Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Io am pus K&N pe 600. Nu imi mai aduc aminte cum era inainte de a pune filtrul. Defat nici cum mere mobra cu filtru asta sport nu mai stiu pt ca nu m-am mai dat pe ea din septembrie. Daca nu scoate performante, macar se merita ca nu-l mai schimbi ca pe unu stock. Si io am ceva gol de putere pe la 4000-4500. Dynojet nu am pus si din cate am citit io pe forumuri se pare ca pe 600 tuningu e cam fix pwla. Motorul nu are mari rezerve si cu K&N, Dynojet + toba si reglajele de rigoare scoti un 5 cai acolo, poate. In mod cert insa scoti un consum mai nesimtit. Io zic ca cel mai beton tuning la B6 e pinionu mai mic pe fatza. :laugh: La B12 e alta poveste. Acolo schimbi doar toba stock cu una aftermarke si scoti chiar si un 10 cai, in functie de toba. Daca te mai bagi si la carbelitoare, filtre... rezultatele sunt si mai fantasmagorice. Din ce stiu la 1200... lumea se plange rau de K&N, zice ca merge execrabil si e f greu de reglat ca sa mearga bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

empuu ce intelegi prin consum nesimtit?consum mai mic sau mai mare?

eu unul vreau doar sa-l reglez sa mearga ca un ceas elvetian....si cu k&n acuma nu prea mere...inainte de a schimba filrul mergea brici

si ca sa vezi ca rasplatesc rabdarea de a ma sfatuii empuu uite iti dau un link cu ceva modificari ce pti sa le aduci la motorul tau :laugh:

http://www.holeshot-racing.co.uk/index.php...t-1200-96--2000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

empuu ce intelegi prin consum nesimtit?consum mai mic sau mai mare?

eu unul vreau doar sa-l reglez sa mearga ca un ceas elvetian....si cu k&n acuma nu prea mere...inainte de a schimba filrul mergea brici

si ca sa vezi ca rasplatesc rabdarea de a ma sfatuii empuu uite iti dau un link cu ceva modificari ce pti sa le aduci la motorul tau :laugh:

http://www.holeshot-racing.co.uk/index.php...t-1200-96--2000

 

Nu m-ai rasplatit. M-ai infuriat mai mult pt ca mi curge din gura da' n-am bani nici sa trec strada. :laugh:

 

Consumul este evident mai mare pt ca intra mai mult amestec aer-benzina in camera de kaboom iar cu toba sport se evacueaza gazele mai repede. Mie mi-a luat cam un 0.5L poate putin mai mult, oricum nu mai mult de 1L in plus. Acuma diferenta asta de consum merita fiecare banut daca e sa compari sunetu de toba sport cu mizeria aia stock de te rade Matizu. Hai si un K&N ca poate ii nimereste reglaju, macar nu l mai tot schimbi. In 2-3 ani deja ai scos investitia. Dar la Dynojet nu m-as baga la 600. Nu o sa scoti cine stie ce. Uita-te si tu cati fac mega-modificari pe 600 la partea de motor, chiar si pe afara. Io nu stiu daca am vazut vreodata 90 de cai scosi dintr-un B6 si asta evident ca nu la roata. Astia care chiar vor sa ramana la 600, vorba vine "600", :cheers: pun pe B6 motoru de Gixxer 7,5 racit pe ulei. Acolo ai un 110 cai si pe anume drumuri dai emotii clare unor surori mai mari. :love: Partea naspa cu motoarele astea e ca sunt cam vechiute si cam forjate. Mai e varianta de a schimba doar la interior figura, adica alezat, pistoane, alea alea. Acolo poti pune si pistoane de GSX 750 (nakedu classic) sau GSX-F 750 care sunt mai noi si mai nerupte in freza. Sunt tot felul de combinatii da ideea e ca aia 80 de caluti ai 6ului sunt cam aproape de limita posibilului din motoru ala.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

 

M-as alatura voua Banditilor.Am gasit un singur Bandit S K7 in Romania, mai aveti cumva alte recomandari ?(Neaparat K7 pt. ca vreau injectie si ABS - stiu ca ABS exista dinainte, dar motorul pe injectie abia din 2007 l-au pus).

 

Daca stiti pe cineva care are de vanzare dati un PM. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-ai rasplatit. M-ai infuriat mai mult pt ca mi curge din gura da' n-am bani nici sa trec strada. :laugh:

 

Uita-te si tu cati fac mega-modificari pe 600 la partea de motor, chiar si pe afara. Io nu stiu daca am vazut vreodata 90 de cai scosi dintr-un B6 si asta evident ca nu la roata. Astia care chiar vor sa ramana la 600, vorba vine "600", :love: pun pe B6 motoru de Gixxer 7,5 racit pe ulei. Acolo ai un 110 cai si pe anume drumuri dai emotii clare unor surori mai mari. :D Partea naspa cu motoarele astea e ca sunt cam vechiute si cam forjate. Mai e varianta de a schimba doar la interior figura, adica alezat, pistoane, alea alea. Acolo poti pune si pistoane de GSX 750 (nakedu classic) sau GSX-F 750 care sunt mai noi si mai nerupte in freza. Sunt tot felul de combinatii da ideea e ca aia 80 de caluti ai 6ului sunt cam aproape de limita posibilului din motoru ala.

 

:laugh: roackere deci vad ca te-ai obisnuit cu ideea ca o sa-mi vezi f des slapul de 180 ... cat despre drag ramane sa vedem... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: roackere deci vad ca te-ai obisnuit cu ideea ca o sa-mi vezi f des slapul de 180 ... cat despre drag ramane sa vedem... :D

 

Manelare, stai tu lejer ca motoreta ta nici nu NOS nu o sa ma faca pt ca are un defect stricat intre ghidon si locu pasagerului. :love: :laugh:

 

Nujtiu man... chiar is curios. Om mere la vara sa vedem care-i jmenu pe curbe. Acolo creca mere mai bine 7 jumatele. Da' la drag tind sa cred ca te manc pe pita. Facem niste roll on-uri sa nu fie diferenta de skills la pornire. :laugh:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manelare, stai tu lejer ca motoreta ta nici nu NOS nu o sa ma faca pt ca are un defect stricat intre ghidon si locu pasagerului. :love: :laugh:

 

Nujtiu man... chiar is curios. Om mere la vara sa vedem care-i jmenu pe curbe. Acolo creca mere mai bine 7 jumatele. Da' la drag tind sa cred ca te manc pe pita. Facem niste roll on-uri sa nu fie diferenta de skills la pornire. :laugh:

 

cred ca am simtit si eu defectul asta pe b6-le meu stoc contra la unu "usor bucatarit " asta vara inspre Sibiu ... sa fie oare rezervorul...? :D :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca am simtit si eu defectul asta pe b6-le meu stoc contra la unu "usor bucatarit " asta vara inspre Sibiu ... sa fie oare rezervorul...? :cheers: :laugh:

 

Te-am batut de te-am ascultat cu urechea pe acolo, da eram pe teren propriu. :love: La' ca vedem la vara, da' fra, io nu ti acord revansa in bucale sa ma crosetezi printre conserve ca vreau sa apuc nepoti, nebunule. :laugh: Si mai stiu pe un jemcher de pe la tine din zona pe care l-am jucat un pic prin munti pe la mine. :D

 

PS: vb de defectu ala din rezervorul uscat?

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: bine mah dar de data asta filmam sa te vezi si tu ...dar nu stiu de ce cred ca la drag vom fi filmati din fata si nu o sa fie filmarea de pe loc :laugh: :love:

 

Io zic sa-i lasam pe baietii de la MAI sa se ocupe de filmare. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care 1200 tati ca pe la noi au cadavre de 850 si se dau baietii in pantaloni de stofa & pantofi. Ala nu ne face vedete. Gata bre ca ui ce de offtoapice am bagat. :laugh:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puteti conta pe mine sa va fillmez.

Intrucat nu sunt fan oglinzi am camera pe codita sa vad in spate. O leg eu sa inregistrez pe ceva cum va agitati :laugh:)

 

am gasit si cricul central, dar nu ii gasesc inca bucshele alea doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am K&N si merge mai bine ca inainte. E adevarat ca mi-a umblat mecanicul la carburatoare 2 zile, dar ideea e ca merge perfect. Am o intrebare : cam cat costa un jet kit + testare si reglare pe dynojet? O sa fac tunningul asta la un moment dat si vreau sa stiu cam cat imi ia. Trebuie sa schimb si toba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am K&N si merge mai bine ca inainte. E adevarat ca mi-a umblat mecanicul la carburatoare 2 zile, dar ideea e ca merge perfect. Am o intrebare : cam cat costa un jet kit + testare si reglare pe dynojet? O sa fac tunningul asta la un moment dat si vreau sa stiu cam cat imi ia. Trebuie sa schimb si toba...

am inteles ca in jur de 200eur, depinde de model...nu-i chiar ieftin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atat pt B6 cat si pt B12 kitu de la Dynojet costa la Louis 150 de euro.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce fel de probleme intampini? Se introduce fortat (eventual ajutat cu apa cu sapun) peste tubul de plastic al acceleratiei. Am montat si merge perfect (nu pe Bandita mea) am mai multe moto.

Vino cu detalii despre dificultatea ce o intampini

[/quot

 

gata l-am montat si pe cel din dreapta .....i-am taiat buza care deranja si a intrat la fix. manerele se incalzesc super si pe treapta 1 si le recomand celor care vor sa le cumpere.

Editat de laur_radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banditilor, intrebare:

 

Care este consumul orietativ talharului vostru:

Precizati:

in oras:consum/la viteza "x" kmph

afara:consum/la viteza "y"kmph

acuma is destul de multe variabile la consum....

eu unul am scos si 4,9l cand am mers afara cu 120 max 6000turatii ,dar am scos si 8,5-9l la condus mai sportiv...

acuma depinde cum mergi ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...