Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Am nevoie de niste recomandari pentru o baterie noua la B6 Kult . Cine si cu ce a schimbat ?

 

PS : Multam Lordgrec pentru vitezometru !!

Da' Lordgrec s-a facut furnizor oficial de turometre si vitezometre de Bandit (eu turometru tot de la el am)? :scratch:

 

Man, pisha-te pe ele de baterii si ia-ti-o pe cea mai ieftina care exista. Povestea pe care o s-o auzi e previzibila: Yuasa. Sigur nu gresesti cu asta, n-am auzit decit de bine despre ele. Dar cum scriam si-n alta parte, eu am luat Banditul din Germania cu o baterie fabricata de "celebra" firma JM, iar aceasta baterie a trecut prin: citeva descarcari complete de la alarma, stat in frig 2 luni de zile, ca sa nu mai zic de ce-o fi patit in Germania. Si acum merge fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apropos de baterii... cand nu e folosita cica e mai bine sa fie tinuta in frig decat la caldura.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de baterii... cand nu e folosita cica e mai bine sa fie tinuta in frig decat la caldura.

 

 

Dar sa nu se descarce complet :scratch: (sau nu pentru o perioada foarte lunga)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu pe cel de 600 am avut o baterie cu care a venit din Germania, a stat la mine 3 ani doar pe motor, adica nu data jos iarna, si mai mergea inca dar a nenorocit-o actualul proprietar. Era ceva Diablo uscata.

Emppu, de ce e naspa sa pui bugspoiler pe B12? si mai razi de mine ca il am din noiembrie si inca nu ii pus. Dar am promisiuni ca luni va fi pus, vedem noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de baterii... cand nu e folosita cica e mai bine sa fie tinuta in frig decat la caldura.

Da, dar in cazul meu acele temperaturi au insemnat chiar mult sub 0 grade de multe ori, treaba iar nerecomandata. A stat pe perioada iernii intr-un fel de hambar neincalzit si practic deloc izolat termic.

Recomand baterii romanesti Caranda :scratch:

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adik ...exact cum banuiam , fiecare recomanda altceva :scratch:

Bateria e un consumabil obosit, a zis si Alin mai sus ca l-a tinut 3 sezoane o baterie. Eu am luat o Yuasa cu 2 milioane. Se zice ca-s cele mai bune. Daca as da un milion jumate pe o baterie si m-ar tine 3 sezoane as fi multumit (dai mai mult pe benzina intr-o luna).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adik ...exact cum banuiam , fiecare recomanda altceva :scratch:

 

 

hi hi hi

ce te asteptai?

 

din experienta mea: baterie Victor (facute undeva prin romania...) cuparata din metro, vreo 60-70 lei o activezi singur acasa... si merge impecabil (la mine vreo 2 ani, la actualul proprietar a trecut de iarna asta si nu ar da vre-un semn...)

plus... intr-una dintre revistele moto de pe la noi a fost acu vreo 3-4 numere un test comparativ cu baterii moto.., cine a avut cel mai bun raport calitate pret: victor... nu varta, nu ... e o chestie..

 

baterii victor!

Editat de medevac106
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag si eu la discutia cu baterii.

eu pe banditu meu de 1200 am avut bateria originala yuasa fabricatie 96 pana sezonul trecut. ceva ce merita luat in considerare. si a cedat pentru ca dupa o demontare/remontare a motocicletei am aranjat prost firul care ducea de la releul de pornire la demaror, si intr-un final de la frecare s-a dezizolat si sudat de cadru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A lui Alex e campioana pana acum :cheers:

Acuma una peste alta, poate si din experienta pot spune ca si cum o folosesti conteaza enorm in durata de viata a unei baterii. Adica daca stingi becurile inainte de a porni motorul, daca nu faci doar ture extrem de scurte cu motorul astfel incat bateria sa apuce sa se incarce la loc, daca iarna nu o dai jos de pe motor si o tii la redresor intruna ci o lasi pe motor si ii mai dai odata la o spatamana - doua cate o cheie, etc, bateria va tine mai mult. Asta cu lasatul pe motor peste iarna e relativa si sunt sigur ca unii nu sunt de acord cu mine. Eu asa am facut si nu am schimbat nicio baterie in 4 ani si ceva de motorit si nici nu am redresat vreuna. Lasam bateria la locul ei, dar o data la maxim 2 saptamani porneam motorul sa ii aud graiul, sa se mai miste rotitele si implicit sa se incarce si bateria.

Si oarecum subiectiv de data asta spun ca inclin sa cred ca cele uscate ar fi mai bune decat cele cu acid sau cele cu gel.

Doamne ajuta, de nu porneste impingem ca suntem in floarea varstei.

 

 

P.S. Am uitat sa zic, si cand e mai rece afara sau e inecat motorul si incerci sa il pornesti, nu dai ca mutul 10 minute intruna la automat. Dai in reprize scurte , si daca nu o ia nici asa , eventual dai curent de la masina, nu ucizi bateria, sau ma rog, cureti bujii & stuff dar asta e altceva. Odata descarcata total, eu unul consider ca nu va mai fi baterie calumea in vecii vecilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A lui Alex e campioana pana acum :bounce:

 

Pe am mea scria cand am dat-o jos 'Made in West Germany'... deci practic are cel putin 19 de ani. :cheers:

 

Si io-s din categoria celor pe care nu-i vei vedea veci cu faru aprins si motorul oprit... si asta ajuta mult la prelungirea vietii bateriei.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe am mea scria cand am dat-o jos 'Made in West Germany'... deci practic are cel putin 19 de ani. :cheers:

 

Si io-s din categoria celor pe care nu-i vei vedea veci cu faru aprins si motorul oprit... si asta ajuta mult la prelungirea vietii bateriei.

Si eu tot asa faceam pina am patit odata o faza. Eram cu ex-pasagera (noaptea) si vrea 'mneaei sa-si ia tigari. Opresc (opresc si motoru) si sting farurile. Cind plecam la loc, uit sa aprind farurile dar nu-mi dau seama, ca eram pe o strada relativ luminata. Mergem o vreme asa si la un moment, la o intersectie, dat constat un SUV frinind puternic din stinga (avea si STOP). Aud din spate si niste 'mnezei urlati din fundu plaminilor. Era cit pe ce sa trag pe dreapta sa-i arata degetu', da' am zis da-l dreq. Dupa o vreme, cind ajung pe o strada mai intunecata, ma prind ca aveam farul stins... Ei bine, de-atunci imi bag ..la-n ea de baterie si las farurile aprinse tot timpul.

:bounce:

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era fain daca se stingeau singure cand opreai motorul , iar cand il reporneai sa se aprinda tot singure :cheers:

Daca nu ma insel, motoarele fabricate pentru Canada trebuie sa inglobeze aceasta aceasta "facilitate" obligatoriu.

Parerea mea este ca fazele de genul "nu lasa farul pornit fara sa ai si motorul pornit" sint niste chestii aparute pe vremuri de mult apuse. Adica in cele citeva secunde cit farul sta pornit fara motor, vezi-Doamne, bateria se strica. Fix ghidat de aceasta chestie imi formasem si eu reflexul de a-l stinge tot timpul si a nu porni cu el aprins, pina la faza descrisa mai sus.

Oameni buni, un schimb de ulei costa mai mult decit o baterie Yuasa, si schimbul ala se face o data sau chiar de 2 ori pe sezon. Cu benzina arsa intr-un an iei cred citeva zeci de baterii. Nu pricep de unde atita grija pentru acest aspect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Victor nu erau baterii spaniole?? :cheers:

 

Si nu sunt chiar 80 ron ... una de 8 Ah e 160 ron :bounce:

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu tot asa faceam pina am patit odata o faza. Eram cu ex-pasagera (noaptea) si vrea 'mneaei sa-si ia tigari. Opresc (opresc si motoru) si sting farurile. Cind plecam la loc, uit sa aprind farurile dar nu-mi dau seama, ca eram pe o strada relativ luminata. Mergem o vreme asa si la un moment, la o intersectie, dat constat un SUV frinind puternic din stinga (avea si STOP). Aud din spate si niste 'mnezei urlati din fundu plaminilor. Era cit pe ce sa trag pe dreapta sa-i arata degetu', da' am zis da-l dreq. Dupa o vreme, cind ajung pe o strada mai intunecata, ma prind ca aveam farul stins... Ei bine, de-atunci imi bag ..la-n ea de baterie si las farurile aprinse tot timpul.

:cheers:

ma la pop-ul meu eu las farurile pe aprins tot timpul.

si se aprind si sting cand pornesc/opresc motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asteptam cu interes si niste poze pentru impresia artistica...

 

Atasez o poza artistica denumita "Singuratate" :cheers:

 

De asemenea, video cu toba Two Brothers, inainte de instalarea DB killer-ului.

 

Voi atasa in curand si unul cu sunetul dupa instalarea DB killer, diferenta nu e extraordinara, dar se simte in sensul ca nu mai pornesc alarmele masinilor parcate.

 

Youtube - GSF 650 SA Two Brothers Exhaust, no DB killer

post-21822-1238417470_thumb.jpg

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am avut placerea sa ma dau cu un motor adevarat am ajuns la concluzia ca Banditu e minciuna. :cheers:

post-8276-1238423888_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am avut placerea sa ma dau cu un motor adevarat am ajuns la concluzia ca Banditu e minciuna. :cheers:

post-8276-1238423888_thumb.jpg

 

 

eu cred ca ai petrecut prea mult aseara ... :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am avut placerea sa ma dau cu un motor adevarat am ajuns la concluzia ca Banditu e minciuna. :cheers:

E unu' in Iasi care daca vede ce-ai scris, ride de mine-un an intreg :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de niste recomandari pentru o baterie noua la B6 Kult . Cine si cu ce a schimbat ?

 

PS : Multam Lordgrec pentru vitezometru !!

yuasa cica sunt the best...eu am avut tot diablo cum a mai zis si cineva mai sus si a tinut 5 ani si am si descarcat-o de cateva ori uitand mobra pe parking

sa il porti sanatos si succes la negocieri pt planul celalalt...poate ne intalnim la o cursa doua :bounce:

 

 

Da' Lordgrec s-a facut furnizor oficial de turometre si vitezometre de Bandit (eu turometru tot de la el am)? :D

 

:cheers: bag de seama ca te oftici... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...