Sari la conținut

Banditmania


hot_wheel
 Share

Postări Recomandate

Am si eu o intrebare...e ok daca in banditu meu (650 N din 2005) in loc sa bag benzina 95 bag 98 sau chiar 100?

e ok frate dar bagi degeaba is bani aruncati ca oricum nu o sa vezi vreo diferenta.mai bine incearca sa bagi benzina doar de la statii cu rezervoare noi...e mai sanatos decat sa dai o caruta de bani pe cifra octanica mare

 

Bai nene, da' tu esti un mare artist! :D Ti-a iesit f fain deflectorul ala si parerea mea e ca daca tot ai matrita sa faci mai multe pt ca sigur ti le-ar cumpara lumea, chiar si din strainatate. Nu stiu daca mai exista ceva in genul asta ca nu m-a interesat sa caut insa daca esti dispus sa sacrifici exclusivitatea io cred ca ai vinde cateva la oameni. Acuma tu stii cat ar cost o piesa si cat lucrezi la ea, adica daca merita sa iti bati capul.

pai defelectorul ala e inspirat de la n-urile noi.de muncit am muncit la el de mi-au sarit ochii,matrita nu o mai am ca am sacrificato cand am facut modelul asta dar cine vrea sa-si faca sunt convins ca reuseste...deocamdata nu stiu daca merita bataia de cap sa faci de serie.pe langa ca miroase rasina de-ti ia nasul mai ai si de finisat la ea de te plictisesti...si freci si iara freci cu smirglu tot mai fin...si pana o termini iti vine sa-i dai un sut de nervi.si dupaia urmeaza faurirea suportului de aluminiu care iar trebuie facut dupa ureche...

dar cum spuneam motorul e o pasiune si cand omul nu are de lucru isi face :moto:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In alta odine de idei si aporops de intrebarea cu modificatul... io mi-am "tunat" motorul cu rezultate socante... curatand de jeg filtrul de aer stock si scotand guma de la gaura aiboxului. :bounce: Nu mai recunosc motoreta. Trage de ma ia cu transpiratii. Nici nu mai trebe sa bruschez gazu pt uili. Doar sa o imblanesc si deja hopa sus. :D Pe hariile de la Yoshi scria ca recomanda chiar si pt stock jetting sa scoti guma aia insa ma gandeam ca poate saracesc prea tare amestecul cu prea mult aer ca oricum e sarac din serie. Si acum am zis sa incerc totusi si... SHOCK! Nu stiu cum s-ar comporta la 600 insa la B12 daca aveti toba sport... faceti vant la cauciucu ala.

 

 

Ar trebui sa incepi sa verifici bujiile mai des de acum, din cate am inteles amestecul modificat (aer/benzina) are ca imediat efect schimbarea culorii electrodului de la bujie. Bine, acum depinde si ce bujii folosesti (mai calde, mai reci sau standard).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui sa incepi sa verifici bujiile mai des de acum, din cate am inteles amestecul modificat (aer/benzina) are ca imediat efect schimbarea culorii electrodului de la bujie. Bine, acum depinde si ce bujii folosesti (mai calde, mai reci sau standard).

 

La bujii nu ma mai bag. Ca daca mai pun si din alea noi si trage si mai tare dupa aia, imi baga spaima in oase de ma las de motoretistm. :D Stai sa ma obisnuiesc mai intai cu noua mobra. :D Nu de alta da io-s mai cioben de felu meu si nu stiu cu gazu decat ON/OFF. :bounce:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bandita mea cu poponeata saltata

 

Parca altfel te vede omu' acuma. :bounce:

 

Hai ca incepe sa mi placa despre voi ca va giugiuliti Banditele. Spor la treaba!

 

 

Amortizor de B12 care ajuta enorm de mult la ciclistica , undertail si in curand coditza din 3 bucati facuta una singura .

Am uitat sa zic de roata de GSXR750/B12

 

Am vazut ca si la tine e deplasata piesa din mijlocul coditei. Ma imbolnavesc de porcina cand le vad asa. E boala lor. Cand voi vopsi codita o sa unesc si eu cele 3 plastice insa nu stiu daca se mai poate monta cu tot cu undertail dupa aceea. Om vedea. Asteptam sa ne povestesti si arati cum iasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate reusesc ceva weekendul asta..ca oricum am ink un set de carene asa k daca nu iese ... dar nu stiu daca sa le pun pe cele cu sau fara manere pasager .E o dilema pt mine

 

Deschindem un poll pe tema asta. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am citit pe net: cica ar mai fi incercat unii o varianta mai ieftina pt. imbunatatit ciclistica: pus saibe intre arcurile de la furca si capacele de sus + ceva mai mult ulei si kit de inaltare la spate, cica asta scade semnificativ rider sag-ul. Si mai e smecheria cu lasatul jugurilor in jos. Jura unii ca dau rezultate. Deocamdata pina la ultimul salariu eu nu mai fac nik, deja is iar in groapa cu $$$ :|

 

dar nu stiu daca sa le pun pe cele cu sau fara manere pasager .E o dilema pt mine

Sau pune pozele cu pasagera(-ele) sa-ti zicem noi daca merita :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amortizor de B12 care ajuta enorm de mult la ciclistica , undertail si in curand coditza din 3 bucati facuta una singura .

Am uitat sa zic de roata de GSXR750/B12

imi place numarul in special...se potriveste de minune uck cu bandit :bounce:

 

Poate reusesc ceva weekendul asta..ca oricum am ink un set de carene asa k daca nu iese ... dar nu stiu daca sa le pun pe cele cu sau fara manere pasager .E o dilema pt mine

urasc cand pasagerul/pasagera se tine de manere si nu de mine....cine-i pe locul din spate tot timpul zic ca trebuie sa se comporte ca un sac cu cartofi sau rucsac...se tine de pilot..

parerea mea scapa de ele... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care din voi si-au mai schimbat uleiul din furca cat v-a costat manopera?

is curios la ce sa ma astept..

Am auzit c-ar fi vreo 70 RON.

De ce nu faci tu singur treaba? :-s

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pare asa simplu...nu e ca si schimbul uleiului din motor

Nu e foarte complicat, atata doar ca tre sa fie de fata cineva care a mai facut asta , preferabil. Tre doar sa pui piesele la loc in ordinea in care le iei :bounce: .

Costuri nu sunt mari, un litru de ulei (daca vrei de furca de pe louis, daca nu merge si de motor, in primul bandit am bagat 10w40 si a mers fara probleme ) si simeringurile de ulei de la furca (preferabil sa le schimbi si astea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pare asa simplu...nu e ca si schimbul uleiului din motor

Eu am dat odata furcile jos, nu ca sa schimb uleiul, ci ca sa indrept tablele alea nenorocite de care-s prinse farul si semnalele (nu stiu daca la Pop e tot asa), strimbate la accident, ca altfel nu ai cum sa le scoti (btw, (cuvant urat) sistem, nu puteau sa puna niste coliere cu caudiuc pe furca? in fine).

Asa... singura probleme naspa intimpinata a fost legata de suruburile care tin aripa de furca (din nou, tare (cuvant urat) sistem) care erau atit de ruginite de cred ca la schimbul uleiului de furca o sa trebuiasca sa le tai cu flexul.

In rest, singura chestie mai dificila pe care o intrevad e pusul capacelor de sus inapoi (o sa trebuiasca presate arcurile). Da' te ajuta un vecin, un preten, o pretena :bounce:

Eu m-am ghidat dupa Haynes la toate operatiile pe care le-am facut pina acum, si nu-s chiar toate elementare (schimbat lant, scos roti, verificat/reglat supape, verificat/echilibrat carburi, schimbat placute de frina si garnituri de etansare, schimbat lichid de frina si furtunuri etc) dar nu am dat niciodata gres.

Daca n-as sti c-ai facut singur masca aia de la far as zice ca n-ai timp dar asa n-ai scuza. La treaba :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand schimb uleiul in furci sau simeringurile nu desfac capacele de sus de la furca. De dat jos uleiul vechi si de turnat cel nou o fac pe jos, prin capatul inferior a telescoapelor. Asa nu ma mai chinui sa presez arcurile. Dar nu incep sa descriu procedeul pt ca as isca polemici mai ceva ca cele legate de uleiuri, mai ales cu alex bandit :D care sustine ca daca le desfaci pe jos nu poti prinde nu stiu ce piulita. Se poate si aia, o tii cu degetul la loc pana torni uleiul si gata. E mai comod mai ales daca nu ai la indemana o presa calumea, dar oricum nu poti face treaba de unul singur.

Ideea e ca tre sa vezi prima data cum se face, apoi poti face tu treaba dar cu cel putin un ajutor.

Deja imi era rusine, am spoilerul sus de o luna si ceva si nu m-am laudat inca cu el.

Priviti :bounce:

post-7396-1244828529_thumb.jpg

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o intrebare: e sensibila diferenta dupa schimbarea uleiului la furca? Ma gindesc ca uleiul ala nu e supus la "chinuri" asa de mari ca cel din motor si n-ar avea atitea motive sa-si piarda proprietatile, cel putin nu intr-o masura foarte mare. Eu o sa schimb oricum uleiul cind o sa am bani de arcuri progresive, intrebam doar de curiozitate.

 

E mai comod mai ales daca nu ai la indemana o presa calumea, dar oricum nu poti face treaba de unul singur.

Pai daca nu scoti capacele de sus de ce sa nu reusesti singur?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca nu scoti capacele de sus de ce sa nu reusesti singur?

Nu e imposibil, dar e mai comod cu ajutor. Mai tine drept de telescop cand torni uleiul nou. Tre sa il tii perfect drept si uleiul il torni cu seringa, deci nu prea poti singur. Si cand pui bucsele si siguranta la loc e bine sa tina cineva de telescop. Ce mai, e mult mai bine in 2, nu te chiniu degeaba.

Editat de alin_barburas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la banditul vechi am schimbat uleiul din furca. nu ca era o problema dar trecusera ceva ani (vreo 5) de cand nu se mai umblase acolo.

constatari: uleiul era foooooooarte negru si urat (probabil ca acumuleaza praf de pe suparafata jambei) si erau si mici picaturi de apa.

dupa schimb am simtit o modificare dramatica a tinutei de drum (in bine!) si a senzatiei care vine de la roata de fata.

cu aceasta ocazie am schimbat si semeringurile (costa 30 de lei si e pacat sa muncesti atata si sa nu le schimbi)

mare atentie la cantitatea de ulei!!! din pacate un bidon de 1l nu ajunge. trebuie 521ml in fiecare furca. poate nu pare o mare chestie... dar ganditi-va ca 21 de ml reprezinta 5% din uleiul din furca si influenteaza mult tinuta de drum. multi dinre mecanici moto au tendinta sa ... "merge si asa"....

 

ps: am folosit sae10w. pe diferite forumuri se recomanda 15 sau chiar 20w... fiecare cum vrea dar eu zic ca ce a gandit inginerul ala mic si cu ochii oblici ramane bun gandit :bounce:

 

enjoy!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand am schimbat semeringurile la furca la Cb-u, am schimbat normal si uleiul. Am pus www.louis.de 10038580 si mecanicul mi-a zis ca i se pare foarte subtire, desi specificatia de pe Louis la Bike-Datenbank era SAE 10.

Anyway si mie mi s-a parut greoaie operatia si am dus-o la un mecanic. Am dat 50 ron, acum un an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...