serhio_bollox Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 (editat) nu te supara... dar tu chiar cauti sau doar intrebi asa sa te afli in treaba... mi se pare foarte ciudat... ori esti incepator si habar nu ai de motoare... ori faci trafic doar ca sa-ti vedem reclama la piesele de bandit...e de ajuns sa dai o cautare pe google, sa te uiti pe site-ul suzuki sau louis si poti afla toate raspunsurile. si aici pe motociclism.ro s-a discutat problema ... moi is posmagii?te-as intelege daca ai fi intrebat ce parere avem intre diferite tipuri, modele, moduri de fixare... dar asa? apropo de protectiile astea: mult timp am cochetat cu ideea de a-mi pune cadru sau ciperci d-astea. concluzia mea dupa ce am studiat cateva accidente (ale mele si ale pritenilor): protectia este eficienta la viteze mica, eventual caderi de pe loc, mai ales pentru zgarieturi minore. la viteze mari dar mai alea la cele foarte mari daunele sunt atat de mari incat nu mai conteaza. un amic a avut chair o problema deosebita: intr-o curba cu nisip s-a cam intins pe jos. motorul a alunecat vreo 10 m pe o ciperca dupa care a facut un salt in aer si a cazut pe cealalte parte, tot pe protectie. rezultat: cipercile raschetate (au lucrat foarte bine) si cardul STRAMB!!! exact in locul de prindere a protectie! energia impactului nu a fost disipata ci concentrata intr-un singur punct si anume in cadru... in rest motorul nu avea nimic, nci macar cateva zgarieturi pe carene. sincer parca as prefera sa schimb o maneta, un semnal cev,a decat cadrul... bine, ideal ar fi sa stam toti vertical pe 2 roti... dar mai stii... da nepoate ....sunt si incepator si nu am habar de motoare. Nu intreb aiurea . Voi sunteti aia care ati cazut cu banditii ,deci ati testat utilitatea unor protectii sau a altora.Vreau sa stiu , vreau sa fac o alegere buna si discreta. De aceea nu am intrebat de crash bar-uri. 621 de pagini sunt multe si stufoase. Am gasit pana acum 3 variante : home made , de aluminiu si de teflon de firma . Ma interesau preturile ...e praf in tara, banii vin greu deci reducem de unde putem . Nu merg tare cu motorul , chiar vreau sa-l protejez la trante la viteza mica . Nu fii rau cu incepatorii , nu toti ne-am nascut invatati... Pe louis sunt poze generale , nu concreta la Bandit , modelul , anul. Si da , evident , posmagii sunt mai buni inmuiati. @ arw .... nu caut lumanari , orice merge . Adica ciuperci , lumanari.... dar nu crash bar-uri. Editat Mai 20, 2010 de serhio_bollox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Am si eu o intrebare , exista bord de bandit cu vitezometrul si turometrul pe cablu ? sau macar turometrul pe cablu ?? mersi nu exista nici un model de Bandit cu turometrul pe cablu si m-as mira sa existe vreo motocicleta cu asa ceva. ar fi o complicatie inutila. Banditul '95-'99 are vitezometru pe cablu, 600 si 1200. crash pad-uri: http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-Bandit-600-12...=item19bbab18cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 @ arw .... nu caut lumanari , orice merge . Adica ciuperci , lumanari.... dar nu crash bar-uri. da de ce nu crash bar-uri?! mi-am luat crash-bar-uri cromate de pe ebay pentru bandit si protejeaza exact partea de jos a motorului (aia care se sparge de obicei la cazatura. sunt destul de zdravene si psihologic mi se par un succes, de cand le-am pus nu am mai culcat-o niciodata ) ). cu alte cuvinte legea lui Murphy merge si aici. daca iti montezi crash bar/pad sansele sa cazi se diminueaza drastic ciupercile is mai mult pentru carenate, pentru naked merg bine crash bar-urile. cu conditia sa fie facute ca lumea nu de taica in atelier (am vazut si de astea) pe genunchi care strica toata estetica motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 pentru Bandit parca exista si niste crashbaruri mai discrete, vopsite in negru. pe Louis, daca nu ma-nsel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 da de ce nu crash bar-uri?!mi-am luat crash-bar-uri cromate de pe ebay pentru bandit si protejeaza exact partea de jos a motorului (aia care se sparge de obicei la cazatura. sunt destul de zdravene si psihologic mi se par un succes, de cand le-am pus nu am mai culcat-o niciodata ) ). cu alte cuvinte legea lui Murphy merge si aici. daca iti montezi crash bar/pad sansele sa cazi se diminueaza drastic ciupercile is mai mult pentru carenate, pentru naked merg bine crash bar-urile. cu conditia sa fie facute ca lumea nu de taica in atelier (am vazut si de astea) pe genunchi care strica toata estetica motorului. Poze, poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 pentru Bandit parca exista si niste crashbaruri mai discrete, vopsite in negru. pe Louis, daca nu ma-nsel. sw-motech eu am d-asta, ala de pe stanga e indoit din prinderi, la iarna o sa incerc sa-l indrept.. cod louid 10023955 , dar e doar pt POP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radoiflorin Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Salutare. Stie cineva ce valoare are rezistenta la nivelul de benzina ? Bandit 1200, 96 Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) Si eu am acelasi model si nu e doar pentru pop. Eu le-am luat de la romi-moto si sunt super ok. (kult) In batalia crunta dintre crash-bar si crash-pad am de pus si eu o intrebare . Cand am picat si eu motorul nu avea nimic pe el de protectie si s-o dus vro 100 de metri pe asfalt. Cazatura in linie dreapta pe drum drept. Eu acum zic ca cu crashbarurile se duce la fel de mult ca e tot metal pe asfalt pe cand crash-pad-urile cred ca opresc mai rapid motocicletele din alunecare. Deci ? Editat Mai 21, 2010 de arw357 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 incearca sa cazi astfel incit sa se opreasca intr-un parapet sau ceva. sorry, bad joke. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 nu exista nici un model de Bandit cu turometrul pe cablu si m-as mira sa existe vreo motocicleta cu asa ceva. ar fi o complicatie inutila.Banditul '95-'99 are vitezometru pe cablu, 600 si 1200. crash pad-uri: http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-Bandit-600-12...=item19bbab18cc Cum sa nu? Exista, nu la bandit. Initial am fost tentat sa spun ca este, pentru ca ma intalnisem cu un cablu cand am desfacut ceasurile, dar dupa ce m-am uitat in manual am vazut ca nu! Spuneam ca exista: la Honda (cel putin la CB400N) era pe cablu. Si era model de 84, adica nu e chiar retro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 turometru pe cablu? esti 100% sigur? adica in loc sa culeaga turatia de la aprindere, au preferat sa scoata din motor o tija rotativa, sa mai puna un simering si eventual o reductie ca sa nu se invirta la 8000 rpm cablul? sa inteleg ca asta e renumita fiabilitate Honda? ca fapt divers, vitezometrul in final e tot electric, e practic un dinam care actioneaza acul. ciudat... Mesaj completat ps: m-am uitat la diagrame, ai dreptate. mi se pare incredibil ca le-a trecut prin cap asa ceva :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Pai tot o sa se opreasca intr-un parapet ceva ... ca si acum s-a infipt intr-o masina si tot s-a dus dupa. Daca avea o viteza mai mica la impact poate erau mai putine chestii bulite. thrfor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Eu am crash bar d-asta si e fantastic... l-am testat si pe o parte si pe cealalta, si la impact direct cu o masina si la alunecare pe asfalt... e facu in asa fel inca abia se observa daca nu te uiti atent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Poze, poze http://cgi.ebay.de/Sturzbugel-chrom-NEU-Su...ea#ht_676wt_729 ai poza aici.. este exact ca in poza. o sa fac o poza si cu ele pe banditul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serhio_bollox Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) Eu am crash bar d-asta si e fantastic... l-am testat si pe o parte si pe cealalta, si la impact direct cu o masina si la alunecare pe asfalt... e facu in asa fel inca abia se observa daca nu te uiti atent asta sunt chiar faine , nu se vad , mai ales daca motorul e negru...sunt louis ? Mesaj completat mai erau ciupercile facute artizanal ale uni baiat. Si alea erau ok , discrete. Singurul minus care il aveau fata de original e ca de pe piesa de aluminiu lipsea buza de aluminiu care "agata "cadrul. Nu reusesc sa dau de el , parca avea de vanzare la 250 de lei. si pretul era ok.... Editat Mai 21, 2010 de serhio_bollox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ursu272r Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 serhio, da' tu nu citesti deloc ce ti se raspunde, nu-i de mirare ca te-au luat la impins vagoane baietii. la 250 RON iti iei nemtesti si stii macar ca sint facute de o firma care are cit de cit idee cu din astea. sau iti iei din UK cu 120-130 ron cu tot cu transport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serhio_bollox Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) serhio, da' tu nu citesti deloc ce ti se raspunde, nu-i de mirare ca te-au luat la impins vagoane baietii.la 250 RON iti iei nemtesti si stii macar ca sint facute de o firma care are cit de cit idee cu din astea. sau iti iei din UK cu 120-130 ron cu tot cu transport. la 250 de lei sunt cele de aluminiu. 62 de euro sau asa ceva. Parerea generala a voastra e ca nu sunt bune . Cele din uk , credeam ca e in euro pretul . Pana acum conduc detasat cele nemtesti la 150 de euro . Acum stii tu cum e , cineva e totdeauna ultimul venit , ala care aduce ziarul si cafelele . Asta e . Pana acum , inclin sa cred ca varianta cea mai buna pret/protectie sunt barile alea de 114 euro de pe louis . si mai e o chestie : toti stim sa cautam pe goagal, dar asteptam pareri personale de gen , eu am ,sunt bune sau nu am dat pe ele x lei cumparate de acolo. Nu ma incalzeste cu nimic sa gasesc minuni in State sau in Hong-kong si vanzatorul sa-mi spuna ca sunt extraordinare , aprobate de NASA si la bani marunti. De aia e forum , nu ? ii zice motociclism.ro nu googleciclism.ro . Editat Mai 21, 2010 de serhio_bollox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klauze Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Cat despre mersul pe ploaie, se simte o oarecare scadere a puterii, dar consider aproape normal. Isi iese din regim termic cand ploua, de unde ii creste un pic consumul si scade un pic relantiul dar este normal pentru un motor racit cu aer prin contra, cele racite cu apa au termostat pentru asi regula regimul termic si electroventilator pentru a prevenii supreaincalzirea. Iti recomand sa mergi putin mai turat atunci cand ploua .... dar nu mai repede Mesaj completat 3 zile libere Banditilor ! 22,23,24 Mai. In ciudata climei "the day after tomorrow" va propun sa iesim la o tura! Astept cu drag propuneri si sa va cunosc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) la 250 de lei sunt cele de aluminiu. 62 de euro sau asa ceva. Parerea generala a voastra e ca nu sunt bune . Cele din uk , credeam ca e in euro pretul . Pana acum conduc detasat cele nemtesti la 150 de euro . Acum stii tu cum e , cineva e totdeauna ultimul venit , ala care aduce ziarul si cafelele . Asta e . Pana acum , inclin sa cred ca varianta cea mai buna pret/protectie sunt barile alea de 114 euro de pe louis . si mai e o chestie : toti stim sa cautam pe goagal, dar asteptam pareri personale de gen , eu am ,sunt bune sau nu am dat pe ele x lei cumparate de acolo. Nu ma incalzeste cu nimic sa gasesc minuni in State sau in Hong-kong si vanzatorul sa-mi spuna ca sunt extraordinare , aprobate de NASA si la bani marunti. De aia e forum , nu ? ii zice motociclism.ro nu googleciclism.ro . alea din germania din link-ul pus de mine sunt 69 euro +10 sau 15 euro transportul. au si varianta pe negru cu siguranta. nu mi se par scumpe si sunt zdravene. Editat Mai 21, 2010 de Eliadar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Eu am crash bar d-asta si e fantastic... l-am testat si pe o parte si pe cealalta, si la impact direct cu o masina si la alunecare pe asfalt... e facu in asa fel inca abia se observa daca nu te uiti atent cum sta motoreta ta pe cricul central cu ambele roti atingand pamantul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 cum sta motoreta ta pe cricul central cu ambele roti atingand pamantul ? iti zic eu... are kit de inaltare. la bandit extreme hi up kit inalta motocicleta cam cu 5.5 cm. pentru cei cu picioare lungi. (cum am si eu) se poate monta cam la orice motor. si da... lucreaza prin indepartarea ansamblului bascula-roata de sea. de obicei se scoate si cricul central pentru ca devine inutil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) la 250 de lei sunt cele de aluminiu. 62 de euro sau asa ceva. Parerea generala a voastra e ca nu sunt bune . Cele din uk , credeam ca e in euro pretul . Pana acum conduc detasat cele nemtesti la 150 de euro . Acum stii tu cum e , cineva e totdeauna ultimul venit , ala care aduce ziarul si cafelele . Asta e . Pana acum , inclin sa cred ca varianta cea mai buna pret/protectie sunt barile alea de 114 euro de pe louis . Mi-am pus si eu saptamana asta crash-baruri de la kappamoto.Le-am comandat printr-un prieten care lucreaza la paneuro,dar cred ca importatorii sunt cei de la honda de la gara de nord. Pretul a fost 385 RON. Vezi la ei pe site daca au pentru banditul tau. http://www.kappamoto.com/ Cred ca la paneuro inca mai au crash-barurile pentru modelul 2005-2006 pentru ca mi le-a comandat mie gresit. Editat Mai 21, 2010 de Dan_06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 cum sta motoreta ta pe cricul central cu ambele roti atingand pamantul ? Eu mi-am montat un kit de inaltare. sta foarte bine pe central. roata spate atinge un pic asfaltul dar nu atat de mult incat sa conteze. am ceva probleme daca vreau sa spal/ung lantul...atunci tre sa bag o scandura sub cric sa s-o ridic pe bordura cu roata atarnand in strada Crash-urile mele nu sunt de la louis, sunt luate de la ElfWorkshop... dealeri/importator Suzuki. am dat 660 lei cu tot cu montaj. si sincer... pana acum, si-au scos banii si cu mult peste. Din ce am observat, in momentul in care am lovit acea masina cu crashu din dreapta, crashul s-a strambat, a iesit din urechea lui de jos care-l tinea prins de cadru, lucru care e belea pentru ca nu e atat de rigid incat sa afecteze cadrul, dar nici atat de moale incat sa se avarieze blocul motor. iar la ultima patanie, mobra a alunecat pe crashul din partea stanga vreo 10 m... s-a pilit insa nu nu s-a intamplat nimic grav. crashurile impreuna cu ghidonul enduro pe care-l am, sunt protectile perfecte... a cazut, insa s-a oprit in ghidon si in crash... rezervoru si codita sunt intacte Iti recomand aceste crashuri... scutesti o gramada de bani... parerea mea! Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 tu ai cumparat motoru` de la batranu nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminst2008 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) tu ai cumparat motoru` de la batranu nu? da suntem colegi de serviciu la PS Editat Mai 21, 2010 de cosminst2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.