mishu_canishu Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 Gata cu comunistele!! Mi-am luat si eu un motor adevarat!! Am achizitionat un B.M.W. K 75 S, fabricat 1996. Detalii tehnice: BMW K75 Specifications Start of Production: 1985 End of Production: 1996 Numbers Produced: 18,485 Price: 11,990 DM Engine Motor Type: Four-stroke horizontal three cylinder in-line engine, liquid cooled Bore x Stroke: 67 x 70 mm (2.63 x 2.75 in) Displacement: 740 cc Max Power: 75 hp (55 KW) at 8,500 rpm Max Torque: 68 Nm / 50 ft lb at 6,750 rpm Compression Ratio: 11.0 : 1 Valves Per Cylinder: 2 Valve Control: DOHC, using drive chain and cup tappets Carburation System: electronic injection, Bosch LE-Jetronic Engine Lubricating System: Wet sump Power Transmission Clutch: Dry single plate Number of Gears: 5 Gear Selection: Dog type gearbox (ratchet foot lever) Gearbox Ratios: 4.50 / 2.96 / 2.30 / 1.88 / 1.67 : 1 Rear Wheel Ratio 1 : 3.20 or 1 : 3.36 Bevel/Crownwheel: 10 / 32 teeth or 11 / 37 Electrical System Ignition System: Electronic ignition, Bosch LE-Jetronic Alternator: 12 V 460 W Starter: 0.7 Kw Spark Plugs: Bosch X 5 DC / Beru 12-5 DU Chassis Type of Frame: Tubular space frame, engine serving as load bearing component Front wheel suspension: Telescopic fork with hydraulic shock absorber Rear wheel suspension: BMW Monolever swinging arm Spring Travel Front/Rear: 185 / 114 mm (7.28 / 4.48 in) Wheel Rims, Front: MTH 2.50 x 18 E Wheel Rims, Rear: MTH 2.75 x 18 E Tyres, Front: 100/90 x 18 56 H Tyres, Rear: 130/90 x 18 56 H Brakes, Front: Dual disc brake 285 mm / 11.22 in diameter. Brembo 2 piston caliper Brakes, Rear Single disc brake 285 mm / 11.22 in diameter Dimensions/Weights Length x Width x Height: 2220 x 900 x 1300 mm (87.40 x 35.43 x 51.18 in) Wheel Base: 1516 mm / 59.68 in Fuel Tank Capacity: 21 litres / 4.61 gal / 5.54 gal US Unladen Weight with Full Tank: 227 Kg / 500 lb Max. Permissible Weight: 450 Kg / 991 lb Ground Clearance: 175 mm / 6.88 in Seat Height (Unladen): 810 mm (31.90 inches) or 760 mm (29.90 inches) for low seat model Fuel Consumption (at constant 90 Kph): 4.2 litres 100 Km / 67 mpg / 56 mpg US Top Speed: 200 Kph / 124 mph Acceleration: 0 - 100 Kph / 62 mph 4.6 seconds Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_canishu Postat Februarie 8, 2006 Autor Share Postat Februarie 8, 2006 Frumusica si cu personalitate! Sa o stapanesti sanatos! Multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 misto,sa ai grija de ea..minskurile ce fac ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_canishu Postat Februarie 8, 2006 Autor Share Postat Februarie 8, 2006 Ce ziceti de poza asta?? Schite cu moto: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 Sa ai bucurii maxime cu ea Dar ,am si eu intrebare mai carcotasa asa:cum de ai renuntat tu la niste motociclete "pline" de personalitate cum sant comunistele si ai trecut pe una care "nu se aude"? ...scuze ,dar nu am putut sa ma abtin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 bravo! sa te poarte sanatos! catzi km are "fiara"? e luata de afara sau de la un motociclist roman? m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_canishu Postat Februarie 8, 2006 Autor Share Postat Februarie 8, 2006 Sa ai bucurii maxime cu ea Dar ,am si eu intrebare mai carcotasa asa:cum de ai renuntat tu la niste motociclete "pline" de personalitate cum sant comunistele si ai trecut pe una care "nu se aude"? ...scuze ,dar nu am putut sa ma abtin Sa stii ca este chiar foarte silentioasa! Cel putin la relanti de abia se aude!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 felicitari mishule, sa-l calaresti sanatos si fara probleme PS deci tu esti ala care ai luat bmw-ul de la noul magazin din pitesti.... ca am aflat pe alte cai... sunt curios cum e, ca si pe mine m-a interesat, dar ... am o durere...in buzunar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_canishu Postat Februarie 8, 2006 Autor Share Postat Februarie 8, 2006 bravo! sa te poarte sanatos! catzi km are "fiara"? e luata de afara sau de la un motociclist roman? m 45.000 km si sunt primul proprietar in RO felicitari mishule, sa-l calaresti sanatos si fara probleme PS deci tu esti ala care ai luat bmw-ul de la noul magazin din pitesti.... ca am aflat pe alte cai... sunt curios cum e, ca si pe mine m-a interesat, dar ... am o durere...in buzunar Cum ai aflat? De fapt nu l-am luat de la mag din Pitesti, mi-la adus Dl Adi de la brasov cu ocazia unui transport de moto la Pitesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 stiu ca motorul a fost in pitesti, pe urma a ajuns la brasov (de fapt la codlea) si urma sa ajunga inapoi la pitesti la noul magazin de la intrarea in oras... in poze arata cam....neingrijit cum e in realitate? cum merge? cum e cu actele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 si eu il stiu era cat pe aci sa ma duc sa il iau, dar am luat gsxf in loc...si mie mi s-a parut neingrijit, dar sper sa nu ai probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arian46 Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 Faina treaba mishule..sa te poarte sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 Felicitari pt achizitie ! Astea-s motoare fara moarte, o sa cam duci dorul cheilor si patentului O sa iti para rau dupa vremea comunistelor, ai sa vezi! Si nu ma refer aici la PERFORMANTE SAU FIABILITATE Hai sa ne vedem sanatosi pe sosele si al intruniri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placebo Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 E, asta da. Este f. ushoara pentru un BMW K iar 75 cp destui. felicitari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Februarie 8, 2006 Share Postat Februarie 8, 2006 Sa-ti traiasca animalul. E o minune a mecanicii memtesti. Daca ai grija de el, te va tine toata viata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spire Postat Februarie 9, 2006 Share Postat Februarie 9, 2006 Sa o stapanesti sanatos si cu placere!! Bafta si sa vina primavara!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_canishu Postat Februarie 10, 2006 Autor Share Postat Februarie 10, 2006 Multumesc la toata lumea!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horiabt Postat Februarie 11, 2006 Share Postat Februarie 11, 2006 Gata cu comunistele!! Mi-am luat si eu un motor adevarat!! Am achizitionat un B.M.W. K 75 S, fabricat 1996. Detalii tehnice: BMW K75 Specifications Start of Production: 1985 End of Production: 1996 Numbers Produced: 18,485 Price: 11,990 DM Engine Motor Type: Four-stroke horizontal three cylinder in-line engine, liquid cooled Bore x Stroke: 67 x 70 mm (2.63 x 2.75 in) Displacement: 740 cc Max Power: 75 hp (55 KW) at 8,500 rpm Max Torque: 68 Nm / 50 ft lb at 6,750 rpm Compression Ratio: 11.0 : 1 Valves Per Cylinder: 2 Valve Control: DOHC, using drive chain and cup tappets Carburation System: electronic injection, Bosch LE-Jetronic Engine Lubricating System: Wet sump Power Transmission Clutch: Dry single plate Number of Gears: 5 Gear Selection: Dog type gearbox (ratchet foot lever) Gearbox Ratios: 4.50 / 2.96 / 2.30 / 1.88 / 1.67 : 1 Rear Wheel Ratio 1 : 3.20 or 1 : 3.36 Bevel/Crownwheel: 10 / 32 teeth or 11 / 37 Electrical System Ignition System: Electronic ignition, Bosch LE-Jetronic Alternator: 12 V 460 W Starter: 0.7 Kw Spark Plugs: Bosch X 5 DC / Beru 12-5 DU Chassis Type of Frame: Tubular space frame, engine serving as load bearing component Front wheel suspension: Telescopic fork with hydraulic shock absorber Rear wheel suspension: BMW Monolever swinging arm Spring Travel Front/Rear: 185 / 114 mm (7.28 / 4.48 in) Wheel Rims, Front: MTH 2.50 x 18 E Wheel Rims, Rear: MTH 2.75 x 18 E Tyres, Front: 100/90 x 18 56 H Tyres, Rear: 130/90 x 18 56 H Brakes, Front: Dual disc brake 285 mm / 11.22 in diameter. Brembo 2 piston caliper Brakes, Rear Single disc brake 285 mm / 11.22 in diameter Dimensions/Weights Length x Width x Height: 2220 x 900 x 1300 mm (87.40 x 35.43 x 51.18 in) Wheel Base: 1516 mm / 59.68 in Fuel Tank Capacity: 21 litres / 4.61 gal / 5.54 gal US Unladen Weight with Full Tank: 227 Kg / 500 lb Max. Permissible Weight: 450 Kg / 991 lb Ground Clearance: 175 mm / 6.88 in Seat Height (Unladen): 810 mm (31.90 inches) or 760 mm (29.90 inches) for low seat model Fuel Consumption (at constant 90 Kph): 4.2 litres 100 Km / 67 mpg / 56 mpg US Top Speed: 200 Kph / 124 mph Acceleration: 0 - 100 Kph / 62 mph 4.6 seconds Sa o stapanesti sanatos ! Are ceva nerv ? Sa auzim numai de bine si sa ai grija de motor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.