din piese is bune la ea)

- alte tampenii pe care le am prin casa legate de motoru asta

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

computer bord (in 1997 asta insemna nivel benzina, temperatura ulei, indicator treapta)

 

ai uitat sa mentionezi ceasul!!! :D (cred ca erau destule, mai ales pe vremea aia, care nu aveau ceas la bord)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am mai uitat sa mentionez ceva: i-am extins aparatoarea din spate, ca sa nu mai arunce mizeria pe cutia de aluminiu pt scule. Dar... am facut treaba romaneste, adica fara cap. N-am stricat nimic... de stricat s-au stricat DE RAS cei carora le-am aratat ce a iesit apoi le-am zis ce am vrut de fapt. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Hai sa dau si cu poze noi. Am dat jos husa, am sters praful si cam asta e ce a rezultat. Intre timp m-am ofticat pe baterie si am schimbat-o. Varta nou nouta. Daca nu o mai lasa vreun ametit sa inghete peste iarna, 5 ani de zile merge brici bateria asta.

 

 

_MG_3851___.JPG

 

_MG_3858___.JPG

 

_MG_3857___.JPG _MG_3861____.JPG

 

_MG_3856___.JPG

 

Si cateva detalii:

_MG_3859____.JPG _MG_3870____.JPG

_MG_3867___.JPG _MG_3866____.JPG

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...