gn77b Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 (editat) uitindu-ma la rezultate testelor de frinare mi-am adus aminte de-o faza citita mai demult. cica prima masina care folosea cutie de viteze CVT (continuously variable transmission), cum are Nissan Murano, n-a fost primita deloc bine de public pt. ca nu avea "demaraj". masuratorile aratau cu totul altceva dar ce nu exista la CVT-ul respectiv era zvicul la demaraj, pe care lumea il interpreta gresit drept cuplu mare. CVT-ul transmitea cuplul fara salturi bruste si omu' zicea ca masina e lenesa CVT-urile noi cica au simulat electronic din ECU acel zvic aceeasi chestie e facuta si la servodirectiile electrice de pe masini, se fac eforturi tocmai pentru a fi emulat din software feedbackul unei directii hidraulice clasice ma gindesc ca poate vreun fenomen similar o fi si la Bandit de ne pare tuturor ca au frine mediocre (cel putin primele generatii de B6). Editat Aprilie 19, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Salut, intentionez sa intru in randul banditilor cat mai curand:) am gasit si motocicleta doar ca este la o distanta considerabila de locatia mea,nu am mai mers pe un bandit600 pana acum si nu stiu sa apreciez pozitia in mers, eu sunt inalt la 1,85m, 90kg si ma gandesc sa nu fiu prea ingramadit pe motor, intrebarea mea, exista incompatibilitate intre inatimea mea si banditul600 , nu as vrea sa ma ingramadesc pe motocicleta.Multumesc Si eu am exact aceasi inaltime si ajung pe la 95 kg echipat full,si nu am nici o problema sa stau ingramadit pe motor sau ceva de genu. Primu an am mers cu motocicleta stock neavand probleme,anul trecut i-am montat kit de inaltare si un ghidon lat,si e mult mai ok asa,dar cum ziceam nici cu el stock nu aveam deloc probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Ca tot se discuta despre frane... cum va merg voua frnale pe spate? chiar zilele trecute am facut itp-ul si pe rola aia abia abia s-a blocat spatele. Iar pe sosea... nu ca imi pun baza in ea, de altfe, sunt zile la rand knd nici makr n-o folosesc, poate doar in rampa la semafor. Dar k idee, ati reusit sa blocati roata spate in mers sau ma "resemnez" k asa merge ea. Mentionez k tocmai am schimbat lichidul de frana, aerisit, spalat discuri+placute si cu alcool izopropilic (dala' roz) si cu spray de frane de mai multe neamuri (Procycle si Castrol - manopere pe care le-am intreprins dupa ce am spalat lantul cu motorina si probabil k a mai sarit si pe disc). Asfalt uscat... Ploiestul sare din schema de ceva timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Eu aproape am blocat spatele si mi-a fost frica! Desfa si curata etrierul, daca nu ai facut-o deja. Doar simpla inlocuire a lichidulu ide frana nu rezolva problema ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 acum o luna am ramas prin oras am ramas pe fata fara placute de frana (adica fier pe fier). am ajuns acasa cu frana pe spate si am inceput sa dau telefoane. pana atunci am avut pe fata carbon loraine. deoarece toti la cei care am sunat puteau sa-mi livreze placute gen ebc, sbs, carbon loraine etc abia in 2-3 zile, eu avand nevoie de mobra am optat pt o solutie de avarie (asa credeam la vremea respectiva) si am luat 2 perechi de Kyoto (50 ron) care erau pe stoc. in 30 min le-am montat. am mers cu frica la inceput, dar acum pot sa va spun ca am FRANA pe fata super ok. nu le-am mai inlocuit cu altele. acum voi vedea pe viitor ce fiabilitate au (pana acum am 1700 km facuti cu ele numai in bucuresti) si ce daune provoaca discurilor (pana acum discurile se prezinta bine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 (editat) Ca tot se discuta despre frane... cum va merg voua frnale pe spate? chiar zilele trecute am facut itp-ul si pe rola aia abia abia s-a blocat spatele. Iar pe sosea... nu ca imi pun baza in ea, de altfe, sunt zile la rand knd nici makr n-o folosesc, poate doar in rampa la semafor. Dar k idee, ati reusit sa blocati roata spate in mers sau ma "resemnez" k asa merge ea. Mentionez k tocmai am schimbat lichidul de frana, aerisit, spalat discuri+placute si cu alcool izopropilic (dala' roz) si cu spray de frane de mai multe neamuri (Procycle si Castrol - manopere pe care le-am intreprins dupa ce am spalat lantul cu motorina si probabil k a mai sarit si pe disc). Asfalt uscat... Ploiestul sare din schema de ceva timp. odata am oprit in Iasi la un semafor care e in panta si am decis (nu stiu de ce) sa folosesc frina spate. am blocat roata si am derapat vreun metru. nasol la spate mi se pare ca piciorul nu are finete (acuma, poate ale voastre au) si e greu sa dozezi corect. distanta dintre "abia frinat" si "blocat" e mica. parerea mea (cu toate ca multi reisari o sa ma contrazica) e ca trebuie sa uiti ca ai frina spate. inclusiv in cartea pe care o citesc acum, Motorcycle Handling and Chassis Design scrie ca doar cei mai buni piloti stiu sa dozeze fata si spatele cum trebuie. avind in vedere ca nu cred ca vreun pilot merge pe Bandit, asa cum nu exista echipa Dacia la Formula 1, eu zic ca nu e cazul sa-ti faci griji de genul asta. daca vrei sa rezolvi frina, trebuie s-o demontezi. la mine era depusa in santurile in care vin garniturile o mizerie ca sarea, in cantitati deloc neglijabile. nu stiu ce e si ce o cauzeaza. a trebuie sa frec o gramada cu un imbus pina s-a dus. in plus, garniturile de praf se bulesc de felul lor, la unul din etrieri la mine era deformata rau de tot. pistoanele au o depunere anticoroziva aurie pe ele, daca s-a bulit intr-un loc ruginesc si o sa juleasca garniturile. la mine treaba la unul din pistoane era asa de nasoala incit impingea placuta numai intr-o parte si era uzata oblic. fiind oxidat l-am luat la frecat cu un spalator de vase pina s-a dus depunerea aia de tot dar macar acum se vede ca impinge cum trebuie. in schimb a ruginit si cind o sa schimb placutele si-o sa-l imping inapoi o sa buleasca garniturile de praf. cu toate astea la ITP mi-a iesit din prima si pe spate. alcoolul roz nu e izopropilic, e spirt denaturat (etanol cu aditivi toxici): http://en.wikipedia.org/wiki/Denatured_alcohol legat de vreme, stai linistit. eu nu m-am atins de motor de 2 saptamini. e clar, in Romania motorul nu trebuie scos pina-n mai. Eu aproape am blocat spatele si mi-a fost frica! Desfa si curata etrierul, daca nu ai facut-o deja. Doar simpla inlocuire a lichidulu ide frana nu rezolva problema ... inlocuirea rezolva cel putin partial problema daca ai aer in instalatie. acum o luna am ramas prin oras am ramas pe fata fara placute de frana (adica fier pe fier). am ajuns acasa cu frana pe spate si am inceput sa dau telefoane. pana atunci am avut pe fata carbon loraine. deoarece toti la cei care am sunat puteau sa-mi livreze placute gen ebc, sbs, carbon loraine etc abia in 2-3 zile, eu avand nevoie de mobra am optat pt o solutie de avarie (asa credeam la vremea respectiva) si am luat 2 perechi de Kyoto (50 ron) care erau pe stoc. in 30 min le-am montat. am mers cu frica la inceput, dar acum pot sa va spun ca am FRANA pe fata super ok. nu le-am mai inlocuit cu altele. acum voi vedea pe viitor ce fiabilitate au (pana acum am 1700 km facuti cu ele numai in bucuresti) si ce daune provoaca discurilor (pana acum discurile se prezinta bine). f interesant. de unde le-ai luat? eu am avut niste Kyoto (probabil contrafacute) pe spate care nu frinau DELOC, singurele placute din cele pe care le-am avut pina acum care nu faceau treaba. daca la 50 de RON sint OK eu zic ca e afacere, avind in vedere ca niste EBC-uri (care NU mi s-au parut impresionante) sint peste 200 RON. Editat Aprilie 20, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 (editat) am facut itp-ul si pe rola aia abia abia s-a blocat spatele. asa punea nenea ala frana incercati ma si placutele GoldFren AD (cel mai moale) sunt ieftine (75-80 ron setul) si Made in CZ. Franeaza bine, zic io...si discurile sunt ok. merci Calin pt link, creca saptamana asta fac si eu ceva de genu' Editat Aprilie 20, 2012 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 Salut, azi am dat si eu prima tura desi motorul l-am mai pornit ocazional Am o problema. Nu sta la relanti dupa ce se incalzeste... In mers este totul OK. Cand stau pe loc motorul are o ruratie de 1000 si uneori scade pana la 5-600 foarte scurt timp... se si aude ca scade turatia... Pana acum nu a facut niciodata figuri (sa moara la relanti). Ce sa fie? Benzina "trezita" din toamna? Filtrul de aer umed (a stat afara sub husa)? Probleme la bujii? Relantiul prea mic? (dar cum sa se deregleze?) Trebuie refacuta sincronizarea? Cu ce sa incep? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 acum o luna am ramas prin oras am ramas pe fata fara placute de frana (adica fier pe fier). am ajuns acasa cu frana pe spate si am inceput sa dau telefoane. pana atunci am avut pe fata carbon loraine. deoarece toti la cei care am sunat puteau sa-mi livreze placute gen ebc, sbs, carbon loraine etc abia in 2-3 zile, eu avand nevoie de mobra am optat pt o solutie de avarie (asa credeam la vremea respectiva) si am luat 2 perechi de Kyoto (50 ron) care erau pe stoc. in 30 min le-am montat. am mers cu frica la inceput, dar acum pot sa va spun ca am FRANA pe fata super ok. nu le-am mai inlocuit cu altele. acum voi vedea pe viitor ce fiabilitate au (pana acum am 1700 km facuti cu ele numai in bucuresti) si ce daune provoaca discurilor (pana acum discurile se prezinta bine). tati, am avut Kyoto la doua motoare, nu m-au dezamagit. Daca m-as da pe circuit poate as alege altceva, dar pt strada sunt f ok.(am prieteni de-si incarca placutele,asa ceva n-as face). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 Ca placute, pentru Bandit eu am utilizat Brembo. Abia atunci am simtit ca hotul poate sa franeze, in rest, cu EBC, SBS, (s.a.), praf in ochi. Dadeam in frane cu ele, exact ca la Jawa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nae10 Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 Ca placute, pentru Bandit eu am utilizat Brembo. Abia atunci am simtit ca hotul poate sa franeze, in rest, cu EBC, SBS, (s.a.), praf in ochi. Dadeam in frane cu ele, exact ca la Jawa. Eu mi-am achizitionat in iarna aceasta 3 seturi Saito, inca nu le-am pus, dar sunt curios daca sunt bune de ceva sau am aruncat niste bani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 Salut, azi am dat si eu prima tura desi motorul l-am mai pornit ocazional Am o problema. Nu sta la relanti dupa ce se incalzeste... In mers este totul OK. Cand stau pe loc motorul are o ruratie de 1000 si uneori scade pana la 5-600 foarte scurt timp... se si aude ca scade turatia... Pana acum nu a facut niciodata figuri (sa moara la relanti). Ce sa fie? Benzina "trezita" din toamna? Filtrul de aer umed (a stat afara sub husa)? Probleme la bujii? Relantiul prea mic? (dar cum sa se deregleze?) Trebuie refacuta sincronizarea? Cu ce sa incep? prima data as incerca sa fac un plin. fac 1 tura cu ea (10-15 km) > 5000 rpm. ajung acasa, scot filtrul de aer, suflu/schimb. repornesc si reglez relantiul. sincronizarea nu prea aer de-a face cu relantiul. adica fluctueaza dar nu cump spui tu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 iaca s-a lamurit, dupa ce am sters perfect amortizorul sting de vreo doua ori, vad ca se umezeste imediat inapoi, deci simeringurile mele despre care credeam ca au viata vesnica au dat coltu' am auzit/citit ca cele aftermarket sint inviariabil mai proaste decit cele OEM. a mai pus cineva aftermarket dupa care a mers o distanta considerabila cu ele? nu e vorba ca-s o avere da' nu vreau sa le schimb dupa 100 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 Eu mi-am achizitionat in iarna aceasta 3 seturi Saito, inca nu le-am pus, dar sunt curios daca sunt bune de ceva sau am aruncat niste bani? Eu am Saito organice pe fata si imi place cum raspunde la frana si n-am avut probleme sa scartaie sau sa nu prinda frana,probabil urmatoarele tot Saito o sa fie iaca s-a lamurit, dupa ce am sters perfect amortizorul sting de vreo doua ori, vad ca se umezeste imediat inapoi, deci simeringurile mele despre care credeam ca au viata vesnica au dat coltu' am auzit/citit ca cele aftermarket sint inviariabil mai proaste decit cele OEM. a mai pus cineva aftermarket dupa care a mers o distanta considerabila cu ele? nu e vorba ca-s o avere da' nu vreau sa le schimb dupa 100 km. Eu am aftermarket-uri da nu mai stiu exact de care,si eu le schimbasem pt ca incepuse sa imi curga pe dreapta. Dupa ce le-am schimbat am facut cel putin 1500 km si nu mai probleme sa curga sa se umezeasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 Eu mi-am achizitionat in iarna aceasta 3 seturi Saito, inca nu le-am pus, dar sunt curios daca sunt bune de ceva sau am aruncat niste bani? Nu am avut nici o experienta cu Saito pana acum si nici nu am auzit alte pareri despre ele. Paul zice ca nu sunt de isprava. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 prima data as incerca sa fac un plin. fac 1 tura cu ea (10-15 km) > 5000 rpm. ajung acasa, scot filtrul de aer, suflu/schimb. repornesc si reglez relantiul. sincronizarea nu prea aer de-a face cu relantiul. adica fluctueaza dar nu cump spui tu ... Multumesc! Asa o sa incerc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 iaca s-a lamurit, dupa ce am sters perfect amortizorul sting de vreo doua ori, vad ca se umezeste imediat inapoi, deci simeringurile mele despre care credeam ca au viata vesnica au dat coltu' am auzit/citit ca cele aftermarket sint inviariabil mai proaste decit cele OEM. a mai pus cineva aftermarket dupa care a mers o distanta considerabila cu ele? nu e vorba ca-s o avere da' nu vreau sa le schimb dupa 100 km. pai...vad ca la bandit inca e bine, el are vreo 53.000, la mine de la 33.000 si nu au nimic simeringurile. dar uite faza: La viroaga le-am schimbat imediat dupa ce am luat-o....am pus Saito, de pe louis...20.000 km mai tarziu cand am vandut-o, nici macar umed telescopu'. In schimb frate-miu, care are tot viroaga....a schimbat 3 seturi in 10.000 de km. Ultimul pus il tine si acum dupa 3 ani..la fel, toate Saito. Diferenta? Primul l-a pus la un mecanic de subsolu' blocului, al doilea set si l-a pus singur, si la al treila set s-a dus si le-a pus la mecanicu' la care mi le-am schimbat eu, unul dintre cei mai buni din Buc (dar cam scump service-ul unde lucreaza, d-aia am si renuntat sa merg acolo). DECI, cred ca conteaza f mult si cum sunt montate/schimbate. Sau poate o fi coincidenta, cine stie...dar cam prea se potriveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Am zis ca nu am avut probleme cu ele. Prind destul de bine, problema la mine e ca ar tb sa schimb discurile pe fata ca sunt cam la limita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 iaca s-a lamurit, dupa ce am sters perfect amortizorul sting de vreo doua ori, vad ca se umezeste imediat inapoi, deci simeringurile mele despre care credeam ca au viata vesnica au dat coltu' am auzit/citit ca cele aftermarket sint inviariabil mai proaste decit cele OEM. a mai pus cineva aftermarket dupa care a mers o distanta considerabila cu ele? nu e vorba ca-s o avere da' nu vreau sa le schimb dupa 100 km. Eu am din alea de la prietenii tai nemti de la Louis, montate in 2008 si rulate de atunci cca 30 000 de km pe plaiurile mioritice ( asfaltate sau mai putin asfaltate), fara sa dea semne ca ar trebui schimate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares_mlnmr Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Vand roata spate pentru B6 cu latimea cauciucului 190. Se monteaza fara modificari. Pret 120 euto. Tel: 0723771148 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DiarM Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Unde pot gasi un cadru de bord pentru un gsf 650s 05? M-am uitat pe ebay si astea dar nu am vazut nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Eu am din alea de la prietenii tai nemti de la Louis, montate in 2008 si rulate de atunci cca 30 000 de km pe plaiurile mioritice ( asfaltate sau mai putin asfaltate), fara sa dea semne ca ar trebui schimate. pai care de la prietenii mei Louis? anyway, o sa-mi comand Ariete. am intrebat un mecanic si mi-a zis ca-s printre cele aftermarket bune, si ma gindesc ca a schimbat vreo 2 la viata lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_barburas Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 pai care de la prietenii mei Louis? Saito Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marmotzell Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Merge cineva la mare de 1 MAI???? Ieseala mare, ceva? Eu am din alea de la prietenii tai nemti de la Louis, montate in 2008 si rulate de atunci cca 30 000 de km pe plaiurile mioritice ( asfaltate sau mai putin asfaltate), fara sa dea semne ca ar trebui schimate. Exact aceeasi combinatie. Nu atat de multi Km, dar au tinut foarte bine pe munte, frane, viraje. Doar de anul trecut dar se comporta bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 (editat) am comandat Ariete. am vrut sa iau SKF (fac si simeringuri speciale pt. furci moto) da' tanti de la firma de rulmenti la care am sunat s-a mirat de parca am intrebat daca au navete spatiale. acuma, ma gindesc daca sa demontez de tot furca sa vad daca n-or fi uzati cuzinetii (se simte un f mic joc). nasol e ca un set complet de cuzineti e numai 70 ioro. uitindu-ma ca idee dupa niste cuzineti am gasit un pret incredibil la un ghidon aftermarket pt. Bandit: http://www.motonetro.ro/magazin-online/?good_detail=20678 80 RON Editat Aprilie 25, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.