Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Daca are benzina ;) , scoate si usuca bujiile la flacara. Ar trebui sa porneasca fara probleme daca zici ca ai bateria buna.

RvsS, sigur e de la baterie, cum zicea si Dan.

Numai bine

 

asa se intampla daca nu o pornesti periodic, nu are rost sa arda bujile, porneste foarte usor impinsa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Azi a pornit banditul de la primul buton desi il tin afara sub husa si cu toate ca a suportat frigul din ultima vreme...n-am mai pornit-o de vreo luna jumate...n-au fost probleme.Ma si mir ca nu era descarcata bateria

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi a pornit banditul de la primul buton desi il tin afara sub husa si cu toate ca a suportat frigul din ultima vreme...n-am mai pornit-o de vreo luna jumate...n-au fost probleme.Ma si mir ca nu era descarcata bateria

a mea hiberneaza la caldurica ...a pornit de fiecare data din prima ...;)

Mesaj completat

asa se intampla daca nu o pornesti periodic, nu are rost sa arda bujile, porneste foarte usor impinsa

dar nu e mai simplu sa desfaca la carburator surubu d golire, sa scoata furtunu d la vacum si sa ii "amorseze pompa"?eu nu am stiut ca are pompa vacumatica si am ramas fara benzina(robinetu inchis) ..am descarcat bateria de 2 ori ...am facut raru cu ea fara sa porneasca ...chiar nu mai reuseama sa o pornesc ...am citit p net si am vazut ca are pompa vacumatica ...si am procedat ca la "scutere":) si a pornit :)

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca v-a apucat strechea ;) v-ati apucat sa porniti motoarele...in Radauti erau sambata 40 cm de zapada si voua va arde de motoare?? :)

 

Si eu anul tercut cand am pornit a luat-o greu, partial pentru ca nu dadusem parghia de la rezervor pe "inundare carburatoare" carburile fiind goale. Si dupa ce am dat vreo 5-6 chei, mi-a mers si-n trei pistoane pret de vreo 30 secunde :) asta cred ca de la bujii :).

 

O sa vedem anul asta, daca e necesar, schimb bujiile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca v-a apucat strechea ;) v-ati apucat sa porniti motoarele...in Radauti erau sambata 40 cm de zapada si voua va arde de motoare?? :)

 

Si eu anul tercut cand am pornit a luat-o greu, partial pentru ca nu dadusem parghia de la rezervor pe "inundare carburatoare" carburile fiind goale. Si dupa ce am dat vreo 5-6 chei, mi-a mers si-n trei pistoane pret de vreo 30 secunde :) asta cred ca de la bujii :).

 

O sa vedem anul asta, daca e necesar, schimb bujiile!

eu azi dupa bac ma plimbai putin prin oras:) ...cam o ora ....fu foarte misto :)

care e pozitai "inundare carburatoare"? ...eu stiam ca are doar 3 poziti ...adica normal, rezerva si oprit :-?

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Are cineva suport de topcase ALU RACK de la SW-MOTECH ? As fi vrut sa stiu cam ce greutate suporta ( desigur , respectand indicatiile producatorului ) , ce plusuri si minusuri sunt ? Bine , eu deja mi-am luat unul ( l-am montat ieri ) , dar as vrea sa aflu pareri de la cei care l-au si folosit .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Are cineva suport de topcase ALU RACK de la SW-MOTECH ? As fi vrut sa stiu cam ce greutate suporta ( desigur , respectand indicatiile producatorului ) , ce plusuri si minusuri sunt ? Bine , eu deja mi-am luat unul ( l-am montat ieri ) , dar as vrea sa aflu pareri de la cei care l-au si folosit .

eu am suport de tocase de la givi(doar suportu) ....am gasit cateva topcase misto pe un site din germania ( http://photo.moobilo.de/Tailbox/WEF-TB-014...-topcase-05.jpg ) ...mai vrea careva sa isi cumpere ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Are cineva suport de topcase ALU RACK de la SW-MOTECH ? As fi vrut sa stiu cam ce greutate suporta ( desigur , respectand indicatiile producatorului ) , ce plusuri si minusuri sunt ? Bine , eu deja mi-am luat unul ( l-am montat ieri ) , dar as vrea sa aflu pareri de la cei care l-au si folosit .

 

Da, am eu acest suport. Si de topcase si laterale tot SW-Motech.

 

Din pacate, nu am cantarit topcase-ul, dar cand am plecat prin Europa am umplut pana la refuz si topcase-ul si bagajele laterale. Ca idee, in topcase am bagat trusa de scule, laptop, genunchere de rezerva si haine cat a incaput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mic offtopic - da, genunchere de rezerva. Costumul cu care merg in mod obisnuit are protectii de genunchi integrate, dar este atat de gros incat nu pot merge cu el in oras. Pe langa acestea, daca plec la drum mai lung, iau si o pereche de Dainese Knee-V pentru a le pune pe sub blugi in cazul in care ma opresc cateva zile intr-un oras si doresc sa ma plimb pe acolo. Este o optiune care ocupa loc si o folosesc doar daca am unde sa le pun in bagaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie tocmai ce mi-a sosit cauciucul: Michelin PilotRoad (W) arata exceptional si are DOT 3809 ;)

 

Weekendul asta sper sa vad motocicleta, scot saua si incep sa ma apuc de treaba. Vestile de la Calin nu sunt grozave, asa ca o sa vad ce pot face. Daca nu, voi ajunge la un profesionist :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am eu acest suport. Si de topcase si laterale tot SW-Motech.

 

Din pacate, nu am cantarit topcase-ul, dar cand am plecat prin Europa am umplut pana la refuz si topcase-ul si bagajele laterale. Ca idee, in topcase am bagat trusa de scule, laptop, genunchere de rezerva si haine cat a incaput.

 

 

Eu am numai suportul de topcase , si un topcase GIVI V46, care are in jur de 4 kg . Cei de la SW MOTECH spun sa nu ai o greutate mai mare de 10kg , incluzand si topcase-ul.

Un amic , m-a intrebat daca ma bazez pe sistemul ALU RACK , mai exact pe felul in care se prinde de motocicleta . Si de-asta eram curios , daca voi avea sau nu surprize . Poate se mai sprijina si pasagerul de el ... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cam aceeasi problema. Mie mi-au furat toba si nu stiu daca are vreo legatura ca n-are toba. Pun contactul, se aprinde farul, se aprinde bordul, pornesc injectia si face sunetul specific, dar cand apas starterul caraie un pic dar nu porneste.

 

 

 

esti sigur ca au furat doar toba.verifica relee ,fire ,ect....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu un tocase de la Givi care are culoarea originala(gri) si este un material ciudat.

Stie cineva prinde vopseaua pe el?

E plastic din ala naspa ...sau ABS :)

se slefuiesc zonele respective cu hartie abraziva P180 daca ai de reparat in zonele respective, sau P2000 daca nu

se aplica PLASTOFIX (e incolor, si are rolul de a crea un strat de legatura intre plastic si vopsea)

se chituiesc/repara daca este nevoie

se aplica vopsea in 2-3 straturi, sau cat doresti.

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot suntem la partea de bagaje, daca pun bagaje laterale, e cam obligatoriu sa am si "rama" pentru ele, nu? Ca sa nu se frece de plastice! A incercat cineva fara?

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot suntem la partea de bagaje, daca pun bagaje laterale, e cam obligatoriu sa am si "rama" pentru ele, nu? Ca sa nu se frece de plastice! A incercat cineva fara?

 

Eu am avut fara "rama" si n-am avut nicio problema. conteaza foarte mult materialu din care sunt facute bagajele. Rama este obligatorie doar in cazul in care iti pui genti laterale solide... la cele textile, e ok si fara, dar doar in functie de material... si sa ai mare grija la toba... sa nu ti le arda :)

post-35709-1266568921_thumb.jpg

post-35709-1266568946_thumb.jpg

Editat de cosminst2008
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa..ca imi aduceam aminte ca era cieva care a fost fara, dar nu mai stiam cine. Si apoi vroiam o confirmare ca sa vad daca ma apuc de niste mini-rame sau nu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Banditosul argintiu
Daca tot suntem la partea de bagaje, daca pun bagaje laterale, e cam obligatoriu sa am si "rama" pentru ele, nu? Ca sa nu se frece de plastice! A incercat cineva fara?

Salutare, Macke.

 

Da, se poate, si inca cum.... Daca stii pe cineva pielar-cojocar, sa-ti faca "la comanda"

genti din piele groasa (de vaca dau de cal -- nicidecum din porc, pt ca e mai moale si se lungeste).

Si lasa frau liber imaginatiei.... poti sa le faci separate, dar se pot si legate, imbinate intre ele prin fata inferioara,

asta fiind comuna, avand si un important rol de suport , -cam cum aveau "cauboii" din filme- stil sha-bagaj.

Daca iti place mai mult sa fie separate, ar fi bine sa aiba o simpla bara (sau bat) de preferabil din inox

(aici ai nevoie de o noua cunostinta, care le are cu sudura in inox).

Si bine-nteles o adaptare "a la bunicu", trainica, la tzamburucu' de pe motor. Asta o face sudoru' in inox...

Toate astea doar daca nu ai prejudecati de accesorii>>>de "genuine SUZUKI"-- chestii de-astea...

 

Si eu mi-am facut genti din piele de vaca..... sunt bune, n-am probleme cu ele, in mers sau altcumva.

N-are rost sa dai 'jde de sute de euroi pe originale Suzuki-Bandit, pentru ca -asa cum vedem-, hotii s-au specializat asa de tare, ca se fura si bagaje

stiu, ca acu vreo sase ani, la cluj- s-au furat chiar si bagaje!!! ... stai 10 minute intr-o parcare, mananci la un han, si hopa... in zece minute ti le salta...

Hai, numa bine si VINE VINE PRIIMAAVAARAA!! :)

 

Apropo primavara: am ajuns acasuca pe 17, miercuri, si vineri am avut aici in Transilvania asfalt semi-uscat (75% uscat si vreme buna - soare, +10°C),

nu m-am abtimut sa n-o ard de la Tg Mures la Gheorghieni sh-inapoi,,, a fost SUPEEERB,

am dezmortzit un pic cilindrii, pistoanele, rulmentzii si tendoanele... :D

 

Pentru RvsS

Verifica mai temeinic firele si contactele si intrerupatoarele de siguranta de la furca si de la piciorusul lateral de reazam

(nu stiu exact denumirile in limba noastra :lol: )), din preajma esapamentului.

SIGUR nemernicii aia tzi-au facut stricaciuni suplimentare. Tzi-am spus eu.... SIGUR au smuls cateva fire, pe-acolo.

Cred ca Suzi are senzor de CO2 (inainte de catalizator). E din 2007, daca-mi aduc bine aminte.... Verifica.

Daca firul e smuls "din radacina", si disparut, n-ai cum sa vezi lipsa lui...

O solutie pentru detectarea problemei tale e comparatia temeinica si riguroasa cu o alta banditoasa, cat mai apropiata ca model si an de fabricatie.

Contact cu contact, senzor cu senzor, sarma cu sarma, etc...

Spor la treaba si sa auzim ca ai reinviat-o pe Suzi!

:)

 

 

Mesaj completat

Daca tot suntem la partea de bagaje, daca pun bagaje laterale, e cam obligatoriu sa am si "rama" pentru ele, nu? Ca sa nu se frece de plastice! A incercat cineva fara?

Am uitat sa spun ca pielea naturala nu dauneaza plasticelor si lacului... Din contra, il face sa luceasca si mai tare...

Pielea se muleaza pe carene si din doua-trei hartoape de inceput de drum isi gaseste o pozitie ca nu se mai freaca.

Pielea e de-asemenea, rezistenta la caldura de proximitate a tobei... Bine-ntzeles, sa nu atinga toba....

 

Si inca odata, spun ca iti da un "aer de cauboi" ;)

Potzi sa asortezi si o palarie misto :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...