Rainmaker Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 salut am un Kawasaki zxr 400 din 93......merge foarte bine..sunt foarte multumit...dar vreau sa va intreb de ce nu merge mai mult de 175.....am tinut-o aprox 30 de sec la acea viteza..si acul ramane tot intre 170 si 180...va multumesc......numai bine Ar putea sa fie si de sincronizarea carb ; mergi si fa-i o sincronizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aserte Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 yo am model japan...si are 200 pe ceas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaMishto Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 Andrei sa inteleg ca esti hotarat pe moto? ca erai indecis... Buna alegere ZX4R! Da Sorine, am mai facut niste calcule si am iesit aici.. Doar ca m-am speriat putin cand am vazut ce preturi au nemtalaii Cred ca o sa o aduc din Italia pana la urma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RAU Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 Ar putea sa fie si de sincronizarea carb ; mergi si fa-i o sincronizare ms ms...o sa incerc si chestia asta..ms incaodata!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladSpeed Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 si eu ca incepator tot pe ZX4R ma xez ) asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aserte Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 (editat) Stie cineva unde pot gasi un brat de aluminiu cu schimbatorul si scarita? a fost rupt...a fost sudat...s-a rupt iar...a fost sudat...norocul meu ca doar pe loc s-a intamplat si nu vreau sa ma mai risc. Punctele rosii sunt puncte de sudura. Dar niste oglinzi pe unde gasesc?...bineinteles ca vorbesc de un ZXR400 Editat Martie 19, 2007 de Aserte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taw Postat Martie 26, 2007 Share Postat Martie 26, 2007 Ti-am trimis PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_stp Postat Martie 31, 2007 Share Postat Martie 31, 2007 am citit tot topicul si incepe sa ma atraga si pe mine. mai ne spune cineva ceva de consum? numai o persoana a zis 5-6 la suta, e super daca e adevarat. si inca o intrebare, observ diferete subtile la carene, dar nu imi dau seama exact care arata mai bine (mai aerodinamic). voi ce ziceti? cel din 95 e cel mai frumos dupa parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tux Postat Aprilie 3, 2007 Share Postat Aprilie 3, 2007 12.000 km parcursi intr-un an cu a mea. Am strans toate bonurile de benzina, adunat la virgula si mi-a rezultat un consum de 5,53 l/100 km in regim mixt (50% fatzaiala prin Bucuresti, 50% alergat pe-afara). Cel mai mult am dus-o la 220 km/h (pe ceas) si mai urca, dar nu mi se pare foarte stabila la viteza aia (e destul de usurica si te cam muta vantul de pe o banda pe alta daca n-o tii). Cu prietena mea in spate, n-am depasit 190 km/h. O mentiune: in ultimii 2000 km i-am pus benzina de 100 (OMV) si trage si mai tare (ma rog, asta si faptul ca i-am reglat carburatoarele). Nu am apucat sa vad cat de tare trage si cat de sus urca, in noile conditii. Daca nu o vand curand, s-ar putea sa o scot pe A2 intr-o zi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aserte Postat Aprilie 4, 2007 Share Postat Aprilie 4, 2007 Nu i-am pus niciodata de 100 si consumu era undeva pe la 6l/100km cu carburatoarele curatate, dar nu reglate, in oras. In afara mai mult de snagov n-am iesit, dar sunt pus pe fapte mari vara asta Sa o termin si eu pe a mea si poate iesim la o plimbarica pe A2... ca de la zx4r la zx4r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tux Postat Aprilie 4, 2007 Share Postat Aprilie 4, 2007 (editat) Conteaza si stilul de mers, cauciucurile (presiune, uzura). Eu am scos consumul de mai sus in conditiile in care am mers vreo 6000 km cu prietena in spate. Oricum, incearca sa ii pui de 100 (s-ar putea sa fie o idee buna sa faci asta cand mai ai putina benzina in rezervor). O sa simti si o sa auzi diferenta A mea o poti vedea aici ca sa stii dupa cine sa te uiti la Arc Editat Aprilie 4, 2007 de Tux Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dancdc Postat Aprilie 6, 2007 Share Postat Aprilie 6, 2007 Salut. Ca viitor incepator tot pe kava ma axez si eu, dar nu stiu daca pe zxr400 sau pe zzr400. Sincer nu stiu care este diferenta intre ele. Poate sa ma lumineze si pe mine cineva. Ms Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_stp Postat Aprilie 6, 2007 Share Postat Aprilie 6, 2007 din punct de vedere tehnic nu stiu si nu ma bag, dar aspectul este total diferit si imi place mai mult zxr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tux Postat Aprilie 6, 2007 Share Postat Aprilie 6, 2007 ZXR 400 si ZZR 400 zzr-ul e mai greu, mai puturos, mai touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dancdc Postat Aprilie 8, 2007 Share Postat Aprilie 8, 2007 Am inteles de pe la pasionati de zxr ca ar fi probleme cu piesele. Asa este??? Are cineva o ZXR400???? Ca vreau sa o aduc din Germania si sa nu ma trezesc ca sunt probleme cu piesele MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taw Postat Aprilie 8, 2007 Share Postat Aprilie 8, 2007 Am inteles de pe la pasionati de zxr ca ar fi probleme cu piesele. Asa este??? Are cineva o ZXR400???? Ca vreau sa o aduc din Germania si sa nu ma trezesc ca sunt probleme cu piesele MS Piese pt zxr400 gasesti f usor. zzr400 e sport touring, zxr400 e super sport.(pt dancdc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tux Postat Aprilie 8, 2007 Share Postat Aprilie 8, 2007 (editat) @dancdc: Daca o aduci din Germania, sunt mari sanse sa fie model de Europa, deci n-or sa fie probleme cu piesele. Daca o iei de la Tomina, e model de Japonia si sigur o sa ai probleme. @tau_xxx: zxr400 e sport/touring (peste 600 cmc sunt supersport); dar da.. arata cel mai sportiv dintre modelele de 400. Editat Aprilie 8, 2007 de Tux Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aserte Postat Aprilie 9, 2007 Share Postat Aprilie 9, 2007 Exista diferenta la condus intre cele 2, le-am probat pe amandoua inaite sa o iau p'asta. Este mult mai usurica si nervoasa zxr-u'. @dancdc Vorbeste cu Tux. Il vinde pe al lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aserte Postat Iunie 3, 2007 Share Postat Iunie 3, 2007 Caut releu incarcare baterie pt zxr400? Are careva? (si nu ma trimiteti si voi la tomina) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iunie 10, 2007 Share Postat Iunie 10, 2007 de cate ori vad cate un 400 kawa mi se maretse inima...parca ar fi un 750 mai mic ... Si am auzit ca is si obraznice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dreamer_ Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 cine e din iasi si are zxr? o parere va rog...sa imi aduc un zxr din it cu 50 000 km facuti?...oare e bun motorul?mai duce macar 10 000?astept pareri....multzam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dreamer_ Postat Iunie 24, 2007 Share Postat Iunie 24, 2007 nu mai da nimeni pe aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_pitesti Postat Iunie 24, 2007 Share Postat Iunie 24, 2007 sunt prea putine in tara si se gaseste greu si prin afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_stp Postat Iunie 27, 2007 Share Postat Iunie 27, 2007 Plec in lume sa imi iau un zxr 400. Intrebare pentru cunoscatori: am inteles ca sunt 2 modele, la unu se gasesc piese, la celalat nu. UNDE sa ma uit si ce trebuie sa scrie pe el ca sa fie cel cu piese ieftine si "dese" ? P.S.: sunt alte lucruri la care ar trebui sa fiu atent cand cumpar un zxr fara sa ma prea pricep? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tux Postat Iunie 27, 2007 Share Postat Iunie 27, 2007 o parere va rog...sa imi aduc un zxr din it cu 50 000 km facuti?...oare e bun motorul?mai duce macar 10 000?astept pareri....multzam fain A mea (care e la vanzare apropo ) se apropie de 50.000 km. Din astia, 15.000 sunt facuti de mine. Motocicleta e din 1998 (asta ca sa-ti faci o idee apropo de kilometrajele alea cu 10.000 la motociclete din '92) si trage cel putin la fel de bine ca in prima zi cand am luat-o. Daca ii faci o revizie la un service serios si schimbi toate consumabilele cu unele de calitate, sigur te tine inca 10.000. Plec in lume sa imi iau un zxr 400. Intrebare pentru cunoscatori: am inteles ca sunt 2 modele, la unu se gasesc piese, la celalat nu. UNDE sa ma uit si ce trebuie sa scrie pe el ca sa fie cel cu piese ieftine si "dese" ? P.S.: sunt alte lucruri la care ar trebui sa fiu atent cand cumpar un zxr fara sa ma prea pricep? Eu stiu o singura diferenta: modelul de Europa (ala cu piese "dese", dar nu si ieftine ) are 240 km/h pe bord, cel de Japonia doar 200. La distributie sa fii atent - pe la 30.000 km incepe sa-si dea duhul si se aude un zornait in partea dreapta, cum stai in sa. Alte belele nu stiu sa aiba - e o motocicleta destul de rezistenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.