Sari la conținut

Tare,tare,tare


neamtzu_ro
 Share

Postări Recomandate

Doar e Germania,nu?

 

Super, mai mult la expo sa iesi cu el, sincer mi-ar fi mila :peace:

 

Pretul nu este asa mare totusi...

E super da nu mi-ar placea sa o tin doar de expozitii,as merge cu ea in fiecare zi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu visati s-o vedeti in romania asa curand

:peace:

 

In Romania am vedea doar bucati din carenaj prin gropi; oricum, dupa cum e facut, e destinat liniutelor (bascula prelungita-sa nu se ridice intr-o roata; NO; garda la sol micsorata) nu expozitiei sau plimbarii.

Editat de wabit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de nebun trebuie sa fii ca sa pui nos pe busa???

Dupa ce ca are putere enorm de mare , mai are si nos !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si sa vezi ca nos in unele cazuri nu ajunge, si mai pun si un turbo/super charger , plus inca o groaza de imbunatatiri sa ajunga la ture ff mari

 

da motoru e facut pt curse de drag

 

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarelor supralimentate (turbina, compresor) le trebuie o turatie mai mica pentru a ajunge la putere maxima :peace:

Senzatia se datoreaza turbinei sau compresorului mecanic, ce lucreaza la turatii foarte inalte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Creatie americana binenteles, nosul sau turbina merg de Busa , dar oglinzi cromate, ce draq!

Uitati o alta ciudatenie in filmuletul de mai jos!

Criminal ce a putut sa faca ala din un R1 !

:peace:

Yamaha_R1_with_2_F1_wheels___Burnout.avi

Editat de LaurBalaur
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoarelor supralimentate (turbina, compresor) le trebuie o turatie mai mica pentru a ajunge la putere maxima :ok:

Senzatia se datoreaza turbinei sau compresorului mecanic, ce lucreaza la turatii foarte inalte.

 

 

din cate stiu, turbina are nevoie de o turatie mare a motorului, ca sa furnizeze maximul de putere, de aceea este acel turbo lag (timpul pana cand motoru ajunge la turatia necesara)

conpresorul mecanici functioneaza mai bine la turatii joase, fix contrar turbinei.

amandoua au atat + si -

 

lancia o facut o masina de raliu pt grupa B, care e desfiintata, care avea si compresor si si turbina, anulau reciproc dezavantajele celuilalt.

 

paletele turbinei au o turatie de vreo 3 - 4 ori mai mare ca cea a motorului

 

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu de 3-4 ori, mult mai mult... Peste 10 :peace: Sunt turbine care depasesc 150.000 rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Creatie americana binenteles, nosul sau turbina merg de Busa , dar oglinzi cromate, ce draq!

Uitati o alta ciudatenie in filmuletul de mai jos!

Criminal ce a putut sa faca ala din un R1 !

:peace:

jos palaria lu mosu

shmeker

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...