Sari la conținut

Voshod Sau Simson


Schumy
 Share

Postări Recomandate

ma bucur ca te-ai decis pentru voshod nu ai sa regreti (doar in momentu in care se va strica pedala de pornire si nu o sa ai de unde sa cumperi una de calitate) , degeaba simsonul este cea mai reusita si fiabila comunista (asta cand iesea pe portile fabrici) pentru ca acum la 56 ani de la fabricatie cu pise de scoda lada si alte "eschive " nu mai este aceasi motocicleta , este doar o motocicleta pentru pasionati, incetu cu incetul doar de colectie, nu mai e o motocicleta de toate zilele (mare pacat) ........ dar in cazul in care afli o motocicleta inainte de a o cumpara obligatoriu sa mergi cu ea la RAR sa faci identificarea , in modul asta poti evita unele neplaceri . Bafta la cautare (in cazul in care mai aduni ceva bani i-ti recomand planeta 5)

Numa Bine :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 74
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Multumesc pt sfaturi.

@Nagy Arpad-da,as vrea sa fie si functionala.. :laugh:

 

O alta intrebare....sper sa nu va mai bat atata la cap in viitor...cam cat ar costa trecerea de pe nr vechi pe cele noi?

Treaba asta cu cat ar costa trecerea de pe nr. vechi pe noi ma intereseaza si pe mine :moto: :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact la fel cat costa si o reinmatriculare pe numele tau

pai reinmatricularea pe numele meu cat costa?

minskul ii tot pe numele fostului propeter din pacate pt. ca nam avut bani sa-l trec pe mine :laugh: :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam un milion...sper sa nu vorbesc prostii, dar cam ata parca m-a dus pe mine inmatricularea ( incluzand toate taxele alea de talon, numere samd )

 

cred ca mai mult..

 

taxa de inmatriculare, contravaloarea certificatului de inmatriculare, itp-ul si rca (nu cred ca le-ai facut pe nr vechi :laugh: ), identificarea la rar... cred ca te duce la 2 milioane lejer.

 

bafta la inmatriculare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut la toata lumea

(am avut simson T, am mers si pe voshod, prin oras. Am vandut simsonul omului cu voshodul...:finger:)

Subscriu la partea cu senzatiile pe care le ofera simsonul. Este excelent pentru cineva pasionat de motoarele mai retro, insa trebuie sa ai bafta mare sa prinzi unul in stare buna. La al meu tot timpul era ceva de reparat sau reglat. Plus ca dupa 50 de ani de serviciu apare si faze gen oboseala metalului, etc. La al meu cateva suruburi s-au rupt dubios de usor, si nu le-am strans cine stie ce.

 

cateva probleme(la al meu):

reglaje dese la aprindere

rupt surub de fixare cardan de cadru + ovalizare crancena in locasul unde intra surubul ala

varza capacul de sub baia de ulei cu filetele din carter praf

dusa pompa de ulei (defect rar, s-ar parea, dar mi s-a intamplat)

crucea de cauciuc din spatele magnetoului praf, am schimbat-o de vreo 3 ori, e nasol daca se intampla pe drum si nu ai rezerva

 

Overall, excelent 'vintage bike', insa obligatoriu sa ai cunostinte de mecanica. Daca esti in plop la capitolul asta, suni un prieten, inveti din mers sau iti rogi moartea.

 

true story: am un prieten care a mers cu un simson sport de la arad pana la marea neagra, numai cu mici probleme rezolvate pe loc ... deci se poate.

 

 

a, si daca te grabesti foarte tare, nu-ti lua simson

'Festina von Lente' ar fi un nume numai bun pt un simson T

dar...te duce unde vrei sa ajungi, catinel, si soundtrackul e de milioane (deh, monocilindru 4T, prietenii stiu de ce........http://www.thumperpage.com/)

Editat de fressko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

corect! io is cam bou si uitasem de asta! tre' sa dau o bere pt. greseala la amandoi! desigur, cate una de fiecare, nu impreuna! :finger:

 

@biker_1977 sper ca nu te-ai suparat pe mine pt. posturile de la vanzari dar pur si simplu mi-e groaza!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca mai mult..

 

taxa de inmatriculare, contravaloarea certificatului de inmatriculare, itp-ul si rca (nu cred ca le-ai facut pe nr vechi :10: ), identificarea la rar... cred ca te duce la 2 milioane lejer.

 

bafta la inmatriculare.

 

 

plus cartea de identitate, pentru ca, fiind cu nr vechi, e de presupus ca nu-i securizata

;)

 

 

:finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt sfaturi.

@Nagy Arpad-da,as vrea sa fie si functionala.. :finger:

 

O alta intrebare....sper sa nu va mai bat atata la cap in viitor...cam cat ar costa trecerea de pe nr vechi pe cele noi?

sal nu compara una nemteasca cu una ruseasca chiar daca are 50 de ani.Daca faci simsonul ca lumea mai tine 50.eu am avut 11 bucati din 90 incoace(e o boala intr-adevar)si daca o modifici cum iti place tie vei fi satisfacut pe deplin.nu-ti recomand nici motor in 2t din n cauze.am in simson de vinzare(cluj,0745250630)v max=125km/h,motor 280cmc .daca m-asculti pe mine faci cum vrei. Toate bune

post-8431-1140121384_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine isi ia simson il ia pentru look&feel. Eu zic ca un simsonar surubareste mult mai mult decat un 'voshodar'. Si asta in primul rand pentru ca nu exista piese, si trebuiesc facute improvizatii.

 

Pragmatic, daca as fi pus acum sa aleg intre voshod si simson, mi-as lua nipru :finger:.

 

La voshod nu-mi place ca e in 2t (cat l-am avut nu m-a deranjat, dar acum de la 4t nu ma mai pot intoarce) si e prea usor, iar la simson ca e urat (asa mie se pare mie) si puturos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar la simson ca e urat (asa mie se pare mie) si puturos.

 

aici gresesti. voshod-ul e urat, niprul e urat. simsonul e frumos.

 

Asta e ca in bancul ala cu secretarele. Dupa indelungi testari psihologice si aptitudini profesionale, pana la urma tot pe-aia cu țîțe mai mari o angajezi :finger:)) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici gresesti. voshod-ul e urat, niprul e urat. simsonul e frumos.

 

Asta e ca in bancul ala cu secretarele. Dupa indelungi testari psihologice si aptitudini profesionale, pana la urma tot pe-aia cu țîțe mai mari o angajezi :finger:)) .

 

Pai si tzatze ca ale niprului nu au nici japele. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@moshulik: pt ca e atat de frumos simsonul, il tii doar in vitrina, nu? ;)

PS. Acum serios, nu mi-a placut niciodata simsonul; m-am mai uitat acum pe niste poze, si tot al dracului de urat mi se pare :finger:

Dar sa nu divagam, topicul nu este despre ce-mi place mie si nu este nici "miss comunista 2006". Vorba aia, nu-i frumos ce-i frumos, e frumos ce-mi place mie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine isi ia simson il ia pentru look&feel. Eu zic ca un simsonar surubareste mult mai mult decat un 'voshodar'. Si asta in primul rand pentru ca nu exista piese, si trebuiesc facute improvizatii.

 

Pragmatic, daca as fi pus acum sa aleg intre voshod si simson, mi-as lua nipru :finger:.

 

La voshod nu-mi place ca e in 2t (cat l-am avut nu m-a deranjat, dar acum de la 4t nu ma mai pot intoarce) si e prea usor, iar la simson ca e urat (asa mie se pare mie) si puturos.

nici mie nu-mi place cum arata originalul,dar daca-l modifici fara exagerari nu te costa mult(cu mina ta)Sincer nici nu stiu cum arata voshodul asta.Daca ai rabdare sa faci improvizatiile ca lumea(si un strungar.. etc bun)si te pricepi,ai scule,ai de la cine cere sfaturi(tatal meu e motociclist din anii 60) poti s-o faci ca 5 ani numai mici reglaje ii mai faci...respecte

post-8431-1140269174_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca se pune problema care motocicleta e mai frumoasa , parerea mea e ca simsonul e frumos arata bine , cu minime modificari poate arata si mai bine iar voshodul probabil e cea mai urata comunista doar minsk-ul i-i face concurenta ;) dar avantajul la voshod e mecanica foarte simpla partea electrica aproape banala si ai de unde face rost de piese de schimb , chiar daca stai vreo 2 luni si dai si vreo 10 telefoane pana se hotaraste tunaru sa le trimita :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...