neamtzu_ro Postat Ianuarie 2, 2006 Share Postat Ianuarie 2, 2006 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Suzuki-Haya...sspagenameZWDVW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Ianuarie 2, 2006 Share Postat Ianuarie 2, 2006 Avind in vedere ca un avion de acrobatie decoleaza incepind cu aproximativ 60km/h, zboara sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Ianuarie 2, 2006 Share Postat Ianuarie 2, 2006 Garda la sol este super joasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Ianuarie 2, 2006 Share Postat Ianuarie 2, 2006 Garda la sol este super joasa Doar e Germania,nu? Super, mai mult la expo sa iesi cu el, sincer mi-ar fi mila Pretul nu este asa mare totusi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat Ianuarie 3, 2006 Share Postat Ianuarie 3, 2006 Doar e Germania,nu? Super, mai mult la expo sa iesi cu el, sincer mi-ar fi mila Pretul nu este asa mare totusi... E super da nu mi-ar placea sa o tin doar de expozitii,as merge cu ea in fiecare zi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator <-BlacK_Killer-> Postat Ianuarie 3, 2006 Share Postat Ianuarie 3, 2006 nu e pentru drumurile din Romania ... parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamtzu_ro Postat Ianuarie 3, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 3, 2006 ptr cei interesati motorul este in america Oneonta, New York asa ca nu visati s-o vedeti in romania asa curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 3, 2006 Share Postat Ianuarie 3, 2006 ii tare, no comment, da nu e nici primul, nici ultimul hayabusa modificat astfel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabit Postat Ianuarie 3, 2006 Share Postat Ianuarie 3, 2006 (editat) nu visati s-o vedeti in romania asa curand In Romania am vedea doar bucati din carenaj prin gropi; oricum, dupa cum e facut, e destinat liniutelor (bascula prelungita-sa nu se ridice intr-o roata; NO; garda la sol micsorata) nu expozitiei sau plimbarii. Editat Ianuarie 3, 2006 de wabit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorcer Postat Ianuarie 3, 2006 Share Postat Ianuarie 3, 2006 Cat de nebun trebuie sa fii ca sa pui nos pe busa??? Dupa ce ca are putere enorm de mare , mai are si nos !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 4, 2006 Share Postat Ianuarie 4, 2006 si sa vezi ca nos in unele cazuri nu ajunge, si mai pun si un turbo/super charger , plus inca o groaza de imbunatatiri sa ajunga la ture ff mari da motoru e facut pt curse de drag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 4, 2006 Share Postat Ianuarie 4, 2006 Motoarelor supralimentate (turbina, compresor) le trebuie o turatie mai mica pentru a ajunge la putere maxima Senzatia se datoreaza turbinei sau compresorului mecanic, ce lucreaza la turatii foarte inalte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Ianuarie 4, 2006 Share Postat Ianuarie 4, 2006 (editat) Creatie americana binenteles, nosul sau turbina merg de Busa , dar oglinzi cromate, ce draq! Uitati o alta ciudatenie in filmuletul de mai jos! Criminal ce a putut sa faca ala din un R1 ! Yamaha_R1_with_2_F1_wheels___Burnout.avi Editat Ianuarie 4, 2006 de LaurBalaur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 8, 2006 Share Postat Ianuarie 8, 2006 Motoarelor supralimentate (turbina, compresor) le trebuie o turatie mai mica pentru a ajunge la putere maxima Senzatia se datoreaza turbinei sau compresorului mecanic, ce lucreaza la turatii foarte inalte. din cate stiu, turbina are nevoie de o turatie mare a motorului, ca sa furnizeze maximul de putere, de aceea este acel turbo lag (timpul pana cand motoru ajunge la turatia necesara) conpresorul mecanici functioneaza mai bine la turatii joase, fix contrar turbinei. amandoua au atat + si - lancia o facut o masina de raliu pt grupa B, care e desfiintata, care avea si compresor si si turbina, anulau reciproc dezavantajele celuilalt. paletele turbinei au o turatie de vreo 3 - 4 ori mai mare ca cea a motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Postat Ianuarie 8, 2006 Share Postat Ianuarie 8, 2006 Nu de 3-4 ori, mult mai mult... Peste 10 Sunt turbine care depasesc 150.000 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 8, 2006 Share Postat Ianuarie 8, 2006 posibil, da nu cred ca si turbinele care se monteaza pe masini. cel de pe y2k se invarte cam pe 60.000 si din dezvolta puterea max la 52.000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
POW Postat Ianuarie 10, 2006 Share Postat Ianuarie 10, 2006 Creatie americana binenteles, nosul sau turbina merg de Busa , dar oglinzi cromate, ce draq! Uitati o alta ciudatenie in filmuletul de mai jos! Criminal ce a putut sa faca ala din un R1 ! jos palaria lu mosu shmeker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.