razvanusv Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 Are careva crash pad-uri din astea? Mi s-au parut destul de interesante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 Are careva crash pad-uri din astea? Mi s-au parut destul de interesante. chiar sunt tari ...cautam si eu si pt fata si pt bascula(excelente de cate un trick) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 chiar sunt tari ...cautam si eu si pt fata si pt bascula(excelente de cate un trick) Lordgrec, daca te intereseaza le gasesti aici : CLICK MEEEE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 (editat) Lordgrec, daca te intereseaza le gasesti aici : CLICK MEEEE merci man dar din ce stiu pe furca de GSX-R sau B12pop (ce am eu) nu cred ca merge Editat Ianuarie 16, 2009 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 merci man dar din ce stiu pe furca de GSX-R sau B12pop (ce am eu) nu cred ca merge Grecule, din ce vad io acolo n-are legatura cu furculita. Vad ca se introduce un cap cu tija prin axul rotii fatza si se strange in celalalt capat cu filet. Trebuie doar sa ai ax gol pe dinauntru. Io m-am uitat acum la 12le meu si este gol axu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 Grecule, din ce vad io acolo n-are legatura cu furculita. Vad ca se introduce un cap cu tija prin axul rotii fatza si se strange in celalalt capat cu filet. Trebuie doar sa ai ax gol pe dinauntru. Io m-am uitat acum la 12le meu si este gol axu. O sa ma uit maine si eu...dar sunt peste 85% sanse sa nu mearga...din ce vad eu cred ca asta inlocuieste si axul ca partea nemobila are si distantierul pt roata pe cand cealalta nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 Salutare Banditilor. Imi cer scuze pentru indelungata mea absenta din "comuiunea" banditilor.....dar m-am intors si nu oricum, cu ganduri mari. Este timpul sa ma apuc serios de treaba la B6 Kult al meu. 1. pentru inceput mi-am achizitionat o toba "MICRON" Carbon rotund stok.Problema este ca este pentru B12 cu prindere in flansa cu trei suruburi, deci: CINE MA POATE AJUTA CU O TEAVA DE B12 CU FLANSA ? Poate "Alex" sau "Emppu" ; 2. cateva specificati tehnice pentru polishrea jantelor, va rog; 3. ce cauciuc sa pun pe spate "nou" 160/60/17-? 4. are cineva un radiator de ulei fie el chiar de B12? Va multumesc anticipat P.S. Nu organizam si noi o iesire de primavara pana la Greci in insula Thassos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 Salutare Banditilor.Imi cer scuze pentru indelungata mea absenta din "comuiunea" banditilor.....dar m-am intors si nu oricum, cu ganduri mari. Este timpul sa ma apuc serios de treaba la B6 Kult al meu. 1. pentru inceput mi-am achizitionat o toba "MICRON" Carbon rotund stok.Problema este ca este pentru B12 cu prindere in flansa cu trei suruburi, deci: CINE MA POATE AJUTA CU O TEAVA DE B12 CU FLANSA ? Poate "Alex" sau "Emppu" ; 2. cateva specificati tehnice pentru polishrea jantelor, va rog; 3. ce cauciuc sa pun pe spate "nou" 160/60/17-? 4. are cineva un radiator de ulei fie el chiar de B12? Va multumesc anticipat P.S. Nu organizam si noi o iesire de primavara pana la Greci in insula Thassos? 1. Am o teava (midpipe) in plus de B12, daca ai drum prin Bucuresti... 2. Banuiesc ca vrei sa polishezi doar marginile, pt ca spitele au urme de la turnare. Ia vopseaua intai cu diluant foarte puternic si pe urma doar pasta de polishat aluminiu. Daca incerci sa o scoti mecanic (jmirghel) o sa descoperi ca vopseaua e mai dura decat aluminiul de sub, si o sa faci numai valuri in janta. 3. Da 4. Probabil, eu nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 (editat) Salutare Banditilor.Imi cer scuze pentru indelungata mea absenta din "comuiunea" banditilor.....dar m-am intors si nu oricum, cu ganduri mari. Este timpul sa ma apuc serios de treaba la B6 Kult al meu. 1. pentru inceput mi-am achizitionat o toba "MICRON" Carbon rotund stok.Problema este ca este pentru B12 cu prindere in flansa cu trei suruburi, deci: CINE MA POATE AJUTA CU O TEAVA DE B12 CU FLANSA ? Poate "Alex" sau "Emppu" ; 2. cateva specificati tehnice pentru polishrea jantelor, va rog; 3. ce cauciuc sa pun pe spate "nou" 160/60/17-? 4. are cineva un radiator de ulei fie el chiar de B12? Va multumesc anticipat P.S. Nu organizam si noi o iesire de primavara pana la Greci in insula Thassos? 1. Io am midpipe-ul cu flansa si toba stock insa nu le vand pt ca poate imi trebe in zile mai negre sau poate ies din tara si ma aresteaza aia de ma prind cu Yoshi. Dar se pare ca te poate ajuta Alex. 2. Io am procedat putin altfel decat a zis Alex si mai explic a multa oara, doar pe acest topic: Am luat la smirghel dur (180-400) marginile jantelor pana am dat jos vopseaua neagra. Apoi am dat cu smirghel tot mai fin... 600 sau 800 pana la 1200 (cu apa). Abea apoi am polishat cu pasla si pasta de polishat puse pe flex ca bohrmasina e subtire la randament. E o munca jegoasa, titanica si dureaza muuulta ore. 3. Michelin Pilot Power. 4. Va avea, io nu. Editat Ianuarie 17, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 1. Am o teava (midpipe) in plus de B12, daca ai drum prin Bucuresti...2. Banuiesc ca vrei sa polishezi doar marginile, pt ca spitele au urme de la turnare. Ia vopseaua intai cu diluant foarte puternic si pe urma doar pasta de polishat aluminiu. Daca incerci sa o scoti mecanic (jmirghel) o sa descoperi ca vopseaua e mai dura decat aluminiul de sub, si o sa faci numai valuri in janta. 3. Da 4. Probabil, eu nu Multumesc Alex. Sunt in fiecare zi in Bucuresti. Aici lucrez. Trec pe la tine luni , binenteles dupa un prealabil telefon. Nu stie nimeni cum suna toba? Sunt tare curios Apropos.... despre iesirea organizata nimeni nu se arata entuziasmat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 Daca aveti vreunul un schimbator in plus () sa ma anuntati ca-l cumpar eu. ebay.de are de toate---click Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 1. Io am midpipe-ul cu flansa si toba stock insa nu le vand pt ca poate imi trebe in zile mai negre sau poate ies din tara si ma aresteaza aia de ma prind cu Yoshi. Dar se pare ca te poate ajuta Alex.2. Io am procedat putin altfel decat a zis Alex si mai explic a multa oara, doar pe acest topic: Am luat la smirghel dur (180-400) marginile jantelor pana am dat jos vopseaua neagra. Apoi am dat cu smirghel tot mai fin... 600 sau 800 pana la 1200 (cu apa). Abea apoi am polishat cu pasla si pasta de polishat puse pe flex ca bohrmasina e subtire la randament. E o munca jegoasa, titanica si dureaza muuulta ore. 3. Michelin Pilot Power. 4. Va avea, io nu. Multumesc Emppu. Am inteles ca tu ai un MICRON. Cum suna si care este calitatea? In topicurile anterioare aduceai aminte de revizia anuala a Banditului...etc, etc si despre reglarea supapelor dupa 6000 km. Eu acum o ora i-am dat o cheie si "toarce ca mata pe soba". nu se aude nimic suspect si nici carburatoarele nu cred sa fie desincronizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 Multumesc Emppu.Am inteles ca tu ai un MICRON. Cum suna si care este calitatea? In topicurile anterioare aduceai aminte de revizia anuala a Banditului...etc, etc si despre reglarea supapelor dupa 6000 km. Eu acum o ora i-am dat o cheie si "toarce ca mata pe soba". nu se aude nimic suspect si nici carburatoarele nu cred sa fie desincronizate. Am si un Micron din inox pe B12 cu midpipe high-up bolt on, defapt asa l-am cumparat (+ toba stock si Yoshi, care e acum montata pe motoreta). Micronul are un bass infernal, mai mare ca Yoshi. Din cate am observat pana acum Micron au cam cei mai puternici basi. Avea un prieten un ZXR 400 cu un Micron si suna cel putin ca un 600 de gros. La B12 este si faza ca are basi naturali ca are burta mare grasa, deci s-ar putea ca 6le tau sa nu sune chiar asa de gros. Aici ai un clip cu Microbu de pe mobra mea. In alta ordine de idei... ca toarce sau nu toarce cartea spune ca la 6K sa-i faci jocu la supape. Nu-i o operatie usoara pt un muritor de rand si nici ieftina in service si intervalul mi se pare foarte scurt (doar la 6 Kult e asa, 12le e la 12K la fel ca si toti POPonarii) dar asta este. Trebuie facute ca risti sa te umfle rasu. Nici a mea nu suna deloc dubios si cand am dus-l la revizie (dupa mai mult de 12 mii de km + cati o mai fi facut fostu proprietar de la ultima relare) sa-i fac supapele avea o compresie cat o Mobra. Am crezut chiar ca s-au ars supalele. Dupa reglarea jocului compresia a crescut nu insa pana la o valoare f sanatoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 In alta ordine de idei... ca toarce sau nu toarce cartea spune ca la 6K sa-i faci jocu la supape. Nu-i o operatie usoara pt un muritor de rand si nici ieftina in service si intervalul mi se pare foarte scurt (doar la 6 Kult e asa, 12le e la 12K la fel ca si toti POPonarii) dar asta este. Trebuie facute ca risti sa te umfle rasu. Nici a mea nu suna deloc dubios si cand am dus-l la revizie (dupa mai mult de 12 mii de km + cati o mai fi facut fostu proprietar de la ultima relare) sa-i fac supapele avea o compresie cat o Mobra. Am crezut chiar ca s-au ars supalele. Dupa reglarea jocului compresia a crescut nu insa pana la o valoare f sanatoasa. Multam Emppu. Cred ca am sa-mi fac programare la IVAS - Suzuki la Laurentiu. Am auzit ca sunt meseriasi. Ai alta "recomandare"? asta este "bandita" mea Sugestie! La polisare jante sa las ca la tine spitele negre sau in culoarea moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 (editat) Multam Emppu. Cred ca am sa-mi fac programare la IVAS - Suzuki la Laurentiu. Am auzit ca sunt meseriasi. Ai alta "recomandare"?asta este "bandita" mea Sugestie! La polisare jante sa las ca la tine spitele negre sau in culoarea moto? De pe unde esti tu nu am nici o recomandare. Nu-s din zona, nu cunosc. Eu din 100 de motorete la care vad margini polishate in combinatiec cu spite in culoarea motoretei sau alte culori poate ca 5 nu mi provoaca repulsie. Daca le polishezi marginea eu zic, ca cel mai bine e sa le lasi negre. E un contrast frumos iar negrul este anti-jeg. Ca sa nu mai zic, ca negrul ala dstock de janta e bullet proof si ca nu cred in paintjoburi facute pe la noi prin romanica care sa tina, mai ales pe janta. Eventual doar electrostatic dar e complicata treaba. Daca le mai faci si pe alea rosii cred ca o sa-ti rupa ochii (la propriu) motoreta. Cred ca e destul rosu, avand in vedere ca ai aripa spate si bugspoiler vopsite in culoarea motoretei. Daca as fi in locul tau mai degraba as lua toporul si i-as da omoru' lu' lopata aia de zapada pe care sta numaru. Sau as face un farash din ea. Asta e prima modificare pe care au vazut-o toate motoretele mele. Iar a 2-a, cand a fost cazul, facut vant la semnalele stock de remorca de RABA. aaa da si inca ceva... chestia aia de iluminat numarul e imposibila. Si aia a zburat din prima la mine. Editat Ianuarie 17, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 Intrebare : Care are un cric central de vanzare sau macar stie pe unde gasesc in RO fiindca de afara e cam scump sa il aduci fiindca costa transportul destul de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 Ivasul este in Galati, nicidecum aproape de mine. Ma duc unde este calea batuta (acum sa nu-mi spui ca in germania) Semnalele sunt deja demontate. Apropos...oscilez intre cateva modele de semnale pemtru ea. Astept ceva sugestii ca si pentru oglinzi. Ghidonul este deja LSL (crom). Nu stiu ca sa zic cu saua. Am vazut ceva modele super chiar "AndreiCodrut" are ceva daca nu ma insel. Intrebare intrebatoare ??? Face cei 300 euro ? Este comoda la drum lung (peste 300 km) sau recurgem la pernita cu gel de la Louis de 100 euri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KMIHAI Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 Ivasul este in Galati, nicidecum aproape de mine. Ma duc unde este calea batuta (acum sa nu-mi spui ca in germania) Semnalele sunt deja demontate. Apropos...oscilez intre cateva modele de semnale pemtru ea. Astept ceva sugestii ca si pentru oglinzi. Ghidonul este deja LSL (crom). Nu stiu ca sa zic cu saua. Am vazut ceva modele super chiar "AndreiCodrut" are ceva daca nu ma insel. Intrebare intrebatoare ??? Face cei 300 euro ? Este comoda la drum lung (peste 300 km) sau recurgem la pernita cu gel de la Louis de 100 euri ? parerea mea e ca o sa aftermarket face toti banii...acuma tu sti cat de sensibil e fundul tau dar pe mine incepea sa ma doara dupa vreo 2ore pe motor asa ca am schimbat-o si cred ca au fost cei mai bine investiti bani mi-am dat azi la cromat cricul,bratul de torsiune de la frana spate,pinionul spate si bucaile de jack up....is curios cum ies... aaa si astept sa-mi vina angel eye-ul pe led-url( ca ala nu are invertor) manualul haynes original mi-a venit...a fost destulde ok ca pret(800.000) si e foarte explicit. imi place cand vad si altii interesati sa imbunatateasca/infrumoseteze motorul. ps:empuu poate dai o explicatie mai detailata si pt mine care-s pop care-s kult care-s MK1,care-s care...si nu radeti acum de mine hai la mai mare!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 parerea mea e ca o sa aftermarket face toti banii...acuma tu sti cat de sensibil e fundul tau dar pe mine incepea sa ma doara dupa vreo 2ore pe motor asa ca am schimbat-o si cred ca au fost cei mai bine investiti bani mi-am dat azi la cromat cricul,bratul de torsiune de la frana spate,pinionul spate si bucaile de jack up....is curios cum ies... aaa si astept sa-mi vina angel eye-ul pe led-url( ca ala nu are invertor) manualul haynes original mi-a venit...a fost destulde ok ca pret(800.000) si e foarte explicit. imi place cand vad si altii interesati sa imbunatateasca/infrumoseteze motorul. ps:empuu poate dai o explicatie mai detailata si pt mine care-s pop care-s kult care-s MK1,care-s care...si nu radeti acum de mine hai la mai mare!! MK1 is numai la englezi, de la nemti citire Kult e generatia 96-2000 la 600cc sau 95-2001 la 1200, POP e 2000-2005 la 600 si 2001-2005 la 1200, urmeaza Neo 2005-2007 si ultima generatie ( cea cu racirea pe apa ) sunt EVO. Cred ca am zis bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 De pe unde esti tu nu am nici o recomandare. Nu-s din zona, nu cunosc. Eu din 100 de motorete la care vad margini polishate in combinatiec cu spite in culoarea motoretei sau alte culori poate ca 5 nu mi provoaca repulsie. Daca le polishezi marginea eu zic, ca cel mai bine e sa le lasi negre. E un contrast frumos iar negrul este anti-jeg. Ca sa nu mai zic, ca negrul ala dstock de janta e bullet proof si ca nu cred in paintjoburi facute pe la noi prin romanica care sa tina, mai ales pe janta. Eventual doar electrostatic dar e complicata treaba. Daca le mai faci si pe alea rosii cred ca o sa-ti rupa ochii (la propriu) motoreta. Cred ca e destul rosu, avand in vedere ca ai aripa spate si bugspoiler vopsite in culoarea motoretei. Daca as fi in locul tau mai degraba as lua toporul si i-as da omoru' lu' lopata aia de zapada pe care sta numaru. Sau as face un farash din ea. Asta e prima modificare pe care au vazut-o toate motoretele mele. Iar a 2-a, cand a fost cazul, facut vant la semnalele stock de remorca de RABA. aaa da si inca ceva... chestia aia de iluminat numarul e imposibila. Si aia a zburat din prima la mine. Cu vopsitul jantelor cred ca ai perfecta dreptate. Arata super asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 Intrebare : Care are un cric central de vanzare sau macar stie pe unde gasesc in RO fiindca de afara e cam scump sa il aduci fiindca costa transportul destul de mult. Daca il mai gasesc vi il vezi si daca iti place faci o oferta si e al tau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 (editat) MK1 is numai la englezi, de la nemti citire Kult e generatia 96-2000 la 600cc sau 95-2001 la 1200, POP e 2000-2005 la 600 si 2001-2005 la 1200, urmeaza Neo 2005-2007 si ultima generatie ( cea cu racirea pe apa ) sunt EVO. Cred ca am zis bine Te-am prins cu matza in sac. la 600cc Kultu e '95-99 inclusiv si la 1200 e '96-2000 inclusiv. @KMIHAI: aici: /index.php?...t&p=1113365 ai un post antrerior al meu in care explic clar care-i jmenu cu denumilile germanice la Banditi. Ivasul este in Galati, nicidecum aproape de mine. Ma duc unde este calea batuta (acum sa nu-mi spui ca in germania) Semnalele sunt deja demontate. Apropos...oscilez intre cateva modele de semnale pemtru ea. Astept ceva sugestii ca si pentru oglinzi. Ghidonul este deja LSL (crom). Nu stiu ca sa zic cu saua. Am vazut ceva modele super chiar "AndreiCodrut" are ceva daca nu ma insel. Intrebare intrebatoare ??? Face cei 300 euro ? Este comoda la drum lung (peste 300 km) sau recurgem la pernita cu gel de la Louis de 100 euri ? Am vrut sa zic de ghidonul tau ca-i fain. Imi place latime si forma curburilor, este cam ca cel pe care il am acum pe 12. Si eu at tot crom (fier) si nu ma fascineaza prea tare vs alea de aluminiu, mai ales exoxate pe negru... Imi poti spune exact ce model LSL este ghidonul tau, sau macar latimea? La semnale nush ce sugestii ai putea primi pt ca e chestie stricta de gust. Intri pe Louis.de... dai la Produktsuche: "blinker" si iti apar 15 mii de modele de semnale. Doar atat iti spun: daca iti iei semnale pe LEDuri... ai nevoie de un releu special pt intermitenta (nr de articol: 10033844). Cine-i "AndreiCodrut"? Perna aia de gel de la Louis poate sa fie comoda ca dormeza lu' bunica ca arata just wrong. As avea intelegere pt asa ceva eventual sub un coor de pensionar beshinos sub un BMW, da nu pe Bandit (chiar daca poza de prezentare de la Louis e pe un B12,5 ). Daca tot vrei o sa superba... Top Saddlery. Scump si extrem de bun si frumos. Cu vopsitul jantelor cred ca ai perfecta dreptate.Arata super asa Vreo doua exceptii de la ce ziceam mai sus, dar nuantele astea de rosu nu mi se par sock, sau cel putin sunt diferite de rosul ala de 600 Kult. Mi se par mai faine si mai intense. Pe rosu stock nu mi se pare ca ar arata bine jante polishate cu spite rosii. Un 12 Pop tunat de Rainer Vater... 132 de cai. Si un Kult superb luat de pe Mobile.de (cu sa de la Top Saddlery, ca tot veni vorba): Editat Ianuarie 17, 2009 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 Daca il mai gasesc vi il vezi si daca iti place faci o oferta si e al tau... Ok. Asteptam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 Te-am prins cu matza in sac. la 600cc Kultu e '95-99 inclusiv si la 1200 e '96-2000 inclusiv. Pai ceva de genul am vrut sa scriu si eu. Stiu care cand incepe si cand se termina, nu mai fi asa de important. Am avut si eu emotii ma. In loc sa comentezi, mai bine ai masura odata ghidonul ala sa imi zici si mie cat ii de lung si de inalt , ca parca toata iarna nu ai vreme, uratule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 jocul supapelor la 6 mii km? ..la mine la sv e la 24 mii..mi se pare totusi f mare diferenta intre ele..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.