Angi Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Dar daca e si mai jos??!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Dar daca e si mai jos??!! pai vine la tine ca te-ai antrenat maxim in we la BZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 (editat) Angi, noi ne stim de ceva timp de pe forum, asa ca intelegi ca nu iti raspund in stil Gica Contra. Metoda de mai sus mie mi se pare faina pe asfalt plan, la vaci de 3-500 de kg, preferabil proptite la 45 de grade pe crash-baruri sau pe cilindri boxer, V transversal, etc In coclauri, dupa ce esti topit de oboseala si iti curge siroaie transpiratia pe spate, numai manevra asta nu as mai face-o. Cred ca asa, echer, as ramane intepenit. Am incercat-o si eu in fata blocului. E ok daca treci de sentimentul de panica dat de mobra care pleaca pe spate si te trage si pe tine dupa ea. Din toate metodele care, rand pe rand, mi-au terminat inima, plamanii, nervii si muschii ce nu-i am, una singura mi s-a parut eficienta, rapida si lejer de executat cat se poate de des, la intervale normale: Se apuca capatul ghidonului situat pe pamant, se fixeaza in pozitia indepartat maxim de motocicleta (nu lipit de rezervor), ideal ar fi sa se apuce si frana fata ca sa nu alergam dupa roata fata care are tendinta de a se invarti in 95 % din cazuri si sa ridicam motorul dintr-o zvancnire. Macar la piept, dupa care schimbam prinderea (impingem de sub ghidon). Parerea mea ! Nu ma injura, te rog, fiindca nu am scris pentru a te contrazice. Editat Aprilie 27, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzh Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Si eu am auzit cam la fel. Adica sa ridici de ghidon. Am incercat si a mers mai usor decat cum incercam inainte (apucam de unde puteam,numa de ghidon nu:)) ). Il apuci bine de ghidon cu ambele maini si gata:) Al meu are 225kg si merge varianta asta destul de bine. Nu stiu daca o fata ar putea sa-l ridice(ca in acel filmulet), dar totusi:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gerzson Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Si eu am folosit metoda indicata de Angi dar invatata din alta sursa: - un motor asemanator cu al meu. Probabil cu motoare in jur de 150kg merge si metoda cu zvacnire indicata de Raul, dar cand e mai aproape de 200 ... eu nu am reusit. gerzson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Pe un teren absolut plat, ridicatul motoretei poate fi mai usor sau mai greu. Problema e cand motoreta e cazuta cu rotile la deal. Rasucitul motoretei poate fi mai greu decat radicatul propriu zis. Daca mai e si incurcata printre copaci... Cat despre ridicatul la deal, poate doar Nicu Vlad sa faca asa ceva fara greturi. Exemplul dat de Angi e bun dar la "Coltul enduristilor" nu nu mai pare atat de interesant pentru ca sunt multe pozitii in care poate sa aterizeze un motor si trebuie sa te adaptezi situatiei respective. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Aprilie 27, 2009 Autor Share Postat Aprilie 27, 2009 Chiar daca eu pusesem link-ul mai mult pentru amuzament, adica uite o tanti blonda care ridica un mastodont si alti "barbati" se vaita de greutatea propriei motociclete, e buna directia pe care a luat-o discutia. E bine ca fiecare sa-si spuna opinia despre cum e mai bine sa ne punem mobrele cu "picioarele" pe pamant. Sincer, eu n-am o metoda bine pusa la punct in privinta asta. Cand cade ma apuc sa trag ca berbecul de ea pana o ridic. Exemplul dat de Angi e bun dar la "Coltul enduristilor" nu nu mai pare atat de interesant pentru ca sunt multe pozitii in care poate sa aterizeze un motor si trebuie sa te adaptezi situatiei respective. Pai daca p-aci imi fac veacul....... Pe restul categoriilor nu intru aproape deloc. Cum am mai spus, era mai mult pentru amuzament si nu pentru a da un exemplu de cum sa ridicam motoarele Angi, noi ne stim de ceva timp de pe forum, asa ca intelegi ca nu iti raspund in stil Gica Contra. . . . Parerea mea ! Nu ma injura, te rog, fiindca nu am scris pentru a te contrazice. RELAX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Iti mai indulcesc amaru gentiile alea laterale...dar cand e perfect la orizontala...nu mai e asa placut. De fiecare data ma gandesc ca poate raman dracu intepenit ridicand de ea. Cel mai urat e pana o ridici un pic de jos...ca dupa aia te impingi in ea si parca merge mai usor...dar pana acolo...te mananca sfintii (sau trebuie sa mai exersez eu la tehnica). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 despre fata "blonda" nu pot decat sa zic ca e mai bine facuta decat multi pe care i-am intalnit in "campul muncii", nu ereau in stare sa isi tina mobra intre picioare dar sa o mai si ridice si de jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Eu nu inteleg ce atita discutie pe ridicatul motocicletei... Eu nu am avut niciodata vre-o problema cu asta si nu sint nici f bine facut, n-am o motocicleta prea usoara(aproape 300kg) si nici nu am vreo tehnica anume.Daca ma intrebati acu cum fac habar nu am ce sa va zic...Am incercat tehnica din filmulet dar la mine nu a mers... Putem face teste la Voineasa, va las sa va antrenati cu motocilceta mea Singurele situatii cin d am avut mari probleme au fost cind nu prea aveam aderenta...Atunci e o problema cu adevarat, cind e noroi pe jos de nu poti sta tu bine pe picioare, dar sa mai ridici si mobra...Eventual sa fie si in panta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Si eu am folosit metoda indicata de Angi dar invatata din alta sursa: - un motor asemanator cu al meu. Probabil cu motoare in jur de 150kg merge si metoda cu zvacnire indicata de Raul, dar cand e mai aproape de 200 ... eu nu am reusit. gerzson Buna metoda, suficient de explicita. Si eu am vazut-o , dar cu un BMW la capitolul "vaca trantita". De atunci o aplic cand e cazul. Important e sa ridici folosind picioarele , nu spatele, pt ca in ultimul caz se poate lasa cu evenimente neplacute (de la intinderi sau rupturi musculare pana la fracturi locale ale coloanei vertebrale => uneori la afectarea maduvei spinarii +/- nervii adiacenti ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 Si eu am folosit metoda indicata de Angi dar invatata din alta sursa: - un motor asemanator cu al meu. Probabil cu motoare in jur de 150kg merge si metoda cu zvacnire indicata de Raul, dar cand e mai aproape de 200 ... eu nu am reusit. gerzson parerea mea este ca daca nu ai "bilele" prea mari sa-ti iei o mobra pe masura. Marimea mobrei (prea mare) nu poate inlocui "problema" principala , in schimb poate afecta sistemul locomotor. Eu ridic mobra(180-200kg) ridicand de ghidonul de langa rezervor. Nu este cea mai usoara miscare insa imi iese de la prima incercare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saintmitz Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 agree! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grownup.punk Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 ridicatul motorului cu picioarele este cea mai buna metoda cunoscuta de mine. celor care ridica frontal motorul (in stilul bruce lee) le recomnd sa dea o fuga pe la o sala de forta sa stea de vorba cu veterani de acolo sa le explice ce pot pati la coloana - nu va bateti joc de coloana, probabil ca veti putea ridica motorul cazut, o data, de 10 ori insa a 11a oara o sa fie ultima data cand va mai urcati pe moto din cauza durerilor de coloana - iar odata distrusa coloana nici mama operatiilor nu va mai face bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 ridicatul motorului cu picioarele este cea mai buna metoda ...... odata distrusa coloana nici mama operatiilor nu va mai face bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 ridicatul motorului cu picioarele este cea mai buna metoda cunoscuta de mine.celor care ridica frontal motorul (in stilul bruce lee) le recomnd sa dea o fuga pe la o sala de forta sa stea de vorba cu veterani de acolo sa le explice ce pot pati la coloana - nu va bateti joc de coloana, probabil ca veti putea ridica motorul cazut, o data, de 10 ori insa a 11a oara o sa fie ultima data cand va mai urcati pe moto din cauza durerilor de coloana - iar odata distrusa coloana nici mama operatiilor nu va mai face bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 Da, are mare dreptate omul ! Eu am inceput sa am probleme la coloana de cand m-am fortat sa ridic vaca de jos la o iesire prin padure toamna trecuta! De atunci, am facut si fizioterapie, si alte tratamente, dar nu mai scap de dureri. Daca fac o iesire mai lunga pe offroad sa ma zguduie mai tare, deja vreo 2 zile nu-s om Umblu peste tot cu Ketonal si Flamexin, dar deja nu mai au efect... MARE GRIJA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobita Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 Da, are mare dreptate omul ! Eu am inceput sa am probleme la coloana de cand m-am fortat sa ridic vaca de jos la o iesire prin padure toamna trecuta!De atunci, am facut si fizioterapie, si alte tratamente, dar nu mai scap de dureri. Daca fac o iesire mai lunga pe offroad sa ma zguduie mai tare, deja vreo 2 zile nu-s om Umblu peste tot cu Ketonal si Flamexin, dar deja nu mai au efect... MARE GRIJA ! Bre da sensibil mai esti matale Eu recunosc, asa ridic motocicleta, da am avut probleme doar la inceput si nu sint sigur ca de la asta au fost, acum n-am nici o problema.Am incercat sa o ridic cu picioarele dar mi se pare ingrozitor de incomod si ia prea mult timp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 Mesaj completat e mai distractiv cand trebuie sa o ridici prin coclauri ude Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 e mai distractiv cand trebuie sa o ridici prin coclauri ude toate demonstratiile sunt pe asfalt, cu mobre joase la care cele 350-370 kg au fost luate in considerare la proiectare Poate de aia se cheama vacile mari ... "Adventure" ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Salut, cu siguranta nu sunt cel mai in masura sa-mi dau cu parerea, dar as vrea sa va impartasesc si voua constatarile facute de catre mine in vasta experienta de 10 zile de cand am si permis de A si o vaca (XTZ 750). Pe la o ora, prin a 5-a zi, s-a intamplat inevitabilul, am culcat motocicleta pe partea stanga, intr-o incercare nereusita de a o intoarce in curte, locul fiind relativ denivelat. Totul s-a intamplat extrem de rapid, intr-o fractiune de secunda eram pe jos amandoi, desi, eu, ca un domn ce sunt, am incercat din rasputeri sa tin de ea! Panica totala, opresc motorul, arunc priviri disperate spre casa doar, doar m-o vedea cineva (daca cadeam beat, cu siguranta m-ar fi vazut nevasta-mea pe geam...), nimeni bineinteles, asa ca imi iau inima in dinti si, fara a avea cunostinta de vreo tehnica speciala, am infipt mana stanga cat mai jos in ghidon, mana dreapta pe manerul spate si ia-te de haltere... Am ridicat-o, cand a ajuns aproape sus a fost mai greu, dar cu scrasnet de dinti si inca o sfortare am reusit sa o pun in pozitie verticala. Toate bune si frumoase, motocicleta in regula, noroc cu iarba, doar oglinda desurubata spre interior si lipsa terminatie la mansonul stang, compostata de ghidon. Am pus-o pe cric si de-abia atunci am simtit spatele... si de atunci tot asa il simt, cu dureri relativ acute. In incheierea acestei lungi povesti, inclin sa cred ca o tehnica insusita este mai mult decat necesara. Fiecare isi poate dezvolta propria tehnica, eu am incercat si tehnica cu spatele expusa mai sus. Pana sa imi iau vaca mea, un prieten m-a lasat sa incerc sa-i ridic africa twin-ul folosind tehnica asta cu spatele, ei bine de-abia daca am clintit-o. In afara spatelui eu mai am o problema si cu genunchii, nu ii pot flexa de tot asa cum cere tehnica, deci putin probabil sa o pot folosi. Dar cel mai important este ca ma simt extraordinar de bine pe ea! Multumesc celor care au avut rabdare sa citeasca, numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.