Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Eu mi-am achizitionat in iarna aceasta 3 seturi Saito, inca nu le-am pus, dar sunt curios daca sunt bune de ceva sau am aruncat niste bani?

 

:scratch:

 

Nu am avut nici o experienta cu Saito pana acum si nici nu am auzit alte pareri despre ele.

Paul zice ca nu sunt de isprava.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

prima data as incerca sa fac un plin. fac 1 tura cu ea (10-15 km) > 5000 rpm.

ajung acasa, scot filtrul de aer, suflu/schimb. repornesc si reglez relantiul.

sincronizarea nu prea aer de-a face cu relantiul. adica fluctueaza dar nu cump spui tu ...

 

Multumesc! Asa o sa incerc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iaca s-a lamurit, dupa ce am sters perfect amortizorul sting de vreo doua ori, vad ca se umezeste imediat inapoi, deci simeringurile mele despre care credeam ca au viata vesnica au dat coltu' :)

 

am auzit/citit ca cele aftermarket sint inviariabil mai proaste decit cele OEM. a mai pus cineva aftermarket dupa care a mers o distanta considerabila cu ele?

nu e vorba ca-s o avere da' nu vreau sa le schimb dupa 100 km.

 

pai...vad ca la bandit inca e bine, el are vreo 53.000, la mine de la 33.000 si nu au nimic simeringurile.

dar uite faza:

La viroaga le-am schimbat imediat dupa ce am luat-o....am pus Saito, de pe louis...20.000 km mai tarziu cand am vandut-o, nici macar umed telescopu'.

In schimb frate-miu, care are tot viroaga....a schimbat 3 seturi in 10.000 de km. Ultimul pus il tine si acum dupa 3 ani..la fel, toate Saito. Diferenta? Primul l-a pus la un mecanic de subsolu' blocului, al doilea set si l-a pus singur, si la al treila set s-a dus si le-a pus la mecanicu' la care mi le-am schimbat eu, unul dintre cei mai buni din Buc (dar cam scump service-ul unde lucreaza, d-aia am si renuntat sa merg acolo). DECI, cred ca conteaza f mult si cum sunt montate/schimbate. Sau poate o fi coincidenta, cine stie...dar cam prea se potriveste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iaca s-a lamurit, dupa ce am sters perfect amortizorul sting de vreo doua ori, vad ca se umezeste imediat inapoi, deci simeringurile mele despre care credeam ca au viata vesnica au dat coltu' :)

 

am auzit/citit ca cele aftermarket sint inviariabil mai proaste decit cele OEM. a mai pus cineva aftermarket dupa care a mers o distanta considerabila cu ele?

nu e vorba ca-s o avere da' nu vreau sa le schimb dupa 100 km.

Eu am din alea de la prietenii tai nemti de la Louis, montate in 2008 si rulate de atunci cca 30 000 de km pe plaiurile mioritice ( asfaltate sau mai putin asfaltate), fara sa dea semne ca ar trebui schimate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am din alea de la prietenii tai nemti de la Louis, montate in 2008 si rulate de atunci cca 30 000 de km pe plaiurile mioritice ( asfaltate sau mai putin asfaltate), fara sa dea semne ca ar trebui schimate.

pai care de la prietenii mei Louis?

anyway, o sa-mi comand Ariete. am intrebat un mecanic si mi-a zis ca-s printre cele aftermarket bune, si ma gindesc ca a schimbat vreo 2 la viata lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge cineva la mare de 1 MAI???? Ieseala mare, ceva?

 

Eu am din alea de la prietenii tai nemti de la Louis, montate in 2008 si rulate de atunci cca 30 000 de km pe plaiurile mioritice ( asfaltate sau mai putin asfaltate), fara sa dea semne ca ar trebui schimate.

 

Exact aceeasi combinatie. Nu atat de multi Km, dar au tinut foarte bine pe munte, frane, viraje. Doar de anul trecut dar se comporta bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am comandat Ariete.

am vrut sa iau SKF (fac si simeringuri speciale pt. furci moto) da' tanti de la firma de rulmenti la care am sunat s-a mirat de parca am intrebat daca au navete spatiale.

acuma, ma gindesc daca sa demontez de tot furca sa vad daca n-or fi uzati cuzinetii (se simte un f mic joc). nasol e ca un set complet de cuzineti e numai 70 ioro.

 

uitindu-ma ca idee dupa niste cuzineti am gasit un pret incredibil la un ghidon aftermarket pt. Bandit: http://www.motonetro.ro/magazin-online/?good_detail=20678

 

80 RON

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iesit ieri la prima tura serioasa pe anul asta: Sighisoara-Sovata-Praid-Gheorgheni-Bicaz-Toplita-Reghin-Mures-Sighisoara. In total 465 km la un consum mediu de 4,2 l/100km. Super tura,super drum si mai ales super consum, zic eu. :-)

 

 

 

1. bujiile standard pt. Bandit sint CR9EK. CR8EK sint bujii reci.

 

 

 

Bujiile CR9EK sunt mai reci decat CR8EK. Iti sugerez chiar tie sa mai iei un pic cartea la studiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile CR9EK sunt mai reci decat CR8EK. Iti sugerez chiar tie sa mai iei un pic cartea la studiu.

man, hai sa-ti fac un brief: sa te contrazici cu mine e ca si cum te-ai pune impotriva fortelor naturii :lol:

 

acuma serios, m-am uitat in manual si ai dreptate, le-am incurcat.

dar ramine valabil ce-am scris in rest: "temperatura" bujiei nu are nici o legatura cu pornirea motorului. bujie calda/rece inseamna capacitatea bujiei de a transmite caldura la chiulasa.

in plus, daca-mi aduc aminte bine, omu' a spus ca bujiile standard sint CR8EK, ceea ce e fals (tocmai am verificat manualul Suzuki).

 

calin, tu parca ai ghidon aftermarket pe al tau bandit. e mai lat decat cel stock? cum ti-au ajuns cablurile de la comenzi, furtunul de frana, etc?

nu mai stiu exact ce model e, dar e mai lat. cablurile ajung fara probleme.

cu furtunurile de frina trebuie sa fii atent cum le rutezi. eu cu HEL (distribuitor eliminat, adica pornesc doua din pompa) nu am probleme, cu stock nu stiu cum e. nu am auzit de cineva care sa fi pus aftermarket si sa trebuiasca sa modifice ceva.

 

 

iaca mi-am schimbat si simeringurile de furca, tot DIY, cu toate ca am avut o vaga tentativa de-a ma duce la service. le-am scos printr-o metoda gasita pe net: am turnat uleiul dintr-o furca in cealalta pina am umplut-o si am pus capacul de sus inapoi, nu inainte sa scot arcul. apoi, folosindu-ma de un cric hidraulic de 3 tone, am presat pe tubul telescopului, cite putin si incet, pina uleiul a inceput sa scoata afara simeringul si l-am putut trage cu surubelnita. merge fara probleme, cu mentiunea ca cricul meu de 30 de RON a trebuit plasat oblic ca sa functioneze, probabil altfel nu ajunge uleiul la valva.

le-am presat inapoi cu simeringurile vechi si folosind o teava de 46 mm diametru interior din Praktiker (5 RON). unul a intrat f greu intr-un loc, n-am idee de ce. sa vedem daca tine, daca nu, ma duc la service. pina acum, dupa 100 de km prin Iasiul mai plin de gropi ca niciodata, e ok. 100 RON distractia.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva sa-mi explice care ar fi diferenta esentiala dintre cele 2 tipuri de cauciucuri? Si aici ma refer la suprafata de rulare (una este plata iar cealalata este circulara) nu ma refer la rizuri si brizbizuri. Am vazut ambele variante montate pe Banit, si sunt curios daca sunt diferente la pilotaj. Ms. Cum e la mare? Ne faceti in sac ori ba?

post-19222-0-27105600-1335868320_thumb.gif

post-19222-0-46447700-1335868326_thumb.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva sa-mi explice care ar fi diferenta esentiala dintre cele 2 tipuri de cauciucuri? Si aici ma refer la suprafata de rulare (una este plata iar cealalata este circulara) nu ma refer la rizuri si brizbizuri. Am vazut ambele variante montate pe Banit, si sunt curios daca sunt diferente la pilotaj. Ms. Cum e la mare? Ne faceti in sac ori ba?

asta cu ai vazut ambele tipuri montate la un Bandit cred ca e o gluma. Cu primul tip ar trebui sa negociezi virajele la fel ca o masina la cat e de patratos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi-a zis un fost posesor de Bandit din Iasi ca si-a pus cauciucuri de "enduro" pe motor (doar il citez, nu le-am vazut). banuiesc ca e vorba de ceva similar cu cele din poza. sincer mi se pare o aberatie, daca vrei enduro, iei enduro, motorul asta nu e facut pt. asa ceva.

 

si daca tot s-a ajuns la cauciucuri...

cred ca am mai mentionat ca acum cam doi ani am constatat un voblaj la 60-70-80 km/h in frina de motor. deoarece am facut mai multe schimbari in perioada aia (pus amortizorul de GSXR care a cauzat si ridicarea spatelui, pus topcase, schimbat rulmentii de jug si de la roata, pus cauciuc nou pe fata) n-am stiut de unde sa incep sa caut. am verificat toate jocurile la fatza, rulmenti roata, jug, jocuri in telescoape, presiunea din cauciuc, totul ok.

intimplator am dat peste o discutie despre Conti Road Attack, care sint cica renumite pt. voblaj fix la viteza aia. am cautat pe net si adevarul e ca sint foarte multi care se pling de asta pe forumuri cu RA.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta ca o nota proasta pentru respectivele gume? defect de fabrica sau incompatibilitate. Probabil (la kt merg eu intr-un an) cauciucurile astea pe care le am ma vor mai tine mult si bine, deci nu pot sa fiu obiectiv pentru ca n-am mai incercat si pe altele. Dar... cine vrea sa le schimbe recomand cu maxima caldura Pirelli Diablo Strada (eu unul nu le gasesc defect).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi-a zis un fost posesor de Bandit din Iasi ca si-a pus cauciucuri de "enduro" pe motor (doar il citez, nu le-am vazut). banuiesc ca e vorba de ceva similar cu cele din poza. sincer mi se pare o aberatie, daca vrei enduro, iei enduro, motorul asta nu e facut pt. asa ceva.

 

si daca tot s-a ajuns la cauciucuri...

cred ca am mai mentionat ca acum cam doi ani am constatat un voblaj la 60-70-80 km/h in frina de motor. deoarece am facut mai multe schimbari in perioada aia (pus amortizorul de GSXR care a cauzat si ridicarea spatelui, pus topcase, schimbat rulmentii de jug si de la roata, pus cauciuc nou pe fata) n-am stiut de unde sa incep sa caut. am verificat toate jocurile la fatza, rulmenti roata, jug, jocuri in telescoape, presiunea din cauciuc, totul ok.

intimplator am dat peste o discutie despre Conti Road Attack, care sint cica renumite pt. voblaj fix la viteza aia. am cautat pe net si adevarul e ca sint foarte multi care se pling de asta pe forumuri cu RA.

 

Am vazut in locul tau preferat de intalnire (la arc) un Suzuki SV, tot cu cauciucuri enduro..am ramas masca..de ce sa nu fie si pe bandit ? :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut mai demult un film cu un R1 facut enduro, adica schimbat si roti etc.

eu acuma nu zic, probabil poti sa pui roti enduro la un Boeing 747, da' e mai greu de inteles scopul urmarit.

 

LE: uite-l

 

asta ca o nota proasta pentru respectivele gume? defect de fabrica sau incompatibilitate. Probabil (la kt merg eu intr-un an) cauciucurile astea pe care le am ma vor mai tine mult si bine, deci nu pot sa fiu obiectiv pentru ca n-am mai incercat si pe altele. Dar... cine vrea sa le schimbe recomand cu maxima caldura Pirelli Diablo Strada (eu unul nu le gasesc defect).

pai da, ca nota proasta. nu e defect de control de calitate ci de proiectare si poate incompatibilitate cu anumite motoare, prea multi vorbesc despre problema asta. ma gindesc ca poate cu un motiv au facut Road Attack 2, asa cum tot cu motiv Pop-ul are suspensiile, frinele si alte chestii schimbate fata de Kult.

daca ar fi sa iau acum alte cauciucuri nu mi-ar fi jena cu Michelinul dinainte (Pilot Road).

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat radiatorul de 1200 kult la bandit (+schimb de ulei si filtre fireste).

S-a potrivit perfect cu conducte cu tot.

Am sa revin cu poze.:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...