Sari la conținut

Kawasaki Zxr 400


dr.silviu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 331
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Este un model foarte foarte bun pentru incapatorii mai "nervosi" din fire...iarta din greselile facuta de motociclist (dar nu te astepta sa fi ca si in jocuri unde mai poti da Load Game :welcome:)

 

Probleme s-ar putea sa ai cu ambreiajul...dar daca il vei folosii in conditii normale (adica daca nu faci "liniute" in fiecare seara) o sa te tina.

 

Altceva? :ok: (cam atata pe moment, revin daca imi aduc aminte)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

ZXR400 reprezinta extrema clasei de 400 ccm. O motocicleta care este comparabila cu un 600 d.p.d.v al puterii. Este foarte manevrabil, are un centru de greutate foarte jos, o bicicleta de invidiat => un apetit nebun pentru viraje.

 

Sunt mai multe variante de motorizare cele mai puternice pot ajunge pana la 240km/h ceea ce reprezinta o viteza considerabila chiar si pt un motor de 600.

 

Parerea mea e ca trebuie avuta mare grija cu ea!!

In treapta I a cut de vit se poate merge cu 100 km/h

 

Succes daca iti place cumpara-ti una nu vei regreta!!

 

Insa nu te iarta asa cum spun unii de mai sus!!!!

 

Este cea mai sportiva motocicleta din clasa ei.

 

Kawasaki power king!!!!

Editat de NinjaMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e cea mai rea, dar nici cea mai buna din clasa 400. e sportiva, trage ff bine, se tine lejer dupa un orice 600 (mai putin dupa 240), este pretentioasa ca intretinere.

bicicleta e f buna, un pic instabila pe strada fata de cbr 400 rr, dar per total e un motor F BUN, nu numai pt incepatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e cea mai rea, dar nici cea mai buna din clasa 400. e sportiva, trage ff bine, se tine lejer dupa un orice 600 (mai putin dupa 240), este pretentioasa ca intretinere.

bicicleta e f buna, un pic instabila pe strada fata de cbr 400 rr, dar per total e un motor F BUN, nu numai pt incepatori.

 

As adauga...Cea mai buna motocicleta de 400, cea mai puternica si cea mai sportiva. Nu este asa de agresiva si nu se tine dupa un 600, dupa 60km/h il pierzi....asta in linie dreapta, daca apar curbe....depinde de pilot...eu am vazut-o pe curbe ca se tinea dupa un ZX10.

 

In rest numai de bine...foarte rezistenta....ambreiajul nu i-a picat cat am avut-o eu si am cam hingherit-o. Eu zic ca e cea mai buna alegere pe care o poti face. :crack:

 

Intretinerea e simpla....nu cere foarte mult...daca ai grija sa ii schimbi uleiul la timp te tine mult. :crack:

Editat de sabin_sbz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Miram-as de 240. Sabine ,parca ziceai ca ai mers cu zx-ul tau de 400 cu 230 ,sau nu imi mai amintesc eu bine? :crack: Un raspuns cat mai scurt la aceasta intrebare ,daca se poate :blbl: ....Si hai ca sant baiat bun si nu vorbesc ca ALTII de dragul de a vorbi iti dau si un citat luat de pe sbz:

Cu ZXR400 - 230 (pe ceas)
Asta ca sa vezi ca vorbesc destul de informat chiar daca nu particip la curse ca altii :D .Dar binenteles ,ce mi-e 230 ce mi-e 240 ,nu? :crack: Editat de SILVIU.C
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Miram-as de 240. Sabine ,parca ziceai ca ai mers cu zx-ul tau de 400 cu 230 ,sau nu imi mai amintesc eu bine? :crack: Un raspuns cat mai scurt la aceasta intrebare ,daca se poate :D ....Si hai ca sant baiat bun si nu vorbesc ca ALTII de dragul de a vorbi iti dau si un citat luat de pe sbz: Asta ca sa vezi ca vorbesc destul de informat chiar daca nu particip la curse ca altii :ok: .Dar binenteles ,ce mi-e 230 ce mi-e 240 ,nu? :blbl:

 

 

 

Te rog frumos sa-mi arati unde am spus ca am mers eu cu 240 cu ZXR400. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si eu cu o intrebare, pentru cineva la 1.92cm inaltime eate ok?

Sau este f f incomoda?

 

Multumesc.

 

Salutare!

Eu mi-am cumparat din decembrie un Kawasaki ZZR400 din 95 (in noiembrie mi-am luat carnetul A).

Am 1.92/87 kg si crede-ma ca nu ma vad mic pe ea. Dar, mai bine ne intalnim la Arc si te urci pe cate un motor ca sa vezi cum e...

Parerea mea, e un motor fiabil si necesita o intretinere normala... consumabile, etc...

 

Bafta la toata lumea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pentru raspuns, mi se pare o comparatie ok zzr cu zxr doar ca zxr-u este ceva mai sport si deci mai incomod de condus mai ales prin oras.

Oricum daca imi iau carnetu as tinde spre un cbr 600 f de prin 98, mi se pare mult mai comod, doar ca ar fi mai greu de stapanit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un zxr 400 din 99 atinge 202 km/ora !! http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_zxr_400_1999.php

iar un zx6r din 99 atinge 243 km/ora !

http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_..._ninja_1999.php

 

As ca nu are cum un zxr 400 sa atinga 240 !! Poate daca se conduce teleghidata fara pilot pe ea (asa se reduce din greutate :cheers: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un zxr 400 din 99 atinge 202 km/ora !! http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_zxr_400_1999.php

iar un zx6r din 99 atinge 243 km/ora !

http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_..._ninja_1999.php

 

As ca nu are cum un zxr 400 sa atinga 240 !! Poate daca se conduce teleghidata fara pilot pe ea (asa se reduce din greutate :moto: )

 

Pe ceas atinge 240 (daca as putea face poze din mers ti-as arata). Evident ca viteza reala nu e aia, n-a sustinut nimeni asa ceva. Oricum, sint sigur ca e mai mult de 202 km/h, chiar as si paria pe asta. Oricum, la clasa 400, ZXR-ul e rege de necontestat, si parerea mea e ca poate sta linistit chiar si pe linga generatiile mai vechi de sportive de 600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, la clasa 400, ZXR-ul e rege de necontestat, si parerea mea e ca poate sta linistit chiar si pe linga generatiile mai vechi de sportive de 600.
Asa si un 600 nou poate sta lejer si chiar depaseste motoarele 900 mai vechi ,dar...CE RELEVANTA ARE LUCRUL ACESTA??!!! ...comparatiile de bun simt se fac intre modele din acelasi an ,nu cu modele mai batrane de 10 ani :moto:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de la sine inteles ca e vorba de comparatie intre aceleasi generatii. A vazut cumva cineva ZXR 400 2006 ?
Ai "inteles" tot :moto: .Hai sa-ti desenez: exista zxr400 pana in jurul lui 2001 ,asa ca (virgula) tie ti se pare normal sa compar un zxr de prin 2001 cu un rf din anii 90??!! :moto: ...cred ca da ,avand in vedere ca esti "fan" kawa :moto: :moto:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Whatever... Am vazut din postarile tale ca nu prea suporti firma Kawasaki, asa ca n-am chef sa pornesc o discutie fara cap si fara coada. Asta e. Ce e al lor e al lor :moto: . Ma doare undeva de teste sau reviste, am comparat nu o data ce poate ZXR-ul meu pe linga 600 de aceeasi generatie si nu s-a facut niciodata de rusine.

 

P.S.

Poti sa-ti pastrezi desenele linistit :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Whatever... Am vazut din postarile tale ca nu prea suporti firma Kawasaki, asa ca n-am chef sa pornesc o discutie fara cap si fara coada. Asta e. Ce e al lor e al lor
TOATE IMI SUNT LA FEL DE DRAGI ,ca firme. Dar ca sa vii si sa spui ca DOAR kawasaki e cea mai cea si celelate sunt jeguri ,asta mi se pare o lipsa crunta de bun simt si de aceea am reactionat ,caci repet ,toate imi sunt la fel de dragi ,cu plusurile si minusurile fiecareia ,dar fara acele completari de 2 bani
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt posesor (pentru inca o scurta perioada) de zxr 400 l4 (1994):

+ pe ceas dupa 240 mai este o linie care ar fi echivalentul la 250 km/h (cu finalul schimbat am ajuns la 240 si inca am impresia ca mai mergea putin - pe ceas)

+ comparatia cu motoare de 600 din generatia 90 e perfect valida, zxr 400 s-a produs in 2 modele(h si l) diferenta intre ele fiind de ordin estetic mai mult. Modelul h s-a produs intre 89-91 iar l intre 91 - 2001. Este cel mai performant de la clasa 400 si fiabil (s-a folosit aceiasi motorizare mai bine de 10 ani). In toata viata lui, modelul l a suferit niste modificari superficiale doar de la l9 (1999) la sistemul de prindere a unor componente.

+ ciclistica/aspect/fiabilitate (am schimbat doar consumabilele in 2 ani de zile)

- mica(am 1.94 si ~90 kg - cele 2 motive pentru care o sa achizitionez ceva mai mare)

 

, ai mei 2 eurocenti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...