Sari la conținut

HONDA HORNET-o mica problema


Postări Recomandate

voi fi scurt si la obiect.trag de gaz,merge motoru bine.e drept ca la relanti cam joaca acu(problema cred din sincronizare).dar problema care nu o inteleg e urmatoare:daca tin motoru constant peste 160,la un moment dat "pica in nas",adica nu mai am gaz.ca si cum as ramane fara benzina brusc.las gazu un pic,apoi merge din nou.dar nu urca mai sus de 200.inainte,sezonul trecut,trecea lejer de 220.ma ajuta si pe mine careva?

 

va multumesc anticipat celor care ma pot ajuta

 

sanatate numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrul de benzina murdar... sau furtun de benzina gatuit - in ideea ca nu este asigurat debitul de benzina. cel mai mare consum pe termen lung este la viteze mari, unde, daca ai carburatie se golesc paharele si dureaza putin pana se umplu la loc.

La o forja scurta, consumul instantaneu este mult mai mare... dar dureaza cateva secunde numai si nu apuca sa scada nivelul benzinei in carburatoare.

Daca ai injectie de benzina, poate fi de la debitul insuficient al pompei de benzina sau filtru murdar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrul de benzina murdar... sau furtun de benzina gatuit - in ideea ca nu este asigurat debitul de benzina. cel mai mare consum pe termen lung este la viteze mari, unde, daca ai carburatie se golesc paharele si dureaza putin pana se umplu la loc.

La o forja scurta, consumul instantaneu este mult mai mare... dar dureaza cateva secunde numai si nu apuca sa scada nivelul benzinei in carburatoare.

Daca ai injectie de benzina, poate fi de la debitul insuficient al pompei de benzina sau filtru murdar.

 

e carburatie.maine dimineatza oricum verific filrtrul de aer si furtunele sa nu fie gatuite pe undeva.ca filtrul de benzina nu stiu cum suparare sa il verific.mai astet pareri.!

 

sanatate numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi fi scurt si la obiect.trag de gaz,merge motoru bine.e drept ca la relanti cam joaca acu(problema cred din sincronizare).dar problema care nu o inteleg e urmatoare:daca tin motoru constant peste 160,la un moment dat "pica in nas",adica nu mai am gaz.ca si cum as ramane fara benzina brusc.las gazu un pic,apoi merge din nou.dar nu urca mai sus de 200.inainte,sezonul trecut,trecea lejer de 220.ma ajuta si pe mine careva?

 

va multumesc anticipat celor care ma pot ajuta

 

sanatate numai bine

ce culoare au bujiile? scoate fum negru cand da in nas?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce culoare au bujiile? scoate fum negru cand da in nas?

 

nu,nici vorba.bujiile sunt super oki le-am vrificat acu` de 2 saptamani.si porneste la sfert de buton.deci alea is in regula.mersi

 

Sper sa nu vorbesc prostii dar cred ca filtrul de benzina e posbil sa fie incorporat in robinetul de la rezervor.

 

nu vorbesti prostii.ai dreptate.doar ca nu l-am mai verificat niciodata.acuma ma duc imediat sa il verific.sanatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca m-am certat cu nevasta de dimineata am un chef de dat sfaturi.... bine intentionate.

 

Nu ai "o mica problema" , doar pare mica in momentul asta.

 

mersi!!!super sfat!!!mai bine taceai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-ai inteles gresit, acum nu ma mai intereseaza.....

 

nu am inteles nimic gresit.daca vroiai sa ajuti puteai da un sfat pertinent.in schimb ai ales sa lasi o vorba care nu m-a ajutat cu nimic.

 

sanatate numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre' :huh:

 

Salut... am lucrat si eu la o carburatie odata... daca filtrul e ok... Baga de seama furtunasele de vaccum ca ... benzina aia nu o ia ea la vale asa de capul ei in carburatoare... in paharele alea... intra gaz doar cand ai vacuum pe furtunele :P de vaccum...asa ajunge gazul sa intre in ele ... oricum e bine sa te uiti la ele sa nu fie vreunul copt si sa piarda vacuum... schimbale pe toate... pune unele noi ca sa fi sigur pe ele. Dhe cauciucul imbatraneste in timp.

 

Ale Bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma rog suna ca si Cu...cu da daca nu ai vacuum... destul... si constant pe furtunele de vacuumm... si tragi de gaz ca disperatu... nu iti deschid supapele suficient gaz...

Iar ca sa poti accelera... cand Bestia din tine vrea mai mult... nu are destul debit... ptr mai mult... parerea mea ca ai vreun racord care iti pierde din vacuumul necesar ptr a alimenta carburatoarele cu suficient combustibil... :P) da lasĂł mai moale Mosule... auzi tu 220... :huh:)

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma rog suna ca si Cu...cu da daca nu ai vacuum... destul... si constant pe furtunele de vacuumm... si tragi de gaz ca disperatu... nu iti deschid supapele suficient gaz...

Iar ca sa poti accelera... cand Bestia din tine vrea mai mult... nu are destul debit... ptr mai mult... parerea mea ca ai vreun racord care iti pierde din vacuumul necesar ptr a alimenta carburatoarele cu suficient combustibil... :)) da lasĂł mai moale Mosule... auzi tu 220... :lol:)

 

mersi mult de ajutor maestre :huh: .iar viteza 220,era orientativ.ca anu trecut am tras de mobra sa vad cat duce maxim.iar anu asta dupa ce a venit vremea buna,am vrut sa vad daca mai merge.si surpriza.de aia ziceam de mega viteza....ca nu sunt prea viteaz cu viteza de felul meu. :P

 

ce vreau sa te intreb?daca ziceai de furtunase,cand am pus rezervorul la loc(ca a fost desfacut pt a fi trimis la vopsit) se poate oare sa nu fi pus furtunele de la alimentare calumea?hmmmmmm..... :laugh:

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi Geo'

Paai zi asa mosule... nu a aparut din senin... Vopsitul tankului... ti-a mancat urechile tie... da-l jos spala-l bine... usucal, curata-l pe interior, schimba filtrul de benzina ... pune totul la loc... si vezi cum se comporta...

 

Cat despre furtune... e unul singur care pleaca din tank cu benzina... n-ai cum sa le confunzi...robinet - furtun - filtru...si el pe acolo... dupa filtru incepe distractia...

 

da vezi mai incolo...

 

Ceva spritz chit sau eventual alte rahatele de la vopsit (cum ar fi o bucatica de banda adeziva sau un petec de ciolofan :P)...) iti optureaza iesirea gazului din tank sufla cu aer comprimat de la iesire catre tank... in caz ca e ceva sloboz :huh: pe acolo... nu umbla deocamdata la nimic altceva...

 

Cauza... si efectul...

 

Vopsit tank = insuficienta benzina.

 

Mai vorbim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi Geo'

Paai zi asa mosule... nu a aparut din senin... Vopsitul tankului... ti-a mancat urechile tie... da-l jos spala-l bine... usucal, curata-l pe interior, schimba filtrul de benzina ... pune totul la loc... si vezi cum se comporta...

 

Cat despre furtune... e unul singur care pleaca din tank cu benzina... n-ai cum sa le confunzi...robinet - furtun - filtru...si el pe acolo... dupa filtru incepe distractia...

 

da vezi mai incolo...

 

Ceva spritz chit sau eventual alte rahatele de la vopsit (cum ar fi o bucatica de banda adeziva sau un petec de ciolofan iti optureaza iesirea gazului din tank sufla cu aer comprimat de la iesire catre tank... in caz ca e ceva sloboz pe acolo... nu umbla deocamdata la nimic altceva...

 

Cauza... si efectul...

 

Vopsit tank = insuficienta benzina.

 

Mai vorbim.

 

.

asa o sa fac.ca poate scap ieftin... :huh: .dar sa stii ca sunt 3 furtunase care pleaca din rezervor. :P .unu mare care intra in robinet,unu mai mic tot in robinet si inca unu pe partea cealalta care nu intra nicaieri,doar iese din rezervor. :laugh: .

 

mersi mult de ajutor maestre.si sper sa fac treaba asta cat de iute ca apoi revin cu pareri.sper ca bune....:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Vopsit tank = insuficienta benzina" bai frate de unde le scoateti?Tu esti genu ala de om care daca isi vopseste usa la masina, vine dupa doua luni si spune ca de cand si-a vopsit usa la tine nu i mai intra bine in viteza!

Pentru curiozitatea ta,robinetul ala a fost foarte bine protejat, deci nu a avut cum sa intre nimic inauntru!Plus de asta motorul a mers o perioada ok..este sau nu este asa George?

Deci ar fi ok sa nu mai arunci vina aiurea..e absurd sa spui ca de cand ai vopsit nu ma merge,motorul a stat peste iarna,sa putut sedimenta mizerie pe ceva filtre sau sa crape putin un furtun de vacum,cum spunea cineva mai sus..asa ca mai usor cu semnele alea de egalitate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Vopsit tank = insuficienta benzina" bai frate de unde le scoateti?Tu esti genu ala de om care daca isi vopseste usa la masina, vine dupa doua luni si spune ca de cand si-a vopsit usa la tine nu i mai intra bine in viteza!

Pentru curiozitatea ta,robinetul ala a fost foarte bine protejat, deci nu a avut cum sa intre nimic inauntru!Plus de asta motorul a mers o perioada ok..este sau nu este asa George?

Deci ar fi ok sa nu mai arunci vina aiurea..e absurd sa spui ca de cand ai vopsit nu ma merge,motorul a stat peste iarna,sa putut sedimenta mizerie pe ceva filtre sau sa crape putin un furtun de vacum,cum spunea cineva mai sus..asa ca mai usor cu semnele alea de egalitate!

 

corect!!!motoru mergea struna dupa ce l-am luat de la vopsit.asta asa e!jegu,daca e undeva,e din cauza mea cand am montat rezervoru sau poate faptul ca l-am tinut desfacut aiurea in garaj un pic de vreme cateva zile.sti-l suparare....daca stau si ma gandesc poate e ceva gunoi in benzina care mio infundat motoru..:huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Vopsit tank = insuficienta benzina" bai frate de unde le scoateti?Tu esti genu ala de om care daca isi vopseste usa la masina, vine dupa doua luni si spune ca de cand si-a vopsit usa la tine nu i mai intra bine in viteza!

Pentru curiozitatea ta,robinetul ala a fost foarte bine protejat, deci nu a avut cum sa intre nimic inauntru!Plus de asta motorul a mers o perioada ok..este sau nu este asa George?

Deci ar fi ok sa nu mai arunci vina aiurea..e absurd sa spui ca de cand ai vopsit nu ma merge,motorul a stat peste iarna,sa putut sedimenta mizerie pe ceva filtre sau sa crape putin un furtun de vacum,cum spunea cineva mai sus..asa ca mai usor cu semnele alea de egalitate!

 

Coane... am dat si eu cu presupusul... de ce sa bagi omul la cheltuieli... cand ar exista posibilitatea sa fie mizerie in tank... Fie ea sedimentata de-a lungul timpului. Cand ai luat tankul la vopsit l-ai rotit dat peste cap... stiu eu... sedimentele si mizetia sau miscat si iaca asa au ajuns sa obtureze iesirea catre robinet...

Nu Am Dat vina pe tine... dar simplul fapt ca a dat tankul jos si l-a zapacit ... transportat... vopsit pus la loc... au mutat mizeria in el...

Se prea poate sa fie si o bucata de banda sau alte lucruri care accidental su intrat in tank... inainte sau dupa vopsit... :huh: naiba stie...

Da el... in primul post nu a pomenit nimic ca a dat tancul jos... asa ca ... o iei prin eliminare...

Ale bune. Grumpy :P)

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.

asa o sa fac.ca poate scap ieftin... :huh: .dar sa stii ca sunt 3 furtunase care pleaca din rezervor. :P .unu mare care intra in robinet,unu mai mic tot in robinet si inca unu pe partea cealalta care nu intra nicaieri,doar iese din rezervor. :lol: .

 

Pai ala care nu duce nicaieri e un fel de Prea plin...ca de aia nu are nici un rost...

cel mai gros cu robinet... clar... da drumul la gaz catre motor... celalalt e un retur... n-ai cum sa le confunzi...

Curata tancul... verifica-le furtunele sa nu aiba deformatii, sa fie aplatizate sau sa fie coapte (daca Da...schimbale)... sper sa nu... schimba filtrul de benzina...

fa plinul si ia-o din loc... vezi daca se schimba ceva...

:laugh: grija mare... am bagat si eu un Hornet sub o masina... mai demult :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ala care nu duce nicaieri e un fel de Prea plin...ca de aia nu are nici un rost...

cel mai gros cu robinet... clar... da drumul la gaz catre motor... celalalt e un retur... n-ai cum sa le confunzi...

Curata tancul... verifica-le furtunele sa nu aiba deformatii, sa fie aplatizate sau sa fie coapte (daca Da...schimbale)... sper sa nu... schimba filtrul de benzina...

fa plinul si ia-o din loc... vezi daca se schimba ceva...

:P grija mare... am bagat si eu un Hornet sub o masina... mai demult :laugh:

 

Ne-ai spart :huh: Defapt ala care nu duce nicaieri e o "scurgere" de la paharul in care e montat busonul(daca sta motorul in ploaie sau il speli sa iti curga apa jos si sa nu iti intre in rezervor in momentul cand desfaci busonul), macar pe ala gros l-ai nimerit ... iar "returul" ala defapt e furtunul de la vacuumsi deschide caneaua(robinetul) doar cand e motorul pornit.

 

P.S. Nu dau vina pe vopsitor pentru nu stiu in ce conditii a fost vopsit rezervorul, dar e posibil, daca in momentul vopsirii gaura busonului nu a fost astupata, sa se fi pus vopsea in interiorul rezervorului, vopsea care in timp s-a cojit din cauza benzinei si din cauza asta problema nu a aparut instantaneu ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne-ai spart :P Defapt ala care nu duce nicaieri e o "scurgere" de la paharul in care e montat busonul(daca sta motorul in ploaie sau il speli sa iti curga apa jos si sa nu iti intre in rezervor in momentul cand desfaci busonul), macar pe ala gros l-ai nimerit ... iar "returul" ala defapt e furtunul de la vacuumsi deschide caneaua(robinetul) doar cand e motorul pornit.

 

P.S. Nu dau vina pe vopsitor pentru nu stiu in ce conditii a fost vopsit rezervorul, dar e posibil, daca in momentul vopsirii gaura busonului nu a fost astupata, sa se fi pus vopsea in interiorul rezervorului, vopsea care in timp s-a cojit din cauza benzinei si din cauza asta problema nu a aparut instantaneu ...

 

vopsirea s-a facut de catre un specialist,profesionist,cum vrei sa ii spui.in cabina profi de vospit.deci ot sa bag mana in foc pt el ca nu a lasat banda,vopsea sau alte nimicuri pe acolo.oricum am programare pe cealalta saptamana la maestru reparator..:laugh:...si o sa vada el ce si cum.

 

multumesc tuturor de ajutor si sper sa nu fie nimic grav.oricum intra la sincronizat,curatat si toate draciile. :huh:

 

sanatate numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne-ai spart :huh: Defapt ala care nu duce nicaieri e o "scurgere" de la paharul in care e montat busonul(daca sta motorul in ploaie sau il speli sa iti curga apa jos si sa nu iti intre in rezervor in momentul cand desfaci busonul), macar pe ala gros l-ai nimerit ... iar "returul" ala defapt e furtunul de la vacuumsi deschide caneaua(robinetul) doar cand e motorul pornit.

 

P.S. Nu dau vina pe vopsitor pentru nu stiu in ce conditii a fost vopsit rezervorul, dar e posibil, daca in momentul vopsirii gaura busonului nu a fost astupata, sa se fi pus vopsea in interiorul rezervorului, vopsea care in timp s-a cojit din cauza benzinei si din cauza asta problema nu a aparut instantaneu ...

 

Auzi coane... Canea-ua ... eu stiu doar la Butoiul de vin :) probabil ca vroiai sa zici de o supapa...sau ceva asemanator... Iar scurgerea ta... yo' ii zic Preaplin... cand faci plinul si se intampla sa dai pafara... benzina intradevar se scurge prin "Scurgerea ta"...

Am lucrat si eu acu vreo 6 ani la un Hornet pe care l-am bagat sub o masina precum ziceam... da daca esti tu priceput nu mai sta la maina si da o mana de ajutor omului...

 

:P :laugh: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...