ViKtor Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 scuze, trebuia sa spun "mai barbara" SI cu presa! tot incalzita o parte si racita alta da' eu zic ca e mai bine, centreaza mai bine rulmentii! E mai bine , eu ma gandeam ca zici fara incalzire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 7, 2006 Share Postat Martie 7, 2006 Pai pana acuma am pus ambielajul pe locul ei si lam batut cu un dorn de cupru. voi verti sa ziceti ca rulmenti sa pun dupa ce am pus sus ambielajul? nu prea inteleg ce vreti sa ziceti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Martie 7, 2006 Autor Share Postat Martie 7, 2006 cauta topicul facut de mine despre cifra termica a bujiilor si o sa afli tot ce vrei mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Martie 9, 2006 Autor Share Postat Martie 9, 2006 cauta topicul facut de mine despre cifra termica a bujiilor si o sa afli tot ce vrei m-am uitat pe topic, dar acolo era vb de tot felul de comuniste, mai putin mz. eu ce bujii bag vara si ce bujii iarna? acum am sinterom 14np24. sa-i pun 14np18 sau 14np21? o sa mearga mai bine pe frig? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViKtor Postat Martie 9, 2006 Share Postat Martie 9, 2006 Acum , pe frig poti folosi 14np24 , iar cum vin caldurile treci pe 14np27 (in mod normal , conform cartii tehnice , ar trebui bujii cu cifra termica 260). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Martie 9, 2006 Autor Share Postat Martie 9, 2006 Acum , pe frig poti folosi 14np24 , iar cum vin caldurile treci pe 14np27 (in mod normal , conform cartii tehnice , ar trebui bujii cu cifra termica 260). am inteles. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Martie 13, 2006 Autor Share Postat Martie 13, 2006 (editat) pentru cand vine carbu nou: are cineva instructiuni de reglaj dintr-un manual de etz 251? daca nu, instructiuni generale care sa se potriveasca. m-am saturat sa mi-l regleze altii. mersi Editat Martie 13, 2006 de mir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Martie 13, 2006 Autor Share Postat Martie 13, 2006 pe cutia mea de ulei scrie ca se pune intre 2 - 4 % in functie de specificatii. totusi, daca ma iau dupa astia interpretarea e ca am prea mult ulei in benzina. fum mult nu scot; dupa ce se incalzeste motorul nu prea se mai vede fumul. cred ca problema mea e tot amestecul prea bogat, nu? pe care nu am cum sa-l reglez. oricum, daca aveti careva nevoie, e cel mai explicit site cu tabel de 'citit' bujia din ce am gasit pana acum. http://www.amiles.com.au/rmr/SparkPlugReading.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Martie 14, 2006 Autor Share Postat Martie 14, 2006 care sunt simptomele unui motor care e plin de calamina? pot sa-mi dau seama daca trebuie curatat fara sa-l desfac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 14, 2006 Share Postat Martie 14, 2006 care sunt simptomele unui motor care e plin de calamina? pot sa-mi dau seama daca trebuie curatat fara sa-l desfac? Pai in in primul rand trage mai prost decat in mod normal, scoate fum mai mult, etc. Dar astea sunt simptome care pot fi cauzate si de alte chestii (carburatie, exces de ulei in benzina, s.a.). Cel mai bine si mai corect e sa ii dai pe rand jos: toba de esapament, chiulasa, cilindrul cu grija si sa verifici, respectiv sa le cureti frumusel! La toba e indicat sa se faca operatiunea de curatire cel putin o data pe an si recomandat e de doua ori: odata la inceput si odata la sfarsitul sezonului, iar la motor cam la 5000 de km. Mare atentie cand cureti camera de ardere (in chiulasa) sa nu zgarii suprafata!! Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Martie 14, 2006 Autor Share Postat Martie 14, 2006 Pai in in primul rand trage mai prost decat in mod normal, scoate fum mai mult, etc. Dar astea sunt simptome care pot fi cauzate si de alte chestii (carburatie, exces de ulei in benzina, s.a.). Cel mai bine si mai corect e sa ii dai pe rand jos: toba de esapament, chiulasa, cilindrul cu grija si sa verifici, respectiv sa le cureti frumusel! La toba e indicat sa se faca operatiunea de curatire cel putin o data pe an si recomandat e de doua ori: odata la inceput si odata la sfarsitul sezonului, iar la motor cam la 5000 de km. Mare atentie cand cureti camera de ardere (in chiulasa) sa nu zgarii suprafata!! Spor la treaba! ok mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 de fapt cel mai usor iti dai seama daca ii dai jos toba, la mine la voshod era plin de calamina la evacuarea motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Martie 15, 2006 Autor Share Postat Martie 15, 2006 (editat) de fapt cel mai usor iti dai seama daca ii dai jos toba, la mine la voshod era plin de calamina la evacuarea motorului. am dat in toamna toba jos. era plina de ulei. de atunci erau probleme cu carbu. am spalat-o bine si am pus-o la loc. oricum si acum imi scuipa ulei pe toba... nici nu vreau sa ma gandesc la masinile din spatele meu cand ii dau in gura problema mea era: din cauza amestecului prea bogat mi se calamineaza motorul repede? o sa rezolv eu problema cand iau carb nou... mai am o intrebare: cine stie un sudor? mi-am pus ghidon mai mare si nu imi ajung cablurile originale. imi trebuie sa-mi cositoreasca/ dea un punct de sudura la capetele cablurilor. pana acum le-am carpit mai cu greu (cum am putut acasa) da vreau sa fiu sigur ca tin. Editat Martie 15, 2006 de mir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 am dat in toamna toba jos. era plina de ulei. de atunci erau probleme cu carbu. am spalat-o bine si am pus-o la loc. oricum si acum imi scuipa ulei pe toba... nici nu vreau sa ma gandesc la masinile din spatele meu cand ii dau in gura Da... poate sa scoata mult fum si sa calamineze de la amestec necorespunzator. Poate sa faca si de la anumite tipuri de ulei (care pot fi de calitate dar nu ii plac ei, nu le arde ca lumea). Cu segmentii cum stai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 Toate scuipa ulei pe toba, mai ales daca e destul ulei. Nu are nimic daca gasesti balta de ulei in cilindru sau in toba, io m-as bucura. Poate e cazul sa-ti schimbi si metoda de amestecat benzina cu uleiul. Ia o sticla de 5 L si fa amestecul cu precizie si hotarare Toate scuipa ulei pe toba, mai ales daca e destul ulei. Nu are nimic daca gasesti balta de ulei in cilindru sau in toba, io m-as bucura. Poate e cazul sa-ti schimbi si metoda de amestecat benzina cu uleiul. Ia o sticla de 5 L si fa amestecul cu precizie si hotarare (asta doar in oras ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mir Postat Martie 16, 2006 Autor Share Postat Martie 16, 2006 Da... poate sa scoata mult fum si sa calamineze de la amestec necorespunzator. Poate sa faca si de la anumite tipuri de ulei (care pot fi de calitate dar nu ii plac ei, nu le arde ca lumea). Cu segmentii cum stai? din fericire mult fum nu scoate. ulei ii pun yacco. 20ml/l la segmenti nu m-am incumetat sa ma uit. n-am mai desfacut un motor pana acum si ma gandesc ca daca trage bine si are compresie buna n-are rost sa ma bag in el. omul de la care am luat-o mi-a spus ca a segmentat motorul si e la cota 2. mi-a zis el si de carburator ca e uzat, da inca se putea regla si mergea binisor. acum face ca toti dracii (zangane) si nu-l mai pot regla. nici dupa ce am schimbat surubul de reglaj. Toate scuipa ulei pe toba, mai ales daca e destul ulei. Nu are nimic daca gasesti balta de ulei in cilindru sau in toba, io m-as bucura. Poate e cazul sa-ti schimbi si metoda de amestecat benzina cu uleiul. Ia o sticla de 5 L si fa amestecul cu precizie si hotarare Toate scuipa ulei pe toba, mai ales daca e destul ulei. Nu are nimic daca gasesti balta de ulei in cilindru sau in toba, io m-as bucura. Poate e cazul sa-ti schimbi si metoda de amestecat benzina cu uleiul. Ia o sticla de 5 L si fa amestecul cu precizie si hotarare (asta doar in oras ) m-am linistit <<Ia o sticla de 5 L si fa amestecul cu precizie si hotarare (asta doar in oras )>> de ce doar in oras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.