Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

un pic offtopic..sorry....am vazut ca la ultima ta modificare, respectiv ai trasa o conducta de ulei....ce parere ai de conducte HEL (frana) pentru ca am gasit intreg kitul foarte ieftin si pe cine am mai intrebat nu prea a mai auzit de brand`u asta

 

thx :o

se pare ca ar fi produse in romania, de unde si pretul foarte atragator. de calitate nu stiu nimic, dar avand in vedere ca nu sunt sub patronaj chinezesc, eu as avea incredere. de fapt sunt sigur ca imi voi lua cand fac rost de bani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

se pare ca ar fi produse in romania, de unde si pretul foarte atragator. de calitate nu stiu nimic, dar avand in vedere ca nu sunt sub patronaj chinezesc, eu as avea incredere. de fapt sunt sigur ca imi voi lua cand fac rost de bani

sti cumva unde se produc? eu stiam ca se fac in uk.daca afli unde se fac poate gasim pe cineva care le da si mai ieftin :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Am si eu o mica nedumerire. Ultima oara cand am pornit motorul mi s-a parut ca merge in 3 pistoane.

L-am lasat sa mearga si am incercat sa vad care cilindru nu s-a incalzit la fel ca si celelalte. Am incercat sa schimb bujia dar tot asa mergea(era mai puturos, se poticnea la

ture mai mici-atentie, nu era rece motorul).

Care ar fi problema ?

Mai cand am facut o verificare a uleiului prin gemulet, am observat ca se formase o spuma albicioasa pe gemulet cat si pe busonul uleiului. Care cauza ar fi ? Mentionez ca a stat unpic un ploaie dar nu cred ca ar fi intrat apa in ulei.

Si inca ceva, este normal la un bandit sa se auda supapele la relanti. Ma refer ca se aud neobisnuit de tare. Sau nu e urechea mea neformata inca ?

P.s. Este vorba de un Bandit 600 din '98.

 

Scuzati intrebarile dar sunt incepator intre cei cu 2 roti.

 

Orice ar fi, mai ales ca zici ca esti incepator, nu scapi de vizitarea unui service. La faza cu 3 pistoane... poate fi o fisa phootuta, poate fi o bujie muci, poti fi carburatoalele muci (dereglate, infundate). Poate fi gunoi (sigur este, doar e Romanica) in filtru de aer. Astea toate duc mai ales in conditii de cancer afara la un mers nasol al motoretei. Avand in vedere ca e vb de un B6 Kult... si ai interval de reglat jocu la supape la 6K... iti recomand cu caldura sa le faci si pe alea ca sa nu ai surprize mecanice si implicit financiare de proportii. Uleiu face spume mai ales daca e unul nerecomandat sau se amesteca diferite tipuri sau marci de untdelemn de la bunica. Mai ales pe vreme asta daca motoreta sta in ger poate face apa (condens) in ulei ceea ce e naspa. Ori i ifaci acum o servisare daca trebe neaparat sa o folosesti, ori o lasi pana la primavara si o servisezi atunci, inclusiv cu schimb de ulei (cel recomandat) + filtru. Eu nu as mai trage de ea in conditiile astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa-i faci o segmentare la primavara , oricum e bine sa vezi ce zice si un om de service, spuma aia albicioasa apare cand nu mai e compresie pe piston . Ca motociclist sunt nou prin zona , dar am cam 800.000 km cu multe masini si la o Dacie mai veche am patit la fel ca tine la motor ....pana la urma am ajuns la reparatie capitala la motor ....sper ca nu te-am speriat prea tare

Editat de angus_young
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Producatorii de care zici tu pun asa ceva pe SS-uuri de 1000 usoare ca niste trotinete si cu puteri fantastice menite a functiona in conditii de dat morti hotarati si circuite. Motoretele alea intra in voblaj doar din gaz.. lucru exclus la Bandit de 600. Si chiar si in cazurile de care zici tu... nu toti au amortizoare inteligente si oricat de inteligente ar fi ele tot iti ingreuneaza viata in traficul de zi cu zi.

 

 

 

 

post-8276-1230739149_thumb.jpg post-8276-1230739214_thumb.jpg

 

 

Probabil ca nu este neaparat nevoie de un telescop de voblaj pe B6, eu il recomand pe orice motocicleta.

 

Aceste telescoape sunt reglabile si nu iti ingreuneaza viata deloc.

 

Eu personal il consider una dintre cele mai bune investitii pentru un moto.

 

Te ajuta foaret mult la franarile foarte puternice, pe teren cu denivelari, daca treci peste un obstacol (groapa, lemn, etc)

 

Are mai multe intrebuintari.

 

Eu dupa ce l-am montat mi-am dat seama cat e de important.(si nu sunt vreun meserias sa duc moto la limita)

 

Pe mine unu m-a salvat de multe ori.

 

Eu am un LSL care nu e cine stie ce, are 8 reglaje. La cel mai fin nici nu il simt dar daca intra in voblaj se intareste singur.

 

Numai bine!

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emppu, multumesc mult de raspuns. Raman dator :(

 

Pt nimic. :laugh:

 

Dragii mosului, haideti sa va arat ce ma fascineaza momentan f tare. Nu e neaparat sa aiba cavitatile acelea din poza. Vreau sa fie cat mai plata si sa nu ingrase codita. Am inca o sa stock de Bandit Kult pe care deja am jupuit-o si pe care o sa o bucataresc, sa vad ce iasa. Sper ca ceva fain, e timp o iarna intreaga. Momentan sunt inca in faza de proiectare si ma gandesc cu ce material mirific sa lucrez. Cred ca o sa incerc cu ceva spuma din aia din constructii pe care o torn apoi o las se se intareasca si apoi o cioplesc cu mare antitalent :o dupa care vin date 1-2 straturi de fibra de sticla, chituit si vopsit in culoarea motoretei.

post-8276-1231495405_thumb.jpg post-8276-1231495468_thumb.jpg post-8276-1231495576_thumb.jpg post-8276-1231495629_thumb.jpgpost-8276-1231495760_thumb.jpg

 

Astea sunt niste ex de bucatareli. V-am dat idei? :moto:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e cineva interesat sa experimenteze cu de d-astea fara sa o macelareasca pe a lui, am o codita de kult cu tot cu sha in plus.

Mie imi pare prea grasa coada originala, dar arata bine impreuna cu rezervorul.

 

post-10108-1231499966_thumb.jpg

 

 

Vedeti aici altele: /index.php?showtopic=302722

Editat de alex-bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt nimic. :(

 

Dragii mosului, haideti sa va arat ce ma fascineaza momentan f tare. Nu e neaparat sa aiba cavitatile acelea din poza. Vreau sa fie cat mai plata si sa nu ingrase codita. Am inca o sa stock de Bandit Kult pe care deja am jupuit-o si pe care o sa o bucataresc, sa vad ce iasa. Sper ca ceva fain, e timp o iarna intreaga. Momentan sunt inca in faza de proiectare si ma gandesc cu ce material mirific sa lucrez. Cred ca o sa incerc cu ceva spuma din aia din constructii pe care o torn apoi o las se se intareasca si apoi o cioplesc cu mare antitalent :o dupa care vin date 1-2 straturi de fibra de sticla, chituit si vopsit in culoarea motoretei.

 

 

Astea sunt niste ex de bucatareli. V-am dat idei? :laugh:

 

Modelu simplu mi se pare cel mai dragut (ultimile 3 poze).

Editat de spn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emppu, stii vreo modalitate de a cumpara de pe bike-teile ?

 

Stiu site-ul, gasesti chestii interesante insa nu am cumparat niciodata nimic de acolo. E un fel de ebay doar ca nu tre sa ai cont la ei si nu e cu licitatie ci doar preturi fixe. Io nu prea cred ca iti trimite nimeni in Romanica chestii si daca iti trimite doar cu riscul asumat de catre tine.. adica Vorkasse aka virament bancar inaintea trimiterii coletului. Deci doar in regie proprie cred ca poti sa ti cumperi. Nu am auzit de nimeni care sa aduca de pe acolo sau sa faca intermedieri.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de raspuns Emppu, am vazut ca sunt niste chestii chiar foarte ieftine pe site. De exemplu un capac lateral stanga, second, 30 de "empuri" ( :D ). Am sa ma interesez

sa vad daca este vreo modalitate buna de comanda :)

 

Spuneti-mi ce cauciucuri de strada recomandati pt un bandit ? Ma rog, sa fie de compozitie mai tare pe centru.

 

A, si pentru banditii din bucuresti, spune-ti(recomandati-mi) si mie un service de incredere pentru schimbat semeringuri si sincronizat carburatoare.

Multam anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de raspuns Emppu, am vazut ca sunt niste chestii chiar foarte ieftine pe site. De exemplu un capac lateral stanga, second, 30 de "empuri" ( :banana: ). Am sa ma interesez

sa vad daca este vreo modalitate buna de comanda :)

 

Spuneti-mi ce cauciucuri de strada recomandati pt un bandit ? Ma rog, sa fie de compozitie mai tare pe centru.

 

Michi PIPO. Adica Pilot Power 2CT. Rulz pe Bandit. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de raspuns Emppu, am vazut ca sunt niste chestii chiar foarte ieftine pe site. De exemplu un capac lateral stanga, second, 30 de "empuri" ( :banana: ). Am sa ma interesez

sa vad daca este vreo modalitate buna de comanda :)

 

Spuneti-mi ce cauciucuri de strada recomandati pt un bandit ? Ma rog, sa fie de compozitie mai tare pe centru.

 

A, si pentru banditii din bucuresti, spune-ti(recomandati-mi) si mie un service de incredere pentru schimbat semeringuri si sincronizat carburatoare.

Multam anticipat.

daca vrei iti dau eu gratis un capac de stanga dar e zgariat. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) wtf???

acuma daca ai pus poza detaileaza....

 

Am taiat coada curat jos, pentru ca urmeaza alta.

Astept inca o zi cu soare pt ca fac subcadru de la zero. Coditza propriu zis e de r1 2003.

Eu am tot postat cate putin din ce fac, dar nu prea e interesata lumea de modificari pe aici. Ori e mort forumul asta ori e lumea prea conservatoare ( a se citi "plictisitoare" ).

Editat de alex-bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am taiat coada curat jos, pentru ca urmeaza alta.

Astept inca o zi cu soare pt ca fac subcadru de la zero. Coditza propriu zis e de r1 2003.

Eu am tot postat cate putin din ce fac, dar nu prea e interesata lumea de modificari pe aici. Ori e mort forumul asta ori e lumea prea conservatoare ( a se citi "plictisitoare" ).

Hai ma, nu fii rautacios. Eu unul am urmarit miscarea ta in masura in care ai pus poze. Acuma nu comentam toti, cel putin eu nu am ce. Pot sa zic doar ca imi place, nu pot sa critic pt ca nu am cunostinte profunde in sudat, taiat din flex etc. Sau vroiai doar aprecieri de genul, uaiiiiii ce fain arataaaaaaaaaaaaaaaa. :banana: Personal imi place la max ideea ta, momentan ma abtin deoarece si pe al meu vreau sa il modific chiar daca nu asa de "adanc" , insa lipsa banilor ma face tac, ma cam descurajeaza. Cat despre proiectul tau.................ti-am zis din prima zi in care te-am cunoscut ca nu esti cu toate acasa, in momentul cand mi-ai zis ca ai scos motorul din cadru, l-ai facut bucati si apoi l-ai pus inapoi, asa ca asta nu ma mai mira la tine :D Oricum, tre sa ai inclinatii si putin tupeu sa te bagi la taiat si modificat asa cum faci tu. Mie imi plac treburile astea, poate nu neaparat in forma in care il faci pe al tau, insa eu unul nu m-as baga in cadre, motoare si chestii din alea pt ca am o mana stanga si una cu inclinatii mari spre stanga, asa ca ma limitez la treburi lights cum ar fi schimb de ulei, bujii, o roata, o maslina, nicidecum la mecanica propriuzisa si la sudura. Plus ca ce vreau sa modific la al meu se rezuma doar la exterior, fara sa ma ating de codita, cadru ,furci etc

Pune acolo poze in continuare si nu te mai vaieta, pastreaza energia pt surubarit.

O intrebare : tu ai o viziune la cum va arata in final motorul ala sau il modifici dupa cum iti vine? Pe bune, nu e la misto. Adica stii cum vrei sa fie in final sau modifici in functie de ce idei iti vin? Personal al meu stiu in cel mai mic amanunt cum tre sa arate, insa lipsa banilor ma face sa cumpar piese de-alungul timpului, si poate arata ciudat la un momendat pt cine nu cunoaste varianta finala.

Salutari de la Zalau. La vara esti prezent aici, fara comentarii :)

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am taiat coada curat jos, pentru ca urmeaza alta.

Astept inca o zi cu soare pt ca fac subcadru de la zero. Coditza propriu zis e de r1 2003.

Eu am tot postat cate putin din ce fac, dar nu prea e interesata lumea de modificari pe aici. Ori e mort forumul asta ori e lumea prea conservatoare ( a se citi "plictisitoare" ).

eram curios de ce o sa pui ...macar o poza cu coada noua

acum ca venii vorba de modificari...am renuntat la a mai pune stabilizatorul de directie(pacat ca era ohlins :) ),o sa il dau la un amic pt gsxr-ul lui

acum alta intrebare:a mai pus cineva angel eyes pe farul rotund de bandit?ma bate gandul sa-mi pun...

Editat de KMIHAI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am reorientat de la GSR600 fiindca am vazut ca are probleme cu cadrul si as vrea sa-mi iau un Bandit 650 S k8, varianta cu ABS si cu parbriz !

Cu ce sa o echipez obligatoriu cand o cumpar si la ce sa fiu atent ? La primavara ne vedem cu Banditii pe sosea ! E primul motor si cam am emotii ! Mai ales ca -l iau nou nout !

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eram curios de ce o sa pui ...macar o poza cu coada noua

acum ca venii vorba de modificari...am renuntat la a mai pune stabilizatorul de directie(pacat ca era ohlins :blbl: ),o sa il dau la un amic pt gsxr-ul lui

acum alta intrebare:a mai pus cineva angel eyes pe farul rotund de bandit?ma bate gandul sa-mi pun...

 

Te felicit pt decizia da a nu te incurca cu amortizorul de ghidon. :banana: In farul rotund si mare nu stiu cum ar arata angel's eyes (mai precis eye, fiind doar unul) insa in chinezariile astea post-8276-1231884829_thumb.jpg nu cred ca poate sa arate rau.

 

M-am reorientat de la GSR600 fiindca am vazut ca are probleme cu cadrul si as vrea sa-mi iau un Bandit 650 S k8, varianta cu ABS si cu parbriz !

Cu ce sa o echipez obligatoriu cand o cumpar si la ce sa fiu atent ? La primavara ne vedem cu Banditii pe sosea ! E primul motor si cam am emotii ! Mai ales ca -l iau nou nout !

 

Asfalt uscat

 

Felicitari pt alegerea facuta. Cred ca primul lucru ar trebui sa-ti iei crash-paduri sau, daca nu te supara la pupila, crash-bars. Si, evident, o toba aftermarket preferabil cu omologare si astfel scapi de un cazan si 50 de kile. :D De asemenea ieftin si f bun e un ghidon superbike, recomand LSL, care cu doar 50 evuro (pacat ca de la o zi la alta mai cumparam un kakat cu Ronny nostrii :) ) imbunatateste semnificativ lookul (subiectiv) si pozitia + handlingu (cat se poate de obiectiv si indubitabil). :D

 

Bafta!

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te felicit pt decizia da a nu te incurca cu amortizorul de ghidon. :) In farul rotund si mare nu stiu cum ar arata angel's eyes (mai precis eye, fiind doar unul) insa in chinezariile astea post-8276-1231884829_thumb.jpg nu cred ca poate sa arate rau.

stie cineva vreun "distribuitor" de angel eyes de calitate buna?(nu vreau sa desfac farul de mai multe ori sa le tot schimb).mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de raspuns Emppu, am vazut ca sunt niste chestii chiar foarte ieftine pe site. De exemplu un capac lateral stanga, second, 30 de "empuri" ( :D ). Am sa ma interesez

sa vad daca este vreo modalitate buna de comanda :)

 

Spuneti-mi ce cauciucuri de strada recomandati pt un bandit ? Ma rog, sa fie de compozitie mai tare pe centru.

 

A, si pentru banditii din bucuresti, spune-ti(recomandati-mi) si mie un service de incredere pentru schimbat semeringuri si sincronizat carburatoare.

Multam anticipat.

 

Eu am BT016 cu 3 compozitii. Singura lor problema e ca se incalzesc mai greu, dar apoi sunt printre cele mai bune de pe piata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am BT016 cu 3 compozitii. Singura lor problema e ca se incalzesc mai greu, dar apoi sunt printre cele mai bune de pe piata.

bridgestone? si eu ma uitam dupa ele dar alea parca is din gama sport,nu?mi-am luat metzeler pana la urma,se lipesc bine de asfalt dar probabil se mananca mai repede ca bridgestone...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...