mosaad Postat Ianuarie 19, 2006 Share Postat Ianuarie 19, 2006 Tot io nelamurit,la planeta cu motorul "la rece" nu intra decat in primele 2 viteze.Am crezut ca e la a mea care nu le are pe restu' (a3-a si a4-a) dar la a unui prieten care se lauda ca le are pe toate 4 tot asa e!Po sa frec io pedala de schimbator cat oi vrea ca tot nu intra si in celelalte trepte.Intrebarea este daca lucrul asta e normal sau nu!Daca cu motorul oprit cutia tre sa citeasca toate treptele de viteza sau pe restu' le ia din mers cand e angrenajul pornit!Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Ianuarie 19, 2006 Share Postat Ianuarie 19, 2006 De obicei cu motorul oprit nu intra decat in prima si a doua viteza. Daca vei misca putin fata/spate motorul vor intra si celelalte 2 viteze. E normal. Daca ai motorul dat jos de pe cadru felul in care se verifica intrarea in viteza e invartirea pinionului de lant montat pe axul care iese din cutia de viteze si in acelasi timp actionarea schimbatorului de viteze. O sa vezi ca vor intra toate vitezele, asta mai putin in cazul in care cutia nu e montata corect. Bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 20, 2006 Share Postat Ianuarie 20, 2006 Bai dar voi chiar nu ati condus niciodata o motocicleta ? Unde ati facut scoala ? De pe loc e normal sa intre doar in I sau II, mai ales la comuniste. Nici nu trebuie mai mult. Si cind opresti, trebuie sa fi selectat deja neutralul, ca altfel e cam greu sa-l gasesti, plus ca-ti caraie pinioanele si fortezi furcile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Ianuarie 20, 2006 Share Postat Ianuarie 20, 2006 Tot io nelamurit,la planeta cu motorul "la rece" nu intra decat in primele 2 viteze.Am crezut ca e la a mea care nu le are pe restu' (a3-a si a4-a) dar la a unui prieten care se lauda ca le are pe toate 4 tot asa e!Po sa frec io pedala de schimbator cat oi vrea ca tot nu intra si in celelalte trepte.Intrebarea este daca lucrul asta e normal sau nu!Daca cu motorul oprit cutia tre sa citeasca toate treptele de viteza sau pe restu' le ia din mers cand e angrenajul pornit!Multam! Misca matoru si schimba... Daca nu mere e cutia de vina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spire Postat Ianuarie 20, 2006 Share Postat Ianuarie 20, 2006 Mda.. Ar trebui sa intre si in celelalte trepte dar numai daca misti motocicleta de pe loc. Dar nu e neaparat sa fie ceva stricat in cutie chiar daca nu intra dupa ce o misti. Important e sa intre in timpul mersului plus ca nue bine sa schimbi vitezele cu motorul oprit. Mai faci si traba asta dar numai cand e necesar. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Ianuarie 20, 2006 Share Postat Ianuarie 20, 2006 da totusi la ce foloseste sa bagi a treia si a patra pe loc? eu nu vad rostul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mosaad Postat Ianuarie 21, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2006 Multam pentru raspunsuri!Chestia cu miscatul motorului nu o stiam,iar la scoala am facut trei sedinte de poligon dupa care am intrat in exam si l-am si luat.Mecanica nu se face neam asa ca mai invat si eu de la voi care va pricepeti.Ideea era ca eu tre sa-mi pun la punct cutia si daca tot e motorul dat jos de pe cadru tre sa imi dau seama daca le ia si pe a 3-a si a4-a fara sa fie nevoie sa pornesc motorul.M-am lamurit cum stau lucrurile si multam la toti!Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 21, 2006 Share Postat Ianuarie 21, 2006 Daca spui ca ai motorul dat jos de pe cadru, tu cum verifici daca este cuplata o viteza ? Ridici levierul si-atat? Nu misti si pinionul ca sa vezi daca se roteste liber sau nu, sa vezi daca a cuplat? De la asta si pana la a-ti da seama ca de fapt asa trebuie facut pentru a cupla o viteza este un pas f.....foarte mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 E normal, la cutiile fara sincroane nu poti schimba toate vitezele fara sa invarti putin arborii cutiei ( fie miscand motocicleta fie dand drumul la ambreiaj pana la limita la care "agata") . Proba cu motorul dat jos se face invartind cu mana pinionul de atac in timp ce schimbi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 (editat) E normal, la cutiile fara sincroane nu poti schimba toate vitezele fara sa invarti putin arborii cutiei ( fie miscand motocicleta fie dand drumul la ambreiaj pana la limita la care "agata") . Proba cu motorul dat jos se face invartind cu mana pinionul de atac in timp ce schimbi . Are dreptate! Mi se pare ca in manualul de Simson era specificat sa misti motocicleta ca sa "cupleze" treptele (la rece) Editat Ianuarie 23, 2006 de moto_comuniste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Ianuarie 23, 2006 Share Postat Ianuarie 23, 2006 Ma bag si eu in topicul asta, ca sa nu mai deschid altul cu (aproximativ) aceeasi problema: cutia. La a mea cupleaza - in mers - in sus, dar cind sa schimb vitezele in jos, nu intra de nici o culoare. Trebuie sa incetinesc f. mult si sa bag intr-a 1-a - singura care intra din prima. O alta problema e viteza a 4-a: cind o cuplez se aud zgomote ciudate in cutie si nu pot depasi 50-60 km/h. O fi 'dus' pinionul de a 4-a? Eu n-am mai desfacut pina acum o cutie de IJ, asa ca ii rog pe cei cu experienta in problema sa-si dea cu parerea. Nu ma apuc acum de reparatii, ca-i un frig de-ti ingheata cheia, dar imi fac curaj pt la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mosaad Postat Ianuarie 23, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2006 (editat) Si la mine intr-a 4-a caraia cand o bagam in mers si o lua najpa da' viteza de mers era ok.Mersi pt sfaturi si sper sa se fii lipit ceva de cabina mea pt ca io am de gand sa ma apuc mai devreme de motor ca la vara daca nu mere tremur langa el.Si inca o intrebare sa nu mai fac si alte topicuri:Am schimbat ambielajul,cel vechi era pe ace sau cam asa ceva,ma rog ca nu imi vine in minte acum cum se cheama si cel nou este pe bile.Am intrebat care dintre ele este mai bun si parerile erau impartite(unii spun ca cel pe ace e mai bun decat cel pe bile iar altii invers).Personal inclin sa cred ca cel de-al doilea este mai bun dar dati-va si voi cu parerea...Multam si numai bine! Editat Ianuarie 23, 2006 de mosaad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.