Sari la conținut

Mesaje(vorbe)discutii!


GIV 32
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kre ma ajutati cu un chit de lant pentru Triumph Daytona 600 din 2003....fata cre'k 13 sau 14 pinioane..spate 45...Daca stiti ceva kit la pret bun si imi spuneti unde va multumesc din toata inima...in plus daca stiti cine mi l-ar pune si la un pret rezonabil...adik mie mi-au spus 150 RON...mi se pare putin cam scump. Am gasit chit lant DID la 900, lant DID si pinioane nush ce marca 730sc la , si am gasit ceva nemtesc la 530 lei setul....

 

Ma ajutati si pe mine va rog? Mersi :wavey:

 

 

 

Da, interesant. La cate mobre ca a ta sunt prin zona sau prin Romania :scratch: poate are careva prin pod sau prin pivnita piesele de care ai nevoie, plus ca nici nu stii exact cate pinioane...

Lasand gluma pe mai tarziu...incearca la All Moro Wear sau la Arici Moto, ei pot comanda piese pt mobre, sau daca ai cunostinte de Ebay, poate ai noroc.

Multa bafta la gasit fiere...:ok:

Editat de Gaby K77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kre ma ajutati cu un chit de lant pentru Triumph Daytona 600 din 2003....fata cre'k 13 sau 14 pinioane..spate 45...Daca stiti ceva kit la pret bun si imi spuneti unde va multumesc din toata inima...in plus daca stiti cine mi l-ar pune si la un pret rezonabil...adik mie mi-au spus 150 RON...mi se pare putin cam scump. Am gasit chit lant DID la 900, lant DID si pinioane nush ce marca 730sc la , si am gasit ceva nemtesc la 530 lei setul....

 

http://flashkatalog.louis.de/Katalog/2011/pdfs/1049.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kre ma ajutati cu un chit de lant pentru Triumph Daytona 600 din 2003....fata cre'k 13 sau 14 pinioane..spate 45...Daca stiti ceva kit la pret bun si imi spuneti unde va multumesc din toata inima...in plus daca stiti cine mi l-ar pune si la un pret rezonabil...adik mie mi-au spus 150 RON...mi se pare putin cam scump. Am gasit chit lant DID la 900, lant DID si pinioane nush ce marca 730sc la , si am gasit ceva nemtesc la 530 lei setul....

 

Ma ajutati si pe mine va rog? Mersi :wavey:

 

 

Ai PM , cu oferta completa pt kit de lant .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cik e cea mai rapida motocicleta din lume...si cik e Busa...nu seamana...si-a batut ala joc de arhitectura deosebita a unei Buse:(

 

 

http://www.4tuning.ro/moto/cea-mai-rapida-motocicleta-din-lume-atinge-502-km-h-video-de-la-bord-9870.html?utm_source=Newsletter__Newsletter_4Tuning.ro&utm_medium=&utm_campaign=newsletter_40605

 

In plus....Sigur e cea mai rapida???

Editat de Oti121
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala a facut-o mai aerodinamica pt cursa de 1.5 km. Si poti spune linistit ca e cea mai rapida motocicleta pe care stai pe sa, nu masina cu 2 roti ca "motocicletele" facute pt viteza maxima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cik e cea mai rapida motocicleta din lume...si cik e Busa...nu seamana...si-a batut ala joc de arhitectura deosebita a unei Buse:(

 

 

http://www.4tuning.ro/moto/cea-mai-rapida-motocicleta-din-lume-atinge-502-km-h-video-de-la-bord-9870.html?utm_source=Newsletter__Newsletter_4Tuning.ro&utm_medium=&utm_campaign=newsletter_40605

 

In plus....Sigur e cea mai rapida???

Probabil se subintelege ca e cea mai rapida motocicleta de productie de serie.Ca aspect....aiurea...stickere peste tot , dar seamana ca design cu un avion ....cu o aripa de avion=>aerodinamica cat incape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cik e cea mai rapida motocicleta din lume...si cik e Busa...nu seamana...si-a batut ala joc de arhitectura deosebita a unei Buse:(

 

 

http://www.4tuning.ro/moto/cea-mai-rapida-motocicleta-din-lume-atinge-502-km-h-video-de-la-bord-9870.html?utm_source=Newsletter__Newsletter_4Tuning.ro&utm_medium=&utm_campaign=newsletter_40605

 

In plus....Sigur e cea mai rapida???

:crack: ce om ba, aia e motocicleta prototip, de aia are asa carenele pentru a avea o aerodinamica mai buna, ai auzit de carene de pista? uitate la o motocicleta normala de serie si uitat-te la una de concurs , vezi cu totul o alta aerodinamica si alt design chiar si alt motor, pai numa blocul motor al unei motociclete din Moto Gp costa cateva sute de mii de euro.

 

Subliniez dute tu cu motorul cu 150 km/h aplecat peste rezervor apoi ridicti capul si pieptul deaspura parbrizului si carenei fara sa lasi de acceleratie, o sa constati ca viteza scade cau cativa km/h. Aerodinamica tati :burnout:

Editat de Makaveli
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: ce om ba, aia e motocicleta prototip, de aia are asa carenele pentru a avea o aerodinamica mai buna, ai auzit de carene de pista? uitate la o motocicleta normala de serie si uitat-te la una de concurs , vezi cu totul o alta aerodinamica si alt design chiar si alt motor, pai numa blocul motor al unei motociclete din Moto Gp costa cateva sute de mii de euro.

 

Subliniez dute tu cu motorul cu 150 km/h aplecat peste rezervor apoi ridicti capul si pieptul deaspura parbrizului si carenei fara sa lasi de acceleratie, o sa constati ca viteza scade cau cativa km/h. Aerodinamica tati :burnout:

Ba da mare betmen esti tu...le stii pe toate...poti sa nu mai comentezi intruna si sa lasi topicul pt dicutii...cred ca se cam satura lumea de prostiile tale. Cu totii stim ce e o carena....desteptule

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Subliniez dute tu cu motorul cu 150 km/h aplecat peste rezervor apoi ridicti capul si pieptul deaspura parbrizului si carenei fara sa lasi de acceleratie, o sa constati ca viteza scade cau cativa km/h. Aerodinamica tati :burnout:

Greseala, nu scade viteza, este insesizabil fnomenul. Lucrul mecanic e acelasi in motor doar ca va creste putin consumul de combustibil, mobra trebuind sa consume mai mult ca sa invinga la aceiasi viteza forta aerului. Nu ai tu atata piept ca sa invingi zecii de cai putere de la mobra.

 

...poti sa nu mai comentezi intruna si sa lasi topicul pt dicutii...

Mi se pare mie sau asta nu-i topicul pentru discutii??? Gresesc? Parca trebuia sa fii la Bratislava azi, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine e omul asta ca-l vad pe toate topicurile?:))

Oti, prietenul nostru de suferinta. Doar ca e tinerel si prea entuziasmat in ce face. Vezi la profil!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oti, prietenul nostru de suferinta. Doar ca e tinerel si prea entuziasmat in ce face. Vezi la profil!

Sunt de-odata cu fiu'to Kato...acelasi an, aceeasi luna si aceeasi zi:P

 

Nu mai scriu nimic pe forum...am cont de 2 ani si nu am scris nik pana acum...am zis sa scriu si eu ceva....dar nu mai scriu...gata...ma dau batut:)

Editat de Oti121
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de-odata cu fiu'to Kato...acelasi an, aceeasi luna si aceeasi zi:P

 

Nu mai scriu nimic pe forum...am cont de 2 ani si nu am scris nik pana acum...am zis sa scriu si eu ceva....dar nu mai scriu...gata...ma dau batut:)

Lasa copilariile ca nu-ti are nimeni treaba. Omul mai si glumeste, ca altfel face riduri si devine posac...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de-odata cu fiu'to Kato...acelasi an, aceeasi luna si aceeasi zi:P

 

Nu mai scriu nimic pe forum...am cont de 2 ani si nu am scris nik pana acum...am zis sa scriu si eu ceva....dar nu mai scriu...gata...ma dau batut:)

sa inteleg ca nu mi-ai vazut "initierea" pe motociclism :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Subliniez dute tu cu motorul cu 150 km/h aplecat peste rezervor apoi ridicti capul si pieptul deaspura parbrizului si carenei fara sa lasi de acceleratie, o sa constati ca viteza scade cau cativa km/h. Aerodinamica tati :burnout:

 

 

Greseala, nu scade viteza, este insesizabil fnomenul.

 

Prietene Kato,imi pare rau ca trebuie sa te contrazic dar Maka are dreptate.Iata si cea mai celebra poza din motociclism:Rollie Free in 1948 stabilind recordul mondial de viteza la motociclete...

 

post-5472-0-20278800-1311796153_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene Kato,imi pare rau ca trebuie sa te contrazic dar Maka are dreptate.Iata si cea mai celebra poza din motociclism:Rollie Free in 1948 stabilind recordul mondial de viteza la motociclete...

 

post-5472-0-20278800-1311796153_thumb.jpg

Deh, atunci nu arau carenate mobrele... discutam subiectul la o bere. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greseala, nu scade viteza, este insesizabil fnomenul. Lucrul mecanic e acelasi in motor doar ca va creste putin consumul de combustibil, mobra trebuind sa consume mai mult ca sa invinga la aceiasi viteza forta aerului. Nu ai tu atata piept ca sa invingi zecii de cai putere de la mobra.

te bate fizica :crack: crezi ca daca esti batran le sti pe toate ? mai uitate la curse sau intreaba un pliot de motociclism si iti explica el cum sta treaba daca pe mine nu ma crezi.

P.S Atunci pliotii din MOTO GP de ce stau culcati peste rezervor si nu stau in pozitie normala pe motor?

Prietene Kato,imi pare rau ca trebuie sa te contrazic dar Maka are dreptate.Iata si cea mai celebra poza din motociclism:Rollie Free in 1948 stabilind recordul mondial de viteza la motociclete...

lasa-l Sorine asa-i cum spune el. :rolleyes:

Editat de Makaveli
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greseala, nu scade viteza, este insesizabil fnomenul. Lucrul mecanic e acelasi in motor doar ca va creste putin consumul de combustibil, mobra trebuind sa consume mai mult ca sa invinga la aceiasi viteza forta aerului. Nu ai tu atata piept ca sa invingi zecii de cai putere de la mobra.

late reply... eu unul prind pana la 10 km/h in plus daca ma pun burta si mai pot adauga vreo 5 km/h daca lipesc mana dreapta de carena si mana stanga o pun dupa corp sau o inghsui pe rezervor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...