Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Am un Bandit de 250 (e acelasi sasiu ca la cel de 400) iar pozitia la mers cam lasa de dorit, e prea aplecata. Banditu este dotat cu semi-ghidoane din fabrica, pe care as vrea sa le inlocuiesc cu ghidon intreg. Am gasit la louis o gramada, dar nu stiu ce sa comand.

 

http://www.louis.de/_30067bee04b54dace5070...r&grwgr=460

 

Cine si-a mai schimbat ghidonu? Ce recomandati?

 

ca sa iti schimbi semighidoanele cu ghidon normal, iti trebuie un articol scumpulet (min 120euro) :

 

http://www.louis.de/_10450a084a05498874b9e...tnr_gr=10021320

 

si in cazul in care gasesti sa se potriveasca pe b4, mai adaugi toate conductele si cablurile.

 

Se poate prinde ghidonul in locul semighidoanelor facand o improvizatie la strung, freza...dar nu iti recomand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

BV IcemaN, asta inseamna ca revii in peisaj.

 

Imi pare rau sa va bat la cap dar eu revin la meteahna mea...Banditu papa cam mult... :peace: .

 

Dar in rest, pana aqma sunt multumit de banditu meu :X. Se simte considerabil trecerea de pe Minsk pe tancu asta. Dar feelingul este extraordinar, franele mi se par geniale (are stock etriere Tokico cu pompa Nissin sau e ceva schimbat la mine???.

 

Cat despre mersul pe ploaie, se simte o oarecare scadere a puterii, dar consider aproape normal.

Kult Nissin (pompa si etriere), Pop Tokico.

 

cit consuma si in ce stil mergi (turatii)?

 

PS: Banditul are frine mediocre pentru o motocicleta moderna :moron:

Editat de ursu272r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai...daca vorbim de Kult, nu e prea moderna :peace:

Nu stiu NEO ce are ... (pop am vazut mai sus)

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh, am montat si eu bucata aia de oring dar can d l-am pornit imediat a facut un clank dupa care a a mers... sa il scot din nou/?

Mesaj completat

bucata aia de oring la alternator ....pentru ca stiu sa povestesc lucruri in detaliu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are stock etriere Tokico cu pompa Nissin sau e ceva schimbat la mine???.

 

asa e si la mine, ma gandeam ca a fost candva cazuta si s-a polizat sau spart rezervorul la pompa si l-a schimbat italianca (presupun ca ea a fost de vine dintre 2 italieni si o italianca)

A mea a fost cazuta (nu tare) pe ambele parti, dar nu ti-ai da seama daca n-ar fi semnele pe crashbar.

 

Mesaj completat

poze cu janta

post-9738-1274174546_thumb.jpg

post-9738-1274174598_thumb.jpg

post-9738-1274174621_thumb.jpg

post-9738-1274174655_thumb.jpg

post-9738-1274174705_thumb.jpg

post-9738-1274174774_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin si eu cu o intrebare, rugaminete, sfat, etc.

 

Stie cineva de unde pot sa iau si eu un soclu de bec (mufa) de la farul de faza scurta (cel din partea dreapta cum te uiti din fata) pentu un bandit S, deci cu carena? Sau sunt indetice cele doua, cel de faza lunga cu cel de scurta? Ideea este ca nu ma intereseaza nou, evident, poate are cineva ramas si nu mai are ce face cu el :)

Asa, asta ar fi o aproblema, a doua, de unde iau si eu ceva sampon, spuma activa, ceva de spalat mai de calitate (as nu lase pete, etc, stiti voi), sau poate imi spuneti si mie niste pareri, recomandari vis-a-vis de spalarea motoretei.

Stiu ca as putea sa ma duc la spalatorie, ca de majoritatea datilor asa am facut, dar as vrea cand mai prind ceva timp si vreme frumoasa poate o spal eu, asa cum mi-as dori eu, nu cum o spala baietii la spalatorie. :moron:

 

PS: era cineva pe aici care intreba daca se opreste motorul cand ii astupi evacuarea, parca ursu. Ei bine, la mine se opreste dupa cateva secunde si cand iau mana rabufneste un pic, evident gazele acumulate si neenvacuate, deci se opreste. Acum, discutia nu e foarte relevanta, apropos daca se opreste sau nu, si daca asta este o cauza a lipsei compresiei sau nu, in sensul ca ce te faci daca nu este etansa (sau in fine, cat mnai etans) evacuarea? Testul pica din start pentru ca motorul nu se va opri si, conform celor zise, ar avea probleme cu compresia. :peace:

Editat de teo3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect teo3, multumesc ca ai facut testul. daca nu e etansa evacuare nu e relevant, adevarat. spune-mi, ai incercat cu motorul incalzit, in ce conditii mai exact?

 

intre timp am tot intrebat si m-am documentat si mi-au spus mai multi (in care am incredere) ca e posibil sa am nivelul prea mic (sau prea mare?) in camera de nivel constant, poate scot carburile in weekend sa masor.

 

ce fel de bec ai? banuiesc ca nu e H4. daca e H4 am eu o mufa pe acasa, doar ca e putin prajita si trebuie sa reatasezi tu fire noi, au izolatia varza. daca nu, gasesti pe net cu tot cu fire.

 

legat de spalat, eu nu o mai spal de mult la spalatorie, de cind mi-au dat nu stiu ce degresant care ataca aluminiul. sampon auto, doua PET-uri de 5l, citeva cirpe si o bere. oricum in Romania dupa o saptamina nu se mai cunoaste ca a fost spalata.

 

daca sinteti curiosi cum arata carburile pe Kult (Keihin CVK32): http://myural.com/keihin_32cvk_disassembly.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 zile, DACA NU APUCA SA TREAZA INAINTEA TEA CISTERNA DE "CURATAT" STRAZILE. :peace:

 

LOL, corect, oricum pe mine m-a depaseste "stropitul" asta al strazilor, ca de spalat nici nu poate fii vorba, unde mai pui ca de multe ori este facut cu apa din Dambovita :moron: , in fine...

 

pentru ursu: nu mai stiu cum era motorul, cald sau rece, pentru ca am incercat intr-o seara cand am plecat de la servici, cred ca era abia pornita, dap, cand mi-am adus aminte in timp ce ma imbracam de ce ziceai tu si mi-am zis hai sa vad ce se intampla. deci, era la rece, dar o sa incerc si la cald, dar banuiesca ca se va intampal acelasi lucru.

 

acum de bec: becul nu stiu exact de care este, trebuie sa ma uit, ideea este ca ar trebui sa se potriveasca soclul in care sa se infiga becul. pe unde stai sau cum ne-am putea vedea sa incerc sa vad daca se infige soclul in farul meu, ca de refacut fire si altele pe acolo nu-i bai, nevoia este de bucata de plastic in care sa pun becul si firele si care sa stea fixata pe carcasa farului.

 

cele bune, teo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare :

 

Exista crash-paduri pt bandit ? gen lumanare ? speciale ? daca are cineva , eventual poate sa-mi zica dimensiunile (lungime , grosime ) si pozitia de aplicare ? am unde sa le fac din aluminiu sau teflon. multam fain !

Editat de serhio_bollox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista, unele de 100 de RON, altele de 500, depinde. toate se fixeaza la suruburile de la prinderile motorului din fata (cele cu tampoane de cauciuc). parerea mea e ca, putind sa cumperi ieftin, nu prea merita sa-ti bati capul sa faci. daca totusi insisti, nu le fa din aluminiu (ma refer la "ciuperca" propriu-zisa), pentru ca mai mult rau fac decit ajuta in caz de cazatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista, unele de 100 de RON, altele de 500, depinde. toate se fixeaza la suruburile de la prinderile motorului din fata (cele cu tampoane de cauciuc). parerea mea e ca, putind sa cumperi ieftin, nu prea merita sa-ti bati capul sa faci. daca totusi insisti, nu le fa din aluminiu (ma refer la "ciuperca" propriu-zisa), pentru ca mai mult rau fac decit ajuta in caz de cazatura.

 

 

linkuri? o poza , ceva? caq nu ma prind care sunt "prinderile motorului din fata" . Ideea era sa fac lumanari , nu ciuperci. Da daca gasesc "ready made " , cumpar.... da as cauta ceva concret .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am unas intrebaras: Cum arata un bandit cu chestiile astea..

1253289055.7134168.jpg

ca nu am gasit pe nicaieri si mi-ar parea (imi par ) interesante . Cu undertrai-ul

1229618547.21491072.jpg

nu sunt de acord pentru ca mai iei un damb din cand in cand care loveste in evacuari ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

linkuri? o poza , ceva? caq nu ma prind care sunt "prinderile motorului din fata" . Ideea era sa fac lumanari , nu ciuperci. Da daca gasesc "ready made " , cumpar.... da as cauta ceva concret .

am luat set complet cu 120, transport inclus, vezi pe ebay. sau poti sa iei LSL cu 500.

cautare "suzuki bandit crash bobbins/pads/mushrooms/protectors". locul unde se prind nu stiu cum sa ti-l explic mai bine, uita-te la motor si o sa fie evident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare :

 

Exista crash-paduri pt bandit ? gen lumanare ? speciale ? daca are cineva , eventual poate sa-mi zica dimensiunile (lungime , grosime ) si pozitia de aplicare ? am unde sa le fac din aluminiu sau teflon. multam fain !

 

nu te supara... dar tu chiar cauti sau doar intrebi asa sa te afli in treaba... mi se pare foarte ciudat... ori esti incepator si habar nu ai de motoare... ori faci trafic doar ca sa-ti vedem reclama la piesele de bandit...e de ajuns sa dai o cautare pe google, sa te uiti pe site-ul suzuki sau louis si poti afla toate raspunsurile. si aici pe motociclism.ro s-a discutat problema ... moi is posmagii?

te-as intelege daca ai fi intrebat ce parere avem intre diferite tipuri, modele, moduri de fixare... dar asa?

 

 

Uite un mushroom foarte tare, desi nu inteleg de ce doresti tu neaparat lumanari :

MUSHROOMS.JPG

 

apropo de protectiile astea: mult timp am cochetat cu ideea de a-mi pune cadru sau ciperci d-astea. concluzia mea dupa ce am studiat cateva accidente (ale mele si ale pritenilor): protectia este eficienta la viteze mica, eventual caderi de pe loc, mai ales pentru zgarieturi minore. la viteze mari dar mai alea la cele foarte mari daunele sunt atat de mari incat nu mai conteaza.

un amic a avut chair o problema deosebita: intr-o curba cu nisip s-a cam intins pe jos. motorul a alunecat vreo 10 m pe o ciperca dupa care a facut un salt in aer si a cazut pe cealalte parte, tot pe protectie. rezultat: cipercile raschetate (au lucrat foarte bine) si cardul STRAMB!!! exact in locul de prindere a protectie! energia impactului nu a fost disipata ci concentrata intr-un singur punct si anume in cadru... in rest motorul nu avea nimic, nci macar cateva zgarieturi pe carene.

sincer parca as prefera sa schimb o maneta, un semnal cev,a decat cadrul...

 

bine, ideal ar fi sa stam toti vertical pe 2 roti... dar mai stii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de protectiile astea: mult timp am cochetat cu ideea de a-mi pune cadru sau ciperci d-astea. concluzia mea dupa ce am studiat cateva accidente (ale mele si ale pritenilor): protectia este eficienta la viteze mica, eventual caderi de pe loc, mai ales pentru zgarieturi minore. la viteze mari dar mai alea la cele foarte mari daunele sunt atat de mari incat nu mai conteaza.

un amic a avut chair o problema deosebita: intr-o curba cu nisip s-a cam intins pe jos. motorul a alunecat vreo 10 m pe o ciperca dupa care a facut un salt in aer si a cazut pe cealalte parte, tot pe protectie. rezultat: cipercile raschetate (au lucrat foarte bine) si cardul STRAMB!!! exact in locul de prindere a protectie! energia impactului nu a fost disipata ci concentrata intr-un singur punct si anume in cadru... in rest motorul nu avea nimic, nci macar cateva zgarieturi pe carene.

sincer parca as prefera sa schimb o maneta, un semnal cev,a decat cadrul...

 

bine, ideal ar fi sa stam toti vertical pe 2 roti... dar mai stii...

 

aceste ciuperci, lumanari sau cum vrei sa le zici au un rol foarte clar: trebuie sa se rupa, trebuie sa preia energia de impact si sa se rupa. nu au voie sa deformeze cadrul etc.

ciupercile de obicei sunt de teflon si se fixeaza in suport de aluminiu. ciuperca se rupe iar suportul de aluminiu se va deforma. tocmai ca sa NU se sparga motorul sau sa se deformeze cadrul.

in cazul unui impact major, cu sau fara crashpaduri e tot aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

protectiile isi fac treaba, daca sint facute cu un minim simt de raspundere. cum ar fi sa scapi motorul pe-o parte la 5 km/h, find la 500 de km de casa si sa spargi un capac la motor? si stim cu totii ca-n special capacul din stinga, de la angrenajul de pornire, e foarte protuberant si predispus la spargere la Bandit.

crash pad-urile sint facute sa protejeze cit de cit motorul la low-side-uri (cazatura pe-o parte, in special in curba), unde impactul cu solul nu e extrem de violent. daca sint facute cum trebuie, plasticul (sau teflonul, sau ce-o fi) se rascheteaza iar aluminiul SE INDOAIE. si daca o sa va uitati la ele de-aproape o sa observati ca sint facute in asa fel incit sa se indoaie, nu sa stea tepene si sa transmita toata energia cadrului. aluminiul iar nu e ales intimplator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare , exista bord de bandit cu vitezometrul si turometrul pe cablu ? sau macar turometrul pe cablu ?? mersi

 

Turometrul este legat de bobina la inductie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...