Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

la multi ani Aline :* >:D< don't drink and ride :P

ca sa-ti fac un "cadou", poti sa rizi de mine: acuma 3 ani cind ma gindeam ce motor sa iau prima varianta a fost Kymco Quannon de 125 :laugh:

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oooooooo...tinere!! Sa traiesti si sa infloresti! Sa motociclesti fara incidente! LA MULTI ANI!

 

 

Cati ani faci ma?!?!?!?! Ce varsta e aia 27? Ca nu-mi aduc aminte :P

 

 

PS: O ZI FRUMOASA!!

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu care ziceam sa nu fiu rautacios, am tacut..Sincer, nici mie nu-mi place, mai e vopsit si cricul tot rosu..

Cadrul o culoare, iar rezervor/aripa/codita, negre..

Stiu ca e bataie mare de cap pt. vopsirea cadrului, d-asta nici nu as schimba culoarea banditului..O sa raman tot la rosu.

Dar e vorba de gusturile fiecaruia, cum tie nu-ti place toba after market, mie imi place :laugh:

Toti ne facem mobrele dupa necesitatile noastre, buget si dupa bunul plac..

Motocicleta a avut acest colorit de cand am cumparat-o (1 luna ) si cred ca originala a fost toata neagra deoarece cand am facut identificarea la RAR nu au gasit seria pe cadru datorita faptului ca vopseaua a fost data mai multe straturi de rosu si acoperea complet zona cu seria (pot sa spun ca m-au cam luat transpiratiile cand inginerul a zis ca este furata deoarece nu are seria pe cadru, ci doar pe o placuta in partea dreapta prinsa in 2 nituri). Dupa ce a zgariat cu o susubelnita vopseaua a descoperit seria stantata. Si ce sa spun toba suna foarte bine :P.

Nu o sa-i schimb culoarea deocamdata deoarece imi place cum arata si prin faptul ca daca as schimba Banditul pe altceva as lua un Ducati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta a avut acest colorit de cand am cumparat-o (1 luna ) si cred ca originala a fost toata neagra deoarece cand am facut identificarea la RAR nu au gasit seria pe cadru datorita faptului ca vopseaua a fost data mai multe straturi de rosu si acoperea complet zona cu seria (pot sa spun ca m-au cam luat transpiratiile cand inginerul a zis ca este furata deoarece nu are seria pe cadru, ci doar pe o placuta in partea dreapta prinsa in 2 nituri). Dupa ce a zgariat cu o susubelnita vopseaua a descoperit seria stantata. Si ce sa spun toba suna foarte bine :P.

Nu o sa-i schimb culoarea deocamdata deoarece imi place cum arata si prin faptul ca daca as schimba Banditul pe altceva as lua un Ducati.

placuta e considerata fix-plix, seria stantata conteaza. atentie mare daca va vine vreodata-n cap sa vopsiti cadrul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caline, Caline, nu e frumos ce scrii Caline. Unora le place besina aia, si eu am avut-o. La inceput nu imi placeau N, am stat dupa S o luna de zile in plus sa il gasesc la bani, cand N puteam sa iau mai ieftin si mai repede.

Zi si tu ca nu iti place tie, nu scrie asa in vazul lumii. Alea le zici prietenilor in particular eventual (cum zic eu de Diveriosn :laugh: ). Si cei cu S au tot baniditi , la fel si cei cu 400 sau 250. Principiul e simplu, daca noua nu ne place ceva, nu inseamna ca e urat. Unii il considera frumos.

Bulinuta neagra. :P

P.S. Si azi nu aveti voie sa va legati de mine ca e ziua mea, da?

Cate o bere fara alcool virtuala la toata lumea :D

 

 

La multi ani ! tot de la unul de 27 ani si traditionalul "Sa-ti creasca MARE !!! si kilometri multi fara probleme.

Mesaj completat

Am cateva intrebari am pentru voi... ieri cand ma intorceam acasa, pe DN 1 motocicleta la un moment dat nu mai tragea, abia mentinea viteza 70 km/h iar cand am intrat pe strada unde locuiesc si am inchis acceleratia motorul a murit, l-am repornit si l-am tinut din acceleratie pana am ajuns acasa.

 

- Intrebarea mea este la modelul de bandit N din 1998 exista filtru de benzina sau nu are decat sita in rezervor?

 

- Se poate infunda doar un singur carburator ??? din cele 4 deoarece asa se simtea motorul parca ar merge in 3 sau in 2 pistoane.

 

Mai mentionez ca dupa ce am ajuns acasa am oprit, repornit si turat motorul la 10000 ture dupa care si-a revenit la normal.

 

- Ce as putea sa fac sa nu repet situatia? : alta benzina, curat rezervor, instalez filtru daca se poate instala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la putin timp dupa ce am cumparat motorul si eu am patit de citeva ori asa. suspectez ca e simptom de motor stat mult pe dreapta. s-a intimplat de vreo 2-3 ori si la un moment dat si-a revenit. la un moment dat a fost chiar amuzant, mi s-a intimplat chiar inainte de-a intra in ditai intersectia dar am avut timp ca in virtutea inertiei sa urc pe trotuar pe rampa pentru handicapati :P se holbau toti pietonii la mine ca la felul 14. m-am holbat si eu la ea 10 minute, am pornit-o din nou si a mers fara probleme. de atunci nu am mai patit.

 

si da, are filtru doar in rezervor dar cred ca e suficient. sita e extrem de fina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani Alin!

 

 

poti sa rizi de mine: acuma 3 ani cind ma gindeam ce motor sa iau prima varianta a fost Kymco Quannon de 125 :D

 

la mine, tot acu' 3 ani, IZH Planeta 1993 sau IZH '56 (Festival) din 1961 :P dar am dat de niste bani si mi-am luat viroaga de 535.

 

fratilor carnatilor, nu va mai certati, gusturile la motocicleta sunt ca gusturile la femei, unora le plac scobitorile, altora asa-si-asa, unora alea mai tapene, altora ala mai rubensiene.

 

Am si eu o problema:

 

in urma cu cateva seri a mers var-miu in spatele meu cu masina si a zis ceva de genu "Vere, fa ceva cu pozitia aia ca abia te vezi". Am pus-o pe seama faptului ca are xenoane pe masina si imi acapara pozitia.

Ieri m-am uitat la lampa (io nu prea ma uit la stopu spate) si am vazut ca pe pozitie aveam doar becul de la nr de inmatric aprins, nu mai stiam sigir dar parca stiam ca tre sa se aprinda si alea 2 de sus, m-am uitat la mufe p-acolo, m-am uitat la fire, totul e ok.

precizez ca STOPUL PE FRANA MERGE!

In drum spre casa, pe A2, pretina imi facea semne disperate sa stau mai pe drepta benzii ca nu ma vad din spate, deci e clar.

Nu stiu de cand am problema asta, ca nu prea ma uit la curu' mobrei asa atent, dar io cred ca e cam din iunie (atunci am mers ultima oara noaptea cu pretina in spatele meu).

 

am vazut in diagrama ca becurile sunt cu 2 faze si-s legate in paralele, deci cam ciudat ca mi s-au ars fazele de pozitie de la AMBELE becuri si fazele de STOP/frana de la ambele becuri sunt ok...

 

o sa schimb becurile, sper ca asta sa fie probelma si ATAT! ca daca nu, zici ca mi-am luat DUCATI :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caline, Caline, nu e frumos ce scrii Caline. Unora le place besina aia, si eu am avut-o. La inceput nu imi placeau N, am stat dupa S o luna de zile in plus sa il gasesc la bani, cand N puteam sa iau mai ieftin si mai repede.

Zi si tu ca nu iti place tie, nu scrie asa in vazul lumii. Alea le zici prietenilor in particular eventual (cum zic eu de Diveriosn :D ). Si cei cu S au tot baniditi , la fel si cei cu 400 sau 250. Principiul e simplu, daca noua nu ne place ceva, nu inseamna ca e urat. Unii il considera frumos.

Bulinuta neagra. :P

P.S. Si azi nu aveti voie sa va legati de mine ca e ziua mea, da?

Cate o bere fara alcool virtuala la toata lumea :)

 

 

 

La Multi Ani. Tie si Banditului! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani Aline, sa ne incanti ani intregi cu posturile tale de bine ( big fan here )!

 

La multi ani ! tot de la unul de 27 ani si traditionalul "Sa-ti creasca MARE !!! si kilometri multi fara probleme.

Mesaj completat

Am cateva intrebari am pentru voi... ieri cand ma intorceam acasa, pe DN 1 motocicleta la un moment dat nu mai tragea, abia mentinea viteza 70 km/h iar cand am intrat pe strada unde locuiesc si am inchis acceleratia motorul a murit, l-am repornit si l-am tinut din acceleratie pana am ajuns acasa.

 

- Intrebarea mea este la modelul de bandit N din 1998 exista filtru de benzina sau nu are decat sita in rezervor?

 

- Se poate infunda doar un singur carburator ??? din cele 4 deoarece asa se simtea motorul parca ar merge in 3 sau in 2 pistoane.

 

Mai mentionez ca dupa ce am ajuns acasa am oprit, repornit si turat motorul la 10000 ture dupa care si-a revenit la normal.

 

- Ce as putea sa fac sa nu repet situatia? : alta benzina, curat rezervor, instalez filtru daca se poate instala...

 

 

b6 96'

Un mecanic mi-a pus filtru ca nu aveam , celalalt ( in care am mai mare incredere ) mi l-a scos pentru ca: "Ai sita in rezervor si alimentarea se face prin cadere, filtrul ala opreste benzina" + ca io nu am filtru la modelul meu => De unde , mi s-a mai explicat , ca daca am peste 7 litri in rezervor e mai multa putere (some may say bullshit.. i shit you not ). Cateodata , pentru mai multa putere e nevoie doar de niste curatenie, sa ajunga benzina mai usor in camera de combustie ( pozitia PRI - este exclusa, ca ajunge prea usor :P lol ). Vezi in manual daca ai filtru, ca esista specificatii.

 

Mi s-a intamplat sa nu se mai tureze ( sa mearga in 3 ... pentru ca o evacuare era rece si celelalte mi-au pastrat niste piele pentru uz propriu in momentul in care mana mea le-a facut o vizita (dumbass) ) . Aveam un contact prost la una dintre fise, exact unde intra in bobina. A fost foarte ciudat .. ca mergea o perioada dupa care de la vibratii ( suspectez eu ) pierdea contact-ul si mergea in 3 nu se tura.. ma enerva , ma pisam pe ea... mergea din nou. In fine, ce vreau sa spun este : cand mai ai problema vezi daca ajunge benzina, vezi daca face scanteie. - la astea m-as uita eu.

 

P.S. Iti urez sa fi satisfacut ca ceilalti maniaci de bandit de pe forum.

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in urma cu cateva seri a mers var-miu in spatele meu cu masina si a zis ceva de genu "Vere, fa ceva cu pozitia aia ca abia te vezi". Am pus-o pe seama faptului ca are xenoane pe masina si imi acapara pozitia.

Ieri m-am uitat la lampa (io nu prea ma uit la stopu spate) si am vazut ca pe pozitie aveam doar becul de la nr de inmatric aprins, nu mai stiam sigir dar parca stiam ca tre sa se aprinda si alea 2 de sus, m-am uitat la mufe p-acolo, m-am uitat la fire, totul e ok.

precizez ca STOPUL PE FRANA MERGE!

 

am vazut in diagrama ca becurile sunt cu 2 faze si-s legate in paralele, deci cam ciudat ca mi s-au ars fazele de pozitie de la AMBELE becuri si fazele de STOP/frana de la ambele becuri sunt ok...

 

Din ce am vazut asa e, bec cu 2 filamente, unul subtire pentru pozitie, altul cu filament mai gros pentru stop. Intensitatea difera. Verifica sa faca contact, ca de la gropi se poate ca arcul care tine becul in contact sa nu mai lucreze calumea si nu mai face contact cu becul.

 

PS: Eu am acasa lampa suplimentara, pe care o voi monta! Cand am si case-ul pe motor, daca esti cu duba in spatele meu, nu stiu cat de bine se vede stopul :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mergi cu el/ele (macar daca schimbi sa le schimbi pe amandoua (i.e. si ala de numar) ) in mana la orice benzinarie. Si eu am avut aceasi problema, mergea doar frana.

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar...desfa stopul, pune becurile in pozitie si joaca-te la frana.

 

Becurile sunt clasice ca si la masini, cu 2 filamente. Schimba-le PERECHE! (nu cate 1)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimba bujiile sincronizeaza carburile

:D

:P Ce tare, bravo ma, mi-ai facut ziua. Eu totusi cred ca e de la ulei.

Multumesc SINCER tuturor pentru urari, sa se intoarca toate si la voi, sa ne vedem sanatosi calare.

In alta ordine de idei, pana acum am o zi plina, adica am reusit sa rup 2 cabluri la Matiz azi ( acceleratie initial, dupa ce am iesit din service cel de kilometraj), am alimentat masina si jumate benzina curgea pe aerisire cu toate ca rezervorul era gol, io nu stiu, cred ca e beteaga, nu mai vrea benzen, am fost sunat de o firma sa ma prezint maine le un interviu ( sper sa iasa bine) dupa ce magarii la care sunt acum mi-au zis ca intr-o luna ne despartim, chestii din astea.

Apoi ca orice bandit-maniac care se respecta , si de ziua mea voi fi cu mainile in motor, nu calare ci il voi lua la doctorit cu un amic.

Nu stiud aca v-am mai zis , acu ceva vreme am ramas fara faza scurta, dupa ce inainte nu mi se aprindea nici presiunea la ulei decat cu ghidonul virat maxim. Am umblat sambata la motor sa vedem buba. Bun, primul lucru, becul ars. Schimbam.

Ne uitam in stanga fata sub rezervor, e acolo un ornament negru de plastic de sub care iese un morman gros de fire tras in izolatie neagra. Rupem ( HAI ROMANIA) si ce sa vezi? 2 fire piscate, unul rupt de tot si celalalt cu multe spire rupte, se mai tinea in maxim 5. YES. Cel rupt era de la becul martor al presiunii de ulei, iar celalalt...........uuuuuuuuuu...de la contactul principal, alimentare cu curent, nu stiu cum sa ii zic (hai electricienii), cert e ca atunci cand l-am rupt de tot sa il lipim, nu misca nimic cand puneam contact din cheie. Deci am fost la cateva virari de ghidon distanta de a-mi impinge mobra acasa :laugh: . Foarte naspa, nici nu ma gandesc sa se fi rupt de tot undeva la dracu, io nu ma uitam sigur acolo, luam bateria, sigurante etc.

Treaba e ca la faza scurta tot nu i-am dat de capat, acuma printez schema electrica ( am 3 in manualul service si nu stiu care-i buna :), nu stiu ce fel de E e motorul meu, deoarece e la un amic in garaj acuma ) si om lua firele la masurat sa vedem care e naspa. Cert e ca nici la blocul de sigurante nu am curent la faza scurta. Om vedea noi, la ora 17 ma vad cu omu acolo si mesterim.

La firele alea multe e naspa rau, se tensioneaza destul de tare cand virezi. Nu prea avea voie sa se rupa in 8 ani parerea mea. Asta e, oi pune un km de banda acolo.

Asfalt liber, uscat, poros, economicos si cum vreti voi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne uitam in stanga fata sub rezervor, e acolo un ornament negru de plastic de sub care iese un morman gros de fire tras in izolatie neagra. Rupem ( HAI ROMANIA) si ce sa vezi? 2 fire piscate, unul rupt de tot si celalalt cu multe spire rupte, se mai tinea in maxim 5. YES.

 

HAHAHA! Aline Aline, iti zisei io!!!

 

Salutare oameni. Va scriu ce am patit cu motorul , cu mentuinea ca e pe partea electrica si nu va obositi sa imi dati raspunsuri intelijente pt ca is pe spate cu firele si matele din el, deci nu imi bag mana. Doar daca aveti raspunsuri idiot free,

Faza e ca de mai mult timp, becul martor de la ulei (cel rosu) , cand e contactul pus dar motorul oprit , se aprinde doar daca imi virez ghidonul dreapta.

 

alin, pe partea stanga (cum stai pe mobra), din far pleaca un mananuchi gros de fire, care de obicei freaca de gat/cadru... de multe ori freaca pana se intrerupe unu din fire, vezi p-acolo.

Io am patit-o la viroaga.

E bine sa dai cu band-izoler negru sa incarci acolo bine, better safe than sorry.

 

Mersi de pont, am cautat insa nu se vede sa fie de acolo problema, sau cel putin nu mi-am dat eu seama. Izolatia e la locul ei, am miscat de multe ori firele insa nimic.

O sa ajunga pe mana unui electrician, e o treaba de o iarna, cum zicea Emppu :P

 

Uite vezi, Stan patitu' le stie :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...