Sari la conținut

Ajutor!


mir
 Share

Postări Recomandate

da, am pornit voshodu la -15 grade. si a pornit greu doar pt ca nu-l pornisem de mult timp, a doua zi dimineata a pornit imediat.

 

pune mana pe o surubelnita si o cheie de ... 14 sau cat ai tu acolo si curata odata carburatorul ala! nu incerca solutii minune, pune mana si treci la treaba!

 

si in nici un caz sa nu cureti jicloarele cu sarme. sufli in ele doar.

 

in ce zona e motorul? as veni si eu sa-l ajut pe zidu' la impins, am vazut ca facem echipa buna :yikes:. si mi s-a facut si dor de surubarit la 2t-uri.... :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 115
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da, am pornit voshodu la -15 grade. si a pornit greu doar pt ca nu-l pornisem de mult timp, a doua zi dimineata a pornit imediat.

 

pune mana pe o surubelnita si o cheie de ... 14 sau cat ai tu acolo si curata odata carburatorul ala! nu incerca solutii minune, pune mana si treci la treaba!

 

si in nici un caz sa nu cureti jicloarele cu sarme. sufli in ele doar.

 

in ce zona e motorul? as veni si eu sa-l ajut pe zidu' la impins, am vazut ca facem echipa buna :yikes:. si mi s-a facut si dor de surubarit la 2t-uri.... :yikes:

 

am curatat cu un prieten carbu. stie cineva de cat trebuie sa fie jicloarele? lui i s-a parut ca ala care baga benzina ar fi cam mare. eu le-am schimbat mai demult cand nu mai mergea bine etz-ul si ma gandesc ca poate nu-s marimea care trebuie (pe cele vechi nu scria nimic - pe astea noi scrie).

 

motorul e langa cismigiu - sala palatului. dar impins nu a pornit :yikes: cine stie, poate acum ca e carbu curat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:yikes:

 

TRAIESTEEEE!!!

 

cu carb curatat si nivelul reglat bine + bujie noua sinterom 14 np 24 (de trabant) a pornit si merge binisor.

 

singura problema ramasa: sta prea turat la relanti si nu se poate regla bine (in continuare). cu farul aprins e, intr-adevar, aproape bine. de tras, trage bine.

pare sa fie totul in regula inafara de relanti. asta inseamna ca imi consuma mult?

 

multumesc pentru ajutor tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:

deci problema sta in felul urmator... eu am un etz 150 pe care l-am refacut piesa cu piesa si am muncit la el de m-au luat dracii o iarna intraga

l-am dus pe bucati in casa la et4,l-am refacut si coborat pe scari gata facut

am aceleasi probleme

sfatul meu,ia-ti un kit de reparatie carb.ori de la florin brad ori de la zoli k nu te costa mult(ai acolo jiglere si garnituri)

poate iti trage aer pe la inchidere si d-aia nu poti sa-l reglezi

cu nivelul de benzina nu m-am lamurit nici dupa doi ani de zile cat tre sa fie?????

relantiul tre sa stea pe la 1200-1400rpm dar eu il tin la 2500 ca daca aprind farul si semnalele si pun si frana moare motorul

consuma mai mult dar nu cine stie ce

mie mi-a consumat maxim 8l

bobina merge de dacie dar s-o tii in pozitie verticala k daca curge uleiul din ea chiar si putin se incinge si da scanteia prost

schimba fisa de la bujie k iti fura curent la greu

verifica toata instalatia electrica incepand cu becurile din ceasuri,conexiuni din far,sub sa si instop sa nu faca masa pe undeva si sa fie bine lipite acolo unde sunt ele

verifica cablurile din motor-alea de la aprindere sa fie bine prinse si sa aiba toti papucii curati-sunt spray-uri pt asta

sa nu uitam k motorul asta are 20 ani vechime si cablurile nu tin prea mult(si nici nu cred k le-a schimbat careva vreodata)

k sa decalaminezi pistonul si chiulasa tre sa scoti motorul de pe cadru k e mai comod si nici nu risti sa rupi segmentii(daca scoti si cilindrul)

e simplu,are patru suruburi in capul chiulasei,le desfaci,scoti chiulasa,o sa ai mult de frecat cu o carpa cu decanol si faci la fel si cu capatul pistonului care o sa fie la fel de jegos

nu freca cu smirghel c se strica striatiile din capatul pistonului si nu uita sa duci pistonul in capatul cursei k sa nu-ti curga kkturi in motor

dupa ce cureti asamblezi la loc si gata

motorul in doi timpi se decalamineaza cam la 5000km(altfel curgerea benzinei are de suferit si motorul pare vlaguit)

daca-l desfaci iti trebuiesc garnituri care sunt de aluminiu si care dupa desfacere nu se mai pot folosi si trebuiesc schimbate(tot de la florin sau zoli)

eu de ce sa mananc cacao am bagat la bani in al meu si o sa mai bag multi k am facut pasiune pt el k sa nu mai zic k nu mai iau nici cat haul cat am bagat

am schimbat farul cu o masca cu spoturi pt consum mai mic,stop cu leduri,semnale de putere mai mica dar mi-am comandat o aprindere electronica din anglia(cu tot cu rotor)unde nu am ce regla(ce-i drept costa cam 7 mil)si vreau sa imi iau si un carb nou(ca ce e nou e nou frate si are nivelul reglat k restu le reglezi si singur)

toba se curata mergand cu acc la maxim vreo 20km(adica pe la 130km/h in cazul tau)

mai multe info despre intretinere vezi pe mz riders.uk parca vezi si tu pe google-acolo ai un manual de intretinere cu toate componentele,la cat se schimba,ce bujii,ce becuri,reglaje si mai ai niste scheme tari de tot pe mz-b.de

daca nu le gasesti ti le trimit eu pe mail k eu dupa ele am facut mz-ul

oricum pt alte info da-mi un mail si poate ne vedem k tre sa-mi scot si io troaca la plimbare

 

 

p.s. daca ai carb-ul reglat si aprindere buna e cea mai fiabila motocicleta din lume -vezi la mz riders tur de europa facut cu etz

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mir: vezi c-a fost simplu?

eu m-am obisnuit de la voshod: daca nu porneste, curat carburatorul. pana acum a functionat in 100% din cazuri :yikes:

 

cu relantiul prea mare si nereglabil miroase a aer fals!

am patit asa la voshod, cand mi s-a fisurat flansa dintre carburator si motor.

ca sa testezi, poti sa picuri benzina cu seringa pe acolo si vezi daca se modifica turatia motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt ticolino:

 

da, la asta ma gandesc si eu (aer fals). o sa verific.

mersi. :yikes:

 

pt redbeben:

 

o sa caut garnituri. jiglerele+cuiul pontou le-am schimbat deja.

pe la ce inchidere te gandesti ca trage aer fals?

intr-adevar, daca aprind farul imi scade turatia la relanti destul, dar tot ramane putin turat.

dar daca tii turatie mare la relanti nu risti sa se incinga rau vara si sa ramai fara bujie...?

 

nivelul in carb se regleaza simplu: rezervorul ala are 2 semne pana la care trebuie sa fie benzina; unul din ele e foarte usor de vazut ca e in mijlocul uneia din laturile lungi ale rezervorului - e ca un ciot vertical. cel putin la mine asa e...

 

suna interesant treaba cu aprinderea aia. am vazut pe site.

la aia nu mai ai nimic de reglat? nici avansul?!

:yikes:

 

mersi. :yikes:

Editat de mir
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@pepsi:daca nu ai vreun scurt urat, atunci mai degraba releul de incarcare. Chiar daca alternatorul la turatia de relanti nu poate duce farul, consumul tb preluat de baterie. ai bateria buna? ce se intampla daca aprinzi farul cu motorul oprit?

 

@mir: aer fals poate trage doar dupa amestec, adica intre carburator si motor. incearca sa picuri benzina cu seringa pe acolo (in timp ce merge motorul) si vezi daca se tureaza mai tare.

 

sau ai putea sa ai jiclorul de relanti mult prea mare

sau ai putea sa ai acul de dozaj prea sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am batere slaba, da pot porni farul cu motorul oprit.

ciudat ii ca cateodata ii f slab si mer g cu motorul 1 pic si se incarca, da cateodata merg cu motorul si raman fara curent, deci pur si simplu se descarca si atunci nici claxonu nici farul nu merge, nici motorul nu mai porneste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

daca iti incarca cateodata cel mai probabil ai un fir aiurea prins si nu face contact bine sau e oxidat! asa am patit la ij odata, aveam +-ul care vine din alternator in releu oxidat rau si nu imi incarca decat daca o turam tare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la fel mi se mai intampla ca semnalizarile si farul si claxonul sau blitz-ul sa nu mearga din prima adica cum apas butonu sa claxoneze, apas de mai multe ori si mere, la fel ii si cu semnalizarea.

 

dupa ce gat motorul de montat incerc cu un prieten sa refacem toata partea electrica. aveti careva schema acea colorata? io am una da nu se intelege mare lucru din ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai contactele oxidate rau atunci! :eek:

 

 

pepsi tata,schema aia color o am io pe acasa pe calculator(acuma-s la birou)dar mare lucru sa stii k nu te mai ajuta k firele tale nu mai au de mult culorile din schema(ori s-au decolorat,ori le-a inlocuit un mester cu ce-a gasit el prin casa)

maine daca am timp iti trimit schema si cel mai bine urmezi pasii:

 

1- o scoti la imprimanta,pui mana pe un creion si parcurgi fiecare fir in parte de pe schema(parcurgi firul pe schema-il iei si pe ala de pe motor)

2-mergi la un magazin de alimentare si ceri si tu o banda daia cu etichete de pret(cere si tu cam 100 bucati k la cata rola au aia nu se simte)

 

3-pe fiecare fir lipeste o eticheta (intr-o zona degresata k sa nu cada -mie mi-au cazut si le-am incurcat

:yikes:) cu un numar iar pe fiecare conector lipeste o alta eticheta cu acelasi numar

:eek:

 

4-fa-ti niste desene la cum se prind releele si celelalte porcarii electrice pe cadru-pozitia lor exacta si pe unde trec firele(pe sub rezervor,pe sub sa,prin cadru)

 

DACA POTI FAI SI NISTE POZEEEE DIN TOATE UNGHIURILE k te ajuta enorm

 

 

5-ai fffff mare grija cu farul k acolo sunt toate conexiunile electrice(cred k sunt 30 fire acolo)

scoti firu,pui eticheta,scoti firu.....(tata mi-a scos el faru cat n-am fost acasa sa-l curete el si....)

 

6-inca o data ai grija la conectorii din far k unele lamele de contact din conectorii aia de plastic fac legatura cu altele si arzi siguranta dupa siguranta

 

7-ia o periuta de dinti mai veche si mai tare si freaca,si freaca,si freaca....si dupa ce termini cu frecatul vezi ca si papucii sunt oxidati si la aia nu prea poti sa freci ka-i rupi (si dai cu WD40 si se pune tot prafu in scurt timp pe papuci si n-ai facut nimic)si tre'sa-i lip[esti si nu e prea comod

 

8-verifica sa fie toti papucii la locul lor si cu contact corespunzator-verifica si blocul de contact care trebuie lubrifiat tot cu WD40 k si de acolo merge prost

 

9-respectand pasul 1 te apuci sa o faci la loc

 

 

 

:yikes:

 

mie mi-a luat 2 nopti k am verificat toate cele 30 fire din far(multumesc pe aceasta cale tatalui meu) sa vad unde duce,prin ce manson de plastic,ce rol are

 

eu,decat sa ma mai chinui cu firele astea vechi strang bani si imi iau tot cablajul gata de montat pe motor cu vreun milion si termin balciul

va sfatuiesc sa faceti traba asta urata iarna in casa sau garaj si sa mergeti vara cu ea asa cum e

bafta la reconditionat :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la fel mi se mai intampla ca semnalizarile si farul si claxonul sau blitz-ul sa nu mearga din prima adica cum apas butonu sa claxoneze, apas de mai multe ori si mere, la fel ii si cu semnalizarea.

 

dupa ce gat motorul de montat incerc cu un prieten sa refacem toata partea electrica. aveti careva schema acea colorata? io am una da nu se intelege mare lucru din ea

semnalizarile si claxonul - sunt uzate comenzile electrice, placutele alea care culiseaza acolo.

cand apesi sau le actionezi de mai multe ori se curata singure. probabil le folosesti destul de rar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt ticolino:

 

da, la asta ma gandesc si eu (aer fals). o sa verific.

mersi. :eek:

 

pt redbeben:

 

o sa caut garnituri. jiglerele+cuiul pontou le-am schimbat deja.

pe la ce inchidere te gandesti ca trage aer fals?

intr-adevar, daca aprind farul imi scade turatia la relanti destul, dar tot ramane putin turat.

dar daca tii turatie mare la relanti nu risti sa se incinga rau vara si sa ramai fara bujie...?

 

nivelul in carb se regleaza simplu: rezervorul ala are 2 semne pana la care trebuie sa fie benzina; unul din ele e foarte usor de vazut ca e in mijlocul uneia din laturile lungi ale rezervorului - e ca un ciot vertical. cel putin la mine asa e...

 

suna interesant treaba cu aprinderea aia. am vazut pe site.

la aia nu mai ai nimic de reglat? nici avansul?!

:moto:

 

mersi. :eek:

 

 

 

pai trage pe la garnituri pe acolo sau pe la flansa

eu am mers cu ea turata 3000km si cu aceeasi bujie si atunci a mers cel mai bine(mergeam pe o roata cu ea :eek: lucru pe care nu va sfatuiesc sa-l facetik se intinde lantul primar si mananca din carter si zornaie urat rau)

 

la craburatorul meu ba e prea multa si curge nu numai prin gaurica aia d epreaplin ci si pe langa garnituri...ba e prea putin si merge putin motorul si moare k n-are benzen

strambe rau plutitoarele(scarbele dracu) :yikes:

 

ma nu cred k mai ai ceva de reglat k nu vad pe unde?

si traba misto k poti sa mergi si fara baterie daca-i pui un condensator mai mare

eu unul o sa-mi iau un carb nou k am gasit cu 2100000 si am gasit si roti,si aprindere k a ta ce-i drept si ceasuri.....ce mai un paradis al pieselor noi noute,ia bagati ochiu

 

 

CARBURETTER GROUP

 

Pict. No Part Code Part Name Unit Price

0 84 30 111 CARBURETOR WITH CHOKE LEVER $69.88

1 44-051/105 MAIN JET (105) 150 $2.76

44-051/118 MAIN JET (118) 251 $3.60

80 30 129 STARTING JET (70) $0.74

80 30 133 FLOAT NEEDLE COMPLETE $0.74

80 30 160 FLOAT NEEDLE SEATING (15)150 $0.71

80 30 304 PILOT JET 35 $0.80

80 30 364 NEEDLE JET (70)150 $4.52

80 30 404 JET (50BVF)251 $0.74

2 45-191/2 66 NEEDLE JET (2 66) 125/150 $4.40

45-196/2 68 NEEDLE JET (2 68) $4.40

45-196/2 72 NEEDLE JET (2 72) 251 $4.40

80 30 302 FLOAT NEEDLE COVER NUT 150 $1.93

4 46-290-4E1 JET NEEDLE (251) $2.55

5 44-353/45 IDLING JET 150/251 $9.04

80 30 402 FLOAT CHAMBER 251 $3.37

6 50-023 MIXTURE CONTROL SCREW (150) $2.05

50-039-101 MIXTURE CONTROL SCREW $2.82

7 65-704 SEAL RING (251) $0.64

65-726 SEAL RING 150 $1.20

8 22 635 197 THROTTLE SLIDE (BING) 251 $21.72

22-575-9 THROTTLE SLIDE (BING) 150 $15.91

45-434 JET STOCK 150/251 $6.19

80 30 393 THROTTLE VALVE (40)150 $2.08

9 57-706 STRAINER 150/251 $2.02

10 57-253 RETAINER (251) $1.80

12 50-072 THROTTLE SLIDE ADJ SCREEW+C571 $1.90

80 30 395 SLEEVE SCREW (BYPASS AIR) 251 $2.45

13 60-322 SPRING 150/251 $0.63

14 60-431 SLIDE SPRING 150 $1.17

80 30 381 CARBURETOR SPRING 150/125 $0.20

15 20-640 CARBUR THROTTLE PISTON CAP 251 $5.90

16 21-542 SCREW $3.75

17 50-050 ADJUSTING SCREW 150/251 $1.26

19 65-851 RUBBER BUSH 150/251 $0.68

20 35-300 FLOAT 150/251 $13.56

22 47-968 FLOAT NEEDLE 150/251 $9.85

80 30 353 FLOAT NEEDLE $10.95

-72-

 

 

semnalizarile si claxonul - sunt uzate comenzile electrice, placutele alea care culiseaza acolo.

cand apesi sau le actionezi de mai multe ori se curata singure. probabil le folosesti destul de rar

 

 

se poate dar la clapson acolo e o tiganie de fire de n-ai vazut k acolo are si falshul si sunt puse pe aceeasi masa si de mers merge mai greu k nu face contact k lumea din cauza firelor(la mine nu mergeaclapsonul neam k nu atingea din cauza firataniilor cutiuta aia dar nici acum nu merge pt ca l-am desfacut sa vad ce-i in el si l-am stricat :yikes: )iar la semnale aveti grija k la etz e o tablita de contact k o foaie de arc si aia e pusa pe un arculet care la randul lui sta pe o biluta care sare din locasul ei de cum desfaci constactul si s-o ia dracu de biluta mica daca o mai gasesti

se mai arcuieste un pic tablita aia,se curata k se fac niste santuri de la frecare se pune un pic de vaselina siliconica si totul e ca nou cel putin un an :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate sa imi traga aer fals pe langa sertarasul de aceleratie? ca e uzat si joaca destul de rau in carb...

 

alta problema: mi s-au rupt acele de la ceasuri. merge sa desfac cu grija ceasurile si sa pun alte ace (daca gasesc)?

sau singura solutie e sa iau alte ceasuri?

Editat de mir
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am batere slaba, da pot porni farul cu motorul oprit.

ciudat ii ca cateodata ii f slab si mer g cu motorul 1 pic si se incarca, da cateodata merg cu motorul si raman fara curent, deci pur si simplu se descarca si atunci nici claxonu nici farul nu merge, nici motorul nu mai porneste

ai releul de incarare frecat sau bateria ti i moarta. becul de la far consuma foarte putin ...iar bobina haleste curentul..din cauza asta cand ai motorul pornit si aprinzi farul taie din curentul de la baterie si motorul moare..asta evident daca motorul nu este turat ..daca il tii turat si aprinzi farul motorul ar trebuii sa mearga in continuare--->daca moare si atunci inseamna ca ai un scurt.(de obicei se strica doar contactul ca de acolo aprinzi farul asa ca nu schimba degeaba toata instalatia te chinui degeaba)

schimba sau inprumuta o baterie sa vezi daca face lafel (se poate sas ai si o problema la alternator dar nu am auzit pe cineva sa aiba la mz o astfel de probleme ...daca aveai nepra asta era o problema:P)

bafta :eek: :yikes: eu sunt student in cj si daca nu reusesti sa faci motorul..poate trag eu o fuga sa te ajut:P

 

:yikes:

 

TRAIESTEEEE!!!

 

cu carb curatat si nivelul reglat bine + bujie noua sinterom 14 np 24 (de trabant) a pornit si merge binisor.

 

singura problema ramasa: sta prea turat la relanti si nu se poate regla bine (in continuare). cu farul aprins e, intr-adevar, aproape bine. de tras, trage bine.

pare sa fie totul in regula inafara de relanti. asta inseamna ca imi consuma mult?

 

multumesc pentru ajutor tuturor!

si trebuie sa vin eu de la 600 de km sa fac harbul tau:P :eek: :yikes: e bine ca ma reusit.. :eek: :moto:

Editat de solo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate sa imi traga aer fals pe langa sertarasul de aceleratie? ca e uzat si joaca destul de rau in carb...

 

alta problema: mi s-au rupt acele de la ceasuri. merge sa desfac cu grija ceasurile si sa pun alte ace (daca gasesc)?

sau singura solutie e sa iau alte ceasuri?

 

 

 

daca te referi la 'shuber' al ar trebui sa intre fest pe cilindru carburatorului si vezi in primul rand sa nu aiba semne de uzura pe laterale(se formeaza niste U-uri in material) k nu mai e bun de nimic

 

ceasurile se pot desface cu un varf de cutit din milimetru in milimetru pana se largeste inelul ala nichelat,cu grija se scoate inelul(vezi sa nu ciobesti geamul),geamul,garnitura

desfiletezi piulita aia mare de plastic din spatele ceasului si tragi usor afara ceasul din carcasa metalica k sa-ti fie mai usor sa umbli la el

ace nu cred k gasesti si alea nu cred k se pot scoate k cred k -s lipite pe ax dar poti sa lipesti si tu ceva estetic

dupa aia te chinui sa pui garnitura ,geamul si rama metalica pe care la fel trebuie sa o indoi din milimetru in mm (cu un varf de surubelnita) si incerci sa-i dai forma initiala

 

oricum un lucru este cert,o data ce-l desfaci nu poti sa-l mai ambutisezi cum a fost el din fabrica si daca ploua sau e mai frig se abureste geamul si nu vezi nimic

dar daca n-ai incotro si n-ai bani de ceasuri merge si asa :yikes: daca ai bani...SPEEDOMETER AND RPM INDICATORS

 

Pict. No Part Code Part Name Unit Price

1 80 50 233 RPM INDICATOR EM $71.03

2 80 50 547 BULP 12V 2W $0.95

4 22 34 251 INDICATOR PROTECTOR RUBBER $2.98

5 00 03 039 KICKSTARTER SPINDLE RING $0.16

6 95 21 701 STEER LOCK 251/150 $2.64

10 22 22 314 STEER SCREW TAP 150/251 $0.05

11 94 12 440 CYLINDER HEAD SCREW M8X35 TGL912-8.8 $0.15

13 30 34 052 CONTROL PANEL OLD MODEL $4.51

18a 2005461 RPM INDICATOR BODY WITH GLASS $11.00

18 A-R10-7006211 RPM INDICATOR SQUARE $43.71

19 80 50 250 SPEEDOMETER (NEW MODEL) FUN $43.38

19a 2005441 KM INDICATOR BODY WITH GLASS $11.00

20 80 50 249 INSTRUMENT COMPLETE $143.00

22 80 50 247 CONTROL PANEL NEW MODEL $17.94

95 46 494 HOLDER FOR INSTRUMENTS SQUAR $3.80

 

 

eu am pus silicon la geam si tot se abureste

eh,motoare vechi dar au personalitate :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms pt sfaturi :yikes: da nu ma bag io singur in instalatia electrica, ca is cam paralel cu electrica... :yikes: am un prieten care ma ajuta sa o fac (io ma uit si el lucreaza :eek:) sau daca nu poate apelez la ajutorul tau solo

:yikes:

 

PS: @redbeben : sa o pui schita acea pe forum cand ai vreme, pls

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms pt sfaturi :yikes: da nu ma bag io singur in instalatia electrica, ca is cam paralel cu electrica... :yikes: am un prieten care ma ajuta sa o fac (io ma uit si el lucreaza :eek:) sau daca nu poate apelez la ajutorul tau solo

:yikes:

 

PS: @redbeben : sa o pui schita acea pe forum cand ai vreme, pls

post-8965-1140948025_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms pt sfaturi :yikes: da nu ma bag io singur in instalatia electrica, ca is cam paralel cu electrica... :yikes: am un prieten care ma ajuta sa o fac (io ma uit si el lucreaza :eek:) sau daca nu poate apelez la ajutorul tau solo

:yikes:

 

PS: @redbeben : sa o pui schita acea pe forum cand ai vreme, pls

 

si inca unapost-8965-1140954526.jpg

Editat de redbeben
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca te referi la 'shuber' al ar trebui sa intre fest pe cilindru carburatorului si vezi in primul rand sa nu aiba semne de uzura pe laterale(se formeaza niste U-uri in material) k nu mai e bun de nimic

 

ceasurile se pot desface cu un varf de cutit din milimetru in milimetru pana se largeste inelul ala nichelat,cu grija se scoate inelul(vezi sa nu ciobesti geamul),geamul,garnitura

desfiletezi piulita aia mare de plastic din spatele ceasului si tragi usor afara ceasul din carcasa metalica k sa-ti fie mai usor sa umbli la el

ace nu cred k gasesti si alea nu cred k se pot scoate k cred k -s lipite pe ax dar poti sa lipesti si tu ceva estetic

dupa aia te chinui sa pui garnitura ,geamul si rama metalica pe care la fel trebuie sa o indoi din milimetru in mm (cu un varf de surubelnita) si incerci sa-i dai forma initiala

 

oricum un lucru este cert,o data ce-l desfaci nu poti sa-l mai ambutisezi cum a fost el din fabrica si daca ploua sau e mai frig se abureste geamul si nu vezi nimic

dar daca n-ai incotro si n-ai bani de ceasuri merge si asa :yikes: daca ai bani...SPEEDOMETER AND RPM INDICATORS

 

Pict. No Part Code Part Name Unit Price

1 80 50 233 RPM INDICATOR EM $71.03

2 80 50 547 BULP 12V 2W $0.95

4 22 34 251 INDICATOR PROTECTOR RUBBER $2.98

5 00 03 039 KICKSTARTER SPINDLE RING $0.16

6 95 21 701 STEER LOCK 251/150 $2.64

10 22 22 314 STEER SCREW TAP 150/251 $0.05

11 94 12 440 CYLINDER HEAD SCREW M8X35 TGL912-8.8 $0.15

13 30 34 052 CONTROL PANEL OLD MODEL $4.51

18a 2005461 RPM INDICATOR BODY WITH GLASS $11.00

18 A-R10-7006211 RPM INDICATOR SQUARE $43.71

19 80 50 250 SPEEDOMETER (NEW MODEL) FUN $43.38

19a 2005441 KM INDICATOR BODY WITH GLASS $11.00

20 80 50 249 INSTRUMENT COMPLETE $143.00

22 80 50 247 CONTROL PANEL NEW MODEL $17.94

95 46 494 HOLDER FOR INSTRUMENTS SQUAR $3.80

 

 

eu am pus silicon la geam si tot se abureste

eh,motoare vechi dar au personalitate :yikes:

 

 

tu unde ai gasit piesele astea si cat te costa sa le aduci pe langa pretul lor? in cat timp vin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si trebuie sa vin eu de la 600 de km sa fac harbul tau:P :moto: :yikes: e bine ca ma reusit.. :eek: :moto:

 

da, da...

mersi ghe! :yikes: :yikes:

intai ai venit cu mine sa iau harbu, acu ai venit si l-ai revitalizat... :sick:

ar trebui sa-i pun nr preferential b xx ghe :eek: (daca as avea bani si pt asta) sa fie ca la copii - cu numele nasului :eek:

 

abia astept sa-l vada oamenii ca doar e cel mai frumos etz... :moto:

Editat de mir
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...